Zonnestraal hoelaat heb je vrijdag de 2e fm? Ik moet ook vrijdag terug voor de 2e fm wij zijn om 11.00uur en jullie? Zou wat zijn als we elkaar daar tegen gaan komen Liefs Juffie
Ja gehaast was die gisteren ook, even snel de meting doen, even dit even dat en klaar is kees. even de hormonen bijstellen en het deurtje was weer dicht. Ging razendsnel gisteren ja zo snel dat ik nog vergeten ben te vragen hoe dik mijn baarmoederslijmvlies is. Juffie
Ik ga zo even een.poging doen.om te reageren VIA mijn telefoon.. dus alvast excuses voor de spellingsfouten en voor als ik iemand vergeet Haha.. ik jan t niet laten om te wachten TOT vrijdag als we weer thuis zijn.
Annaatje: oh wat fijn, alweer zo snel een smiley op je test! Mummy: en maak je je alweer wat minder zorgen? Sweetlilly: balen dat het nu weer even wat minder gaat, wel fijn dat je snel weer naar de psych toe kan, hopelijk heb je snel meer van die goeie dagen ertussen zitten. Uitspraak: is zeker gevaarlijk, hoe kan je nu van te voren zeggen dat je een goede kans maakt. T geeft je idd hoop en als t dan mislukt is de telleurstelling des te groot. Al hoop ik natuurlijk wel dat het lukt. Kiyeko: hoop dat je te vroeg getest hebt! Ik duim voor je! Smurf: ben benieuwd naar de uitslag! Nog even afwachten dan maar. Mummy: kan dat niet door de punctie komen nog, dat gevoel dat je ongi Moët worden, ik denk niet dat dat zomaar kan hoor. Hope: balen dat de hsg veel pijn deed, oh en een halve baarmoeder en maar 1 eileider! Jeetje zeg wat een nieuws! Even om je misschien een beetje gerust te stellen.. ik ken iemand die heeft ook maar een halve baarmoeder en zij is nu zwanger en bijna uitgerekend, dus het kan idd wel! Bob: super spannend vrijdag testen! Ben echt benieuwd! Zonnestraal: idd lekker weg met mannetje en ons pluizebol Haha onze hond mag altijd met ons mee. Juffie: ik snap dat je telleurgesteld bent, maar je hebt wel 4 folikels en nu nog 4 mooie bevruchtingen! Je maakt gewoon kans hoor. Katek: *zwaait terug* Kipjes: Jeetje wat naar dat je nu nog steeds zo'n pijn hebt, hebben ze niet gezegd hoe lang je er ongeveer last van kan houden? Als t echt niet minder word even aan de bel trekken hoor, want lijkt me toch niet goed. Annaatje: nee hier geen carnaval hoor, heb er eigenlijk een beetje een hekel aan. Juffie: een te vroege ei sprong kan idd voorkomen, maar probeer je nier te veel zorgen te maken en laat t allemaal over je heen komen meid, weet dat dat moelijk is, maar je contineu zorgen maken over van alles en nog wat lijkt me ook niet goed. Enne idd NIET Google'en! Hope: fijn dat je in ieder geval iemand hebt die voor je wilt lopen op t werk, dat scheelt...maar niet nu TEveel gaan doen he, ook aan jezelf denken! Bob: he bah verkouden..erg vervelend vind ik altijd. Beterschap! Kiyeko: balen dat je je zo rot voelt, en je lichaam kan jezelf idd voor de gek houden hoor, erg vervelend en irritant. Ik hoop dat het bij Jou gewoon lekker van een zwangerschap is! Iluna: fijn dat alles goed gaat! Panter: schoonmaken? Als je ooit nesteldrang krijgt, weet ik nog wel een adresje voor je hoor, geen probleem! Zonnestraal: jeej! 8 folikels! Erg fijn! En misschien maandag de punctie! Spannend! Bob: aaah vind t spannend voor Jou zeg! Nog een paar dagen en dan is het vrijdag!
