@ kiyeko: hoe is het met jou? Lees volgens mij positieve berichten zit op myn telefoon dus kan niet zover terug lezen (sloomding)
Mummy dikke knuffel meid. Geloof in je lichaam meid Ik duim hard voor je. Maar ik vond het eerlijk gezegd ook een hele gevaarlijke uitspraak. Aangezien het aantal eitjes en soms zelfs de kwaliteit niet het belangrijkste is. Ik duim voor je meid echt waar!!!
Ja @ OW we blijven positief....maar die mevrouw aan de tel zei het echt tegen ons dus we waren al helemaal in de 7de hemel maar we wachten rustig af
het zijn zeker gevaarlijke uitspraken. Je krijgt meer hoop, wat de teleurstelling ook groter maakt als het niet lukt. Ik duim voor je mummy!
sweet knuffel.. lekker je hart luchten bij de psych! weet iemand of je in gent-brussel pesa of tese onder narcose hebt, of is dat ook met ruggeprik. Ik vraag het even ivm iemand in een ander topic.
Sweetlilly ja ik ben nogal onzeker over dit hele gebeuren, nooit meegemaakt dus geen idee wat ik moet verwachten en wel of niet kan voelen allemaal. Ze zeggen allemaal verschillende dingen de ene zegt niet terugtrekken die spuiten de ander zegt wel doen, zal morgen eens vragen in Dusseldorf dan weet ik het zeker. Stel je voor dat je toch een ader raakt en je hebt de laatste spuit dan heb je wel een probleem natuurlijk. Infuus heb ik al eens gehad, dit was toen in mijn hand deed gruwelijk veel pijn, toen probeerde ze in mijn arm te doen dat was helemaal geen doen, dus hoop op het beste.... Heb toen ook van te voren iets tegen de misselijkheid gehad en niet misselijk geweest. Is inderdaad alsof je in slaap valt en meteen weer wakker bent heel raar. Ik heb hier nog 1 spuit 450ie gonal liggen die zal ik ook nog wel nodig hebben. Neem het me aub niet kwalijk als iets dubbel vraag maar ben nogal onzeker wat dit aangaat en wil graag alles weten zover dat kan. Maar wat vervelend meid dat je, je nu niet zo goed voelt. Ik hoop boor je dat je er snel echt van kunt genieten want voordat je het weet zijn de 40 weken al voorbij. Liefs Juffie
@ sweet lilly : jy hebt ook gelijk....ik ga vanaf nu proberen om myn verstand op 0 te zetten en gewoon positief en rustig te blijvennn
@kiyeko; he bah, ik hoop het zo voor je meid! Hoop dat je gewoon te vroeg was! En die krampen heb ik ook gehad, heel erg ook. Moest soms even krom staan van de pijn. Ik hoop voor je dat het een teken van zwangerschap is.. Slaap lekker en laat 't maar snel vrijdag zijn
@juffie; ik neem je niks kwalijk hoor. Hoop gewoon dat het je wat rust geeft als je alle info tot je neemt. Ik duim voor veel follikels en idd, je kunt altijd ff vragen in dusseldorf!
Jij bent snel sweet lilly Ik ben gewoon zo'n muts die altijd alles wil weten, maar sommige dingen moet ik gewoon op me af laten komen, dat weet ik. Maar de drang om alles te willen weten (onzekerheid/spanning) wint het dan toch. Maar lief van je dat je de moeite hebt genomen om alles zo fijn duidelijk uit te leggen. Bedankt waardeer ik echt! Lfs juffie
Mummy, ja de eerste 3 IUI's in eigen cyclus. Dus tijdens ovulatie gewoon met een slangetje die zaadjes door baarmoedermond gespoten (met eendebek). En dan voila, klaar! De laatste 4 IUI's met hulp van hormonen. Omdat mij niks mankeert waren ze van goed hoop dat dit zou slagen, maar helaas.....over gevaarlijke uitspraken gesproken . Nu dus ICSI, en ja a.s. woe wordt een lange rit in de auto aangezien we eerst ons donorzaad moeten ophalen vanuit het MCK (leiderdorp) aangezien we overgestapt zijn naar DD. Dus dat wordt een leuke laaaaaaaaaannngge rit, voor 5 min FM .
