Ik wil gaan vragen bij de vakbond of ze wel telkens mogen veranderen van contract dan. BV eerst viel de maandag weg, oh dan moeten we je contract veranderen want dat is niet meer voor 19 uur, en nu de dinsdag eraf dan zou het weer een nieuwe moeten worden. Wil eerst weten of ze dat wel zo mogen.
sweet wat fijn dat het beter gaat!!! zonnestraal gelukkig de eerste spuit is gezet. wordt je steeds makkelijker in. ow wat een moeilijke situatie is het. inderdaad is navragen of dat wel mag jah.
panter: oh idd erg raar van arnhem.. ik ga toch echt niet nog zo lang door met alles hoor.. ik wil nog 3 of 4 pogingen iui en dan toch echt nog een keertje een icsi erachteraan...   mummy: balen dat je zo last hebt van de pregnyl, heb ik eigenlijk nooit echt gehad.. deze moet je wel erg langzaam inspuiten he, anders doet t idd zeer. enne je hebt toch niet die hele grote naald gebruikt he.. hihi..   onswondertje: raar dat ze ineens alsnog die uren veranderen. mag dat zomaar dan?   sweetlilly: word gewoon blij van je berichtje! haha.. maar heel fijn je meid! nu volhouden! nee ik heb nog niks gehoord... baal ik wel een beetje van... kan niet meer wachten, krijg er kriebels van in mijn buik zo graag wil ik weer beginnen haha..
@ dreamer: ja hebben langzaam er ingebracht en heb nu nog last van de plek waar er gespoten is.......ben telkens bang dat er iets niet goed is gegaan dan is alles voor niks geweest toch???? Ga nu ff snel opruimen verjaardags visite is net weg en dan snel me bed in vannacht er weer vroeg uit ben zenuwachtig hoor
En bedankt allemaal voor de felicitatie's lees tussendoor zo eventjes alles hahaha hoop dat alles goed is en dat ik de 14de de tP krijg is valentijnsdag en me zussie is jarig hehehe
Mummy: iedereen reageerd weer anders op hormonen, en ieder lichaam is anders. Maar je daarom maar geen zorgen. Hoop dat je nog wat kan slapen.. ga ik nu ook doen... Mannetje ligt al te snurken naast me haha
* breekt even snel in * Lees alles later terug maar wil mummy heeeel veel succes en sterkte wensen ! Zal aan je denken meid. En niet te zenuwachtig zijn, komt goed , ze zijn heel lief in gent en je krijgt goede verdoving ! Knuffel xxx
Hoi lieve kipjes!!!! Hoe gaat ie nu met je weet je al wat meer? we zijn nu onderweg na genttttt.. Dank je wel meissie dikke knuffelllll
@mummy sterkte en succes meid!! Het gaat nu echt beginnen :-D spannend!!! Duim voor je!! @Annaatje...dat krijgt vanzelf een plekje hoor...het is echt best wel oké om er af en toe aan te denken en te malen en natuurlijk verdrietig te zijn...gewoon over je heen laten komen...knuffel meid!! @All hier gister groot feest gehad van m'n zwagertje wat super gezellig was!! Heb nergens last van eigenlijk...echt geen klachtjes zelf niet van een aankomende ongi...snap er niets van! Ik ga ook pas de 17e testen, ik wil mezelf niet meer gek maken...ik ben wel super positief, ik voel me powerwoman hahaha en waardat vandaan komt geen idee maar ik hoop dat dit positieve gevoel nog lang blijft hahahah Lees straks verder op de laptop, lig nu te typen op mijn iPhone en die is echt bijna leeg Liefs xx
Mummy, succes vandaag! Ons wondertje, vraag me inderdaad af of ze dat zo mogen doen, je solliciteert toch voor meer uren en nu houd je bijna niks over inderdaad... Sweet, fijn dat je een goeie dag gehad hebt, geniet van het weekend, hier is het in elk geval stralend weer! Zonnestraal, goed gedaan! Bob, je bent een supervrouw! Duimen draaien voor je verder! Annaatje, lijkt mij niet gek dat je er nog over denkt/droomt, het is ook niet niks hè.. Darkangel, hoop dat je snel iets hoort en dan kunt beginnen! Nou, zometeen echo.. Ben eens benieuwd, voel me een beetje schuldig, hoest door verkoudheid best veel, wil niet weten hoe dat spookje dan door elkaar geschud wordt...
mona, je vruchtwater vangt alles op...dus niet schuldig voelen. Je beeb heeft nu gewoon een golfslagbad Nee het vruchtwater werkt als buffer, dus je beeb word niet geschud hoor.
Succes mummy!!!!! Jij ook Mona, leuk zeg pretecho! Hele dikke knuffel voor jou annaatje. Je moet het echt nog verwerken en een plekje geven meis....
All: sinds vandaag last van mijn buik, vooral aan de rechterkant. Als ik zit gaat het wel, maar lopen is wat gevoeliger. Toch geen overstimulatie?ben daar zo bang voor.... Spuit 20sec laten zitten en nog steeds druppeltje en beetje bloed uit prikgaatje. Fijn weekend meiden! Mummy veel succes we denken aan je!!!! Juffie
Maak je geen zorgen Juffie, dat had ik ook tijdens de IUI's met hormoonstimulatie en toen maar 2 of 3 follikels. Wel aan dezelfde kant die follikels, dus meestal de 3e dag prikken kreeg ik last van m'n buik (en jij nu dus ook vanaf de 3e dag last, grappig). Daarom weet ik dat ik vanaf morgen last krijg van m'n buik. Daarom hou ik m'n hart vast, ik had al last van 2-3 follikels....laat staan 10 follikels . De 8e IUI had ik geen/amper last, vond ik vreemd. Wat bleek, ik HAD 3 kleine follikels rechts die niet meer groeide. Een kleine cyste links had het overgenomen. Vandaar dat ik geen last had van m'n buik. Hoezo leer je je lichaam in de MMM goed kennen?!?!?!?!
@Mona heel veel plezier vandaag meid!! Lekker jullie spookje bekijken, heeeerlijk!! Thanks voor t duimen meid!! Hoop dat je wel weer snel beter bent!! Xxx
mona veel plezier!!! bob klinkt goed!! Spannend hoor!! Ik duim! Juffie ik had ook gauw last, is natuurlijk wel anders dan anders ineens wat meer follikkels. Straks gaat je buik ook nog groeien. )had ik wel) ow ik zou idd ook even checken of ze dat zomaar kunnen doen, vind het wel heul heul vaag... laat staan flauw. mummy ik denk aan je! sweet wat fijn dat je een goede dag hebt gehad! Ik zou idd ook ff een buikfoto maken en in je albumpje zetten want die willen we natuurlijk zien zien zien! hihi Dikke knuf voor alle meiden! Is het bij jullie ook mooi weer?