Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Net gebeld door gent morgenvroeg laatste echo in gent zelf spannend.....wie kan me vertellen wanneer ik dan ongeveer mijn punctie krijg

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mummy als het morgen goed is, moet je morgenavond de pregnyl zetten en heb je Donderdag de punctie;)

S is van de 29e:) hij was eigenlijk voor 25 januari.
    Maar ik ben ingeleid voor zwangerschapsvergiftiging.

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ ow zoow dat is dan heel erg schrikken zeg is toen verder alles wel goed gegaan met kleine S en met jou????? Oke dank je wel kan ik overal rekenening meehouden :)

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @All: Meiden wat moet ik me voorstellen bij het spuiten van Gonal-F en cetrontine? Doet het erg pijn? Ik maak me er nogal erg druk over nu ik de spuiten in huis heb en nu toch bijna (als mijn ongi komt) zelf moet gaan spuiten.
    Bij die Cetrotine staat dat je de spuit erin moet doen dan terug moet kijken of er bloed mee komt :$ en als dat is moet je de spuit eruit halen en alles in de gootsteen spuiten, doen jullie dat ook? Daar hebben ze me niks van verteld in Dusseldorf.
    Hoop dat iemand me geerust kan stellen wat betreft het spuiten.

Lfs. Juffie

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ juffie: ik heb dan wel geen cero.... Wel gonal-f er is niemand die banger is als ik van spuiten....maar ik misschien ieder voor zich voel er echt niks van.... Goed koelen van te voren en goed wat buikvet pakken hahaha.....succes meissie

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @OW wat een super nieuws...18 maart alweer beginnen...best snel gaat de tijd eigenlijk...
    En ook nog 2 terug plaatsen...wel onwijs bijzonder...maar ik kan me jouw kriebels best voorstellen...je hebt al een klein lief handebindertje thuis en stel je voor het worden er 2....hahahaha...stress hihihih
    Het is wel zo dat jullie hele mooie kindjes maken (die ogen onvoorstelbaar, zwijmel) dus nog 2 knappe kinders op deze wereld kan geen kwaad :D

@juffie geen stress dat helpt echt niet bij het spuiten...ik vind de gebruiksaanwijzingen en bijsluiter ook altijd enger dan de medicatie zelf...als je die leest soms daar staan nog ergere dingen in dan de medicatie zelf :$:(
    Sterkte meid ik hoop dat er hier meiden zijn die je meer kunnen vertellen...maar ik geloof wel dat je het kan!!

@mummy het gaat ineens wel heel hard hahahaha...spannend!!
    @Ahoy daar was een feestj "we love the 90's" was super grappig allemaal optredens en muziek uit de jaren '90 hahaha...dj paul, two brothers on the fourth floor, haddaway, flamman en abraxus etc. erg grappig om weer terug te gaan in de tijd...gijs staverman praten het hele spektakel aan elkaar...lachen hoor en met bijna allemaal 30 plussers dus dat was helemaal grappig...alleen was ik wel helemaal kapot ben het niet meer gewend om pas om half 5 mn bed te zien op zondagochtend hahahaha

Ik ga mn auto naar de garage rijden tot morgen lieve meiden!!

Fijne avond!!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb ook echt een eeeeeeeeeeeenorme naaldenfobie maar toch deze keer helemaal zelf gespoten en het viel me reuze mee.
    Hoe langer je aan het spuiten bent dan word je huid wat stugger.
    Het komt allemaal goed meid!!!

Nou ik was al 2 keer op controle geweest maar eerst was het blaasontsteking, en 2e kerstdag dus naar het zh naar aandringen van mijn ouders, hun buren en mijn man.
    Had niet verwacht daar te moeten blijven.
    Dus huilen als een klein kind hihi.
    S moest in de couveuse en dat was een afschuwelijke periode, hij kreeg geelzucht en men wilde hem maar niet onder de lamp leggen.
    Het was nog niet zo erg, totdat hij dus ipv 3 dagen 10 dagen in de couveuse afdeling moest liggen.
    En met 6 weken hersenvliesontsteking, 11 weken en 7 maanden urineweginfecties.
    Het arm ventje heeft heel veel te verduren gehad maar gelukkig gaat het nu goed.

