Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie...lekker laten gaan hoor die tranen je hebt ze verdient en sommige mensen moet je lekker laten kletsen die denken dat kinderen geboren worden in de bloemkool....dus lekker laten kletsen en lekker door knokken met je mannetje...

Dikke knuffel meid!!!

*geeft knuffeltje aan juffie*

Liefs Bob

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, hoe romantisch! Maaruh...insemineren brengt de zaadjes toch niet dichter bij? Of doen jullie het echt met eendebek enzo? Dat lijkt me helemaal onromantisch zeg!! wel knap dat jullie dat zo doen. En je verhaal was hier wel gedeeltelijk blijven hangen haha maar dat stuk heb je nog onder je oude naam geschreven denk ik, waardoor ik aan het twijfelen raakte.
    ( ik word soms wat gestoord van al die naamsveranderingen, dan ben ik helemaal kwijt wie en welk verhaal erbij hoort)--> hoe autistisch is dat van mij?;)

Juffie, laat die collega maar kletsen. Is gewoon een dom wijf :D
    Sterkte meis, het komt wel goed.

liefs

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je wel BOB en Panter.
    ja die collega is echt een dom wijf, zo dat is eruit :D
    Maar soms is die ene opmerking gewoon net teveel van het goede.
    Maar lucht wel op alles is eruit.

Lfs. Juffie

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: zielige mensen bestaan er he.
    Dikke knuffel meis.

@Panter: wij doen ook in eigen cyclus, maar ik krijg wel fm's.
    Maar dat is omdat de ovu testen hier niet altijd mn ei vinden.
    Als ik geen fm's had gehad vorige keer, dan was onze dochter er niet geweest.
    Dus ook deze keer gaan we weer fm's krijgen (maar ga nu wel vragen of het in het zh hier mag, scheelt een hoop reistijd)

@Bob: hoe bedoel je short cut?
    In mijn ogen benadeel je jezelf juist met KI.
    Met gewoon vrijen komen de zaadjes vers in je baarmoeder aan.
    Met KI moeten ze eerst een koude omgeving in, keihard in een potje gespoten, daarna opgezogen worden in een spuitje, door een slangetje heen om dan pas in de baarmoeder te komen.
    Maar misschien zie ik het anders?

@Girl: het gaat echt keihard die tijd.
    Heerlijk dat je meisje zo makkelijk is!
    Hier een huilbaby gehad, huilde 18 uur per dag.

@Bailey: hoe voel jij je nu?

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer; nee inderdaad hoe zou het zijn als de placenta achter zat? Pfff. Ons kindje is denk ik heel rustig van zichzelf en geen schoppert, dus daarom voel ik haar niet zo vaak. Ik moet me er echt voor concentreren wil ik haar voelen. Dat is vaak als ik op de bank lig of op bed. Soms schopt ze wel wat harder maar dat voel ik alleen aan de zijkanten van mijn buik.

Bob wat heerlijk dat jullie er even uit zijn geweest! Helemaal opgeladen! Lekker sporten straks meid, heeft mij ook altijd heel goed gedaan.!

Panter; voorliggende placenta betekend aan de buitenkant van je buik, dus waar je navel zit. Een onderliggende placenta (geloof dat het zo heet) zit (deels) voor de uitgang, en dan moet je wel in het ziekenhuis bevallen.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juffie jeetje wat een doos die collega.. naja lekker dat je alles er even hebt uitgegooid! Is soms gewoon even nodig en natuurlijk heb je er ook zenuwen bij voor de grote start! Meid, het komt allemaal goed. Rustig blijven ademhalen en tot 10 tellen. Het is zo spannend.. een zwangerschap komt zo steeds dichterbij!!

Ohja ik had immers verteld dat mijn collega's hadden gevraagd of mijn zwangerschap gewenst/gepland was.. ook zo raar. Dat vraag je toch niet? :p Losers :p

Gnagna..

Fijne avond meiden!

