@ DA : oeffff eng hoor......heb je dat vaker in je huissie? @ panter : kan me helemaal voorstellen dat je er genoeg van heb pffff...... @ mona en sweetlilly: leuk de kamertjessssss net zoals zonnestraal zegt zou ik ook wel aan willen beginnen......:hihiihih Maar komt goed ej zonnestraal hopelijk kunnen wij er ook snel aan beginnen..... @ kipjes : hoe gaat ie meid? Weer spannend morgennnnnnn......moet jij ook bloedprikken voor Gent? Ik mag morgen 2 x na het zkh ze willen het bloed voor 13:00uur hebben oeff....... Fijne zondag lieverds xxxXxxxXxxxxX
@ Da, Was je lekker aan de zuip ? Brrrrr zulke dingen zijn engggg !! Ik zou heeeel hard wegrennen denk ik @ kiyeko, Weer op de wachtbank, whoehoeee ik duim @ panter, Klote dat je hebt moeten afbreken.. Ik hoop voor een super ei de volgende cyclus ! Knuff @zonnestraal, Hier gaat het wel. Ben super verkouden dus zit met een snothoofd lekker languit op de bank met 2 katten op schoot. Ff lekker een rustig zondagje hihi. Mijn buik doet nog wel pijn, maar ja hopelijk is het het waard allemaal . @ sweet en mona Lekker bezig met de kamertjes, lijkt me helemaal super !! Spannend , binnenkort het geslacht bekend kun je gericht shoppen yeahh @mummy, Ja spannenddd !! Ben erg benieuwd morgen. Hopelijk doet de andere gyn de echo, want ik haaaaat chaggo mensen Ze heeft ook echt maar 2 sec. Gekeken dus denk echt dat er nog meer follikels zitten hoor. In het begin hebben ze wel gevraagd voor bloedprikken, maar dat is hier in nl echt niet te doen. Ze helpen ons al niet graag.. Dus helaas doen we dat alleen als het echt nodig is. Maar alles is altijd goed geweest en volgens de 'boekjes' zeg maar. Alleen een zwangerschap is uitgebleven.. Succes he morgen !!
@mummy en kipjes; heel veel succes morgen meiden! Hoop op veel follikels voor jullie! @zonnestraal; dus jij ook de cetrotide binnen? Wanneer kun je beginnen? Cetrotide valt mee hoor. De enige die ik vervelend vond was de pregnyl. Knuf voor jullie en fijne zondag!
Zit in de stress! Mijn vriend is heel lichtjes verkouden, beetje snotterig! Is dat erg? Maak me zorgen!! Over 2,5 week ongveer zal de tese zijn! Liefs Juffie
@ juffie, Verkouden is niet erg, als hij maar geen koorts krijgt. Dus goed de temp in de gaten houden.
@kipjes; nee geen koorts hier, alleen wat snotterig is hij, hoop dat, dat geen kwaad kan? Ik wacht nog op mijn ongi....komt vandaag of morgen normaal gesproken, zal nu van de zenuwen wel later komen zul je net zuen. Juffie
kipjes en mummy, veel succes morgen!!! juffie, alleen koorts is inderdaad een reden om uit te stellen, een verkoudheid niet.. ongi kun je helaas niet haasten... sweet, leuk om dan gericht iets uit te kunnen kiezen hè, wij hebben al sinds november behang klaar liggen, geel met een wit motiefje en in de week van carnaval komen mijn ouders schilderen, behangen en de vloer leggen, terwijl wij gewoon gaan werken.. ben ook benieuwd of ik meer zin krijg om iets te kopen als we weten wat het wordt, vind het nu zo moeilijk!
Bij deze de test van MvM Heb de foto net gemaakt dus al een beetje lichter en verkleurd. Morgen hebben we de 1e echo, we vinden het super spannend @Panter, mag je geen echo laten maken om te kijken hoe het zit met je ei? @Kipjes, spannend morgen. Wanneer is de punctie ongeveer? @All, sorry kan niet zoveel onthouden nu
bailey wat een duidelijke test!!! veel succes vandaag!!! komt helemaal goed vandaag bij de echo!!! iedereen op de wachtbank succes!!! op naar veel mooie posi testen!!!
