Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter dikke knuffel terug!!

@mummy ik heb eigenlijk geen klachten en vorige x was ik zo onverwachts zwanger dat ik niet meer weet watvoor klachten ik toen had voor nod en zelfs niet wanneer mijn nod was...en na veel teleurstellingen wil ik er niet meer zo erg vanuit gaan...dus mijn gevoel zegt van niet op dit moment...maar vind het ook lastig om nu keihard niet zwanger te roepen...we zullen wat de ongi gaat doen deze week hahaha
    Ga nu eerst een romantische avond tegemoet thuis :-D

@Katek super lief van je!! Blijft toch een soort verbintenis/verbond voor 12 weken lang tussen ons dus ik snap je heel goed :-D
    Maar het komt goed....met jullie support kom ik echt een heel eind en ik geloof nu ook enorm in een nieuwe zwangerschap en ben er ook aan toe...dus komt goed!! Thanks voor je lieve reactie

Meiden ik ga file rijden en thuis m'n mannetje heerlijk opwachten!!

Dikke knuf

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ bobb: ooowwhh sorry nu snap ik het.......ga heel erg hard voor jouw duimen dat het goed gaat komen meissss en heeeel veel plezier vanavond heheh!!!!!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Bedanky voor De lieve reactie! Lig Nu met flinke buikpijn op De bank.... we kunnen hiermee gewoon zwanger worden en tot Een goed termijn uitlopen. Ik wordt wel Meer gecontroleerd en ik Las op internet dat 80 procent vd gevallen eindigt in Een keizersnee maar daar Kan ik me niet druk om maken.,de gyn zei dat ik hiermee zwanger mag zijn..ben zo blij met die woorden! Dan maar mey ivf....als het maar hebeurd.toch.dames?

Bedankt voor jullie steun.

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ hope : gelukkig dat je gewoon zwanger kan raken!!!! dat is al een hele geruststelling ehh........en inderdaad dan maar ivf zolang er maar een beebje komt!!!!!! rust nu maar goed uit meid en laat je maar verwennen XxXXXXxx

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob je omschrijft het goed, het is toch iets wat ons heeft verbonden die eerste weken. Bij jullie gaat het ook helemaal goed komen hoor, dat weet ik zeker! Fijne avond met je mannetje!!

Hope wat fijn dat zwanger worden en blijven gewoon kan lukken! Dat is toch hartstikke goed nieuws! En een keizersnee.. nou ja, dat maakt niet uit toch? En via IVF ook niet.. als het kindje er maar komt. Ik zeg altijd, als het niet linksom kan dan maar rechtsom. Veel sterkte meid met de pijn.. lijkt me zo vervelend..

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    #4726 Zonnestraal77, 14 feb 2012
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
    Hope, wat erg dat het zo tegenviel meis. Kan me heeeeeeeeeeel goed voorstellen dat je je nu ff flink klote voelt :(.
    En wat jammer dat ze nooit eerder een HSG bij je hebben gedaan, maar daar hebben we nu niks aan....
    Je kunt dus wel zwanger worden, das het allerbelangrijkst!! En nu ze weten wat er aan de hand is, zullen ze met een gericht plan komen!! :) En dat gaat gewoon lukken.
    Net wat KateK zegt, is het niet linksom....dan maar rechtsom ;).
    Maar beeb-hope komt er!!!

Kiyeko, was wel een heule vroege test....dus ik blijf duimen!!

DA, hoest wijffie in centerparcs??? Gezellig??? Lekker met je mannetje en je kleine witte pluizebol?? :):p

Bob, klein Bobje komt eeeeeeeeeggggg wel heul snel!! Vooral met zo'n heerlijk positieve instelling....heerlijk!!

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ all heb een foto vzan de granaatsap in mijn foto album staan kan iemand mij vertellen als dat de goede is? en hoe vaak per dag moet ik ht drinken?

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #4728 lillyenco, 14 feb 2012
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
    Bedankt voor jullie lieve woorden!!! Kan ik nu goed gebruiken, lig al hele middag op de bank met krampen en beurs gevoel. Plassen is zelfs niet fijn...
    Ik kijk het even aan en als t blijft bel ik de gyn.

Sorry dat ik even niet reageer..ben vooral erg moe

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    kiyeko heb ik wat gemist, heb je getest?/En??!!!

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zo meiden weer thuis.
    Dokter. S deed meteen de echo er waren 4 mooie follikels te zien en een heleboel kleine. Dokter. S was rustig aan begonnen met stimuleren omdat hij bang was voor overstimulatie. Hij zag mij met een enigzins beteuterd gezichtje zitten toen ik hoorde dat er 4 waren. Hij zei geen zorgen ik heb er liever 4 als 24. Dus dat zal dan wel toch ben ik teleurgesteld maar 4..... Nu moet ik vandaag en morgen nog 100ie gonal f spuiten en donderdag nog 87.5ie. Vanaf morgenavond 22.00uur moet ik ook de cetrotide erbij spuiten en dan vrijdag om 11.00 uur weer terug komen voor de tweede echo. De punctie en tese bij vriend is op dinsdag super spannend! Anders was het maandag geweest maar dan is mulheim gesloten i.v.m. Carnaval.
    Ik hoop dat er nu nog wat meer gaat groeien maar dokter s zei er liever 4 dan 24 te hebben.

Wat betreft de Cetrotide de verpleegkundige zei dat ik gewoon kon spuiten. Dat terugtrekken is een heel geklooi en mocht het toch in een bloedvat komen dan werkt het goedje sneller maar is niet gevaarlijk. Je moet de spuit schuin zetten dan kun je eigenlijk niet in een bloedvat komen.

Ik hoop heel erg op nog meer follikels.....
    Weer afwachten.

LiefsJuffie

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ juffie : nou meissss.....snap dat je teleurgesteld ben maar als dokter S zegt dat het goed zo is is het toch goed.....hij heeft net wat meer verstand er van als ons hahaha en dit was pas de 1ste fm ehhhh...komt helemaal goed meissss knuffel

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Lieve Juf,

Ik snap je teleurstelling, maar ik snap uber S. wel. Ik zit ook op andere fora (IVF 2012) en veel dames aldaar met veel follikels.
    En dus ook 2 dames met hyperstimulatie.
    En daarbij, (ik heb het goed in de gate gehouden allemaal ;))....veel dames met bijvoorbeeld 20 eitjes....waarvan de helft niet rijp :(.
    Hou je er 10 over, daarvan sneuvelen er een paar die niet ingevroren kunnen worden....
    Dus met andere woorden, heul veul eitjes --> heul veul buikpijn --> hyperstimulatie --> alsnog maar een paar bevruchtingen over. Hier zou ik persoonlijk ook niet blij van worden.

Dus ja wat is beter?!?!?! 4 mooie grote follikels, met rijpe eitjes die zorgen voor 4 mooie bevruchtingen (en cryo's). In principe weinig hormoongebruik en geen overstimulatie....

Wat ik bedoel te zeggen: het gaat echt om de kwaliteit, niet om de kwantiteit.

Na het lezen van heul veul dames die bezig zijn met IVF/ICSI is 20 eitjes ook niet alles. (behalve mummy, das echt de 1e die dan ook 21 bevruchtingen heeft :$. You go girl!!).

En Juffie, dit is pas de 1e FM hè....er zullen heus nog wel 2 of 3 of 4 eitjes bijkomen.

So, don't worry.....komt goed. Heb vertrouwen in Uber S ;):).

Spannend dinsdag de punctie!! Wat heerlijk al een planning en een vooruitzicht zeg maar...:cool:

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    juffie niet teveel zorgen maken nu al hoor, die kleintjes kunnen heel goed nog meekomen! Ik had de eerste fm 5 follikels en wat kleintjes en aan het einde had ik er 15 in totaal. Dus nog niet opgeven hoor!! Het is inderdaad gezonder voor jezelf om niet teveel follikels te hebben! Spannend hoor dinsdag! Ik duim op heel goed nieuws!

*zwaait naar DA in CP*

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ zonnestraal. Je hebt gelijk lijkt mij.......ik wist zelf niet wat normaal was (over het aantal eitjes) heb me overal goed in laten lezen behalve daarin *stomstom* maar toen de arts na de punctie het kwam vertellen was die al heel enthiosast (niet arogant bedoeld hoor echt niet).....en toen de volgende dag na de punctie die mevrouw aan de tel ook 21 bervuchtingen (waar natuurlijk nog veel eitjes vanaf vallen) ik dacht dat is gewoon normaal......maar juffie de artsen weten echt wel waar ze over praten toi toi toi meiden xxxxxx zonnestraal jij morgen spannendddd! :D

15. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    hope, wat erg dat het zo tegenviel, hoop dat je snel duidelijkheid hebt over hoe en wat in de toekomst! wel goed om te weten dat je toch zwanger kunt worden en dit kunt uitdragen!

panter, dikke knuffel terug voor jou!

juffie, kan me voorstellen dat je het aantal tegen vindt vallen, maar de gyn weet wel wat hij doet, gaat helemaal goed komen! dinsdag punctie en tese, spannend! duim voor jullie allebei!!

zonnestraal, jij morgen fm, succes!!

bob, met jouw positieve instelling gaat een bobje er zeker komen! blijf duimen voor je!

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hahahahaha Mummy, nou ik heb me er heul veul in verdiept ;), ennuh 21 bevruchtingen >>>> :$:$:$.
    Hahahahahaha, heerlijk toch!! Maar, zeker een uitzondering.
    Wanneer hoor je hoeveel er ingevroren kunnen worden?
    Donderdag? Want dan is je TP ook toch?? Spannenddddddd!!!

Ja ikke morgen, vind het heeeeeeeeeeeel spannend.
    Ik had er tijdens de IUI's met 75ie Puregon 4. 3 grote follikels en 1 wat kleinere.
    Ik spuit nu niet zo heel veel meer, namelijk 100+ ie Puregon.
    Dus ik zal er ook geen 20 hebben.
    Gelukkig, want ik heb vanavond toch echt wel al last van m'n buik :(. En ik moet nog ff tot punctie zeg maar....:).

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja had het echt niet in de gaten dat het een uitzondering was *shame* ik hoor donderdag hoeveel er over zijn.. Ben benieuwd hoor.....

Wat is puregon? Zelfde als decaptyl? Offuhhhh....en weet je ongeveer wanneer puncttie is? Ik ga morgen aan je denken en duimen meis....gun het jou en iedereen hier zo van harte!!!! *knuffellllllllll*

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie opbeurende berichtjes, lief doet me goed!
    Zo fijn dit forum!
    Ik heb zojuist de 1e 100ie gonal-f gespoten dat is een tikje verder dan de 87.5 die ik de afgelopen 5 dagen heb gespoten.
    Morgen ook nog een keer 100ie spuiten en dan ook de Cetrotide erbij spuiten. En dan donderdag weer terug naar 87.5ie. En dan vrijdag weer op controle....

Jullie hebben inderdaad gelijk ik moet vertrouwen op Uber S. hij zal er inderdaad iets meer verstand van hebben dan wij, al denk ik dat ik zelf al een kliniek kan opzetten van alle info haha.
    Ik moet vertrouwen hebben dat het goed gaat komen en dat die 4 mooie follikels 4 mooie embryo's en wie weet cryo's gaan worden. Wellicht dat er nog een paar kleintjes mee gaan met de grote dan hebben we er wellicht een stuk of 8.
    Inderdaad zonnestraal liever 4 of 5 goede dan 20 mindere kwaliteit, geen bevruchtigen en overstimulatie. Maar Mummy ik vind het super voor jou en het is je van harte gegund meid echt! Hoop zo op een mooi beebje voor jullie!

Dokter S. zag mijn beteuterd gezichtje en zei
    "liever 4 follikels dan 24" dus ik vertrouw op dokter s.
    de punctie is dinsdag wordt allemaal zo echt nu, pfff spannend!
    Hoop zo dat ze wat vinden bij mijn vriend, hoop het echt heel erg!
    Dan zou ik zondagavond de Ovitrelle moeten spuiten maar hoop niet dat de eitjes dan te vroeg gaan springen, als dinsdag pas de punctie is....we zullen zien.

Zonnestraal ik wens jou ook heeeeeel veel succes morgen hopen op mooie follikels! Ik duim voor jullie!

Liefs Juffie

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Decapeptyl werkt geloof ik nog meer stimulerend dan puregon.
    Donderdag is ook de TP toch Mum? Ik ga dan 2 weken me suf duimen meid..... een kleine mummy-beeb is van harte welkom op deze wereld!!!

Juffie, er gaan zeker nog eitjes meedoen hoor!
    Ik mag geen gevaarlijke uitspraken doen, maar weet echt zeker dat ze zaadjes gaan vinden hoor bij je man. En dan op naar de TP, en ook voor jou duim ik me suf!

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja zonnestraaltje donderdag is de tp...ik hoop dat ik ontspannen kan zijn die 2 weken ben zo'n stresskip normaal blehhhhh.......ik duim ook echt jou voor morgen ben zoooow benieuwd!!! Gaat allemaal goed komen meiden moet gewoon we willen het allemaal zooooow graag laat de beebjes komen aub xxxxx

Deel Deze Pagina