Ja het is waar je denkt dat ik bedoel. Vond het maar heeeeeeeeeeeel vreemd. Maar veel meiden van het januari topic toen herkende het.
Katek, is het geen indaling die je voelt? Somige kindjes dalen al vroeg in, rond de 30 weken en dan kan je ook scherpe steken in de vagina hebben heb ik ooit eens ergens gelezen. ze hoeven dan nog niet vast te liggen op die termijn, maar soms dalen ze al wel...
oke.. enne.. herken je dan ook dat je veel zweet van onderen (als dat het is tenminste).. ik moet vaak als ik uit mijn werk kom een droge onderbroek aandoen.. ja echt erg, maar denk dat het van de warmte is ofzo.. of ik lek vruchtwater..
Panter ja daar heb ik ook aan gedacht.. ik zal volgende keer wel even vragen aan de vk.. het voelt iig heel gek.. ook alsof het erg op je blaas drukt enzo
als je vruchtwater denkt te lekken moet je ff op je hand blazen...dor de druk zou het dan ook vrij moeten komen. Maar kan ook gewoon waterige afscheiding zijn toch?
panter+ heb het al maanden eigenlijk heb er nooit zo bij stilgestaan wat het zou kunnen zijn. Snachts heb ik het niet. Ht zou idd waterige afscheiding kunnen zijn. Het is verder niet gekleurd en ruikt ook niet. (sorry voor de details)
Kan veel afscheiding zijn. Vruchtwater zou ik dan toch maar ff controleren door idd wat panter zei op je hand te blazen.
als je het al maanden hebt is het vast geen vruchtwater. zal wel gewoon waterige afscheiding zijn dan. komt meer voor geloof ik..als ik mijn vriendinnetjes mag geloven iig.
water doet t weer!!!!!!!!!!!! jeeej.. hier ook ongi geworden vandaag... weer een ronde verder.. zal mijn banner even aanpassen..
@ DA : superrrrr, lekker warm douchen!!!!!! en wat fijn de ongiiiiiiii op na de volgende ronde met een plakbeebje
mummy: nou dat denk ik niet weet nog niet of we mogen starten..heb nog niks gehoord van rijnstate.. ik heb al 2x mijn banner aangepast.. hij onthoud hem alleen niet..
mummy maakt niet uit hoor ik heb de banner eindelijk weg, maar ik kan geen nieuwe neerzetten.. want dan doet deze site raar en onthoud die hem dus niet.. erg raar.
Mijn maansteen ligt schoongewassen buiten...manlief vond het weer hysterisch grappig Hij gelooft echt niet in al die dingen en ging heel statig lopen met het bakje met m'n ketting erin hahaha Hij gelooft er niet in en moet er om lachen maaaaar hij legt em wel buiten neer....dusssss....hahaha
bob: haha mannen! ik wou eigenlijk die armband van die site, die laatst iemand zei hier.. maar vind hem een beetje duur..
Die van mij is gewassen en ligt voor het raam in het maanlicht. Hihihi lief vind het ook hysterisch en verschrikkelijk stom volgens mij Maar goed baadt het niet dan schaadt het niet!