Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Zo fijn sta vanochtend op met een snotterneus en een beginnende keelpijn...bah...snif, snotter

@kiyeko is het nog uit te houden meis dat niet testen??
    Hier echt nog geen test gedaan weet van de vorige x dat ik pas laat positief testen dus bij mij heeft het geen zin om eerder te testen...voel nog steeds weining. Af en toe een steek in mn linkerlies (soort pijnscheut) en verder is het rustig heb niet echt het gevoel van een beginnende ongi...morgen is mn NOD en mocht er vrijdag nog niets gespot zijn dan toch maar stiekem een testje er tegen aan gooien :D

@meiden laat je niet gek maken door google...dat werkt alleen maar stress verhogend en dat is weer niet goed....dusssss luister naar het goede advies van Panter en blijf weg bij google hahaha

@kipjes...oh jeetje meid als jij het zo neerzet kan ik het bijna voelen...gatver! Goed naar je lijf luisteren hoor en gewoon bellen...ze dachten bij mij ook dat het niets zou zijn na de 1e curettage en uiteindelijk 2 operaties verder was ik pas helemaal schoon...gewoon bellen als je het niet vertrouwd. Sterkte meid en ik hoop dat je snel er weer bovenop bent!!

@annaatje...bij mij wist alleen mijn leidinggevende het maar, en beide ouders en zus en broers en beste vriend van beide kanten verder hebben we niemand wat verteld. Wou geen andere of voorkeursbehandeling krijgen...dus ik ben steeds voor buikklachten onder het mes geweest...leidinggevende is hier ontzettend netjes mee omgesprongen....is een bewuste keuze geweest van ons beide...wel heel lekker want dan hoef je ook niet zoveel uit te leggen...en als uitlaatklep had ik zp...
    Vind het wel schijnheilig als mensen nu ineens aardig tegen je doen...krijg daar de kriebels van hahahaha...

Nou ik haak hier weer in meiden, thanks voor het duimen van jullie allemaal!! Met al die tp-en moet het hier straks knaroze kleuren!!

Liefs

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Knuffel kiyeko!! Ik hoop van harte dat je gevoel ongelijk heeft.

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes das minder dat je nog steeds pijn hebt. Zou ook ff zkh bellen
    Ik heb poging 1 tm 3 niks gebruikt en poging 4 utro bollen
    Poging 5 raak met utro bolle en toen begonne ook met granaatsap
    Heb nog nooit pregnyl gebruikt..

4. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kiyeko, wat jammer. :( wat je schrijft over de ss symptomen kan allebei. ik weet nog dat ik een keer erg zeker was van alles te voelen wat op een ss duidde. En die keer dat het raak was heb ik niets ervan gevoeld, maar had wel alle gebruikelijke pms symptomen.
    Als het kon zou het het beste zijn de hele wachtweek het thema kinderwens uit te wissen om niet gek te worden van alles.
    Sterkte meid!

En beterschap voor kipjes, klinkt erg pijnlijk wat je beschrijft. Ik hoop dat het snel beter gaat en de TP door kan gaan.

Mijn lucky poging was vorig jaar ook rond deze tijd, rond carnaval. Ik weet nog dat ik echt moest lachen op de terugweg vanwege alle zotten op straat.

Bob, heeeeeel veel geluk. Mijn duimpjes draaien.
    En succes voor anna & mummy!

Hier gaat'ie goed, moe en gelukkig. En wat gaat de tijd snel! Ons bandietje wordt steeds meer een 'grote jongen'. Ben benieuwd hoeveel hij de volgende keer bij het CB weer gegroeid is op mijn slagroom. ;)

liefs & groetjes aan iedereen die ik nog vergeten ben.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Kiyeko: Wat balen meid! ik blijf voor je duimen!
    Zover ik weet is er in Dusseldorf geen vakantiesluiting, alleen maar tussen kerst en nieuw. Wel in Mulheim zijn ze maandag dicht, maar zover ik ervan op de hoogte ben is in Dusseldorf alles gewoon open en werkt dr. S. gewoon door.

Lfs. Juffie

Ps; Wel lastig hoor dat google verbod haha ;) zoek zo graag alles op maar ja dan krijg je weer stress van dan denk ik o jee, kan dat ook nog gebeuren.....ik heb het niet meer gedaan echt niet.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    goedzo juffie, anders krijg je met de mattenklopper hoor! :D

Kiyeko, wat balen meis!! :(

Hier schoonmaakwoede...denk dat ongi eraan komt. Net boven alles gestofd en gezogen, opgeruimd etc. Ook beneden alles gestofd, gezogen, gedweild en opgeruimd.
    Voor mij is dat echt een pms dat schoonmaken, op de 1 of andere manier krijg ik dan nesteldrang.

*ik wil niet weten wat er gebeurd als ik ooit zwanger ben en nesteldrang krijg :$*

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @kiyeko dat meen je niet!! Balen!!
    Tja voordat ik zwanger was hield mijn lijf me alleen maar voor de gek en juist toen ik dacht ik ben niet zwanger was ik dat wel....ga nergens meer vanuit en zeker niet op symptomen die lijken allemaal op een zwangerschap eof ongi....wel ontzettend klote meid!
    Een dikke knuffel!!