Maar ik krijg telkens de gekste dingen;)
    1:10000 krijgen overstimulatie en volgens mijn fert arts was het echt idd heel kritisch ( beademing , spoedpunctie enz)
    Daarom nu ook lagere dosering.

En heb hierdoor ook minder angst voor de icsi nu:)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bob ik duim voor jou en Kiyeko:D

Dank je wel voor je lieve compliment.
    Hij is idd echt een handenbindertje:D:p
    Toenstraks toen ik ging solliciteren bij mijn man gelaten.
    Nou toen ik thuis kwam wist hij niet hoe snel hij bij me moest zijn.
    Begon over een speelgoedbox heen te klimmen om bij me te komen en toen dat niet snel genoeg ging begon hij hard te huilen.
    Echt een mama's kindje.
    Als mama vind je je eigen kind altijd het mooiste maar het is altijd geweldig leuk om te horen:D

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ ow ; zoow zeg dat is wel erg heftig bah bah......gelukkig weten ze nu en wat met de hoeveelheden........en nu gaat alles goed met kleine s sterk mannetje hoor!!!!

@ bob: leuk feessie lijk me erg gezellig....ik hou wel van de 90's muziek!!!!! Hihihih...en half 5 wat een tijden he doe mij maar gewoon van 9 tot 1 ofzo heb je nog wat aan je dag erna

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Wauw OW, in Maart al...das snel. En 2 toppertjes, hihihi :D...nou er blijft er zeker 1 plakken en misschien 2....hahahaha!!!
    En inderdaad, 2 beauty's van wondertjes kan geen kwaad op deze wereld ;):D.

Juffie, don't worry....komt allemaal goed!!
    Jij krijgt op dag 8 een echo. Pas dan bepalen ze of je die cetrotine moet spuiten ja of de nee. Dus dan kun je die dag nog vragen hoe of wat :). Maargoed, je kunt in een bloedvat terecht komen ja...ik wist ook niet dat je dan de spuit moet leegspuiten in de gootsteen. (zonde ook zeg :$). Maarre, ik weet wel van de cetro dat je die met 45 graden in je buik moet prikken...dus niet recht in je buik. (zoals de pregnyl).

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Soooo hej ben ik 1 dagje weer aan t werk en dan is hier kei veeeel
    Gekletst hihi
    Lees straks alles ff bij

Vandaag 8 uur gewerkt weer. Ging goed. Veel lieve collegas die
    Kwamen vragen hoe het ging.
    Volgende week vrijdag moeten we alweer naar gent.
    Gek maar heb dr zin in. Ben benieuwd wat dokter zegt

Fijne avond meiden

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bailey: mooie test van MvM!

annaatje: lekker gewerkt? hier lag ik ook erg lekker te slapen nog warm in mijn bedje, maar om 7.10 ging mijn telefoon of ik direct kon komen i.v.m zieke..

juffie: oh balen he als je op je ongi aan t wachten bent.. ik ben dan ook altijd bang dat ik t door de stress enzo uitstel haha.. rare lichamen ook he!

bob: fijn dat je een leuk weekend gehad hebt! en idd, de week begint nu weer...hier ook weer werken.ik heb ook altijd gezegd voordat ik 25 ben wil ik klaar zijn met mijn kinderwens... maar ja.. ben er wel achter dat je t niet altijd voor t zeggen hebt....ik ken ook iemand die vanaf t moment van bevruchting meteen wist dat ze zwanger was, bij allebei haar kinderen.

kipjes: 23 jeetje!

zonnestraal: acupuntuur is echt niks voor mij brrr.. t idee alleen al... succes morgen!

monatoetje: fijn dat alles goed was bij de vlos. en idd wat kipjes zegt, koop een grote rol behang, dikke klodder lijm.. zo ff rust! haha

sweetlilly: oh bah een vreemde poes in huis.. kan me voorstellen dat je dat eng vind ja, fijn dat die nu weg is!

mummy: jeetje jij ook al 28 gaat goed met de eieren!

