@ kiyeko, Wat spannend !! Ook ik duim voor een knaltest vrijdag @ panter, Bij jouw al tekenen van ongi of een ei eigenlijk ? @ hope Komt goed hoor ! Onderzoeken zijn nooit fijn, ik ben ook een stresskip en zit voor elk ziekenhuisbezoek een stuk of 5 keer op het toilet Maar ik kan het ook dus moet jij het ook kunnen ! Ik duim voor een goed resultaat @ punctie Erg veel pijn nog. Veel buikpijn en enorme spierpijn daar waar ze de spier hebben geraakt. Voel me er echt beroerd van. Hoop echt op meer dan 10 bevruchtingen zodat de tp nog even een paar dagen op zich laat wachten, kan ik herstellen..
anna bij ons is het zo dat alleen de best doorgedeelde en meest kansrijke cryo´s worden ingevoren. Hierdoor vallen er wel meer af (1 op 3 gaat door bij mij) maar de kans van ontdooiing is wel 95% daarna. De tp is bij ons altijd na 3 dagen omdat zij zeggen dat het embyootje altijd beter af is in de baarmoeder. Ik ben trouwens ook aangekomen sinds de icsi pogingen.. ik denk wel 4 kilo in totaal na 2 pogingen. Maargoed. Dat kan ik er wel weer afsporten. haha. maak me eerder druk om de kilo´s die ik nu aankom.. pffff.. hihi.. Hope, spannend hoor.. kan me je zenuwen wel voorstellen.. ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen! Goed dat je vrij hebt genomen!
Kiyeko wat spannend! Ik herken die symptomen wel!!! Ik duim meid!! Kipjes rustig aan meissie! Ik hoop ook voor je dat je de tp wat later hebt. Vond het voor mijn gevoel ook altijd te snel op de punctie ondat je dan best nog pijnlijk bent van binnen en mijn bm voelde dan niet ontspannen. Gelukkig heb je dat niet met een cryo tp.. dat vond ik wel zo relaxed! Ik duim voor je meid!! Spannend hoor. Hier alles goed, gaat zijn gangetje. Heb helaas nooit veel nieuws te melden. Pas volgende week weer naar de vk en dan komt ook de kraamzorg langs. Ben benieuwd. Wil deze week de geboorte kaartjes een beetje gaan bestellen. We hebben al een paar maanden geleden een leuk kaartje gevonden dus die gaat het worden. Misschien nog wat kleine aanpassingen enzo en we moeten aan een tekst denken voor in het kaartje. Het kamertje wordt steeds meer af. Zal gauw even wat foto´s in mijn album zetten.
Kipjes, wat naar dat je zoveel pijn hebt meid. ik hoop ook op meer dan 10 bevruchtingen voor je! het moet nou eens een keertje hardstikke goed gaan allemaal!!! katek, hoe is het met jou meid? Niet zo druk maken om de kilo's hoor, tis ongeveer 3-4 kilo beeb, 1.5 kilo placenta en 3-6 kilo vruchtwater wat je ook meesjouwd. tel daarbij op het vocht wat je vasthoudt en reken uit wat je na de bevalling alweer kwijt bent Hier nog geen ongi tekenen...we wachten geduldig af. liefs
Juffie en Hope, voor jullie allebei is morgen een spannende dag, heel veel succes!! Kiyeko, ik blijf voor je duimen, spannend! Kipjes, wat rot dat je zoveel last hebt, hoop dat het snel beter is en dat deze punctie veel bevruchtingen opgeleverd heeft! Panter, balen dat je cyclus zo lang duurt.. Maakt zo onzeker hè? Katek, fijn dat het al zo op schiet, bijna alles geregeld, hier zijn we ook al voorzichtig aan het kijken voor kaartjes, maar vinden het zo moeilijk...
panter ja je hebt gelijk, het meeste is straks zo weer weg! maar voel me soms net een zeekoe.. haha.. komt denk ik omdat ik voorheen altijd heel veel sportte maar nu ik zwanger ben ik niks meer doe. Ik mis dat ook wel maar vond het in het begin te eng om te gaan sporten. raar he.. mona weet je wat leuke sites zijn gupje.com/lillybird.nl daar zijn wij tenminste geslaagd. je kunt bij beide 2 gratis proefkaartjes vragen wanneer je een paar leuke hebt gezien.
