Hahahahah dan snap ik al waarom S zo hyper is. Die was in mijn buik al erg hyper, sliep misschien 2 uurtjes en voor de rest voelde ik hem altijd
@panter, spannend.. ik zal voor je duimen dat je ei komt meid. zo do mijn laatste provera pil en dan wachten op mijn ontrekkingsbloeding. Zie er niet uit... was vergeten in die 8 mnd pauze hoe erg mijn lichaam op de hormonen reageert.. ben een enorme puistenhoofd op het moment.. Als iemand tips heeft graag ik heb er 1 op mijn lip.. wist nieteens dat dat kon ( op een koortslip na) in de hoek van mijn lip dus erg vervelend met gapen enz....
@ panter , Hoop dat je je ei snel vind ! Frustrerend kan dat zijn he grrrr.. @ mummy, Lastig he die buikpijn pff.. En ik weet van de vorige keer dat ik de laatste dagen voor de punctie het meest last had. Vooral met lopen en gaan zitten pijn in de onderbuik van de eierstokken. Mijn follikels waren toen al giga.. Dus het ergste komt nog hihi. Maar we weten waar we het voor doen he Gaat ie verder goed met prikken ? Doe je het nu zelf? @ girl, Lieve foto's !! Je straalt echt en jullie meisje is prachtig !! @ kiyeko, Succes vrijdag ! Je bent de eerste op de wachtbank denk ik . @ hope Geen last van gelukkig. Lijkt me erg vervelend. Tip : vooral niet aankomen, word het erger van. @ katek, Je gaat hardddd , alweer 29 weken !
@Maansteen: moet je opladen bij volle maan. @OW: mijn meissie was ook megadruk in mn buik en erbuiten ook haha. Hoop bij een 2e een rustigere buik te hebben, maar gok dat dat er niet in zit Ze begint nu al met woede aanvallen .. gaat nog leuk worden haha. @All die bijna weer starten/IUI hebben: succes en mn duimen draaien! @Bob: kan zijn dat je ei al geweest is. Heb je eerder met ovu testen gewerkt? Bij mij gaven ze soms ook maar een heel licht streepje en erna niet meer, dan was dat dus wel mn LH piek. Vandaar dat ik er fm's bij krijg. Hoevaak per dag test je? Want met 1x per dag mis ik mn piek namelijk. Met 2x kan ik hem soms wel vinden. Dus mocht je 1x getest hebben, dan voortaan 2x testen (smorgens en savonds, niet met ochtendurine en telkens rond hetzelfde tijdstip, niet teveel drinken vantevoren en geen alcohol drinken)
hier helemaal niet lekker.... moet eigenlijk een lange dag werken, dus ik dacht net, dan laat ik eerst de hond even uit, even wat frisse lucht.. maar ben zo misselijk als de pest, en zodra ik me druk maak moet ik spugen......als ik blijf zitten op de bank, gaat t wel.. net mijn werk maar gebeld, maar voel me zo schuldig, wil best graag werken, zit hier gewoon te huilen *slaatnergensop* ben niet iemand die snel thuis blijft, maar ja zo hebben ze ook niks aan me...
DA, rot dat je ziek bent!! beterschap meid! Girl wat een mooie foto's en wat hebben jullie een prachtige meid zeg! Een plaatje!! Hier nog geen ei...heb mijn conroleafspraak vrijdag bij de gyn hier maar afgezegt, want je zal net zien dat de stress of mijn ei niet net op die dag valt ervoor zorgt dat hij niet komt, of júíst op die dag. Heb nu meer rust in mn donder en laat dat ei maar komen!!!
Kiyeko; een maansteen is een echte steen, maar dan wat wittig/gelig van kleur. Ze hebben ook regenboog maanstenen maar die moet je niet hebben (met een soort blauw glansje erin). Je kunt ze bij de Tuinen halen of in een edelstenen winkeltje bijvoorbeeld. Weet niet of jullie die daar hebben misschien. Ook kun je ze via de site Maansteen, maansteen steen, maansteen hanger, maansteen sieraden, maansteen ring kopen, maar dan kun je hem zelf niet op gevoel uitzoeken. Het maakt in principe niet uit of je een armbandje, bedeltje of losse steen koopt. Ze zeggen dat het meest onbewerkt het puurst is, maargoed, ik weet niet of dat zo werkt. Ik had een losse steen en droeg die in mijn broekzak of mijn bh. Later heb ik op deze site nog een bedeltje gekocht en aan mijn armband gehangen, die is de dag voor de posi test afgevallen en ben ik dus kwijt. Er is ook wel een topic over hier op zp.. ik heb vele goede verhalen gehoord dus naar mijn idee zeker het proberen waard. Bij ons duurt het wat langer voor we zwanger zijn omdat we niet iedere maand een poging hebben. Ik heb hem in mei gekocht en in aug was ik zwanger, dus eigenlijk bij de 2e poging raak. Mocht je wat willen weten nog dan roep je maar. DA; beterschap.. hier ook zere keel.. au.. Girl; mooie foto's Mooi meisje hoor! Lekker trots op zijn en van genieten! Hoe voel je je verder?
