@da, ik zou gewoon gaan en kijken wat jou gevoel bij RS is... het is toch persoonlijk zo zie je een verschil tussen mij en panther. idd doen ze heel veel vergaderen, maar als je ze bijv mailt krijg je vrij snel antwoord terug. Wanneer ben je aan de beurt? @panther, wanneer moet jij weer? wie weet zien we elkaar binnekort weer voorbij ' schuiven'
Hope, ik zit nog op mijn ongi te wachten...en daarna is het afwachten of mijn ei wel weer komt. heb mijn ei zo wisselend, de ene cyclus op dag 11 en de andere cyclus op dag 23. kan geen inschatting maken van wanneer ik weer hen mag. Als het maar niet 14 maart is, want dan heb ik een belangrijke cursus van werk die ik niet kan missen.
All: Heb nog steeds best een pijnlijke plek van het spuiten van de Cetrotide. Vond dat geen prettige spuit, mede ook doordat je het zelf nog moet mengen en zo daar ben ik nog niet zo handig in. En het spuitje naar beneden duwen gaat best wel stroef, je moet de spuit ook een beetje schuin in je buik zetten ook wel een beetje lastig te doen, nou ja ik zal toch nog 4 keer moeten prikken.... Heb het even gehad eigenlijk, maar hou het goede doel voor ogen... Vanmiddag heb lekker vrij, wilde eerst thuis gaan poetsen maar later dacht ik weet je wat ik ga lekker shoppen, daar heb ik gewoon zin in! dus iemand gebeld die ook vrij had en nu ga ik vanmiddag lekker lunchen en shoppen even weg van thuis, de spuitencontainer, spuiten, alcoholdoekjes, desinfectie voor de handen enz.... even lekker shoppen, daar heb ik zin in Morgenvroeg gaan we weer op controle om 11.00uur. Dus dan ben ik eens benieuwd hoe mijn follikeltjes erbij liggen dan! Ik ben heel lief voor ze geweest de afgelopen dagen en begin ook steeds meer mijn buik te voelen. Voelt een beetje alsof ik teveel gegeten heb dat gevoel, dus ben benieuwd morgen....! Liefs Juffie
@juffie, spannend voor morgen, ik ga duimen voor goed nieuws morgen! @werk, dames hoe leggen jullie de folikelmetingen/inseminaties en puncties/tp's uit op werk?
Thanks lieve meiden!! Denk dat m'n ongi nog wel een tijd op zich laat wachten want heb niets geen krampen of iets...vreemd want ben meestal redelijk op tijd en heb ik allerlei kwaaltjes...snap er niets van...na die curettage is mijn ongi nooit helemaal meer normaal geworden. Maar we wachten netjes af... @kipjes wat balen dat je zoveel pijn blijft houden! Ik hoop dat je snel antwoorden krijgt en dat je snel weer pijn vrij bent!! @kiyeko daar gaan we voor!! @alle meiden die zeer snel de tp krijgen of vandaag hebben, succes en sterkte!! Zorg goed voor jullie emmy's en op naar heel veel roze plakbeeb's!! @DA niet zo onzeker meid alles komt goed!! @Panter kun je bij mij komen opruimen? Ik kan mezelf niet losweken van de bank terwijl de bovenverdieping toch echt een stofdoek kan gebruiken Of ben je klaar met je schoonmaaktrip? Hahahaha @meiden ik ga duimen voor iedereen die nog op de wachtbank zit, gaat of bijna gaat!! *zwaait ook even naar alle mama's en zwangeren* Liefs
Bob schoonmaken bij je gaat vandaag niet lukken. Moet werken straks..tot 23.15 en dan morgenvroeg weer om 6.45. Niet best...zal morgenmiddag wel op mijn tandvlees lopen 1 voordeel, ik kan vanavond alles laten liggen en morgen opruimen op werk. Ga vanavond alle bewoners douchen zodat ik morgen alleen maar kop & kont hoef te doen
Bummer!! Vooruit dan maar omdat je het zo druk hebt sleep ik mezelf zo van de bank en ga zelf maar aan de slag *zucht* hihihi Je doet goed werk meid!! Werk ze!! Liefs
Mummy, vandaag je TP spannend, duim voor je! Juffie, Zonnestraal, morgen weer FM succes! Annaatje, morgen gesprek in Gent, ben benieuwd wat ze gaan zeggen! Kipjes, hoe is het nu met de pijn? Bob, alweer opgeknapt na verkoudheid? Test negatief, maar nog geen ongi, wel balen!! Kiyeko, ook voor jou heel erg balen, hoop dat snel positieve test komt! Panter, goed gedaan al dat poetsen! Darkangel, geniet nog van je laatste daagjes vakantie!
@da, dan even bellen! normaal reageren ze binnen 2 dagen terug. misschien hebben ze het niet ontvangen. Meiden ik krijg net een enorme inzinker, een vriendin van mijn is zwanger geworden.. en het was alsof ik een klap in mijn gezicht krijg... ik gun het haar van harte natuurlijk maar pff... het huilen staat me nabij ( misschien moet ik de pijn van de hsg nog verwerken)... Dit terwijl ik op werk zit nu....