*hoe wil je ze hebben? gebakken? gekookt? of bevrucht?* :D

onswondertje: balen dat ze zo moeilijk doen he bij sollicitatie, ik denk dat ook altijd, ergens moet je toch je ervaring opdoen??

mummy: spannend bijna punctie! ben benieuwd!!

juffie: gonal is niet zo erg, klein naaldje ik had er niet echt last van. dat andere weet ik niet.

onswondertje: jeetje wat heftig zo na de bevalling enzo.. pff lijkt me ook erg zwaar als je je kleintje zo ziet.

zo vandaag lang dagje.. moest eigenlijk 2 uurtjes werken, maar is veranderd van 8.15-18.00 er waren zieken op t werk.. maar goed, weer wat extra uurtjes..
    heb nu wel hoofdpijn zeg, neem ik dalijk wel wat voor in, heb geen zin om de hele avond met hoofdpijn te zitten.

zo t weekend hier was ook gezellig en erg druk. zijn bij schoonouders en schoonzusje nog op visite geweest zondag, waren pas tegen de avond thuis. en zaterdag natuurlijk ook errrug ;):D gezellig gehad! haha..

13. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Hallo allemaal, wij zijn weer thuis de echo was goed het hartje klopt stevig :D

@Kipjes, wow wat veel 23. Vandaar dus die buikpijn.

@Mummy, ook al zoveel eitjes goed zo.

@Anna, fijn dat het goed ging op het werk heb veel aan je gedacht vandaag.

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bailey: fijn dat de echo goed was! lekker genieten nu!

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey,
    Wat een mooie echo en wat fijn dat alles goed was ! :D

@ mummy,
    Succes morgen meis ! Ik moet nog een dagje langer.

@ kiyeko,
    Spannend he .. Soms echt lastig dat je niet even een kijkje in je buik kunt nemen he , zou zoveel makkelijker zijn :p
    Ik duim hoor !

@ anna,
    Goed om te horen dat je eerste werkdag is meegevallen !

@ all,
    Ik ga lekker vroeg slapen , ben kapot en schouder is weer ontstoken.. Morgen maar even advies aan de fysio vragen pfff
    Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je bang bent iemand tegen te komen in het zkh ?? Bekenden of mensen van zwp ? Vooral hier in NL heb ik er altijd zenuwen van als ik in de wachtkamer zit , dat iemand komt aanlopen van : heeeeeey wat doe jij nou hier ?? :p
    Vooral vriendlief is daar altijd bang voor hihi.

Nou weltrusten voor straks meiden !!

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @juffie; met de cetrotide moet je inderdaad optrekken en als er bloed in de spuit komt moet je alles weggooien. Hier zou ik me zeker aan houden, als je dit niet doet spuit je alles recht in je bloedvat namelijk en dat is zeker niet de bedoeling. Als je bloed optrekt is gelijk de halve spuit rood, dus dan zou je op een andere plek je bloed gaan injecteren. Lijkt me ook niet de bedoeling. Ik zou me zeker aan deze voorschriften houden! Voor m'n werk spuit ik regelmatig (verpleegkundige) en daar wordt er hetzelfde mee omgegaan. Is echt een must!
    Kan me voorstellen dat het nu spannend wordt, maar je kunt het meid! Ik heb het ook gedaan (heb me door manlief laten spuiten, zelf doen vond ik heel erg..) De spuiten vallen echt mee, het zijn kleine naaldjes.. En idd wat Bob zegt; geen bijsluiters lezen over bijwerkingen e.d. Heb ik ook nooit gedaan. Pas achteraf of als ik ergens last van kreeg, om op te zoeken of dat erbij hoorde. Nu eerst maar eens ongi worden! Sterkte..

