Zonnestraal, ik had de stille hoop dat je helderziend was haha, dan had ik je van alles kunnen vragen. Oh ik zou zo graag weten of ik ooit moeder word....vind het na de mk's nog slopender dan ervoor om een mislukte poging te hebben. Bah! Maar goed, we gaan ervoor!!!
Op een ander forum had ik een goed voorgevoel bij 2 meiden en is uitgekomen . Panter, ik ben niet helderziend....maar laat ik het zo zeggen: Heb er bij jou een goed voorgevoel over . En niet gek hoor met z'n voorgeschiedenis dat het allemaal zwaarder voor je valt. Maar we sleuren je erdoorheen hier!!
Zonnestraal, ik hoop dat je gevoel het nu weer goed heeft. ben er wel aan toe om moeder te worden. * ik zal mjn geduld weer even uit het stof trekken*
Kiyeko wat spannend!!! Super gaaf zeg!! Ik duim keihard mee... Hier vrijdag licht streepje gehad ovu test, zaterdag niets, zondag weer niets en gister enorme steken onderin en vandaag weer steken onderin bij de liezen gister ovu test vergeten dus vandaag maar eens kijken wat het wat wordt...vrijdag hebben we wel gewoon geklust hahahaha...maar we hebben vanaf vrijdag iedere dag het heeel gezellig gehad Sowieso hebben wij geen klagen maar de afgelopen maand hadden we denk ik wat in te halen na de vele ziekenhuis bezoeken Maar ja snap dus niet van de ovu sticks...zijn van sensitest, iemand ook weleens licht streepje gehad en daarna niet meer? Heb je toen daarna later wel nog een donker streepje gehad? @zonnestraal nog 2 daagjes...spannend!! @Panter...wat is het toch met die eieren deze maand komt vast door die "ei"stijd die er nu is Alles goed hier verder dames? Heb ook gehoord dat tarwekiem goed werkt om de innesteling te bevorderen...iemand hier die daar meer van weet of het gebruikt? Heb ook al granaatappelsap in huis en accupunctuur wil ik wel proberen maar ik ben zo bang dat je bij een kwakzalver terecht komt...iemand tips hiervoor? Liefs Bob
Bob het kan hoor...je lh schommelt ook wat. Een negatieve test = een negateve test. ook al is er een 2de licht streepje. Gewoon doortesten, en dan komt er vanzelf een knaller. Ik heb tarwekiem geslikt, en teunisbloemolie, en monikspeper. Heeft mij geen zak geholpen haha ( wat zeg ik dat toch weer apart)
Tja ik heb er ook zo mijn twijfels over maar na het vele gedoe na mn ma wil ik graag mijn lijf weer in optimale conditie krijgen....en je weet precies wat ik bedoel als je eenmaal zwanger bent geweest en je kent dat gevoel dan is het na de mk of ma nog zwaarder...dat gevoel heb ik nu vooral...maar ja positief blijven zeggen we dan maar... Nou we zoeken gerust door...heb er 60 besteld bij zwanger en kids dus we kunnen vooruit hahahaha Raar eigenlijk dat je dan wel op vrijdag een licht streepje hebt en daarna niet meer...had verwacht dat tie zaterdagmiddag nog heftiger zou zijn maar die was weer omo wit....nou ja we zoeken gewoon door...al hebben ze tijdens mijn geboorte het potje engelen geduld vergeten toe te voegen Thanks voor je tips en mening...hou het wel bij de vita pillen met extra folium zuur die ik iedere ochtend slik, is al duur genoeg hahahah...
Hallo Allemaal, Ja sommigen mensen denken echt dat kinderen in de bloemkool groeien. Normaal gesproken kan ik daar heel goed tegen, dan wuif ik dat soort stomme opmerkingen gewoon weg en heb ik er geen last van. Maar nu was dat toevallig net die beroemde druppel die de emmer deed overlopen. Nou ja het luchtte in elk geval wel op. En ik heb er heel veel zin in donderdag! Inderdaad zonnestraal ik ben dat wachten beu! Ik wil beginnen! Hebben nu lang genoeg gewacht! Dadelijk lekker koken en weer met mijn mannetje op de bank zitten. Hij is een paar dagen weggeweest voor zijn werk maar vanavond weer lekker thuis Meiden fijne avond allemaal. Ik neem morgen de tijd om op iedereen te reageren. Lfs. Juffie PS: Kiyeko: Spannend meid! Ik duim nu al voor je plakbeebje! Het moet gewoon goed komen!
@ Juffie: sommige mensen af en toe brrrrr..........of zo van we nemen een kindje....wij weten wel beter!!!! lekker laten praten nou en gelukkig mag je donderdag beginnen super fijn, ik heb vrijdag mijn eerste 'tussentijdse' echo......geniet vanavond lekker van je mannetje!!!!! XXXXXX
@ kiyeko: spannend meissssss........hoop echt voor je dat je zwanger de carnaval ingaat!!!!!!!! ik ga heel hard voor je duimennnnnnnnn!!!!!!!
@ juffie, Sommige mensen grrrr !!! Niets van aantrekken hoor. @ mummy, Ik voel me nog steeds belabberd en veel buikpijn van de hormonen. Valt dit keer zwaar tegen. Vorige keer nergens last van gehad. Daarnaast ook keelpijn dus misschien een beginnende verkoudheid. Ik heb inderdaad ook vrijdag een echo ! Ben erg benieuwd. @ all. Ik lees wel mee hoor maar kan het soms ff niet meer bijhouden. Dus ik gooi er soms gewoon ff wat tussendoor Sorry !!
@ kipjes: he wat vervelend nou.......bah!!! nou rustig aan doen en je zelf lekker laten vertroetelen!!!!!! ik heb ook erge buikkrampen en ben echt zo moe, vriendlief en moederlief zeggen continu lekker op de bank gaan liggen meis of even een middag dutje maar dat kan ik echt niet hoor ga nu wel alvast na mijn bedje tv kijken........spannend kippies vrijdag!!!!! hopen dat alles goed groeit knuffel
Kipjes, ik ga ook duimen voor je! Het mag deze ronde wel lukken hoor, dat MOET gewoon!!!! Hier nog steeds geen ei...word er nu wel chagerjnig van. Zal je net zien dat mijn ei kot als ik naar de gyn hier in het zh moet op nacontrole na operatie. Moet ik dat op het laatste moment gaan afbellen....bbrrr
fijne avond allemaal..!! moet morgen weer een lange dag werken.. dus dan ben ik er ook al niet... zal in de pauze even bijlezen dan!!
Panter: mag ik vragen wat het inhoudt je ei? (ja sorry is misschien heel dom dat ik het vraag) is dat voor de IUI?
mummy, ik moet mijn eisprong spotten dmv ovulatietesten. Mijn ei betekend dus mijn eisprong. Als mijn ovualtietest positief is, heb ik de dag erna de iui.
oooh @ Panter nu snap ik het!!! nou heel vervelend dat het ei er nog niet is.....wat erg dat wachten bah toi toi toi!!!!!!
Spannend weer meiden op het wachtbankje straks. Ik zou ook nog even een maansteen halen Kiyeko. Die heb ik toen bij de 2e poging ook gekocht en toen bij de cryo was het raak.. Even goed schoonmaken in water en dan bij je dragen. Heb ze nog steeds, kan er geen afstand van doen.. zijn helemaal stuk enzo maar heb zoveel aan ze te danken voor mijn gevoel. Ei zoekers; ik hoop dat ie snel zichtbaar wordt!! Onzekerheid is ook niks!