Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo, ik kom maar even invallen hoewel ik lang niet alles gelezen heb.

dikke knuffel voor DA, kan me goed voorstellen dat het zwaar is zo iets te horen als de eigen wens zo groot is. Ik ken dat ook, heeft ook naar mijn idee niets met niet gunnen of zo te maken, maar is meer het verdriet van het eigen, (nog!) onvervuld verlangen.

Gaat het goed met de zwangere dames hier? Wow, kate je bent al weer 30 weken! En mooie echo Bailey.

OW, wat goed dat jij weer een baan hebt! Kan me voorstellen dat het afscheid nemen op het kdv moeilijk wordt. Wij beginnen eind van deze maand al met oefenen, en ik ga zeker ook met tranen in de ogen weg. Gelukkig heb ik wel een goed gevoel bij de plek en de leidsters, dat help. En wat panter zegt, onze kleintjes kunnen dan lekker met andere kids spelen.
    Succes met het nieuwe werk!

En vlinder gefeliciteerd met het goede nieuws, wat goed!

Bob, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en op naar een vruchtbaar en wolkjes zacht nieuw levensjaar. :)

panter, balen dat je ei maar niet wil opduiken. :( Wordt toch eens tijd voor een paar meevallers *fingers crossed*
    En ook voor kipjes natuurlijk, hou vol. Ik hoop zo dat jullei beide snel met goed bericht komen.

En iedereen succes die bezig is met prikken, wachten, broeden, voorbereiden enz.

Ik ben weer begonnen met werken, wat nog best zoeken is mbt organiseren hiervan. Daarom heb ik ook amper tijd om hier nog mee te lezen... excuus als ik niet alles volg en mensen vergeet.
    Ons mannetje heeft sinds drie dagen hoest - zoooo zielig bij zo'n kleintje. En net als een echte man is hij ook extreem zielig, met veel kreunen, jammeren en klagen. Maar goed, dat gaat ook weer over.
    Hij is inmiddels al 62 cm en de 6 kg voorbij. :$
    (ik hoop ook dat dat niemand vervelend vind als ik erover vertel, en zo toch dan graag aangeven of overheenlezen).

liefs voor iedereen.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Iluna wat leuk dat je weer even een update geeft! Die kleine van jullie groeit wel goed zeg! Jee! haha. Moest wel even lachen toen je schreef, net als een echte man (met zijn hoesten en kreunen).. lijkt me erg lastig om aan het werk te gaan. Ik plak er nog wat vakantieweken achteraan.. maar kan me voorstellen dat je het allerliefste thuis zou blijven. Ik mijzelf kennende wel. Maargoed. Fijn dat alles goed met jullie gaat!

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Darkangel, kan me voorstellen dat dat toch een moeilijke dag was, je bent blij voor hun, maar huilt vanbinnen dat het bij jullie nog niet zo is, dat is zo begrijpelijk!

Iluna, fijn dat je er weer bent! arm mannetje dan, veel beterschap!! hij groeit goed hè, super!

Katek, dat gevoel heb ik nu ook als je hoort dat anderen zwanger zijn, ondanks dat het hier ook snel gelukt is..

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Katek: die felle steken zijn indalingsweeën!
    En wat je verliest is gewoon afscheiding.

@Bob: gefelicitaart! :D

@OW: gefeliciteerd met je baan meis!
    Zal echt moeilijk zijn hem achter te laten.
    Hier is ze serieus nog nooit alleen geweest (zonder 1 van ons)
    Ik kan het niet *bloos*

@Vlinder: gefeliciteerd!
    Gaan jullie nu PGD doen?

@Zonnestraal en Mummy: jippie, gestart!

@DA: dikke knuff meis.

@All: nog een paar dagen tot de intake!
    Heb er zin in :D

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ow lees dat je de baan hebt gekregen. wat fijn!!!! het zal allemaal wel goed komen.

dreamer nog eventjes voor de intake!! spannend. ben benieuwd wanneer je echt gaat beginnen of het eerder wordt of toch netjes wacht tot maart/april (was het toch)

jullie kletsen echt veel meiden.poeehh ik haak af en toe er gewoon tussen hoor.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zo hier de ''papierla'' is even goed aangepakt en alles in de mappen gestopt.. was is bijna weggewerkt.. nog 2 machines haha..

ik ga rijnstate eens mailen hoe het ervoor staat.. ben wel benieuwd eigenlijk..

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zo dat is gedaan.. :D ben echt benieuwd joh!

8. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi meiden bedankt voor jullie lieve reacties!
    We hadden eigenlijk de hoop al opgegeven en nu deze uitslag :)
    Hoe nu verder horen we nog.
    Afgelopen Juli heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd op de eifeltoren, dus we gaan eerst trouwen in juni.
    Dreamer mag ik je vragen wat dat inhoud Pgd?
    Weet alleen dat we nu icsi gaan doen maar hoe dat gaat weten nog niet.

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer bedankt nog voor je reactie. Jij kunt nu aftellen! Spannend hoor!

Girl lekker genieten van jullie meisje!

DA spannend hoor.. ben benieuwd hoe lang je moet wachten op een reactie!

Vlinder wat romantisch! Lekker die voorbereiding he? PGD is embryo selectie. Dus wanneer jij of je man een aandoening of ziekte heeft die je kunt doorgeven aan je kindje dan kun je daarvoor kiezen. Maar dat is alleen als de kans groot is dat het kindje het ook kan krijgen. Heeft 1 van jullie dan een ziekte (heb ik dan denk ik gemist?)

