Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ kippies: goed dat je gebeld hebt! hoelaat mogen jullie morgen??? *duimduim*

@ KateK: onderbroekentrauma oepsieeeee ach meis nog even en ze is er daarna verdwijnen de dikke billies wel weer hihihi

@zonnestraal: jij morgen weer ook zo spanned xxx

ik moet even klagen om te klagen *zuchhtttt*
    lig in me bed kan myn draai niet vinden lig al anderhalf uur te draaien.......moet ik weer superhard niezen lykt het net alsof myn eierstokken eruit vliegen en voel ze continu ''borrelen''.......vanmorgen helemaal in het zkh vergeten te vragen......maar volgens my moest ik aanstaande zat. ongi worden (kan nu niet lykt mij met al die hormonen) maar toch.............klaar met klagen!!!!
    xxxxxx

2. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ mummy,
    Morgenochtend mogen we .

Misschien lekker een boekje lezen ofzo om relaxed te worden ?
    Je word niet ongi hoor ;) de hormonen hebben je cyclus platgelegd en de dag van de punctie was ongeveer je eisprongdag zeg maar.
    Ik duim natuurlijk dat je 9 maanden niet ongi word :D maar mocht dat niet zo zijn dan komt je ongi meestal op gang als je stopt met de utrobollen.

Ik hoop dat ik 't goed heb hoor, bij mij was dit in ieder geval wel zo..

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ kipjes dank je wel!!!! jahh ben zo positief de mmm ingegaan als het ware dacht van we zyn allebij nog zo jong, gezond....alleen de zaadjes kunnen niet na buiten.....maar nu zit de emmy erin......nu word ik bang......bang dat het niet blijft zitten......heeft iedereen natuurlijk.....maar uuhmm, weet niet hoe ik mezelf op andere gedachten kan zetten.....

wens je morgen echt veel succes en ga duimen dat er hele mooie emmy's op jouw liggen te wachten!!!!op na een plakbeebje

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ mummy,
    Wat lief van je !! Knuffellll

Ja het is moeilijk te zeggen. Je zou zeggen dat het moet lukken , gezond jong en goedwerkende eierstokken :p
    Maar zekerheid heb je nooit , het vrouwelijk lichaam is ingewikkeld.

Je hebt in ieder geval een hoop embryo's en dus ook een hoop nieuwe kansen mocht het niet in een keer lukken. Maar wel vertrouwen houden he !! Wie weet heb je wel een super plakbeebke aan boord nu ! Ik duim keihard voor je meid !

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Katek ik lig hier helemaal dubbel om je onderbroekentrauma :D...sorry maar het was zo grappig geschreven! Meid het is maar tijdelijk en voor een goed doel :D

@mummy lekker chillen meid!! Goed broeden!!

@kipjes veel succes morgen!! Duimen draaien!!

@zonnestraal hoe is t met jou meid??

Hier nog geen enkele ongi te bekennen:(
    Begrijp er niets meer van...ook nog geen tekenen van een beginnende ongi...heb alleen maar liespijntjes links en ik voel me een beetje grieperig dus waarschijnlijk heb ik wat onder de leden...kan me niet voorstellen dat ik nog positief ga testen....panter jij hebt toch ook pas later posi getest?? Voelde jij je wel anders toen?
    Sorry hoor ben weer bezig Miss twijfelkont hahaha

Meiden ik ga lekker koken, spiek straks nog eventjes :)

Liefs

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    kipjes dank je wel alles komt goed zeg ik altijd.............bobje thanksssss en indd misschien wat later toch positief testen hoop het zow voor je

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mummy, spannend broeden maar!!!

@kipjes hoest met jou

@ all, bedankt voor jullie berichtjes, de moed zakte me ff in mn schoenen. Ik heb in elk geval info aangevraag in t ziekenhuis over ivf zodat we voorbereid het gesprek ingaan in maart.

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nou ben bij cb geweest!! ze weegt al weer 4550 gram en is 52 cm!! wat gaat het snel zeg!!

