dames wat kletsen jullie veel wooowww!!!!! hahaha......haak even in heb niet alles terug gelezen sorryyyy......@juffie: ik had ook last van opgezette buik (nu nog) eigelijk.......ennuhhhhh had tijdens het spuiten klein beetje last na ut spuiten en heel erg moe en hoofdpijn .....voelde verder niks aan mijn eierstokken en kijk bij mij ut resultaat wil dus niks zeggen hoor heheheh.....komt goed!!!! ik duim dat ze al aardig wat gegroeit zijn voor je......zelf heb ik 2 fm's gehad in NL en 2 in Gent (maar dat kwam omdat NL een fout had gemaakt met meten) anders had ik er 3 in totaal gehad. laatste echo willen ze in gent altijd zelf doen
@ Zonnestraall : hoe is het met jou?????? en hoe gaat het met spuiten?? is dit de eerste keer voor jou en icsi of ivf?
Dag dames Ik ben blij! Sinds vorige week ben ik begonnen Met cb ovu testen. Had er nog 20 liggen Wilde gewoon weten wanneer mn menstruatie na curretage komt En wat denk je, een smiley vandaag. Dus over 2 weken ongeveer krijg ik Mn menstruatie. Hoe blij kan je zn he Ik voelde t al gister en nu ook linksonderin, eitje staat op klappen nu @ kipjes yeah goed nieuws meis Xx
Oh jah kipjes en mummy Ik ben bezig met iui in gent en wil als t mag follikelmeting In.ned gaan doen. Maar in ned zeiden ze dat ik dan toestemming aan gent Moet vragen,klopt dat,krijg je dan een formulier van gent? Fijne avond,ik ga eten en dan lekker sporten
@ annaatje ja je krijgt dan vanuit gent papieren zo dat ze dat in nl aan kunnen strepen hoeveel eitjes er zijn en hoe groot...gent vroeg (tenminste bij mij) ook om bloed en ik moest zelf alles door faxen of e-mailen na gent.... @ all: wie had het er trouwens over die granaatsap? Hoe heet het precies en waar is het verkrijgbaar ben ik namelijk vergeten
Lieve allemaal, bedankt voor jullie leuke en lieve reacties! Darkangel, geniet van je weekje weg! Annaatje, fijn dat je nu smiley hebt! Voor alle prikkers, veel succes!!!
@ ego: zit myn eigen flink zorgen te maken of ja zogen bangggg heb net op het internet een verhaal gelezen dat vrouwtje had ook zoveel eitjes en het zag er rosekleurig uit en als nog 3 icsi behandelingen over heen gegaan ben continu positief geweest en moet zulke verhalen niet lezen en natuurlijk kan het mis gaan maarja moest even klagen hoor sorry
Mummy: ieder mens is anders, en ieder lichaam ook.. je kan Jou eigen verhaal niet met een ander vergelijken meis. Jij hebt Dalijk ook Jou eigen verhaal.. Enne niet meer google'en!