Zo.. mijn god zeg Haha maar t is gelukt.. hier gisteravond gezellig gehad, was live muziek.. vanavond is er karaoke Haha dus dat word lachen.. ik ga zelf niet meedoen hoor! Vandaag nog even wezen zwemmen.. morgen Moët ik weer beginnen met ovetesten.. heb er een paar meegenomen.. heb nog geen mail terug van arnhem maar heb een vriendin gevraagd om vandaag even in de brievenbus te kijken dus ben benieuwd
JEEJ we hebben een vaste datum en tijdstip dat vriend de tese gaat hebben in Mulheim echt wel super spannend krijg nu toch steeds meer kriebels en zenuwen....eerst zou het maandag zijn, maar omdat het roze maandag is, is de kliniek dicht en wordt het dus dinsdag om 12.00 uur! Pfff komt allemaal zo dichtbij nu! Liefs Juffie
@ juffie : super fijn dat je er een datum vast staat en inderdaad spannend hoor!! Komt goed we duimen weer @ da : leukkk dat jullie het zo fijn hebben!!!! ik ben nog steeds wat gespannen door dat gelees van mij, heb het niet meer gedaan...maar ben me er erg van bewust dat het ook niet in 1 x aan kan gaan slaan....probeer echt positief te blijven vind ik wel belangrijk maar tochhhhh.....ben benieuwd wanneer je wat te horen krijgt van je zkh! Nog heuullll veeeel plezier daar meis xxxxx @ kipjes: ben erg benieuwd hoe het met je gaat? Heb je het zkh gesproken? @ ego: morgen tp, spannend!!!! Of ja stelt eigelijk niks voor lijkt me.....maar zie op tegen de wachtweken......mag ik na de tp iets niet of wel doen???
Kiyeko, wat lief dat je dat even meldt van die roze maandag. Hoop dus dat we dan heeeeeeeel vroeg in de ochtend terecht mogen . Verder blijf ik voor jou gewoon doorduimen hoor meis!! DA, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt . Lekker genieten saampjes en opladen voor wat komen gaat...namelijk weer een behandeling met een plakbeeb als resultaat . Kipjes, wat klote zoveel pijn zeg . Hele dikke aai over je buik!! Wanneer TP??? Mummy, heeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen. Vanaf morgen gewoon een emmy in je buik, hoe cool is dat?!?! Kweet eigenlijk niet of je daarna een beetje rustig aan moet doen???
mummy spannend morgen. Tip van mijn kant, misschien helpt het ook bij jou.. ik heb de terugweg met de benen omhoog in de auto gezeten, dus voeten op het dashboard. Thuis meteen op de bank en alleen opgestaan om naar de wc te gaan. Verder de eerste dagen zo relaxed mogelijk gedaan en geen gekke dingen. Ze zeggen dat je alles mag en kan doen, maar ik had daar altijd mijn bedenkingen bij. De wachtweken zijn vreselijk, de eerste week valt mee, de tweede is echt een ramp. Je kunt in mijn weblog lezen hoe het allemaal bij mij is gegaan. DA fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Jammer dat er geen brief was! Zonnestraal netjes 8 follikkels!!! Lekker broeden op je eitjes meid! Ben ik iemand vergeten?? Nu snel weer GTST kijken!
DA, pffff wachten is klote hè meis! Knuffel! Mummy, hoe KateK het gedaan heeft (Rustig aan), das hetzelfde advies van mijn acupuncturiste. Dus na TP de eerste 3 dagen rustig aan. Thee drinken. En geen strakke broeken. Als de innesteling heeft plaats gevonden dan kun je gewoon alles doen. Maar hier hoor je verschillende verhalen over. Mijn acupuncturiste raad me dit aan....en KateK ook als ik het goed lees . KateK, ik ben ook blij met 8 stuks . Was eerst bang voor te weinig ivm weinig puregon. Er zaten ook allemaal kleintjes. Maar die zullen vast niet meedoen denk ik.....
Zonnestraal: zie net dat spuitje van Cetrotide wat langer en wat dikker us dan de Gonal f pen. Is dit ook pijnlijker? Maandag de punctie is wel lekker optijd, hoop dat ik snel volg dan ben ik er ook vanaf! Lfs juffie
mummy ik weet niet wat voor werk je doet.. en anders meld je je ziek onder het mom van griep ofzo.. ik nam altijd een vakantieweek op rond de punctie en tp.. ik had dan geen acupuncturiste maar was bij mij meer mijn eigen gevoel. De eerste twee tp´s wel alles gedaan zoals tuinieren enzo, maar deze laatste keer dacht ik, nu doe ik het anders. lees nu dat je kapster bent.. hoeveel uur werk je?
ziek is ziek hoor... ik kan ook heel goed doen of ik ziek ben..misschien even oefenen? Griep gaat wel rond he.. Dan zou ik me morgen al ziekmelden als ik jou was.
meiden heel veel succes met de punctie's en tp's!! succes op de wachtbank!!! morgen naar cb toe ben benieuwd hoe groot en zwaar onze kleine meid is!! groetjes en dikke knuffel aan iedereen!!! hier gaat alles goed met ons!