@Panter hahahaha...ik ken dat....ik heb daarna als ik zo tekeer ben gegaan in huis wel zo'n trots gevoel hahahaha...zo van dat heb ik even gedaan en helemaal alleen :D
    Ik moet dan ook even tegen vriend lief zeggen als hij thuis komt "mooi schoon he" hahahaah...sneu hhihih...hoe noemen ze dat nou ook al weer hengelen naar complimentjes geloof ik...nou ja dat doe ik dan :p:D

@juffie goed zo!! Er wordt niet gegooled hahahaha

@iluna, fijn dat het zo goed met jullie!!! Thanks voor het duimen :D

@All ik ga even eten...heb vreselijke honger hahaha

Knuffels

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Zonnestraal: Hoe was het vandaag meid? Ik ben zo benieuwd! Hoop op mooie follikels voor jou?
    Wanneer moet jij starten met de Cetrotide?

Liefs, Juffie

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ kiyeko : hoop zo dat het toch positief is meid :( *duim*duim*

@ all ben het eventjes kwijt allemaal sorry....ik ben normaal echt van het carnavallen maar dit jaar zal ik het maar niet doen.....kan echt niet nuchter carnavallen heurrrr......jullie????

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mummy: Ik ben normaal ook altijd wel van het carnaval, maar dit jaar slaan we maar eens een jaartje over. Ik moet zeggen dat ik ook niet zo in verkleedstemming ben. Ga maandag wel de optocht kijken en dinsdag dan de punctie waarschijnlijk. Hoop dat Dokter S. dan wel nuchter is hihi :D

Liefs Juffie

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @All: Ik ga maar eens naar huis. Heb het eigenlijk wel gehad op het werk :D geen zin meer vandaag. Neem de spullen wel mee naar huis dan bereid ik de lessen van morgen vanavond wel voor. Ga lekker naar huis beetje op de bank ben best wel moe/suf denk door de Gonal-f......?

Doei...
    Juffie

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ juffie : ja nu het dichter bij kom krijg ik steeds meer zin hihihi maar we gaan zondag mooi een dagje weg kan goed komen door gonal-f ik was ontzettend lui|moe xxx

@ zonnestraal : duim voor jou ben benieuwdddd xxxx

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Even kort vanuit auto:

8 al wat grotere follikels :cool:. Dus strax beginnen met de cetrotide.
    Vrijdag 2e FM.
    Dan waarschijnlijk maandag de punctie. Dan is dr. S er dus wel gewoon.

Juffie, ik reageer zo op jouw pb.

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @zonnestraal positief nieuws!!! Helemaal super!!! En maandag is het zo....spannend!!!

@kiyeko....hier nog niets te zien of te voelen...ik blijf alleen steekjes houden in mn linkerlies...ik hoop voor je dat je zaterdag antwoorden krijgt en indd wordt dan wel kort feestdagje voor jullie :D
    Hier zijn we geen carnavallers, ik wel altijd geweest hoor maar in de randstad is het toch minder leuk dan onder de rivieren en tegenwoordig heeft bijna iedereen kids dus om dan nog een weekend lang met zn allen in een huisje te zitten dat wordt em niet meer...helaas! Wel super veel plezier toegewenst!

@all...pffff ik ben zo moe en heb zo geen zin meer!! Ik wil naar huis...:( morgen gelukkig een dagje vrij en even bijtanken....
    Ben zooooo klaar met dit werk vandaag hahahahahaha....dan maar een beetje internetten en hier rondhangen.....mis mn mannetje en mn bed hahahaha

Liefs

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, joepie!! 8 follikels!!

bob, slaapse straks! vermoeidheid is wel een symptoom ;)

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ja ik durf er niet meer op te hopen...ben zo bang voor de teleurstelling...en ben ook bang om zwanger te raken wat als het weer misgaat (gek eigenlijk want we zitten wel middenin een medisch traject om zwanger te raken hahahaha muts)...dus het is hartstikke dubbel maar mocht er vrijdagochtend nog geen spoor van ongi te bekennen zijn dan doe ik toch een klein testje er tegenaan gooien. dan wint de spanning van mijn geduld...voor nu probeer ik cool:cool: te blijven hahahah...

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ zonnestraal ; supernieuws al 8 goed hoor :D!!!
    @ bobje: klinkt heel begrijpelijk dat je zo dubbel denkt hopelijk is al positieffff xxxx

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb Dusseldorf gebeld dr s is er inderdaad niet vanaf zaterdag. Dus iemand anders zal de puntie wel doen?

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Oh, zal dan vast wel. Dr. S niks van gezegd, maar hij was ook weer erg gehaast....

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zal even fatsoenlijk reageren was net op een tablet en dat werkt niet echt goed moet ik zeggen.

Heb dus a.d.h. van de berichten hier even naar Dusseldorf gebeld en hebt klopt inderdaad dat dokter S. afwezig is de gehele volgende week! Dan zal bij jou ook wel iemand anders de punctie doen Zonnestraal. Ik ben er dus gisteren nog geweest en heb daar toen niets over gehoord dat hij er niet zou zijn. Maar goed alleen de punctie hoeft nog maar te gebeuren, de rest gaat toch allemaal buiten dokter.s. om volgens mij. Dat bevruchten enz dat doet toch iemand anders neem ik aan.

Maar 8 follikels is wel mooi zeg Zonnestraal hoop dat ik dat ook nog krijg. en dan jij maandag al de punctie, dan ben je nog sneller dan mij en later met stimuleren begonnen, toevallig. Ik denk dat ik dinsdag de punctie heb. Hoop alleen niet dat mijn eitjes te vroeg gaan jumpen.....maar bij mij waren ze nog onder de 10 mm gisteren dus zal hopelijk wel meevallen.

Liefs Juffie

Deel Deze Pagina