@ kiyeko : dank je wel meid als ik donderdag uit gent ben haal ik het meteen het kan nooit geen kwaad myn collega zei laat je niet gek maken moet je allemaal niet doen ik zeg als jy in mijn situatie zat zou je ook van alles proberen en dit is absoluut niet schadelijk
@juffie; meid, maak je niet zoveel zorgen joh. Ik heb al eens eerder uitgelegd hoe het zit met het terugtrekken van de spuit. Als er bloed in zit, zit je op dat moment in je bloedvat. Daar wil je de medicijnen niet in spuiten, kan gevaarlijk zijn. Ik zou dat dus ten alle tijde doen en als er bloed in komt, wel de spuit weggooien! In alle jaren die ik al spuit, heb ik dit nog nooit meegemaakt, dus de kans is klein dat het gebeurt. Als je gonal-f spuit en er komt een druppeltje bloed uit, betekent dit dat je een klein adertje hebt geraakt, maar dit kan geen kwaad. Je spuit dan niet in een bloedvat. FM's; ik heb er 3 gehad, je spuit gemiddeld ook 10 dagen voor je de punctie hebt. Na 5 dagen kunnen ze meestal nog geen punctie plannen omdat de follikels nog niet groot genoeg zijn. Over de cetrotide; ik vond het niets erger dan de gonal-f. Manier van spuiten is anders, dus daar zul je handigheid in moeten krijgen, maar ik vond het niet meer pijn doen ofzo. Narcose; erg fijn! Je word meegenomen naar de ok, je kleed je van onder uit en dan mag je op de behandeltafel gaan zitten. Je krijgt infuus (voelde voor mij hetzelfde als bloedprikken, was ook in m'n arm, niet in hand oid), een bloeddrukband om je arm en dan ga je liggen. Je krijgt riempjes over om te zorgen dat je niet van de tafel valt als je weg bent. Dan benen in de beugels, dr.S komt binnen en dan spuiten ze je weg. Het voelt alsof je direct weer wakker wordt en dan moet je zelf naar het uitslaapbedje lopen. Je bent vrij snel weer wakker hoor. Ik was erg bang voor misselijkheid, dus heb gevraagd of ik daar iets voor kon krijgen. Dat heeft ze ook ingespoten. Meid, maak je niet teveel zorgen, het komt goed! Succes morgen met de fm! @Kiyeko; wow, klinkt hoopvol! Zelfde symptomen als hier! Spannend zeg! Ik duim voor je! @mummy; wauw, wat een aantal bevruchtingen! Ik vond dat al een beetje voelen als onze 'kindjes' hihi.. @Kipjes; ook al zo'n goed resultaat! Dit moet toch een plakkertje op kunnen leveren! Ik duim! @Anaatje; meid, wat fijn dat je alweer een eisprong hebt. Je lichaam komt dus weer een beetje op regel. @DA; fijne vakantie!! @rest; ik weet 't niet meer...haha. Ben vergeten wat er nog meer was. Vind 't al heel wat dat ik dit allemaal nog wist Hier gaat 't weer minder dan m'n topdag Baal ik wel van... Mag woensdag eindelijk weer naar de psych! Ben ik aan toe, pfoeh.. Ik ben wel eens bang dat ik nooit kan gaan genieten van deze zwangerschap, terwijl we er zoveel moeite voor hebben gedaan. Het blijft oneerlijk... Maar we houden hoop! Collega heeft het tot 18 week gehad, dus mss dat het dan met mij ook beter wordt.
Hey sweet Lily, dikke knuf meis!! Denk dat je gewoon echt last heb van de hormonen. Daar reageren sommige vrouwen op deze manier op. Niet leuk!! Hoop voor je dat je zometeen wat meer kan genieten. Gun ik je echt!! Mummy, hier alles goed. Wat lief dat je dat vraagt. Ik doe nu voor de 1e keer ICSI-D. Helaas 7 mislukte IUI-d's achter de rug. Met spuiten gaat het goed. Ben nog steeds vrolijk . Voel wel vanalles in m'n buik/rug. Zal wel goed zijn (hoop ik).
Oowwhh wat vervelend zoveel mislukte iui's (is me eigelijk niet precies duidelijk wat dat inhoudt volgens my iets met eigen cyclus?) Maar nu toch ICSI spannend hoor...:hier ook eerste keer hihihih.....gelukkig gaat het spuiten goed!!!! Ik had ook wat lichte buikpijn hoort er volgens my gewoon bij hoor... Komt goed woensdag eerste fm? Spannenddddd hihihihi.....hopelijk meteen een plakbeeb het is je van harte gegund!!! @ sweet lilly : fijn dat je wEer na de pcysh mag!!!! Even weer je ei kwijt....hopelijk kun je dadelijk echt gaan genieten van je zwangerschap je hebt er zoveel voor moeten doorstaan......ben benieuwd wat je gaat krijgen