Ja ik heb al vaker met ovu sticks gewerkt en test 2x per dag en ik drink geen alcohol... Ben sinds een 3,5 week wel bezig met een dieet en moet verplicht 2 liter water drinken per dag...zou het dan daarvan kunnen komen? Gister weer een heel licht streepje en vandaag weer last van de onderbuik...het is een chaos hahahaha Maar we houden hoop @maansteen ik heb er ook 1...ik kreeg hem toen wij wel al zwanger waren van een vriendinnetje maar toen hadden we nog niet getest...dus hij heeft bij ons niet geholpen met baby bob maar nu draag ik hem weer voltijds om mn nek....nu hopen dat tie geluk brengt @DA en Katek jeetje zielige dametjes!! Beterschap beide!! En DA niet je schuldig voelen hoor...ziek is ziek.... @Panter...wat balen joh!!! Ik hoop dat je eitje snel komt meis!! Het is toch raar dat die eieren zo vreemd doen...snap er niets van...had eindelijk weer een nette cyclus en nu weer dit Hoop dat je nu wat meer kunt relaxen en dat je je eitje snel vind... @Dreamer succes meid!! Mijn duimen draaien ook voor je!! @kipjes en mummy succes met prikken dames...gaat nu erg hard!! Wachtbankje is dalijk overvol @girl ga zo bij je fotootjes kijken...ben benieuwd! @all gelukkig morgen weer eens een vrije dag...pffff....ben er aan toe! Heb het zo giga druk steeds...dagen vliegen wel om zo maar kom niet aan mn vrije tijd...morgen daarom rust en pas op de plaats...zaterdag hebben we feest in R'dam in Ahoy we gaan naar we love the 90's hahahaha....met haddaway, 2 brothers on the fourth floor, dj paul hahahaah...met een hele groep vrienden allemaal van over de 30 Gaan de oudjes ook weer eens stappen....ik vond het al een lange dag begint om 8u 's avonds tot 2 's nachts....hoop dat deze oma dat nog trekt Liefs Bob
@ maansteen, ik heb hem ook gedragen sinds eind augustus en in oktober was het al raak (dat was de eerste poging daarna)... heb geen idee of het echt geholpen heeft, maar gaf mij een goed gevoel! ik had via Kateks site een setje gekocht... @ Darkangel, hoop dat je snel weer beter bent!!! Beterschap!! @ Katek, jij ook heel veel beterschap met je keel!!! @ Bob, heel veel plezier zaterdag! Dans er maar lekker op los!!! @ Panter, hoop dat je je ei snel vindt! @ Zonnestraal, hier gaat alles prima! morgen start je met IVF, spannend!!! heel veel succes!!! @ Kiyeko, vanaf overmorgen op wachtbankje, ga voor je duimen!!! @ Bob, ik heb ook testen van sensitest gebruikt en werden bij mij ook lichter na ovulatie, heb ook een ronde gehad met een gemist ei aangezien mijn cyclus graag raar deed... Zelfinseminatie met spuitje en slangetje hebben wij niet gehad, we hadden alleen een spuitje en gelukkig met goed resultaat.. @ kipjes, balen dat je je niet lekker voelt, zijn soms echt hormonsters hè.. laat je maar lekker verwennen! @ juffie, sommige mensen en sommige opmerkingen, laat ze inderdaad maar langsgaan hoe moeilijk dat ook is.. Gelukkig snel beginnen! heel veel succes, duim ook voor jou!!! @ mummy, vrijdag eerste tussentijdse echo, ben benieuwd! @ dreamer en ons wondertje, wat balen dat jullie kleintjes zoveel gehuild hebben, ben benieuwd hoe dat hier over een half jaartje is en hoe wij er dan mee om zouden gaan.. @ iedereen die ik vergeten ben, hoe is het met jullie?