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Bij KIE wordt het zaad hoger in de schede aangebracht en daarom dus de shortcut...omdat m'n mannetje verminderd vruchtbaar is proberen we het eerst 3 tot 6x op deze manier...hebben een uitleg gehad hoe we het slangetje moeten inbrengen en volgens onze gyn was dit voor ons de beste tussen oplossing...en naar mij medeweten is dit beste manier om de paar goede zaadjes meer kans van slagen te geven...
    Ik ga er toch vanuit dat we goed zijn voorgelicht door onze gyn :-D
    Zodra er een posi ovu test is mogen we aan de slag

@Panter ja de romantiek viert hier hoogtij hahahaha...

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh ja, ik was in de war met onderliggende placenta!

Bob, duidelijk verhaal! Nou hopelijk snel resultaat!!

Vandaag 3 uurtjes op mn werk geweest, maar vond het erg vermoeiend!!! Raar he, dat ik nóg niet bijgekomen ben van de narcose...Voel me zo'n stakker gewoon haha! :D

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dreamer...18 uren huilen per dag!! Jeetje...daar zou ik gek van worden!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Nou ik ook.. jeetje.. heftig hoor.

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja dat dacht ik ook altijd als ik over huilbaby's hoorde.
    Maar voor ons was het 'normaal'
    Wij wisten niet beter.
    Maar het was wel echt loeizwaar.
    Ze is nog altijd geen makkelijk kind, houdt ook absoluut niet van knuffelen, maar ze is zo lief en grappig, dat maakt alles goed!

@Bob: maar hoger in de schede is toch niet nuttig?
    Dan moeten die arme zaadjes een U-bocht maken :p
    Want je bmm zit niet helemaal bovenin vaak.
    Maar als het voor jullie beter voelt om het zo te doen, dan zou ik het zeker doen!
    Wie niet waagt wie niet wint toch!

@Onderliggende placenta: dan krijg je een keizersnede ;)
    Dan kan de beeb er namelijk niet uit, de placenta ligt dan voor de uitgang.
    Bij mij was het de vraag of hij zou zakken of stijgen, want aan het begin lag mn placenta laag vooraan.
    Gelukkig is die meegegroeid omhoog en mocht ik op de gewone manier bevallen.

@Katek: aan de ene kant wel fijn dat ze lekker rustig is (rustig in de buik = rustig uit de buik zeggen ze, hier klopte het wel iig hahaha)
    Maar aan de andere kant geeft het je vast veel zorgen!

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Word weer lekker veel geklets hier.....ga morgen even alles terug lezen......ben erg moe van de spuiten i guess, nergens geen puf voor dus kruip lekker mijn bedje in.....tot morgen meiden slaap lekker allemaal XxXxXXXxxXxx

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hey allemaal...

Ik heb bijgelezen maar zit via de telefoon, dus geen uitgebreide reactie van mij.

Panter: nog steeds geen ei? Ei ei ei... Waar bent gij? Nog maar Ff zoeken dan.

Katek: je gaat idd hard alweer 28 weken joh!

Bob: fijn dat brussel je goed gedaan heeft. En spannend zelfinseminatie!

Juffie: nou lekker alles eruit gooien hoor als dat nodig is, lucht vaak wel ietsjes op. Jullie ook bijna beginnen, spannend hoor... Ik wil ook! Hoop dat arnhem snel belt!

Zo hoop niet dat ik iemand vergeten ben....hier drukke dagen gehad, ben ook echt letterlijk even op en erg moe. Gelukkig kan ik morgen uitslapen! Dat zal wel schelen Haha. Liggen nu ook al op bed Haha.. beetje vroeg maar ja..

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S huilde ook 20 van de 24 uur hebben een huilkaart moeten bijhouden thuis en in het zh.
    Maar dat kwam puur door de verborgen reflux.
    Zijn hele keel was verbrand:( ondanks de medicaties.