@Anaatje: Heel veel succes vandaag meid! @Bailey: SUPER MEID mooi test! Gefeliciteerd! En vandaag de eerste echo spannend inderdaad, hoop dat alles er prachtig mooi uitziet! @Kipjes en Mummÿ: Succes vandaag meiden! hoop op mooie follikels voor jullie! @Panter: Meid heb je inmiddels je ei al kunnen traceren? Kun je inderdaad geen echo laten maken zodat je kan zien hoe het ervoor staat, geeft je wellicht wat rust. Ik was helemaal blij toen ik las dat je, je armband omdeed en je ineens wel een streep had op de test, maar daarna toch weer niet, wat ontzettend balen meis! @Zonnestraal: Had je nog een privebericht gestuurd over die spuiten Cetrotine. Die "joekels" van spuiten zijn alleen maar om de vloeistof mee uit het flesje te trekken, als je dat gedaan hebt moet je de spuit verwisselen met zo'n klein spuitje. Dus niet die grote spuit in je buik doen hoor! Hoe is het verder met je? Wanneer verwacht je, je ongi? Bij mij is het gisteren niet komen opdagen, dus als het vandaag wel komt dan begin ik dus woensdag met spuiten, en als het morgen pas komt dan begin ik donderdag met spuiten. Wanneer begin jij ongeveer? @All: Hier is het wachten op mijn ongi. Gisteren 2 weken geleden heb ik een gehad op mijn ovutest, en dokter. S. kon afgelopen donderdag zien dat mijn eisprong links geweest was. Dus ik ga ervan uit dat net als "normaal" mijn ongi vandaag of morgen doorbreekt. Maar je zal natuurlijk altijd zien dat het van de zenuwen later komt....nou ja ik wacht "rustig" (maar niet heus) af. Dacht eigenlijk dat het gisteren al zou doorzetten maar kwam niet op gang. hoop vandaag wel. Vanmiddag wordt tussen 14.15 en 16.15 uur mijn spuiten allemaal thuis geleverd, ben benieuwd! Verkoudheid bij vriend is al wat beter, heb hem volgstopt met extra vitamine haha! Liefs, (wachtende) Juffie
Bailey wat spannend zeg Succes En natuurlijk Mummy en Kipjes heel veel succes met de fm vandaag!! Juffie zenuwen kunnen idd de ongi tegenhouden. Hopelijk is het er snel.
pfffff...wat een kippenhokkie weer Lekker weekend gehad dames? Hier een heerlijk weekend gehad lekker in Ahoy uit mn dak gegaan en onwijs gelachen... Nu weer over tot de orde van de dag...werken Maar deze week 3 dagen werken en dan genieten van een lang weekend...ik hoop eigenlijk op een 11 steden tocht dan ga ik er lekker heen... En ik word aankomende donderdag alweer 31...pffff....heb altijd geroepen voor mn 30ste ben ik moeder van zeker 2 kinderen nou de 1e moet nog geboren worden @kipjes en mummy...veel succes meiden!! @kiyeko nog plek op de bank? Dan schuif ik aan neem een high tea schaaltje mee met allemaal lekkere dingen...genoeg voor iedereen die er al op zit (zwanger mag ook) en die er nog bij komt... @bailey wat een mooi testje meid!! Hoe voel je verder? @DA hahahaha...lekker aan de borrel gegaan meid hihihi...en jullie huis is echt een beetje scary hoor @Panter heb je dit al eerder gehad dat je ei niet komt? Ik heb al vaker gelezen dat dit kan en tot de mogelijkheden behoort...balen zeg!! Maar ja nu maar op naar de volgende maand...pffff...het zit jullie ook niet mee! @all...ik had van het weekend een discussie met een 2 vriendinnen...die waren beide gemakkelijk zwanger...er zijn toch vrouwen die vanaf hun eisprong/ bevruchting zeker weten dat ze zwanger zijn en dit aanvoelen? Volgens hun is dat niet mogelijk pas na de innesteling ga je hcg aanmaken en daarna zou je pas iets gaan voelen... Wat denken jullie?? En zit er hier iemand bij die al eerder wist dat tie zwanger was? Ik geloof heilig in mn eigen theorie hahaha Ook met mijn zwangerschap was ik heel erg terughoudend en de dag van de echo wist ik dat er iest niet goed zat... Ik geloof in vrouwelijkinstinct en ga daar vaak ook op af Nou ik ga weer even wat doen...lekker internetten want de systemen liggen hier plat...waarschijnlijk is het pas na de lunch gemaakt...heerlijk zoon rustige maandaag hahahaha Liefs
@bailey succes vandaag meid bij de echo...spannend!! @annaatje werkz e vandaag weer...doe rustig aan en pas goed op jezelf! @juffie snel een ongi!! Ik duim voor je @Girl hoe is t met jullie kleine meisje? Zit je al helemaal in een lekker ritme? Geniet ze meid!! Liefs
@ juffie, Hopelijk snel ongi en dan beginnen ! @ bailey, Veel succes vandaag en een prachtige knaltest wow !! @ mummy, Succes !! @ all, Net terug van fm, er waren er nu 23 !! Te zien ipv 13. De grootste groter dan 20 mm en de kleinste 10 mm. Dus ben benieuwd wat ze zeggen vanmiddag..
