JAAAAAAAAA!!!!! Ik ben ongi hang de vlag uit! Sorry! Maar ben zo blij dat mijn ongi er is stom he! Nu net sinds 7uur zoiets pfff gelukkig! Dus moet ik vandaag dan tellen als dag 1? En op dag 3 dat is dus donderdag gaan spuiteb, joeppie! Poging 1 is officeel begonnen! En ik luid het in met warme chocomel met heeeeeeel veel slagroom en een reep chocolade hihi. Lfs juffie.
super juffie! haha ow en panter denk dat het afscheiding is, op hand blazen resulteerde niet in meer water ofzo.. denk dat het een combi is van afscheiding en zweet ofzo.
juffie: jaa hehe.. eindelijk gestart.. katek: je bent alweer 30 weken.. vind het echt zo snel gaan bij jou.. raar zeg..
@DA ik vond de armband ook duur hoor, ik heb een ketting met daaraan een maansteen en die draag ik aan m'n bh band zodat deze op m'n buik hangt en als ik een x zakken hebben in m'n broekzak... Dat steentje met ketting was bijelkaar 6,95 bij een stenenwinkeltje dus dat vond ik nog goed te doen :-D @Panter hahaha ik ben ook zo hoor...ik wil alles proberen maar ik geloof ook in vanalles dus ik ben vaak de pino met geintjes en grapjes...en ik kan er dan zelf keihard om lachen want af en toe draaf ik nog wel eens door...tja ik ben en blijf een waterman..lekker excentriek hihihi @Katek gelukkig geen vruchtwater!! Die kleine meid van jullie glijd er straks uit hihihi @juffie spannend!! Enne...gefeliciteerd dan maar hahaha Ik ben onverwachts toch 3 daagjes vrij deze week en ik ben dus nu al klaarwakker... Nou ja slaap het vanzelf wel bij...lag al om 9u knock out op de bank dus ik denk dat ik wel genoeg geslapen heb...lig iedere avond comateus naast m'n vent hahaha lekker gezellig hahaha maar ja ik kan hem nu moeilijk wakker maken en zeggen schat laten we even gezellig doen want ik ben wakker nu....ik denk dat ik dan heel hard moet gaan rennen hihihi Nou lieve meiden tot straks en morgen trakteer ik op taart want dan ben ik jarig!! Liefs
Hier alles goed. Superdruk met werken Maar vind t fijn zo.lekker in mn normale ritme. Ga badderen nu En om 8 uur mag ik weer werken Knufff
bob: ben je nu vandaag of morgen jarig.. haha.. uit je tekstje haal ik dat je morgen jarig bent toch.. maar omdat je t s'nachts zei hahahaha..
Bob, GEFELICITEERD! Laat je lekker verwennen vandaag! Lfs. Juffie Ps: Ik heb dezelfde vraag als Panter, ben je vandaag of morgen jarig omdat je 's nachts hebt gesmst haha.
Hoi damesssss.......heb weer eens een vraagje: heb super pijnlijke borsten werd er vannacht wakker van, kan dit komen door de spuiten??? Fijne dag allemaaalllllll
Kiyeko, spannend dus!! Ik hoop de 17de een positieve test meid!!! Hier nog niet met arnhem gebeld. ik wacht nog even af. Wie weet heb ik mijn ei gewoon gemist en word ik ongesteld binnen nu en een paar dagen.
@ panter, Ik duim dat de armband zijn werk doet meis ! @ bob, Mocht je vandaag jarig zijn : Gefeliciteerd !!!! En anders Alvast gefeliciteerd @ kiyeko, Duimpjes draaien !! @ annaatje, Fijn dat het goed met je gaat mop @juffie, Yeahhhh ongi dus beginnen !! Succes meis @ mummy, Wat klote zeg !! Hopelijk kunnen ze donderdag meer zekerheid geven. Ik denk dat je zondag wel je verjaardag kunt vieren hoor , als zaterdag de punctie is ! Ben je dan ook echt jarig die dag ? Alvast succes met de punctie en pijnlijke borsten komt van de spuiten, hier tepels die in de fik staan !! @ all, Even ego, sorry als ik iemand ben vergeten. Beetje teleurgesteld, want follikels groeien traag, net als de vorige ivf. Om een goed resultaat te behalen moet ik nog even verder prikken dus helaas.. Vermoed de punctie pas na het weekend ofzo.. Ben er ff helemaal klaar mee !! Ga ook echt ff een paar dagen voor mezelf nemen en ff proberen mijn gedachten te verzetten. Denk dat ik een paar daagjes ff niet meeschrijf meiden. Knuffel !!
kipjes, knuffel voor jou meis!! Ik hoop dat de rust je even goed doet enje straks een paar prachtige eitjes hebt. Rustig aan en op jezelf passen hoor!!!