Dag dames we rijden NL weer binnen.... De arts zei dat we een embryo uit een boekje hadden en er zijn 12 emmy's in gevroren zit nog in de auto als ik thuis ben ga ik lekker in bed liggen en lees ik even bij xxxxxx
@ hope , Knuffel !! @ mummy, Wauw !!!! Wat goed !! En 12 is echt heeeeeel veel ! Zeker na 5 dagen. Toppie ! Je zit nu officieel op het wachtbankje ! Wanneer mag je een bloedtest doen ? @ panter, werkse straks ! Jeetje wel vroeg weer morgenochtend. Pff @ bob, Lekker poetsen , muziekje aan, ik word er altijd vrolijk van En dan straks heeeeerlijk op de bank in een schoon huis @ da, Hoop dat je snel antwoord krijgt. Kun je ze niet bellen ?
Dank je wel kipjes!!! Nu jij nog morgen spannend....hoe voel je nu meis? *knuffel* 27ste mag ik bloedprikken
@ mummy, Ja spannend !! Ben benieuwd of wij nog cryo's overhouden... Ben wel blij dat t morgen is , ga meteen vragen of ze toch even een echo willen maken om te kijken of alles goed is binnenin. Maak me best zorgen. Buikpijn blijft aanhouden. Nu heb ik wel mijn fysio gesproken , die zei dat het aanprikken van spieren heel lang pijnlijk kan blijven, maar raadde zeker aan wel een echo te laten maken voor het geval er bloed of iets dergelijks in de vrije buikholte zit ?!.. Echt weer iets voor mij dit allemaal hoor ! Ben echt een pechvogel niet voor niets op vrijdag de 13e geboren hihi Jij lekker in je bedje straks , lekker laten vertroetelen door manlief mijn duimpjes draaien vast , knuffel
kipjes succes morgen!!! mummy succes op de wachtbank!!! bob en kiyeko dikke knuffel meiden!!! volgende ronde moet het raak zijn!! panter hopelijk heb je nu snel je ei gevonden en kun je verder!!!
@mummy wat een goed nieuws!! Zorg goed voor jullie beebje!! @kipjes heel veel succes morgen!! En Thanks voor cheerleaden voor mijn schoonmaakactie hahahaha @DA ik duim voor een snelle reactie via de tel of mail @hope dikke knuf meid!! Ik weet hoe klote het kan voelen, ik moet nog steeds bij een goede vriendin op kraambezoek maar stel het onbewust of bewust steeds uit...maar jullie tijd komt gauw daar duimen wij allemaal hard voor!!! Liefs
mummy wat een goed nieuws!! Met 12 cryo´s mag je heel tevreden zijn hoor, de eerste keer had ik geen cryos en de tweede keer van de 15 eicellen maar 7 bevruchtingen en maar 1 verse en 2 cryo´s, dus 12 is echt enorm veel!! Gefeliciteerd meid en maar lekker broeden op je emmy. Lig je wel met je benen omhoog in de auto? haha. Kipjes kan me voorstellen dat je je wat zorgen maakt. Zou inderdaad maar even laten kijken. Maar wees je wel bewust van het feit dat ze de emmy al hebben klaarliggen dan.. Misschien zo eerst even met ze bellen zodat ze er qua tijdsplanning rekening mee kunnen houden? Bij mij stonden ze nl al klaar met het rietje en toen lag ik nog geen eens.. Hope lastig is dat he wanneer iemand zo dichtbij zwanger wordt. Ik vond het ook altijd een hel ondanks dat je het ze wel gunt. Punt is dat je het jezelf ook zo gunt, zeker als je er al zo lang mee bezig bent.. meid, jouw tijd komt ook, dat weet ik zeker... Dikke knuffel en thuis maar even huilen, dat hielp toch wel vond ik zelf altijd tenminste. DA hoop dat je snel wat hoort inderdaad!! Hier alles goed. Even een trauma want moest nieuwe onderbroeken hebben, wilde wat simpele grote zodat ze wat ruimer zitten nu mijn billen wat voller zijn. Ben naar zeeman gegaan want daar kost het geen drol en ik moest de maat L die ik gister had gehaald ruilen voor XXL.. snif.. Volgens mij vallen de onderbroeken daar klein ofzo.. normaal altijd van de hennes en dan volstaat maat L ook.. naja.. trauma erbij.. haha. Ik en mijn dikke reet zeggen dahhaaag!
@ katek, Hihi, een onderbroekentrauma. Mijn dikke billen passen ook nergens in hoor hihi en zo flink ben ik niet. Ligt gewoon aan de maten Ik heb Gent idd even gebeld, kan gewoon bij de tp vragen om een echo. Ze heeft het ook even in het dossier/ planning gezet .
Wauw mummy . Wat goed zeg zoveel cryo's!! En nu lekker broeden meis . Kiyeko, kut hè. Wat een teleurstelling. Dikke knuffel! Bob, ook voor jou. Dikke knuffel. Hope, pffffff niet leuk allemaal. En das een understatement. Knuf! Girl, lekker genieten meis. Kipjes, laat maar goed naar je kijken hoor. Morgen gaat het hopelijk beter met de TP. Ik denk aan je.