Haai Dames , Wauw Bailey, wat een mooie test!! Vet cool . Wil ik ook!! Juffie, ja heb je berichtje ontvangen...geen tijd nog om te reageren . Nee die spuitjes zelf ken ik al van de pregnyl...maar wat veel vloeistof die je in je buik moet spuiten . Heb al wel gehoord dat de Pregnyl erger is en die ken ik al....Dus gaat helemaal goed komen. Spannend hè meid!! Ik word morgen of overmorgen ongesteld. Ik denk overmorgen. Das de 8e febr. en zal ik 10 Febr. de eerste spuit inbrengen. Jij loopt dus iets voor op mij...ik zal je dus op de voet volgen, hihihi!! Bob, lekker weekendje gehad?? Lekker meis. En op het wachtbankie hè...spannend weer!! Ik geloof dus ook heilig in vrouwelijk instinct. Van alle 7 IUI's wist ik dat ik niet zwanger was. Ik ben ervan overtuigd dat je dat kan voelen. Zwangeren onder ons, voelde jullie dat vanaf bevruchting? Of ruim voor NOD? Kipjes!! Oh my god wat veel!! Ik snap je buikpijn nu wel . Wanneer is de punctie meid?? Nou hier zit dus echt wel jouw top-emmy tussen wat een plakbeeb gaat worden.... Mummy, good luck met FM. *ik ben in een engelse bui geloof ik...* Kiyeko, hoe voel je je? Hoe is je gevoel?? Girl, Annaatje, OW, DA even een knuf voor jullie!! Gisteren War Horse gezien van Mr. Spielberg himself...wat een meesterlijk goeie prachtige en ontroerende film zeg! Mr. Spielberg krijgt dat toch altijd weer voor elkaar. Knap vind ik dat. Hier wachten op m'n ongi. Morgen naar de Acupunturiste. Mag ze me gelijk rustig prikken....ben nu al gespannen .
bailey, veel succes bij eerste echo! zonnestraal en juffie, heel veel succes!! kipjes, wat een goede score! ben ook benieuwd wat ze ervan zeggen! mummy, jij ook veel succes! bob, fijn dat je zo genoten hebt dit weekend, ik vaar zelf ook op vrouwelijk instinct.. werk niet te hard deze week! Vanochtend controle gehad, vk was tevreden, baarmoeder groeit goed, bij doppler duidelijke harttonen, dus mogen niet klagen. Hoop alleen dat de komende weken iets minder onvrede hebben, nog nooit zo veel strijd gehad om kleine dingen als nu... Word er af en toe echt moedeloos van..
@ bob, Thanx meis , zal ik zeker doen Ik geloof ook in vrouweninstinct !! Ik ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet hoe dat voelt , maar heb iedere ronde een paar dagen voor nod geroepen: ik word ongi !! Dus ik ben er van overtuigd dat je dat wel kunt aanvoelen hoor.. @ zonnestraal, Gaat helemaal goedkomen met spuiten hoor ! Als ik 't kan kan jij het ook ! Ben geen naaldenheld, maar het went echt. Heel veel succes meid ! En Juffie ook! Wel een hoop van ons aan de hormonen he Hopelijk met een goede resultaten !