Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ mona,
    Fijn dat alles goed was !
    Soms heb je wel eens van die momenten dat je mannen het liefst achter het behang plakt met een flinke klodder behanglijm hihi :p

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Kipjes wauw wat een follikeltjes hihi.
    Ik raadt je wel aan om protifar te halen tegen overstimulatie.
    Want heb toen kritisch gelegen met mijn 28 follikels ( 15 grote)
    Is gewoon een drankje met eiwitten wat het tegenhoudt dat je overstimulatie snel zult krijgen.
    Want dan verlies je veel eiwitten!

3. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @bailey; mooi testje :D Heel veel succes met de echo vandaag!

@annaatje; hoe is het verder met je meid? Nog bloedingen? Hoop dat 't werken goed gaat!

@girl; hoe is het met jullie meissie? En met jou? Je draai een beetje gevonden?

@juffie; balen he, dat het zo lang kan duren. Het komt vast snel meid, dan kun je starten! Succes!

@OW; hoe is het met jou? Weet je al wanneer jullie verder gaan voor een wondertje? Hoop dat het thuis ook snel een beetje rustiger wordt meid..

@Bob; Dus fijn weekend gehad? Lekker hoor! Over die discussie; ik wist vanaf de terugplaatsing dat dit ons wondertje zou gaan worden. Heel vanzelfsprekend. Heb ook geen moment getwijfeld of gedacht dat er iets mis zou kunnen gaan. Dit zit gewoon goed. Punt. Lekker stellig he. Maf hoor, maar ik geloof echt in vrouwelijke intuïtie. :D Ennuh..ik schuif ook graag aan bij de high tea, ik moet immers ook nog heeeeeel lang wachten ;)

@mummy; spannend! Ik duim!

@kipjes; jeetje wat een aantal :$ Kan me ook goed voorstellen dat je buikpijn had... Ik vermoed dat de punctie snel ingepland word meid. Spannend!!!

@zonnestraal; ja, spannend he. Maar ook wel 'zin in'? Klinkt vreemd, maar ik had er echt zin in. Er was eindelijk weer hoop. Ik duim heel hard voor je meid, dat er bij jou ook veel eitjes mogen groeien en er snel een prachtig wondertje in je buikje zit!

@all; Kwam hier de afgelopen dagen steeds een vreemde poes in huis door de kattenluikjes. Maarrr.. poes was ziek! Ik denk niesziekte, das mega besmettelijk en 2 van onze eigen katten hebben 't al gehad en zijn dus vatbaar. Gisteravond om half 11 zat ie er weer. 144 gebeld, ik moest hem maar in huis houden en vanochtend dierenbescherming bellen. Die vonden dat ik maar dierenambu moest bellen en die hebben 'm net opgehaald. Och, vond 't wel heel zielig. Maar ook eng, want poes was ook steeds boos en ging bijten. En ik durf dan niet meer in de buurt te komen, voor hetzelfde geld krijg ik er een of andere infectie van ofzo als ie bijt. Kan ik nu niet gebruiken! Blij dat 'ie weg is..

Fijne dag meiden!

4. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @monatoetje; fijn dat alles weer goed was! En succes met je mannetje. Is hier ook lastig soms hoor... Gister dikke ruzie gehad over broodjes. Pffff..waar heb je 't over. Hihi..

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ ow,
    Thanks voor de tip ! Ga ik zeker even halen dan. Kan ik dat bij de apotheek krijgen of ergens anders ?
    Vind het ook wel eng hoor, zie wel een beetje op tegen de punctie nu.. Maar wie weet groeien de kleine niet mee. Er zijn nu 13 grote..

@ sweet,
    Jeetje , niet fijn een vreemde kat in huis met eventuele ziektes.
    Goed dat je inderdaad afstand hebt gehouden voor het geval ze je zou bijten.
    Wij hadden vroeger zo'n kattenluik met een magneetje , maar onze kat was zo stom dat hij dan buiten voor het dichte deurtje bleef zitten , durfde niet haha :D

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    Hoi hoiiiii

Even snel een berichtje ik had 23 eitjes waarvan 2 kleiner als 10.....en 2 eitjes van 22mm.....nu wachten op gentttttt lees straks alles terug dames heb het erg druk nu. Sorryyyyy xxxxxxxxxxxx

7. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Je kunt het idd gewoon bij de apotheker halen:)
    Ik had 15 grote en 13 kleintjes.
    Je kunt beter voorkomen als helen;)

8. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Mummy raadt je hetzelfde aan meid!

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ mummy,
    Wat goed !!
    We lopen echt een beetje gelijk hihi

@ ow,
    Dat ben ik zeker met je eens !
    Ga straks meteen even kijken ervoor.
    Zag op internet al het een en ander staan. 15 schepjes per dag enzo.
    Kom je aan van protifar ??

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik was daardoor niet aangekomen maar ik was enorm aangekomen door de overstimulatie, had dezelfde buik als bij 7 mnd zwangerschap.

Heb het al veel meiden aanbevolen.

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Jeetje mummy ook al van dat geweldige nieuws!!!