@ego, We hebben 11 embryo's ! Dus dat is netjes Kan ik nog even bijkomen van de punctie. Ik heb nog wel last van bloedingen, zou dat erg zijn ? Moet namelijk vanaf nu met de utrogestan bollen beginnen ??
Breek even snel in! (Namelijk flink aan de poets na myn verjaardagsweekend) KIPJES SUPERRRRR! Ben echt heel erruuuggg blij voor jou. Ik verlies zelf ook wat bloed nog wel heel weinig nu weer relaxen meiddddd op na de TP
mona leuke foto´s! je kan het nu al echt zien he?? kipjes wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd! Het bloeden is niet erg als je utro gaat gebruiken.. mummy lekker poetsen!
Kipjes, wat een goed nieuws meid!! Ben heeeeeeeeeeeeel blij voor je. Kom maar lekker bij van de punctie, verwen jezelf maar 's lekker. En dan.....op naar de punctie!!! Kiyeko, klinkt veelbelovend meid!! Dit moet gewoon gelukt zijn . DUIMDUIMDUIM!! Bob, wat heerlijk hè om je zo lekker te voelen....gaat ook zeker weten lukken hoor een plakbeeb voor jullie dit jaar. I know it for sure!! Juffie, morgen de 1e FM. Wat spannend!!! Denk aan je! Ik voel m'n buik behoorlijk (wat zelfs naar m'n rug trekt)....vooral een opgeblazen gevoel....heel vervelend. Hope, oh wat spannend morgen....maar weet je? Voor je het weet is het voorbij!! En heb je duidelijkheid en kunnen jullie verder . Ik vond zelf dit onderzoek heel erg meevallen. Had me erg druk gemaakt ivm horrorverhalen op internet, had ik dus niet moeten lezen van te voren. Was enorm opgelucht daarna. Ben heel benieuwd wat de uitslagen zijn!! Mummy, jij 21 bevruchtingen??? Super meis!!! Zo, en nu ga ik ff zwijmelen bij de foto's van Monatoetje .
Zonnestraal: wat vervelend dat je er zo'n erge last van hebt. Ik heb dat alleen een paar uur na de injectie daarna eigenlijk de hele dag niets, af en toe inderdaad wat pijntjes die na de rug trekken verder voel ik weinig, daarom ben ik bang dat er misschien wel niks zit....erg spannend! Lfs. Juffie
mona, wat een leuke foto's, je krijgt al echt een babybuik! mooi hoor!! Bob, positivo van ons heerlijk!!
Juffie, maak je geen zorgen. Weet zeker dat ze bij jou ook aan het groeien zijn . Want je voelt toch iets na inspuiten. Ik kan namelijk al 1 follikel voelen. Bij 3 follikels al veel last. Laat staan nu . We doen het voor een goed doel zullen we maar zeggen. Heb vooral ook last van een opgeblazen gevoel, das wel heul irritant! Ohja, en moe!! Heb jij dat ook?? Maargoed, dit weekend gewerkt en vandaag ook weer, dan even verstand op 0. Wel ff fijn die afleiding....
