Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @KateK, banner staat je prachtig

@Kipjes, wat goed allemaal! Nu lekker broeden.

@Monatoetje, wat balen dikke knuffel.

@OW, hopelijk is jullie kleine man weer beter. Lijkt me echt verschrikkelijk om hem zo te zien....

@All, wij hebben 6 oktober een gesprek in Gent voor een tweede wondertje. Dat wordt weer spannend :$

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, ik heb een hoop ''ontketend'' met mijn mededeling over nana-man die snel flauwvalt :D;)........en een hoop geleerd; altijd al afgevraagd hoe je VIP-lid word en nu ontdekt dat dat met aantal berichtjes te maken heeft :(.......ok dan, ik geloof het!! Ik ga in ieder geval een aantal maatregelen nemen voor TESE: i-podje mee en zorgen dat manlief goeie pijnstilling neemt...

Monatoetje: ow, bah, wat een teleurstelling:(. Sterkte

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monatoetje hmm balen.... Maar op naar de volgende poging

@bailey misschien zien we elkaar wel een keer in gent hihi

@kipjes nog even en je weet het. Duimpjes draaien door voor je.

@katek yeahhh elite. Ik moet eens wat meer gaan typen dan om je in te halen

@panter als ik kijk naar mn eitje dan denk ik het zal wel. Als ik slijm heb hihi dan is mn ei dr nog niet of al geweest?? Als ik cb ovu test doe
    En hij zegt smile dan heb ik geen slijm??

Bah bah dames mn menstruatie komt dr aan.al paar dagen bruinverlies,sta onder de puistjes en heb zon opgeblazen buik bah !

4. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    he meiden,

het is even geleden, maar ik heb me weer een beetje bij elkaar weten te rapen. Er is hier zo vreselijk veel gebeurd het afgelopen half jaar... Ik heb een paar weekjes terug gezegd dat ik thuis eerst rust moest zien te vinden. Ik voelde me zo mega onrustig, zonder er echt de vinger op te kunnen leggen. Ik weet nu wel waar het door kwam... Manlief heeft me 1,5 week geleden verteld dat hij al een paar maanden bezig is om onze relatie stuk te maken. Hij voelt zich zo vreselijk schuldig over het feit dat hij mij geen kindje kan geven. Hij kan mijn verdriet niet aanzien en wil mij niet meeslepen in alle narigheid die de mmm met zich meebrengt. Hij kan het niet verkroppen. Hij had liever dat ik bij hem weg zal gaan en gelukkig zal worden met een ander. Iemand die me wel op een 'normale' manier zwanger kan maken...

Manlief ziet nu gelukkig wel in dat hij mij hier meer pijn mee doet en dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik doe dit met liefde, alles voor een kindje van ons samen. Hij wil mij ook niet kwijt... We zijn de afgelopen week door een heel diep dal gegaan, hebben beide enorm gehuild, boos geweest, gepraat. Ik heb me ziek gemeld op m'n werk en man ook. We hebben zulke goede gesprekken gehad samen en we zijn op de goede weg om hier samen sterker uit te komen. Gisteren zijn we bij een psycholoog geweest, maar die ziet dat we positieve ontwikkelingen doormaken, dus daar wil hij niet tussen zitten nu. Goed nieuws dus! Ik ben trots op ons als stel en denk echt dat we er wel komen. We moeten er alleen wat meer moeite voor doen.

Wat een sores, wat een ellende, sorry dat ik het hier allemaal dump...:(

Ik heb nu wel echt m'n rust terug. Dus ik kan ook hier weer terugkomen :D Het voelt goed om hier weer te zijn..;) Ik zal alles weer volgen en ook weer meer reageren! Wat ik zo weet;

@Kipjes; meid wat spannend allemaal, ik duim dat dit jullie wonder mag worden!

@Katek; GEFELICITEERD!!!! Hoera, weer een zwangere erbij! Doet me goed om dit te lezen!

@Monatoetje; shit zeg van je ongi.. wel fijn dat de donor ook wel direct weer door wil!

@Nana; spannend! TESE komt dichterbij! Hoop voor je dat er wat gevonden wordt!!

@all; wij hebben datum voor tese; 9 september is de grote dag. Hotel is geboekt, mijn moeder gaat mee en strakke onderbroeken zijn gekocht voor man. Nu nog coldpacks en dan maar nagels bijten :D
    Kun je dit bijwerken op de lijst DA; In afwachting van TESE, 9 september. Thnx!!

xx

5. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    wow dat is een enorm bericht geworden zeg... *schaam*

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sweet lily welkom terug meid! Wat een heftig verhaal.goed dat jullie er samen over kunnen praten. Waar heeft je man de tese in dd belgie of nederland

7. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Tese is in dd. Zijn jullie ook in buitenland onder behandeling of in nl?

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bailey nog even dan kun je weer starten voor een 2de wonder!!!

kipjes duim heel erg hard meid!!!

monatoetje jammer!!! wel fijn dat ze gelijk verder willen.

sweetlilly jeetje wat een verhaal zeg!!! maar wel super goed dat jullie eruit zijn gekomen en sterker worden zul je zeker.
    fijn dat je gezellig weer mee komt kletsen.

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sweetlily wij in belgie gent. Gaan nu aftellen voor iui-d

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Sweet lily, welkom back! Heftig, maar erg begrijpelijk vanuit je man zijn oogpunt aldus mijn lief.
    Hier ging het ook een tijd minder, w.s had dat dezelfde oorzaak. Fijn dat jullie er bovenop krabbelen. Je komt er uiteindelijk samen sterker uit.

liefs

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Panter; heb geen idee meid, heb geen idee hoe tempen werkt, hoop dat iemand anders je kan helpen..