Pfff Zonnestraal dat wordt inderdaad een lange rit zeg! Mijn vriend en ik hebben de beste gesprekken in de auto hihi. Zo even lekker douche en dan mijn bedje in, ben hartstikke moe gewoon.. Denk van de Gonal en de spanning natuurlijk rondom dit hele gebeuren. Even nog lekker tv kijken in bed met een lekker kopje rituals thee, heerlijk. Morgen rijden we samen vriend zet me dan op het werk af en pikt me om half 3 weer op en dan rijden we naar Dusseldorf. Ben erg benieuwd hoeveel er zichtbaar zijn en wat het verdere plan gaat worden. Slaap lekker allemaal! Lfs. Juffie
hallo allemaal eingelijk schaam ik me een beetje,kijk nooit meer op deze site.ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen,en als ik teveel lees heb ik het gevoel dat de tijd niet opschiet. even een kleine update van ons:1 dag voor kerst lag de brief op de deurmat:tese en 1ste ivf behandeling woren 100% vergoed. week na kerst gebeld voor de afpsraak (tese) staat gepland op 24 feb.we hebben er allebei dubbele gevoelens bij,dit is DE uitslag die zeer veel betekend. maar daar weten jullie helaas ook alles van. veel liefs en tot de volgende keer het is misschien kort en krachtig,maar dit is mijn manier om hier zo mee om te gaan. heb veel respect voor jullie dames die hier veel aanwezig zijn ...ik kan dit niet
@ hope succes vandaag. Laat je even weten hoe hsg was meis @juffie succes met eerste fm in dd. @ zonnestraal morgen een lange rit voor jullie. Maar voor een goed doel Ik neem altijd tijdschriften en leesboek mee voor onderweg @smurf maakt niet uit. Iedereen uit zn gevoel op zn eigen manier. Ik ben hier ook niet elke dag maar denk wel iedere dag aan iedereen hier. Spannend de tese. Hopen op een goed resultaat @all happy valentinesday! Knuffff
@hope succes vandaag met de hsg!! @juffie succes in DD @smurf ik begrijp wel dat het lastig is voor jullie beide....je bent niet verplicht om mee te schrijven hoor meis!! Sterkte en succes de 24ste!! @zonnestraal spannende dagen morgen!! @annaatje wat goed dat je ei alweer hebt gevonden!! Super!! Je lijf schiet dus snel weer terug in zn juiste patroontje... @kiyeko...oh meis ik ken dat ongeduld zo erg!!! Maar na de vele teleurstellingen heb ik mezelf voor genomen nooit meer te testen voor NOD...je mag nog steeds hoop houden hoor!! Het kan nog steeds Ik duim voor je meid en tot die tijd moet je gewoon nog gezellig mee kletsen hier op de wachtbank naast mij...donderdag is mijn NOD en vrijdagochtend of anders donderdagochtend wil ik een testje doen...maar ik durf niet zo goed meer hahahaha @sweet je doet het hartstikke goed meid!! En niet iedereen zit op die roze wolk vanaf het moment dat ze zwanger zijn, voel je daar absoluut niet schuldig over!! Je doet het super!!! Ik ben trots op je!! Nog een vraagje voor mij en kiyeko: heb jij eerder getest dan? En wat waren de symptomen voor jouw NOD? Ik heb namelijk helemaal nergens last van, geen zere borsten, alleen heel soms een scherpe steek vanuit mn rechterlies en dat was gister heel erg in de ochtend en verder helemaal nergens last van...vroeg het me gewoon af hahahah @Panter hoe is t met jou meis? Heb jij alweer inzicht gekregen in een normale cyclus? Is je ongi al begonnen? Raar hoor dat je deze x je ei niet kon vinden maar het gebeurd vaker heb ik gehoord...1 x in de zoveel tijd slaat je cyclus gewoon een eitje over maar wel balen dat het juist nu gebeurde!! @dreamer hoe is t met je en hoe staat het er nu voor? @OW is de rust weer helemaal terug bij jullie? Hoe is t met S zn peuterpubertijdje @Girl en Iluna....jullie hebben het maar druk met jullie kleintjes hahahaha....gaat alles goed bij jullie? @Iluna hoe bevalt heet werken en een klein bandietje? Is het vol te houden meid? @Mona wat een super foto's en wat een mooie buik!!! Vond het heerlijk om even bij je te mogen spieken!!! Te gek!! En ik denk dat het een jongetje wordt @liev hoe is t met de "twee dametjes" hahahaha in je buikje? Gaat alles goed met mama in spe? Hoe staat de babykamer ervoor? @katek jeetje alweer 32 weekjes....wow!!! Wat gaat het hard en wat een mooi buikje weer!! Moet soms wel even slikken omdat we bijna gelijk liepen dus het is af en toe wel hard als ik jou zo zie gaan maar dat is maar 1 seconde hoor en daarna denk ik het is goed zo! Ben gewoon extra trots op jouw buik Is alles klaar meis? Bijna ook met verlof toch? @All heppie valentijnsdag Dikke knuffels