@Zonnestraal: Ja soms (of eigenlijk vaak haha) maak ik me zorgen dat er niets groeit, zo een paar uur naar de injectie voel ik wel wat, en zo door de dag heen soms wat steken maar geen opgeblazen gevoel, ben zooooo benieuwd morgen pffff. Hoop dat de punctie dan snel is? ze zijn toch niet dicht daar met Carnaval hopelijk? Ik ben nu aan de gonal-f en ben niet echt veel vermoeider dan normaal, ik kom wel moeilijk in slaap heb ik normaal geen last van, en als ik eenmaal slaap dan slaap ik heeeel vast heb ik ook nooit, ik wordt normaal al wakker als er een vlieg over de muur kruipt bij wijze van spreken. Is Puregon wat anders dan Gonal-f? Moet je daarna ook Certrotide gaan spuiten? Ze zeggen dat het niet zo'n pretje is maar kan niemand vinden die het ook eens gehad heeft. Hoevaak zou ik terug moeten op controle? Is dat een standaard iets hoevaak je FM hebt? Ik heb werkelijk geen idee.... Vind het wel allemaal super spannend! Heb nu de 1e pen Gonal-f op, en iedere keer nog een druppel vloeistof en druppeltje bloed uit prik gaatje, zal wel zo moeten dan? Heb nog 1 pen liggen met 450 erin, wellicht dat ik die ook nog nodig heb? Zit nu thuis te wachten op de apotheek, ze komen me de ovitrelle brengen tussen 1 en 3 uur. Morgen moeten we om half 5 in Dusseldorf zijn, ben op van de zenuwen hoop zo op een mooi resultaat. Jij woensdag eerste meting he, ook spannend zeg! Werk ze. Lfs. Juffie
Ja ik moet ook certrotide spuiten, schijnt minder leuk te zijn als Gonal-F of Puregon. Hoor inderdaad niet veel mensen over dit spulletje. Ik ken het ook niet, dus we gaan het ervaren. De planning is na de 1e FM een 2e FM (3 dagen erna geloof ik) en dat uber S. daarna al de punctie gaat plannen.....maar das alleen natuurlijk als alles volgens de boekjes verloopt. Wat ik heb begrepen is vana de 1e FM 4 dagen lang die Certrotide en dan 2 dagen voor de punctie de Pregnyl (ovitrelle) erbij. Die 450 Gonal-F heb je zeker weten nog nodig voor de rest van de week . Oh en dat opgeblazen gevoel schijnt niet zo vaak voor te komen als bijwerking begreep ik toen van m'n arts.....dus juist fijn dat je dat niet hebt, want heeft niks met de groei te maken van de eitjes (dacht ik) maar gewoon echt een bijwerking van de puregon te zijn...
'Zonnestraal bedankt voor de info wordt me allemaal al iets duidelijker zo, fijn! Dan zou ik vrijdag weer een FM meting hebben denk ik, had zoiets ook wel gedacht. Ik denk dat ik die nieuwe pen Gonal-f waar nog 450 in zit nog wel nodig zal hebben inderdaad, maar goed we zullen wel zien morgen wat er al gebeurt is met 5 dagen 87.5 ie. Ik had zelf al zoiets gedacht dat de punctie ergens in de carnavalsweek zal vallen, denk ik. Zou opzich ook wel prima uitkomen want dan heb ik de hele week vrij (onderwijs) dus dan kan ik lekker rusitg aan doen en bijkomen. Punctie gaat daar onder narcose had ik begrepen he, ben je dan echt helemaal weg? Hoop dat ik na de narcose niet misselijk wordt of zo, zie nog het meeste op tegen het infuus. Ben in oktober opgenomen geweest in het ziekenhuis, en het prikken van het infuus deed zo gruwelijk veel pijn als ik daar nog aan denk pff... In ieder geval bedankt voor de info Juffie
@Zonnestraal: O Ja, in de bijsluiter van de Cetrotide staat dat je de spuit als je geprikt heb eerst moet terugtrekken om te kijken of er bloed mee komt, komt er bloed mee dan moet je alles door de gootsteen spuiten, hebben ze me niks van verteld met de spuitinstructies in Dusseldorf, dus vraag me af of dat echt wel moet? Weet jij daar iets van Zonnestraal? Ik denk als ik dat moet doen dat ik zeker wel bloed mee terug krijg want iedere keer als ik nu de spuit Gonal eruit haal bloed ik ook eventjes. Kan toch niet dat dure spul door de gootsteen gaan lopen gooien? Ik heb 5 van die doosjes Cetrotide gekregen. De prikjes van de Gonal-f vind ik heel prima te doen, als ik dat de hele tijd moest doen maakte ik me nergens zorgen over, maar vind die Cetrotide er een beetje "eng" uitzien en zoveel vloeistof, nu heb ik maar een heeeeel klein beetje met 87.5 ie. We zullen wel zien, 1001 vragen heb ik sorry... Juffie
Dames, wij zijn een weekje weg, en hebben geen internet in het huisje, en op mijn telefoon is t super sloom, dus ik zit deze week even in een meelees modus! X