Als t van goede kwaliteit is kunnen ze in de vriezer --> is cryo.. deze kunnen gebruikt worden voor alleen een terug plaatsing.. Als de kwaliteit niet goed genoeg is on cryo's te maken gaat t volgens mij gewoon weg... Ik weet alleen niet of fit in düsseldorf of gent anders is
Jaa ik denk dat je gelijk hebt DA maar het is ook zo dat er nog eitjes gaan afvallen vertelde ze en er was een nu beleid in gent als je 10 of minder eitjes hebt kom je na 3 dagen terug voor tp en meer als na 5 dagen
Klopt meiden. Als je meer dan 10 bevruchte eicellen hebt laten ze ze liggen in een embryostoof, zodat ze 5 dagen kunnen delen. Dan word er een teruggeplaatst en de andere embryo's die deze 5 dagen overleefd hebben worden ingevroren. Als er minder dan 10 zijn word dit proces maar 2 dagen gedaan. @ all, Maak me druk. Mijn buik is erg opgezet en voel me opgeblazen. Zou dit van de punctie kunnen komen of moet ik me zorgen maken? Ik houd een lijstje bij met mijn gewicht en heb geen koorts..
Thanks ow, Ben al iets geruster. Hoeveel heb jij toen van de protifar gebruikt? Want er staat geen dosering op. Las ergens rond 10 schepjes per dag ?
Ik heb dat toen in totaal 3 weken gebruikt maar dat komt door mijn overstimulatie. Als je je goed voelt na je testdatum kun je wel stoppen.
@ da, Is poeder om door je drinken te mengen, om extra eiwitten aan je voeding toe te voegen. Helpt tegen overstimulatie. Tip van OW !
Dat zijn eiwitten , waar je shakes enz van hebt. Omdat als je overstimulatie hebt , laten alle eiwitten los. En zo loop je vol door het vocht. Ik moest dus heel eiwitrijk voedsel en deze shakes drinken in het zh. En dus heb ik dit thuis verder gebruikt en was daalde mijn waarde van de overstimulatie heel snel
Thanks voor t antwoord! Wij kunnen met zn allen wel eigen Praktijkje beginnen zoveel dat we dr van af weten @kipjes ben jij tijdens ivf ook kilos aangekomen. Vriendin van mij is met ivf 2 bezig en komt tijdens ivf altijd paar kilo aan. Morgen hoor jij dan hoeveel er bevrucht zijn @all fijne week allemaal. ik weer drukke werkweek Xx
@ annaatje, Ik ben helemaal niets aangekomen van de hormonen. Nog steeds zelfde gewicht gelukkig. Ja morgen hoor ik het , spannend Hoe is het met jou meis ?
Hi meiden, Ik haak hier even in hoor hahahahah...heb wel een paar x geprobeerd mee te schrijven maar jullie kletsen zoooooveeeel hahahaha @kipjes...spannende dag vandaag!!! @kiyeko hoe is t met jou meid? Al aandrang tot testen? Ik wil er eigenlijk niet aan beginnen want ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben...blijf wel heel erg positief dat het dit jaar absoluut gaat lukken maar heb gewoon zo'n voorgevoel hahaha @ de rest hoe is t hier meiden?? Lekker weekend gehad?? Nou meiden ik ga nog even buurten hier op zp Liefs
Even snel een berichtje (in de baas zijn tijd...foei, foei ) Weekend was goed, beetje last van mijn buik maar is nog wel te hebben. De eerste paar uur na de Gonal f voel ik echt mijn eierstokken werken, daarna trekt het wel weg en is het zo nu en dan gevoelig, en wat steken verder geen last nergens van, al heb ik wel het idee dat ik meer zweet.... Morgen hebben we de eerste fm en ik ben zooooo benieuwd he, ben wel doodsbang voor overstimulatie...lees allemaal zulke akelige dingen op internet daarover pfff wil dat echt niet meemaken maar ja dat wil niemand natuurlijk.... Is er iemand die ervaring heeft met Cetrotide spuiten, die schijnen pijnlijk te zijn? is er iemand die er ervaring mee heeft toevallig? Vanmiddag komen ze de ovitrelle brengen, dat krijg ik in plaats van pregnyl want die was niet leverbaar. Even snel een reactie van wat ik onthouden heb: @Kipjes: Succes vandaag meid spannend!! Hoe voel je, je verder? @Mummy: Wauw wat een super geweldig resultaat! Dat wil ik ook! Liefs Juffie
@punctie, meiden wat hebben jullie een goed restultaat! ik duim voor jullie! @ego, ik heb het ziekenhuis gebeld, ik mag ondanks mijn ontrekkingsbloeding morgen gewoon komen voor de HSG..... ohh wat eng... heb vannacht niet echt kunnen slapen. Gelukkig kan ik vannacht een slaappilletje nemen die ik van t ziekenhuis heb gehad. Ik ben erg benieuwt naar morgen... Op werk heb ik de hele dag vrij genomen en ik ga na de HSG met mijn man ergens lunchen ( als het meevalt)
Hope, fijn dat de hsg toch door kan gaan meid!! Spannend is het wel, maar hou je taai! Komt wel goed, voor je het weet is het alweer voorbij. Hopelijk met goede uitslag!!
bedankt voor je lieve woorden.... wat betreft ziekenhuisonderzoeken ben ik echt een stresskip haha. Ach voor ik t weet sta ik weer buiten... krijg gelijk de uitslagen en vervolgplan.... ik hoop dat de afwijking van mijn baarmoeder meevalt zodat we een afspraak kunnen maken om weer te beginnen.