Na al die positieve verhalen over maansteen heb ik op de site van katek net de vruchtbaarheidsarmband besteld. ben benieuwd! Hopelijk is ie er voor mijn ei
Monatoetje het is frustrerend dan omdat je soms niet weet hoe je ze moet helpen. Maar toch zou ik zo graag ( behalve zijn ziektes) die periode nog een keer overdoen.
@all heeft iemand nog wat van liev gehoord?? Ze is toch al een tijdje hier niet geweest....vroeg het me ineens af... Liev gaat alles goed met je en met de 2 beebjes??
Bob klopt ze is alweer een tijdje niet meer hier geweest. Eens kijken wanneer ze voor het laatst online is geweest.
Hallo Allemaal, Ja mensen kunnen af en toe van die opmerkingen maken, lekker kort door de bocht niet nadenken, ik kan daar vrij goed tegen maar soms schiet het dan net in het verkeerde keelsgat.... @Zonnestraal: Morgen is het eindelijk zover dan mogen we eindelijk beginnen JOEPIE! Jullie gingen vanavond al in een hotelletje toch? en morgenvroeg optijd een afspraak? Wij zijn morgenmiddag om 16.45uur aan de beurt. Zie er wel wat tegenop tegen de uitgangsecho de vorige keer deed dat een beetje zeer maar goed! Meid ik wil jullie heel veel succes wensen en doe dr. S. maar alvast de groeten van ons haha. Laat je even weten hoe het is gegaan? SUCCES! @Panter: En....heb je, je ei al gevonden? Ik hoop echt voor je dat het zich snel laat zien! @Bob: Lekker dansen BOB is hartsikke leuk! @Kipjes: Hoe is het met je? voel je je al wat beter? Wat vervelend dat je er nu wel zo'n last van hebt! Ik begin volgende week dinsdag krijg wel een beetje de kriebels als ik lees dat jij ziek bent van de hormonen. Sterkte meid! Laat je maar lekker verwennen! @DarkAngel en Katek: Meiden allebei niet zo lekker, wat sneu voor jullie hoop dat jullie gauw weer de oude zijn! Beterschap. DarkAngel ziek even goed uit meid en zorg dat je snel weer de oude bent daar hebben jij en je werkgever het meeste aan. Zorg goed voor jezelf lekker vers sapje persen goed vitamintjes eten dan knap je zo weer op! Beterschap! @Mommy: Hoe gaat het met spuiten? Vind je het mee of tegenvallen? Zie dat je vrijdag een tussentijdse echo hebt, spannend hoor hoop dat je goed nieuws krijgt en dat ze mooi groeien! @Kiyeko: Nog even en dan zit je op het wachtbankje! Ik ga SUPER hard voor je duimen dat het een mooie plakbeeb voor jullie gaat worden deze ronde! @Monatoetje: Zo'n maansteen ik heb er nog nooit van gehoord, maar klinkt wel goed! bij ons in het drop ligt ook zo'n kruidenwinkeltje denk dat ik daar maar eens binnenloop, het kan natuurlijk geen kwaad. @All: Hier morgen dus beginnen, super spannend vind ik het! Het idee dat nu alles echt gaat beginnen en dat het theoritsch zou kunnen dat we over een week of 4/5 zwanger kunnen zijn! Alles waar we zo naar verlangen komt nu zo dichtbij! Ik duim voor iedereen die bezig is of binnenkort begint met een behandeling, dat we maar snel allemaal positieve testen en buiken kunnen showen! Meiden allemaal veel succes. Ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten, anders sorry! Lfs. Juffie PS: nu lekker naar huis weer genoeg gewerkt voor vandaag Even lekker rondje met de hond langs de maas wandelen, en daarna met kopje thee (en chocolade) op vriendlief wachten.
@juffie succes morgen!! En ik hoop dat alles meevalt! @OW oke ik bedacht ineens waar is lief Die komt vast vanzelf wel weer eens om de hoek kijken... Ik ga weer even verder aanklooien...heb vandaag echt niets te doen...dus maar een beetje achter internet klooien en op tijd naar huis vandaag...pfffff...duurt de dag zo lang gelukkig ben ik morgen vrij en vanaaf mag ik lekker bij mn schoonpaps en mams aanschuiven...heerlijk
@ juffie: yessss morgen mag je ook beginnen super fijn voor jullie!!!! Hier gaat het spuiten gaat vriendlief doet het bij mij ik ben panisch voor spuiten dus durf het niet zelf....,ik voel er niks van alleen de bijwerkingen maar alles voor een goed doel he