@girl; ja ik ga zeker vertellen wat het wordt. Kan dat echt niet voor me houden haha.. Met mij gaat met ups en downs. Lichamelijk prima, maar krijg het in m'n hoofd nog niet allemaal op een rijtje. Hoop dat 't snel beter wordt... Fijn dat jullie meissie het zo goed doet zeg! Laat morgen maar ff weten of ze goed gegroeid is enzo. Ben benieuwd.. :D

@ow; oh 18 maart, wat spannend weer! Hopen dat er dan een brusje bij zit voor S!

@mummy; ja meid, erg spannend! Gaan ze vast snel de punctie inplannen. En inderdaad goed je lichaam in de gaten houden he. Pas op voor overstimulatie! Succes morgen!

@bailey; yessss!!! Super dat je zo'n goede echo had zeg! Fijn gevoel dan he. Beetje geruststelling. Nu op naar de 12 wk!!;)

@kiyeko; ach, ik wil graag weer 'gewoon' zijn en dus ook gewoon reageren. Niet iedere keer dat gezeur en gezeik van mijn kant. Ga me er onderhand gewoon schuldig om voelen; 'komt zij weer te zeuren, lekker negatief iedere keer'. Pff.. bah! Maar uhm, ja ben lekker met 't kamertje bezig geweest. Heb nog veel spullen van m'n ouders die ik daar weer mag droppen en veel spulletjes gaan op marktplaats. Dan heeft baby ruimte! Erg leuk om te doen! Hoop ook op een snelle posi test voor jou meid! Maar het dromen is al heerlijk. Scheelt ook veel denkwerk als je dan wel zwanger bent. Dan hoef je alleen nog maar uit te voeren :D Wanneer mag je testen?
    En ja, innesteling kun je voelen. Kan voelen als ongipijn en je kunt er ook bloedverlies bij hebben. Dus wie weet..!

@anna; fijn dat het meeviel vandaag!

@kipjes; ja, heb het wel gehad... Kwam iemand tegen, die vroeg direct of ik zwanger was terwijl ze naar m'n buik stond te kijken. Dat was m'n eerste keer gyn, hadden we net gehoord dat manlief onvruchtbaar was. Kon wel door de grond! Heb ook alleen heel hard NEE gezegd en me toen weer omgedraaid hihi... Jij mag dus woensdag naar Gent? Spannend allemaal zeg! Heel veel succes meid. En wat shit weer van je schouder zeg... Wanneer houdt dat toch eens op..?:(

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ kipjes : nu je het er over hebt vanmiddag kwam ik dus op de afdeling bekenden tegen heel vervelend maar snel hoi gezegd en door gelopen haha....heeft gent je nog terug gebeld of hoe wat meis?

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #4358 kipjes, 6 feb 2012
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
    @ sweet,
    Hopelijk ga je je gauw wat beter voelen. Is ook niet niks wat je allemaal doorgemaakt hebt , het moet toch allemaal verwerkt worden en een plekje krijgen.
    Leuk hoor dat plannen en ruimte vrij maken voor jullie beeb. Al aan het kijken voor meubels en kinderwagen enzo? Lekker van genieten meis ! Dat heb je verdiend ! Knuff

Precies ! Dat lijkt me dus echt verschrikkelijk ! Mijn vriend is daar ook altijd zooo bang voor. Hij is dan ook niet zo blij dat ik hier meeschrijf hihi. Maar gelukkig nog nooit iemand tegengekomen :D
    Hier in NL is de wachtkamer voor gyneacologie en fertiliteit ook in een, dus de kans iemand tegen te komen is groter.

Wbt mijn schouder , tjah ik word er ook moedeloos van.. Duurt nu al zo lang. Hopelijk word er gauw wat aan gedaan. Maar helaas zijn de afdelingen orthopedie overal zoooooo lang dat het nog wel even kan duren..

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ mummy,
    Jij ook al iemand tegen gekomen dus pfff
    We reageerden tegelijk denk ik hihi , zie vorige pagina :p

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ kipjes hahah dat denk ik ook wat raar dat je woensdag moet dan we lopen precies gelijk!!! Slaap lekker alvast xxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina