@Zonnestraal: net heb ik weer de Gonal f 100ie gezet, en nu voel ik het meteen alweer werken....hoop dat er nog een paar gaan mee doen niet te veel een paar nog maar... Ik hoop en denk ook wel voorzichtig dat ze iets gaan vinden bij mijn vriend, omdat ik weet dat ze er de laatste keer bij analyse 2 goede ook nog gevonden hebben dus dan denk ik, dan moet er toch aanmaak zijn.....dokter s zei ook dat ze dan in het weefsel meestal wel wat vinden, laten we het hopen! @Mummy: Meid ik hoop zo heel erg op een beebje voor jullie, wat gun ik het jullie van ganse harte! Ik ga me ook helemaal suf duimen voor jullie en ga in het dichtbijzijnde een kaarsje aan steken in het kapelletje, ook voor Zonnestraal en al die andere lieve meiden die nog op een beebje wachten! Het moet gewoon goed komen want ik weet zeker dat wij allemaal stuk voor stuk top moeders gaan worden! @All: Ga nu lekker onder de douche, dan huispak aan en met een theetje op de bank, lekker broeden op mijn eitjes dat het er hopelijk nog een paar meer gaan worden! Lfs Juffie
Dank je wel lieve Juffie.......ga maar lekker broeden moeder kip hihih!!! En er gaan er echt nog wel een paar bij komen xxxxxx
Nog even een vraag die zo even uit het niets bij me opkomt. Als ik zondagavond de Ovitrelle(zelfde als Pregnyl) moet zetten zijn de eitjes dan niet al allemaal gesprongen voor dinsdag? Liefs Juffie
@ kiyeko. : er staat op 100% granaatappelsap uit extract, en hoeveel noet ik dat drinken?.....blijf toch je duimen meis dat het goed komt XxxxxX @ juffie : dat is goed hoor.....ik moest donderdag om 24:00u mijn pregnyl zetten en kreeg zaterdag de punctie....dus komt goed anders adviseert de arts t nie meid xxxX
@ zonnestraal, Morgen de eerste fm toch ? Ben benieuwd ! Als je al wat buikpijn hebt..spannend @ juffie, 4 is prima hoor , de kleintjes kunnen altijd nog groeien waardoor je een hoger aantal krijgt. Ik vind het wel apart dat ze nu al kunnen zeggen dat dinsdag de punctie is, ze weten toch niet of je follikels dan al groot genoeg zijn ?? Kijk maar naar mij, ik moest een paar dagen langer spuiten.. Succes in ieder geval meid ! @ hope, Balen dat het tegenviel. Ik had toen ook pijn achteraf hoor dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Lekker uitrusten, knufff @ da, Veel plezier deze week in centerparcs !! @ kiyeko, De duimpjes draaien nog @bob, De duimpjes draaien ook voor jou !! duimmmmmmmm @ granaatappelsap Ik heb gewoon van die pakken sap die in het verse sapvak staan. Geloof dat er 25% granaatappel in zit. Hier bij C1000 hebben ze geen andere. @ mummy, Nog maar 2 daagjes tot de tp meid , spannend he ? Jij ook al begonnen met de utrogestan bollen ? En hoe is het met je buik ? @all, Nog wat leuks gedaan of gekregen voor valentijn ? Wij doen er niets aan, vertel mijn lief elke dag dat ik van hem houd, geen valentijnsdag voor nodig Verder voel ik me klote. Ik kan bijna niet lopen. Onderbuikspieren of 'banden' ofzo doen niks. Heel veel pijn. Een soort van heeeeel erge spierpijn dus denk echt van het doorprikken van de spieren. Als 't morgen niet beter is maar even het zkh bellen..
@ Kipjes : ja morgen tp spannend heb nog wel een opgeblazen gevoel in me buik En als t bij jou aanhoudt zou ik indd even t zkh bellen Hoor. Ben je zenuwachtig voor de tp? Granaatappel kon geen andere vinden maar zouw toch wel goed zijn?
@mummy dat is de goede granaatappel. Spannende dag vandaag @kipjes hoe is het nu. Nog steeds spierpijn gevoel @hope hmm das minder dat t tegenviel. Knufff voor jouw. Spannend ook wat vervolgstappen zn.ik heb denk geluk gehad. Nergens last van gehad en ik weet nog goed het was op 27 juni dat ik hsg heb gehad. Het was toen zon hittegolf. Superwarm en heb na hsg ijsje gehaald mjamieee @ all nog 2 dagen en dan weer naar gent. Heb er zin in. Wil graag weten hoe verder nu. Trouwens Nog carnavallers onder ons? Ik kom uit brabant maar heb niet zon Zin in carnaval. Wij gaan alleen ff optocht kijken en we zn samen vrij Op maandag. Heerlijk lang weekend Ik ga werken ,fijne dag meiden
Oh jah nog iets. Hebben jullie dat ook Sinds ze op mn werk weten dat ik miskraam heb gehad zn ze allemaal zo superlief tegen me. Zelfs mensen die ik niet echt mag hihi
@ mummy, Ik heb nog steeds superveel pijn. Lig de hele dag plat en slik 4X 2 paracetamol per dag.. Helpt niks dus ga straks zeker bellen. Vind 't eng.. Ik ben niet zenuwachtig voor de tp, heb er al 4 gehad Voel je niks van !! Meest vervelende van de hele tp is dat ze een echoapparaat op je buik duwen terwijl je een volle blaas hebt haha @anna, Bijna weer naar gent he, ben benieuwd wat ze zeggen meis. Gebruikte je dit keer ook de utro bollen ? Ik denk idd dat je collega's je wat proberen te ontzien, ze houden rekening met je. Wel lief, want je hebt al genoeg aan je hoofd en kan er geen ander gedoe bij hebben. Hele dikke knuffel voor jou !
