Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sweet: hier voelde het als krasjes de eerste keren.
    Daarna plopjes.
    Hopelijk voel je je snel weer beter meis.
    Eerste trimester is nu voorbij, dus de hormonen gaan veranderen.
    Hopelijk helpt dat wat voor je!

2. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    Sweet hoop dat je je snel beter voelt!

Panter, duim voor een positieve test vandaag en dan vanaf morgen weer heel hard duimen voor je!

Kiyeko, pretecho is gewone 2d echo zonder medische reden, wordt daarom ook niet vergoed, gewoon een keertje extra kijken.. maandag alleen met doppler luisteren, dus niet veel spannends..

Voor iedereen een heel fijn weekend, kijk hier net naar buiten en alles is wit, van de mist :$, dan wordt het hopelijk ook niet zo bitterkoud als gisteren...

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hier nog geen ei...en de 2de streep is ook weer lichter....baal als stekker!

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    sweetlilly: balen dat je je nog zo voelt, en wat irri dat de psych af gezegd heeft, kan ze niks aan doen natuurlijk maar, komt even niet handig uit. goed dat je terug naar 4 uur gaat, als dat genoeg is voor je is t toch goed.

panter: jeetje nog steeds geen ei.. dat is irritant zeg.. en je zit al op dag 21...

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    meiden... het is koud!

denk dat ik eens even onder de douche spring, en dan met mijn snowboots aan de hond maar eens ga doen.. brr.. alleen de gedacht al haha. vanavond komen (blijkbaar) mijn zusjes en aanhang op visite hebben ze met mijn man afgesproken :( maar ja als zulke dingen via mijn man gaan, dan hoor ik daar nooit wat van haha... maar goed dat mijn zusje vroeg of ik wijn in huis had haha.. ik hoezo? zal wel stom overgekomen zijn hahahahhaha.. maar goed.. we gaan dus (blijkbaar) lekker aan de zuip vanavond..

ook goed, straks maar even boodschappen doen, en huisje aan kant maken..

6. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Het is juist heerlijk buiten! de zon schijnt in de prachtige witte wereld.
    ben er al uit geweest met izzie en ze vind het prachtig. Ik een dikke sjaalom, handschoenen aan, dikke trui & jas..laarzen aan en samen door de sneeuw banjeren.
    Het is wel fris, maar de zon maakt veel goed. Als ik izzie dan zo zie rennen en gek doen in de sneeuw dan geniet ik mateloos!

dus DA, goed aankleden en de gezonde frisse lucht opsnuiven. het is echt heerlijk!!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    panter: ja onze hond vind sneeuw ook helemaal geweldig, duikt er helemaal in. gister nog een tijd met de hond in de tuin gespeeld, en sneeuwballen naar hem gegooit... gek beest haha.. hier schijnt t zonnetje ook.. ga me ook goed inpakken hoor..

even liedje afluisteren en dan ga ik maar eens wat doen..

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    @ panter: balen meid van dat ei pfffttt...morgen maar weer eens kijken dan

9. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Panter; jeetje, dat schiet ook niet op he. Balen hoor! Hoop voor je dat ie snel komt...

@da; was 't lekker buiten? Hier is het ook prachtig blauw en ijskoud. Heerlijk!

@all; Ben druk boven aan 't puin ruimen. Er moet toch een kamer vrijkomen voor ons kleintje en wij zijn echt enorme verzamelaars! We bewaren werkelijk alles. Moet nu maar even veranderen...;)

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    Rusitg dagje hier dames hoe gaat het met jullie?

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Is idd rustig.. en hoe t hier gaat :D.. hihi... Aangeschoten :p

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    Ahahah......lekker toch!!! Niet te zat dan.....anders komt morgen de man met de hamer langs....minder lijkt me....heel veel plezier nog vanavond DA!!! XXXX

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Mummy: Haha dat lukt wel... Flessen zijn bijna leeg Haha.. zal wel mee vallen morgen... 1,5 fles boswandeling..

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Onze wc deur was net op slot.. en er zat niemand op.. ik.hou niet zo van zulke dingen.... Mijn man de deur open breken... En t schuifje zat idd op slot.... Spooky.......

15. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Da, ws moest spookie heel nodig poepen ;)

Hier gestopt met ovutesten, ik breek deze poging af...geen ei in zicht. Voor mijn eigen rust hou ik ermee op.

liefs

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    Panter, wat balen zeg! Kan me wel voorstellen dat je er voor je rust voor kiest om jezelf niet te plagen met steeds te testen..

Darkangel, hoop dat je vandaag niet te beroerd bent! WC-verhaal is ook weer eng..

Sweet, het maakt het echter he, om toch een kamertje leeg te maken!

Mummy, hoe gaat het met jou?

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Panter: balen man! Snap dat je stopt met testen.

Mona: niet echt ergens last van... Beetje maagzeur

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @panter; he shit zeg! Echt balen voor je... Nooit eerder gehad dat het zo lang duurt?

@DA; wat wonen jullie in een creepy huis zeg! Wil niet graag met je ruilen.. brrrr... Maar wel gezellig avondje gehad dus :D

@Monatoetje; ja idd, over paar weekjes weten we wat het wordt en dan gaan we behangetje enzo uitzoeken. Zo komen we steeds een beetje dichterbij. Hoe gaat het met jou? Ook al druk met een kamertje bezig?

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    sweetlilliy: ja was zeker wel gezellig.. de volgende keer is t bij een van mijn zussen.. en dan ben ik wel de bob.. haha.. ik hoef niet persee te drinken, en ik hoop dat ik kan met de behandelingen weer bezig ben..

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Wat een eigenwijs ei Panter!! Ksnap dat je er he-le-maal klaar mee bent!! Knuf.

DA lekker aan de alcohol gister....hiihihihi....:D.
    Creepy house!! :$

Kiyeko, hoest meid? Heb je een positief gevoel over deze IUI?? Spannend...ik duim hoor!!

Kipjes hoest met jou??

Mona en Sweet lekker kamertje aan het opknappen....leuk!! Ik wil oooooookkkkk :):):).

Ik heb de cetrotide spuiten binnen, wat een joekels!! :$

Share This Page