All nieuwe buikfoto in mijn album. Dan lijken die van het begin van de zwangerschap echt nog heel klein!

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all wat schrijven jullie veel hihi
    Nu vind ik t jammer dat ik 32 uur werk,heb bijnga geen tijd
    Werken,koken, sinds gistere weer fitnesse,huishoude,leuke dingen doen
    Ik ben zo benieuwd wanneer mn menstruatie komt
    Ik hoop in april weer verder te kunnen met iui
    Eerst volgende week vrijdag naar gent en dan 14 maart
    Naar gyn in nederland of alles goed is en dan willen
    We er weer voor gaan!
    Ben ook zo benieuwd wat ze in gent nu zeggen

Ff snel

@vlinder wow goed nieuws

@ow een baan ,leuk meis

@ all denk aan jullie elke dag

Ga nu koken knuffff

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goeieavond kletskousen!!!!!!

Even kijken als ik het een beetje onthouden heb :$
    Allereerste:

@ Bob: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.......

@ OW : Proficiat met je baan hopelijk bevalt ie je goed!!!!!!

@ DA: Begrijpelijk dat je je zo voelt, blij voor hun maar van binnen blehhhhhhh......:(

@ Juffie: TOP dat het spuiten goed ging, en het valt echt reuze mee eh!!!!! Heb ook gehad hoor met de laatste druppeltje lijkt mij niet erg......

@ Kate : nog een paar weekies spannendddd:D:D:D

@ Panter: en heeft rijnstate je meer kunnen vertellen meisss???

@ annaatje: hopelijk heb je snel je menstruatie terugg.......en kun je weer door.......hoe voel je je????? denk aan jou hooorr.....

@ kipjes : moet ook erg veel aan jou denken.....we waren samen zo goed gestart.....hopelijk gaan ze nu super snel groeiennnnn pffff.......knuffel!!!!!

@ zonnestraal : superrrr lekker beginnen fijn eh meiss!!!!!

@ Vlinder: hoiiiiii......super dat er zaadjes zijn gevonden!!!!! mijn vriend heeft ook een tese gehad en ook zaad gevonden........wanneer hoor je meer?

Sorry voor degene die ik vergeten bennnnnn......word ook zoveel gekletst hier hihihihi.....super leuk natuurlijk!!!!!!

@ All : Vanmorgen in alle vroegte na Gent geweest.......Eitjes waren super gegroeid.......Ze belde vanmiddag terug het lag aan mijn bloed als ik vanavond Pregnyl moest spuiten of morgen.......Maar ik had geen Gonal-f meer in huis dus voor de zekerheid na de apotheek geweest....jahooorrrr moeten ze bestellen......dus toen maar Gent gebeld hun overlegt met elkaar.....en nu mag ik om 24:00u de Pregnyl zetten!!!!!! Is dat nou niet een super verjaardagskado???? hihihihihi.......en zaterdag om 7:45u mogen we ons melden in Gent.......vind het nu echt spannend worden........

fijne avond meiden

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mummy wat een super verjaardagskado!!
    Op naar de pu zaterdag:D

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je wel OW! Wanneer mag je beginnen bij je nieuwe baan?

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dinsdag ik zou eerst maandag beginnen maar het word dinsdag want helaas had degene van Maandag het contract met hun verbroken.
    Maar ach het zal wel wat worden.
    Dilosh meid jij ook hier:D?

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ooh spannend!!! Nog eventjes geieten van je lamge weekend dan?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Haha jaaaaa zeker.
    En mijn ventje veel knuffelen:D
    Maar ocharme hij is verkouden :( was er net 1 maand vanaf nu opnieuw.
    Neusje helemaal dicht dus krijgt geen lucht zo zielig:(

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oewwwww zieliggggg goed vertroetelen knuffelllll

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @OW: hier hetzelfde al de hele week.
    Cinuforce Stoomdruppels van A. Vogel in een bak kokend water doen en op zn kamer zetten.
    Werkt super!

@Girl: het was eerst eind april/mei, nu maart/april (A)
    Hoe is het met jullie prinsesje?
    Wat is je leven anders nu he.

@DA: goed zo :p
    Al reactie gehad?
    Ben echt benieuwd!!

@Katek: ik had vanaf het begin al echt megaveel afscheiding.
    Eerst dacht ik dat het bloed was, dus loeren elke keer. Dat ging over in weten dat het afscheiding was na 20 weken ofso. Toen vanaf 30 weken was ik elke keer bang dat het vruchtwater zou zijn (kwam ook echt in scheuten hier, vreselijk)
    Dus zo bleef ik broekloeren hahaha.

@Vlinder: PGD is embryoselectie.
    Klinefelter is erfelijk voor jongens toch?
    Dus als jullie een jongen zouden krijgen zou hij ook 'onvruchtbaar' zijn.
    Maar dat is wat ik dacht hoor!

@Mummy: succes met de Pregnyl en gefeliciteerd!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oke Dreamer dat heb ik nog niet gebruikt.
    Ik heb vanalles maar dat niet hahahah

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heb je Dampo of Luuf in huis?
    Dat kan je ook in kokend water doen, geeft ongeveer hetzelfde effect.
    Echt die mentholgeur, dan kunnen ze nog goed blijven ademhalen.

Deel Deze Pagina