Dreamer jullie meisje ook geen knuffelbeertje hier ook niet:(
    Ja 's avonds als hij gaat slapen mag ( moet;)) ik hem knuffelen.
    Maar hij heeft de laatste 2 dagen weer heeeeeeeeeel vaak nachtdienst.
    Ik klaag niet hoor want ik besef me al te best dat we een enorm wondertje hebben.
    Maar vermoeiend is het wel:)

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haai Dames,

Juffie, fijn dat je er weer bent. Je dip kan ik heel goed begrijpen hoor....tis ook niet niks waar je inzit!! Geeft onzekerheid en spanning!! En dan zo'n leuke collega erbovenop....zucht....helaas zul je vaker van die kortzichtige opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen :(.
    Maarre....overmorgen!! Ik ben ook behoorlijk gespannen moet ik zeggen.

Jeetje dames, waren jullie wondertjes huilbeeb's??? Das niet leuk!! Lijkt me moeilijk en ontzettend zwaar!

Mummy, jij bent aan het spuiten? Waarmee? Hoe ziet je schema eruit?

Bob, jij weer beginnen dus?!?!?! Op naar een plakbeeb...die komt er hoor, dat weet ik zeker meid!! :D

Kipjes, Hoest met je??

DA, wat geweldig zeg een brief van je pa. Gaat om de inhoud, niet om de hoeveelheid van de mail ;);):). Ben blij voor je!

Panter, waar blijft je ei? Want dan IUI toch??? Sjee, wordt weer spannend hier op dit forum. Ook bij jou heb ik er het volste vertrouwen in hoor!!! Op naar een plakbeeb!

OW, hoest met je?

Kate, jouw placenta ligt dus voor?? En beebje is geheel welkom lees ik met babykamertje en kleertjes? Leuk zeg!! Wil wel foto's zien van beeb-kamer ;).

Liev, hoest met je? Ook wel tijd voor buikfoto's vind ik....hihi ;):D.

Sweet, hoop dat je je wat beter voelt en dat je wat meer geniet!!

Monatoetje, hoest meid???

Hope, bijna HSG.....nou hopelijk gaat de tijd snel voorbij. Nu zit je er ook maar tegenaan te hikken. Krijg je gelijk de uitslag? En ook te horen hoe verder??

@ all, ik ben nerveus voor wat komen gaat :(. Mijn geduld is ook op qua wachten....verder ben ik veel aan het werk, gaat de tijd iets sneller....pffffff.

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ zonnestraal: ik ben 26jan begonnen met decapetyl, 28 jan gonal-f erbij gekregen. Deca moet ik morgen laatste x spuiten en aankomende vrijdag 1ste echo. Jij donderdag....spannend hoor meis! Goed dat je je even af kan leiden met werk etc. Succes hoor! Knuffelllll

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vanwaar dat vertrouwen in mijn zwangerschapskans? ben je stiekem helderziend? :$

Spannend idd wat er komen gaat!!! * Komt wel goed schatje* en ik schenk je een glas roosevicee in.
    Maar ik zou me ook opvreten geloof ik!!!!!

Hier nog steeds geen ei...zal wel laat zijn omdat ik toch wat gespannen ben. * adem in, adem uit*

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Nee, maar ik ga altijd uit van het positieve ;)....zit in m'n aard. En je bent al zwanger geweest, dus nee....ik kan me niet voorstellen dat het niet gaat lukken bij je, kan ik echt niet!!

* drinkt glaasje roosvicee leeg, mjammie * :D

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Spannend Kiyeko!!! Ik doe ook acupunctuur erbij, alleen al voor de ontspanning en verder ook om de innesteling te bevorden.
    Ik geloof in die dingen :).

Meid, ik ga duimen voor je!! ;):)

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko, spannend!!! Wie weet kom ik wel naast je zitten op de wachtbank, maar moet eerst nog ff ei vinden.
    Eindelijk weer iui meid, ik ga duimen!!!!

Deel Deze Pagina