*zwaait ff naar iedereen*

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ hope,
    Goed van je , je kunt altijd beter goed voorbereid zijn.
    Ennuh die berichten kunnen zeker hard aankomen. Hier eentje in de omgeving die iedere dag !!! op facebook zet hoe zwaar de zwangerschap is en hoeveel last ze van haar rug en benen heeft. Zal vast vervelend zijn maar dan denk ik : Halllooooooooo !! Er zijn vrouwen die dolgraag met je willen ruilen dus geniet ervan ! Klinkt misschien gemeen.. Maar word er soms zo moe van..

@ girl,
    Yeahhh je kleine meisje groeit als kool dus :D
    Gaat alles goed ? Lekker aan het genieten met ze 3tjes ?
    We willen wel een foto update he :p hihi

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ kipjes en hope ; heeeeel vervelend en irritant!!!! Ken er ook zow 1 om gek van te worden misschien worden wy ook wel zo hahaha

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hey lieve meiden hoe is het met iedereen?

@Kipjes: Hoe is het met jou meid? nog steeds zoveel last van je buik? hoop echt dat het snel over gaat!
    Veel succes morgen bij de TP, ook voor jullie ga ik heel hard duimen op een super mooie posi knaltest!

@Mummy: Woehoe! een emmy in je buik! super tof man! Zorg er maar goed voor! En ik duim op mijn aller, allerhardst voor jullie! En 12 cryo's wow wat super fijn voor jullie zeg! Echt TOP! Hoop dat wij ook zo gezegd zijn! Ga maar lekker zorgen voor je emmy!
    Op naar de 27ste.....ik steek dan een kaarsje voor jullie aan!

@Girl: Snel gaat dat he, geniet er maar intens van samen! Voor je het weet is ze groot!

@Bob: Ik hoop dat je toch nog later posi gaat testen, hoop het echt voor jullie! Hoe voel je, je nu? al wat beter?

@Darkangel: Heb je inmiddels al wat gehoord van RS? Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat je wat hoort!

@Anaatje: Succes morgen meid, gesprek in Gent. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, succes!

@Hope: Dikke knuf voor jou meid! Tis ook allemaal niet makkelijk zeker niet na zo'n hsg die je gehad hebt! Hou je sterk meid en huilen mag hoor, lucht soms wel lekker op!

Hoop dat ik niemand ben vergeten anders sorry.....
    Ben vandaag geweest shoppen had ik gewoon ff zin in, leuke schoenen gekocht nog en lente kleren, niet teveel want voor hetezelfde geld passen ze over een tijdje niet meer.....hopelijk!

Verder erg veel last van de cetrotide injectie. Is van de buitenkant niets aan te zien maar op de plek waar ik gespoten heb doet het echt wel pijn. Vond het helemaal geen leuke spuit, na het eruit halen was het rood en zag het eruit als een muggenbult, en voelde het alsof ik door een wesp was gestoken. het trok wel binnen een half uur weer weg gelukkig. vanavond dus weer spuiten, zie er wel wat tegenop maar goed zal toch moeten! Ook nog een keer gonal-f spuiten en dan morgen om 11.00uur weer op naar de 2e Fm in Dusseldorf ben super benieuwd of er nog meer eitjes zijn gaan meedoen in de race....hoop nog een paar meer niet teveel maar een paar mag wel!

Lieve meiden fijne avond allemaal!
    Liefs, Juffie :)

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ juffie : dankjuhwel!!!!!! Jij heel veel succes morgen er zullen er echt wel nog een paar gegroeit zyn hoooor!! Fijne avond xXxx

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie wat balen dat de prikken zo pijnlijk zijn, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Hoop dat t vanaaf meevalt!! Hoop wel dat je een Gied eiermachientje bent dan zijn die prikken niet voor niets geweest...ik duim keihard voor je!!

@mummy op je plaats en rust hahaha...lekker aan t broeden?

@girl wat groeit jullie kleine meisje hard zeg!! Fijn dat het zo goed gaat!!