Het zijn schatjes hoor beide meiden maar ik geloof ook in paranormale zaken daar moeten hun altijd vreselijk om lachen...het houd de vriendschap in evenwicht denk ik...:D
    Ja ik ben er ook van overtuigd dat het vrouweninstict klopt als je er op een juitse manier mee omgaat...
    Schijnbaar kun je er niet meer naar luisteren als alles je heel gemakkelijk af gaat...hun waren in een zucht zwanger...en bij ons gaat alles zo stroef dat je anders naar je lijf kijkt en luistert...
    Ik ben hartstikke optimistisch nu deze keer, ik weet niet waarom maar het voelt gewoon goed...heb er weer zin in en vind het fijn dat we nog steeds in onze thuissituatie zitten en niet zoveel in het zh, geeft me meer rust. Na de afgelopen maanden was ik daar ook hard naar op zoek :D:cool:
    Ben blij om te horen dat hier zoveel meiden hetzelfde gevoel hebben en ook afgaan op intuïtie...

Nou lieve meiden geniet van dit super weer!! Hier in de randstad kan de wintersport beginnen...heerlijk lekker zonnetje en dat is ook nog warm ook en dan een mooie witte omgeving met weinig wind...I love it!!

Liefs

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    @OW sla jij een poging over of ben je er nog niet helemaal uit met man lief over de volgende stappen?
    Wel fijn dat de rust is wedergekeerd...

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    @All: Ik heb alle spuiten al gekregen, ziet er eng uit...
    De prenyl wordt nog nageleverd zat een briefje bij. Geen idee wanneer maar zal ook wel deze week zijn denk ik?
    Inderdaad Zonnestraal die Cetrotine is echt veel vloeistof :$
    En er staat bij als je de naald erin prikt, eerst de optrekken en kijken of er bloed meekomt, als dat is moet je de naald eruit halen en alles in de gootsteen spuiten, maar dat kan niet want dan heb ik te weinig......hoe doen jullie dat? gewoon spuiten?
    Hoop dat ik snel ongi wordt, maar nu ik die spuiten allemaal zie wordt ik nog zenuwachtiger dus zal het wel nog langer uitblijven pffff....wat een toestand allemaal zeg.....:(

Lfs. Juffie

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    bob hier gaat het goed met ons meisje!!! er zit nu aardig wat ritme in. :) ze is al wat minder verkouden gelukkig en we hebben een andere fles voor haar waar ze beter uit drinkt dus nu slaapt ze ook weer beter en die verkoudheid is al wat minder. zal nu proberen om vaker te reageren hier.

dus jij bent lekker in ahoy geweest??!! ff lekker genieten. heerlijk meid!!! wanneer ga jij weer beginnen?? hoop voor je zo snel mogelijk.

kipjes wowww wat veel zeg!!! wel oppassen voor overstimulatie he meid!! maar nu moet er gewoon een plakbeebje tussen zitten voor jullie!!!

mummy succes vandaag!!! lees net dat je er ook zoveel hebt!!! pas ook op voor overstimulatie.

zonnestraal jij ook succes alvast met het spuiten!! hopelijk krijg jij ook een goeie opbrengst.

mona fijn dat alles goed was!!!

sweet ja hier gaat het goed!!! nu al een aardig ritme erin!!! :D
    morgen naar inloop uurtje van cb. erg benieuwd hoe zwaar en groot ons meisje nu is!!!:D
    hoe is het met jou?? nog even en je weet wat het wordt!! spannend is dat. ga je het ons vertellen??:D

ow hoe gaat het met jou meid??? alles weer thuis een beetje op orde??

juffie succes met spuiten!!! hopelijk een goeie opbrengst!!

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    @girl ik zit met kiyeko op de wachtbank en de zwangeren zijn ook lekker aangeschoven, kiyeko heeft chocola meegenomen en ik een high tea:D
    Dus schuif gezellig aan....onze wachtbank is voor iedereen:D

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    Zit even via mijn telefoon op het forum, is een bEetje onoverzichtelijk.....@ juffie: hopen dat je ongi heel snel komt kan wel zeggen dat je je moet ontspannen maar dat gaat niet spannend hooooorrrr!!!!! @ kipjes we lopen echt gelijk op super leuk :) heb jij al iets gehoord van gent? @ bob: wat was er te doen in ahoy??? Heb ook wel weer eens zin in een feestje.....aankomende vrijdag ben ik jarig klein feestje dan vrijdag en zondag voor vrienden en vriendinnen......hier nog niks vanuit gent ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen

17. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Bob ik mag rond 18 maart weer gaan spuiten:)
    En ik mag 2 embryo's laten terugplaatsen.
    Dus nog ff een rustmaand en dan weer verder.

Ben vandaag gaan solliciteren als huishoudhulp en jeetje zelfs daar doen ze moeilijk.
    Heb je ervaring?
    Uhm nee maar ja moet toch ergens de kans krijgen heh.
    Werk vinden is niet makkelijk hoor:(

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    @ ow : ooow dat gaat ook weer snel toch....feb is maar kort heheh!!! En 2 nog wel superr

19. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ja Mummy gaat idd weer snel.
    Hopelijk weer een Decemberkindje net als S:D
    Was eerst nogal sceptisch tegenover 2, van de ene kant ja de andere kant nee maar dat kwam door de problemen hier thuis.
    Wat als het een 2ling word hahaha.
    Nu is het weer wat rustiger en ik ga er niet vanuit dat het een 2ling zal worden;)

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    :mad: OW : gezellig decemberkindjes....hoeveelste is S jarig??? 2 in 1 x veel dat is zo.....wie weet als er in iedergeval maar 1 plakbabe bij zit spannend hoor..

Share This Page