@Kipjes: Meid doe even lekker rustig aan inderdaad, en denk goed aan jezelf. We snappen best als je daardoor even niet meeschrijft op het forum! Sterkte meid! En ik hoop op mooie eitjes de volgende echo! @Panter: Hoe is het met jou meid? Nog geen ei? Hoop dat je armband goed opgeladen is en zijn werk goed doet! @Anaatje: Fijn dat je, je weer prettig voelt op het werk, is inderdaad weer fijn om ritme en regelmaat te hebben! Ik duim heel, heel hard voor jullie voor een volgende plakbeeb! @Zonnestraal: Hoe is het? Ben jij al ongi geworden? Wanneer gaan jullie starten met spuiten? Ik ga morgenvroeg beginnen. Spannend hoor allemaal. Hoop dat we snel samen zwanger zijn, dat zou toch helemaal te gek zijn! @Mummy: Hoe is het met je? Was jij nu ook voor het eerst aan het spuiten? Hoe is het jou vergaan? Ik begin morgen en ben best wel zenuwachtig moet ik zeggen. Doen die spuiten pijn? Hoop dat je donderdag meer zekerheid hebt. Veel succes! Ik duim!!! @All: Hier dus morgen beginnen met spuiten pfffff, super spannend en ben best wel HEEL erg zenuwactig moet ik zeggen nu het zo dichtbij komt allemaal. Ik heb er heel erg zin in zie alleen op tegen het spuiten. Hoop niet dat het teveel pijn doet met prikken, anders ben ik bang dat ik perongeluk ga terugtrekken....ik hoop dat alles goed gaat. Volgende week dinsdag 14-2 moeten we terug op controle voor eerste FM meting en bloedprikken en het verder afstellen van de hormonen. Dr. S zegt dan waar ik dan weer mee moet beginnen. Al met al dus best wel in de zenuwen voor te prikken morgenvroeg, hoop dat als ik het een keer heb gedaan het dan mee valt.... Lfs. Juffie
Juffie het is ook spannend zeg!! ik zou het ook mega spannend vinden!!! Geen idee of ik een ei heb..ben gestopt met testen. Ik wacht nu gewoon tot ongi komt en dan zien we volgende ronde wel weer. xxx
@ kipjes : pffff wat rotttt snap goed dat je er ff doorheen zit....pak je rust meid en probeer wat te ontspannen dikke dikke knuffel voor jou!!!!! @ juffie: hier was het ook de eerste x spuiten super spannend vonden we het... Panisch voor spuiten ben ik dus vriendlief zet de spuiten....en ik vind hetzelf helemaal geen pijn doen voel dr eigelijk niks van goed koelen van te voren en goed wat buikvet pakken ben alleen door de hormonen heel erg moe en wat extra hoofdpijn..."Vanaf gisteren voel ik me buik wa meer maar alles voor een goed doel meisssss succes morgen en het ga echt goed komen ga je t zelf doen?
@Mummy: Ik ben opzich niet panisch voor de spuiten maar het prikje, eigenlijk hetzelde dus haha, Vriend durft het niet te doen. Dus ik wil het zelf gaan doen. Heb wel gevraagd of mijn moeder er morgenvroeg even bij wil zijn, stel dat het niet lukt dan doet zij het alsnog dan heb ik tenminsten iemand achter de hand. Ijklontjes zijn ook al gemaakt, anders haal ik wel wat uit de vijver buiten haha. Ik hoop dat ik het zelf durf en kan doen en alle bijwerkingen ja die moeten we maar voor lief nemen, alles voor een beebje! Lfs. Juffie