@All ik ben opgehouden met mezelf gek te maken...want ineens had ik een vlaag van misselijkheid en een blauwe ader op m'n boob (twijfel zat die er gister ook al) bleh wordt gek van de onzekerheid en sta het ook weer toe! Ik had mezelf nog wel voorgenomen om me niet gek te laten maken en toch gebeurd het...stomme muts ben ik ook! Net ook vriend lief gek gemaakt...een huilbui als resultaat hahahaha....stomme lijven van ons zijn niet te vertrouwen met al die gemengde gevoelens en verschillende symptomen...grrrrrr:$

Nou meiden fijne avond *over en uit*

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: Dank je wel lieve Bob, hoop ook dat het vanavond meevalt ga eerst koelen met een ijsklontje lees dat, dat wel eens kan helpen...ik doe het voor een super goed doel, en mooie eitjes dus ik hoop dat ik morgen wel goed nieuws krijg in Dusseldorf heb wel de zenuwen ervan! Want ik moet er niet aan denken dat dit prikken voor niets is geweest.

Ik duim ook kei hard voor jou meid!
    Ik hoop zo erg dat je snel een posi test hebt!
    *zet het hele huis vol kaarsjes en steekt die aan*
    hopelijk helpt het.

Liefs Juffie

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal succes morgen bij je 2de fm!! hopelijk groeien ze goed.

kipjes ja ze groeit echt als kool :D ja hier gaat het goed!! ze mag nu ook al op 5 voedingen dus morgen gaan we ermee beginnen. heb weer een foto geplaatst in me album van 8 dagen terug. zal steeds nieuwe foto's plaatsen!!! jij succes morgen met de tp!!! en nu moet er bij jou ook echt eentje blijven plakken!! dat verdien je echt meid. je was tegelijk met mij begonnen volgens mij.

andere meiden gun ik het net zoveel hoor dat het snel lukt!!!

juffie jij succes morgen bij de fm!!! hopelijk goeie resultaten!!!

bob bah wat een onzekerheid is het toch zeg! hopelijk komt je ongi snel zodat je weer verder kunt. als de test dan toch nega is kan het beter allemaal maar snel komen die ongi he!! dikke knuffel meid!!!

katek hoe is het met jou?? kun je nog wachten tot de kleine eris?? geniet er nu nog ff lekker van want voor je het weet zijn ze groot!! (gaat hier ook al zo hard)

mona hoe is het met jou??

ow hoe is het met jou meid?? alles weer een beetje op de rit?

panter hoe is het met jou?? hopelijk heb je nu weer een goeie cyclus!!!

mummy succes met de wachtweken hopelijk gaan ze snel voorbij en dan met een mooie test in handen!!!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden vraag;
    Zojuist weer de Cetrotide gezet, ging best goed.
    Maar aan het begin moet je 1 druppel vloeistof uit de spuit laten komen, ik drukte al heel voorzichtig maar er kwam een klein straaltje uit. Is dit erg? Want niet alles zit nu in mijn buik!?

Liefs Juffie

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ girl,
    Lief van je !! Zijn inderdaad gelijk begonnen ongeveer.
    Ga gelijk ff in je album gluren :D

@ truste meiden !! Ik ga lekker slapen..

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Verschrikkelijke 2 dagen gehad. Vd 1 op andere dag is mn
    Bazin ontslagen. Ik baalde als stekker want zij gaf mij steeds
    Vrij om naar t zkh te gaan. Nu krijg ik een mannelijke
    Baas. Pfffff het is allemaal wat.
    Vandaag tot 12 uur werken en eind vd middag afspraak in gent
    Gisteren alle uitslagen thuis gehad vsn curretage zodat we dit kunnen
    Meeneme naar gent. wat een moeilijke termen staan daarin zeg
    Heb bijna alles moeten google

Xx

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @anaatje balen meis!!! Gelukkig kan je vandaag naar Gent toe. Heel veel succes!

@DA, al wat gehoord van RS? Ik heb gister zelf een mail gestuurd en had dezelfde middag nog antwoord....

@juffie, volgens mij maakt het niet uit, Ik zelf heb ook welleens een druppeltje verloren en mijn folikels bleven gewoon groeien..

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @annaatje jeetje heftig!!

@all hier roze verlies dus ongi is gelukkig keurig op tijd :D
    Krijg weer het vertrouwen terug in mn lijf!! Super nette cyclus en een positieve ovu test deze maand dus dat bied en geeft hoop voor aankomende maand...:D:D
    Ben helemaal happy!!

Fijne dag meiden!!!

Deel Deze Pagina