Morgen reageer ik langer, maarre vandaag ben jij jarig toch Bob??? Nog even op de valreep: VAN HARTE GEFELICITEERD BOBJE!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
@All dankjewel voor alle lieve pre-verjaardagfelicitaties!! *neemt taart mee* ik vierde m'n verjaardag niet, ik had dit jaar even geen zin in gedoe en drukte...maar uiteindelijk kwamen de beste vrienden woensdagavond gezellig langs en ben ik gister giga in de watten gelegd door iedereen Ik riep al volgend jaar vier ik het weer niet hahahaha Ben heerlijk gisteravond met man lief uiteten geweest super luxe en op sjiek Was wel koud in m'n cocktailjurkje gisteravond maar het was het allemaal waard hahahaha Ik heb net even alles bijgelezen en haak hier weer in hahaha....heb het druk vandaag is m'n zwagertje jarig en dat vieren we met een groot feest....dus we zitten in de feesthoek :-D @OW gefeliciteerd met je baan! @kiyeko ik heb nergens last van eigenlijk en heb zelf het gevoel dat het niet raak is...we zullen zien 16 feb is volgens mij mijn nod dus zitten vlak na elkaar @zonnestraal spannend!!! Woehaa!! @Iluna lekker kletsen over bandietje geld ook voor OW heerlijk juist hahaha pffff wel heftig dat je snel nu weer aan het werk bent!! En zal het dan toch iets genetisch zijn dat zeuren en zuchten bij mannen met iets onder de leden hahaha @Katek ga zo even buikfotootje spieken!! @vlinder fijn dat er zaadjes gevonden zijn!! @ de rest sorry mijn hoofd laat me in de steek en ik typ nu op m'n telefoon dus terug kijken en 's rollen gaat niet zo goed hahaha Probeer straks nog even bij te lezen op de laptop maar beloof niets hihihi heb weer een drukke dag voor de boeg vandaag... Meiden geniet van de taart die ik heb meegebracht...ik mag niet want dan is m'n dieet naar de maan hihihi maar voor jullie is er extra veel dus neem lekker en geniet!! *geeft iedereen een dikke knuffel* Thanks lieve meiden jullie zijn de beste!! Liefs
Onze kleine is ook verkouden en hoest nogal. Ik heb sinds twee dagen een ui (in ringen gesneden) naast zijn bedje gelegt, waardoor hij minder hoest. Het komt beter los door die dampen. Enig nadeel: ik heb soms het idee in een shoarma tent of i.d. te slapen. Beterschap!
iluna: lekker luchie he hahaha hier nog geen mail.. zit echt achterlijk om de 10 minuten mijn mail te checken.. haha..
Haaaai dames!! Hoe is het met iedereen? En daarmee bedoel ik IEDEREEN! Dus mama's, zwangeren, en niet zwangeren onder ons, hoe is het??? Hier alles goed, heb net informatiepaketten aangevraagd over pleegzorg en adoptie. Want tja, moet er toch eens rekening mee gaan houden dat er mss geen kidkindje komt. En dan kunnen we er eens goed over nadenken. We stoppen na 2012 de behandelingen in ieder geval. ik trek het niet meer om zoveel jaren nog verder te gaan op deze manier. liefs
@Panter: zo, heftig meis! Heb je geen vertrouwen in IVF? Ik hoop dat jullie toch zwanger mogen raken. @Bob: fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad ondanks dat je het niet vierde! @Iluna: stoomdruppels in een bak kokend water doen, geeft hetzelfde effect als de uien, maar ruikt even 100x beter @DA: om de 10 minuten maar? Ik zou elke 10 seconde kijken hahaha.
@panter; och jeetje meid, dat klinkt wel serieus. Idd wat dreamer zegt; geen vertrouwen in ivf? Hoe gaat het nu dan verder voor jullie? Wil je na iui niet verder? Och meissie, vind 't zo sneu voor je... En wij in 1 keer raak... jeetje zeg, het is zo oneerlijk verdeeld! Hele dikke knuffel meis..
Kiyeko, zh weigert hormonen omdat ik een goede cyclus heb. En voordat we überhaupt aan ivf toezijn komen er eerst nog 12 kidbehandelingen en dan nog 12 hoge iui behandelingen. Dat is 2 jaar..mss meer met mijn lange cycli. dat ga ik niet trekken hoor...dus na dit jaar houden we ermee op en gaan we een andere weg in. Tenminste dat is de bedoeling.
@Panter: jeetje wat apart! Enne .. overstappen naar een ander zh of kliniek? Hier gaan ze na 6-9x IUI over op ICSI. (of bij ons misschien net als bij OW na 4x ivm zaadjes) @DA: je sk is in orde hoor meis! Las dat je je zorgen maakt, maar waardes zijn allemaal netjes.
dreamer, overstappen betekend opnieuw op de wachtlijst. In groningen, wat vlakbij ons is, is de wachtlijst inmiddels opgelopen tot 4-5 jaar!!! geen optie dus...
@Panter: DA en Zonnestraal hebben volgens mij de zaadjes meegenomen vanuit het zh waar ze liepen naar een ander zh. Misschien kan dat bij jullie ook? In Duitsland kennen ze geen wachtlijst (maar weet niet of dat een optie zou zijn voor jullie?) Deens zaad zal denk geen optie zijn ivm registratie.
ja klopt, wij hebben zaad uit dusseldorf meegenomen naar arnhem. deze 2 hebben ook een contract samen.
de enige optie is groningen. maar die wachtlijst is zo lang. Andere opties zijn verder rijden dan arnhem, óf heel erg filegevoelig. Amsterdam is door de filegevoeligheid geen optie...dat gaat niet werken als we er om 8 uur moeten zijn. Nee wij stoppen na dit jaar gewoon...haha hoor mij nou 'gewoon' zeggen. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee, en nu mijn cyclus zo stom gaat doen al helemaal. afgelopen 3 cycli waren: 34-43-25 en nu zit ik al op dag 27 zonder ei....ppffff
Wanneer heb je een evaluatiegesprek? Want je cyclus is inmiddels niet meer normaal en dus een indicatie om hormonen te gebruiken. Doen ze daar ook niet aan fm's?
Vlinder, gefeliciteerd met jullie huwelijksplannen, geniet van de voorbereidingen! Katek, mooie foto's, mooi buikje! Darkangel, al iets gehoord? Mummy, pregnyl gehad en morgen punctie, inderdaad spannend! Maar wel een super cadeau! Bob, blijf toch voor je duimen hoor! Panter, wat een moeilijk besluit om te zeggen 2012 en dan klaar, maar kan het me ook wel voorstellen, met die wachttijden is overstappen inderdaad niet zo'n geweldige optie.. bewonder je moed, wij hadden de plannen om tot juli 2012 door te gaan en dan te stoppen zwanger of niet, dus niet verder naar zh enz.. Hier gaat alles verder zijn gangetje, voel me beroerder als gisteren, krijg zelfs al medelijden van patiënten, moet niet gekker worden...
Arnhem vind mijn cyclus niet zorgwekkend....pas als ik langer dan 6 cycli op meer dan 37 dagen uitkomen willen ze pas nadenken over hormonen. Ik heb na de 12de poging een evaluatiegesprek. Dan zullen we zien wat ze ervan zeggen...denk dat ze het niet zorgwekkend vinden. we zien het wel..eerst maar eens afwachten wat mijn lijf gaat doen.