@Bailey; thanks, ben er erg trots op! :D
    Spannende tijden komen er ook voor jullie weer aan!!!!

@Nana; moet goed komen met al die maatregelen die je gaat treffen!

@Annaatje; Ben bijna 2 jaar langer lid, dus dat is dan ook niet zo gek :) maarre.. ik daag je uit hoor! :p hihi
    Succes met je ongi meid.. bleh..

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Sweet Lilly; heel herkenbaar jullie verhaal, en heel knap hoe jullie het samen hebben opgepakt! Van een diep dal, samen op weg naar jullie droom. Bij ons was het ook een tijdje wat minder, maar dat is ook niet gek in zo'n situatie.. Ik hoop dat de tese jullie brengt waar iedereen op hoopt!!!

13. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ow lieve sweet lily......wat goed dat je dit hier deelt omdat ik denk dat er meerdere hier zijn die herkennen wat er in jullie relatie gebeurt!! Ik herken de destructieve patronen die in de relatie optreden: je wilt elkaar geen pijn doen maar soms denk je beter af te zijn zonder elkaar......!!!!!! Daarom fijn dat je openheid geeft meid. En welcome back!!!!!!!!!!

ow, 9 september is dus jullie D-day!!! Ow, wat spannend allemaal!! Tell us everything (en geef evt mij tips omdat wij dus in oktober in Nijmegen op moeten..)

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet lilly jeetje lieve meid wat een heel verhaal.
    Ik herken het wel heel erg hoor we hebben dit ook gehad.
    Maar wat super goed van jullie dat jullie eruit gekomen zijn.
    En volgens de psych de goede kant op gaan super!
    9 September D day wat spannend zeg hihih.
    Ik duim alvast hard!!!
    xxx

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bailey: wat spannend dat jullie voor een 2e wondertje gaan!!

annaatje: balen dat je menstruatie eraan komt, maar dat betekend wel dat je bijna mag beginnen toch?

sweetlilly: wat een verhaal zeg, goed dat jullie gepraat hebben, en jullie komen hier zeker sterker uit! heb de lijst veranderd..

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    dank voor de vreselijk lieve reacties meiden!! Ik denk dat als je in de mmm komt, je 2 kanten op kunt; je wordt samen sterker, of het drijft je uit elkaar. Bij ons zal dit laatste niet meer gebeuren, ik denk dat er geen dieper dal zal komen dan die we nu gehad hebben... Wij worden sterker! En ik hoop dat niemand van jullie dit zo heftig mee zal maken, maar wel dat jullie allemaal samen sterker uit de strijd komen! (en met een mooie baby in je armen..)

@nana; ik zal zeker laten weten hoe het was/gaat en eventuele tips. Hoop voor manlief dat het allemaal meevalt... hij ziet er als een berg tegenop. En dan niet tegen de pijn of de operatie, maar de narcose vind ie vreselijk (controlfreak..) Voor jouw man hoop ik ook dat het meevalt...moeilijk hoor. Zou het zo van ze over willen nemen, maar dit is het ene kleine stukje waarbij we dat niet kunnen...

@Annaatje; in oktober begint het echt voor jullie, wat spannend..!!! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn..
    (wij allemaal natuurlijk!!)

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bailey hihih net zoals ik als de kleine 6/7 mnd is beginnen hihihi
    Spannend hoor.
    Ik duim alvast voor je!

18. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    sweet lilly
    jeetje wat een verhaal zeg,maar wees blij dat het bespreekbaar is en blijft.wij hebben zo ook onze momenten gehad.zij voelen zich enorm op hun p-k getrapt als het niet wil lukken.en dat is ook wel begrijpelijk.ook al zal een vrouw nooit precies weten hoe hun mannen dit door staan.

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hoorde gister tijdens Boulevard ook weer van die kreten als een man een vrouw zwanger heeft gemaakt: Hij is een echte man want hij heeft raak geschoten en wordt nu vader.. blah.
    Dat is voor onze mannen ook best pijnlijk. Zo zei Quinty Trustfull eens op tv: hij is een echte man want hij heeft kinderen gemaakt en is dus nu vader. Alsof mannen die geen kinderen produceren geen echte mannen zijn.. Zulke klote opmerkingen waar ik me echt heel boos om kan maken.

Net als bij de Princess Victoria die na een jaar huwelijk nu zwanger is. "ze moet zorgen voor troonopvolging" wat een druk heb je dan op je schouders, en dat mensen zich gaan afvragen wanneer het dan komt. Wat nu als het bij hen ook niet zou lukken? En dan zitten ze al te zoeken naar een klein buikje. Pfff ben blij dat ik niet zi'n leven heb!

20. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    Katek, he-le-maal herkenbaar....die Boulevard-berichtjes doen mij ook altijd weer ''slikken'' maar vooral ook boos worden (gelukkig heb ik het gisteren niet gezien) als er zoiets gezegd wordt...Ik zat ook al te denken aan prinses Victoria; lijkt me echt heftig...het is trouwens wel's gebeurd in een koninklijke familie: koning Boudewijn van Belgie bleef kinderloos. Zijn broer, koning Albert, is dus nu koning. Maar stiekempjes denk ik: ''zie je wel, het overkomt ook BN-ers en hoogheden''. Soms zou je denken dat heel Bekend Nederland super vruchtbaar is. Dan denk ik: er moeten toch ook BN-ers zijn die dat niet zijn??????

Deel Deze Pagina