@ kipjes. : nee klinkt niet goed meid.....wss heeft het met het raken van de spier te maken maar toch zoveel paracetamol kan niet goed zijn....+owhh sorry wist ik niet dat je er al 4 hebt gehad sorry.....ja die volle blaas ben toch al niet zo'n drinker....en ik was zondag begonnen met de utro bollen ja wat een vies gedoe zeg @ annaatje : dank je wel voor je tip heb vanmorgen een glas op maar man wat vind ik het vies getsie......ben ook heel errug benieuwd wat ze gaan zeggen in gent hopelijk zet gauw je ongi door dat je hopelijk weer snel verder kunt xxxxxx
@Kipjes: Ja ik weet ook niet hoe het allemaal zit, ik moet ook nog een paar dagen doorspuiten nog 3 dagen doorgaan met Gonal-f en vanavond dan ook de Cetrotide erbij doen. Dokter S. vertelde dat ze graag dinsdag willen aanhouden maar vrijdag wordt nog een echo gedaan dus dan zullen ze zo nodig wel bijstellen....geen idee. Maar wat vervelend dat je nog niet hersteld bent kipjes, bel zeker anders maar het ziekenhuis ja. Sterkte meid hoop dat je, je snel weer beter voelt! @All: Hoor alleen wel eens verhalen dat mensen een te vroege eisprong krijgen en dan te laat zijn voor de punctie, hoop echt niet dat, dat gaat gebeuren..... ik dacht misschien kan ik gaan testen met Ovulatietesten maar ik twijfel of ik dat wel moet doen, denk dat het gek makkerij is...? Hebben jullie dat wel eens gedaan? Lfs. Juffie
Kipjes, wat naar dat je zoveel pijn hebt! Mss heb je een bloeduitstorting van binnen, dat kan ook erg pijn doen. Ik zou even bellen met zh. Paracetamol kan geen kwaad hoor, dat mag je gewoon innemen. Als je echt wilt dat dat helpt moet je de zetpillen nemen. orale pcm word voor 40% afgebroken door je lever, als je het rectaal neemt in zetpilvorm dan heb je dus wel de volledige werking. Kiyeko, ik had je test helemaal ov3r het hoofd gezien! Maar geen bloed geeft moed, ik teste de eerste keer zelfs op nod negatief en 5 dagen later pas positief. Ik duim nog even door!!! liefs
juffie als je pregnyl of ovitrelle moet spuiten dan word je ovualtietest positief daarna. heet dus geen zin om te testen, zh weet echt wel wat het doet hoor!! Relax!!! ( makkelijker gezegt dan gedaan maar maak jezelf niet gek en google niet zoveel. Vanaf nu heb je een google verbod!)
@Panter: Okay ik zal braaf luisteren en niet meer googlen zegt mijn vriend ook altijd "je moet niet zoveel googlen maak je, jezelf alleen maar gek mee...." ja, ja, ja hij heeft gelijk google verbod gaat nu in om 08.36uur woensdag 15 feb. 2012 Juffie
@panther ik noteer het ook @all, the day after.. pff wat een pijn nogsteeds zeg. Zit inmiddels wel op werk, manlief heeft me gebracht.. ik heb een kantoorbaan en een hele lieve stagiaire die al het loopwerk voor me wil doen
@ juffie, Idd geen ovutestjes doen hoor. Heb je niks aan. En heb zelf weleens gehoord dat door de hormonen de follikels niet vanzelf springen, maar of dat ook echt zo is weet ik niet. Maar ik had bij de vorige ivf een paar follikels van 25 mm !! En toen moest ik nog pregnyl dus niet druk maken ! Komt goed meis. Ik doe ook mee aan het google verbod !! Haha @ panter, Bedankt voor de tip !! Ik durf eigenlijk niet te bellen omdat ik bang ben dat ze de tp annuleren.. Maar ja, heb geen overstimulatie in ieder geval , houdt netjes een lijstje bij met temp en gewicht . @ hope, Dat heb je goed geregeld ! Hihi
kipjes ik zou toch maar even bellen, stel je voor dat een tp zowieso niet goed uit zou pakken door die bloeduitstorting. dan gooi je als het ware je emmies gewoon weg. Bellen, straks heb je een ontsteking oid. En dan ben je verder van huis. Misschien valt het reuze mee en kunnen ze je gerust stellen, dan kan je nog even relaxen voor de tp.