anna jeetje dat is wel balen zeg!! gelukkig kun je vanmiddag naar gent!!! bob jeeh gelukkig meid!!! nu naar de volgende ei deze maand!!!
Sorry voor de details maar het volgende: Zojuist met naar de wc gaan had ik een hele sliert slijm. Nu was/ben ik bang dat het een naderende eisprong betekend, maar ik spuit al 2 dagen heel trouw de Cetrotide. Of heeft dit met de hormoonspuiten te maken? Vraag het dadelijk ook maar aan uber s. we rijden namelijk zo aan. Maar dacht misschien herkent iemand dit ook? En ben ik voor niks bang dat mijn eisprong komt... Lfs Juffie
annaatje: oh wat raar dat je baas zo ineens ontslagen is, en misschien krijg je van je nieuwe baas ook wel vrij voor t ziekenhuis.. juffie: ik heb geen idee. gewoon even aan uber s vragen.. all: hier nog niks uit rijnstate.. rijnstatedames naar welk mail adres sturen jullie de mailtjes dan?
de mail die ik had gesuurd waar ik nog geen antwoord op heb was kid@rijnstate.nl nu heb ik net een mail gestuurd naar ivf@rijnstate.nl misschien dat ze daar dan wel reageren..
@ DA. Ik heb er dus geen idee van sorry maar kun je niet even bellen dan?? En is het leuk in cp?? @ all: hier weer aan het werk voel vanalles rommelen in myn buik zal er bij horen denk ik eh?
mummy: ik ben niet zo van t bellen, durf dat niet zo goed. we zijn trouwens weer thuis. dus zit lekker achter de laptop nu is veeeeeeeel makkelijk dan via de telefoon..! haha
Ooowhhh okay! Wel ff fijn zo paar dagen eruit hoor!!!! Je moet echt gewoon bellen ak dat mailen duurt zow lang en dan kryg je direct antwoord hup stoute schoenen aan en er voor gaan
mummy: haha nee bellen doe ik echt niet, dan wacht ik liever nog even af op een mail. mijn man doet merendeel van alle dingetjes die per telefoon moeten. ja was echt heerlijk om er even tussenuit te gaan!
Klote nieuws gehad, waren te weinig eicellen voor punctie alles is afgeblazen.....echt een tegenvaller. Tranen lopen nu nog over mijn wangen, waren er zo op ingestd. Nu wachten op menstruatie en dan weer overnieuw beginnen...... Dan hogere dosis met meer risico voor overstimulatie. Nu naar huis..... Juffie
1 die groot genoeg was de rest allemaal niet meer meegegroeit. Dus dokter s. vertelde dat ze voor 1 eicel geen Punctie gaan doen dat is zonde van de poging. Tese. Vriend ook afgezegd. Tis nu wachten op menstruatie en dan weer opnieuw....
juffie: oh oke dan is afbreken idd de enige optie.. ik dacht namelijk dat er meer folikels waren, stuk of 4.. en dan zou ik (persoonlijk) het wel door laten gaan. t is idd heel erg balen. knuffel voor jou! nu even rust, geen spuiten, alles laten bezinken, en op vol goede moed naar de volgende poging!
@ DA : laat je mannetje dan bellen ik kan daar niet tegen dat ik niks weet hahaha.... @ juffie : wat erg meis hoeveel had je er??? Denk aan je meis dikke knuffel!!!!
mummy: haha kun jij daar niet tegen haha.. ben je nieuwschierig? heb nu een mail naar een ander adres gestuurd, dus die wacht ik nog even af..
aah ik vind het spannend.. ze moesten mijn patientennummer enzo hebben.. dus die heb ik nu terug gemailt..!! zal zo wel weer een mailtje krijgen en dan weet ik meer!!! (hoop ik)
Dinsdag zaten er inderdaad 4 alleen 1 is er blijven doorgroeien en de rest niet meer om een of andere reden. Dokter S dacht dat die ene dinsdag zou gaan springen, dus dan maar op menstruatie wachten..... Wel echt klote....ben er behoorlijk verdrietig van. Want ik had goede hoop dat er wel meer zouden zijn nu, niet dus!
oh juffie wat balen meid! Maar ik denk dat het dan wel de beste optie was. De eerste keer had ik maar 4 follikels en maar 3 eicellen. Uiteindelijk was maar 1 goed genoeg om terug te plaatsen. Deze was 2 cellen na 3 dagen dus ook geen topper. Maargoed. Achteraf had ik die poging ook willen laten staken als ik dan zie dat de poging erna 15 eicellen waren. Ik denk dat mijn lichaam even moest wennen.. een punctie voor 1 eicel is ook zonde, vanaf de punctie is je poging nl gebruikt. Nu heb je er nog 3 meid. Houd je daar aan vast.. De kans dat die ene eicel goed was gelukt is nl niet zo heel erg groot. Maar ik snap super goed je verdriet! Dikke knuffel meid.. ik hoop dat het de volgende keer beter zal gaan.. DA ben benieuwd naar je mail zal zo ff kijken of je al hebt verteld wat er in staat..
katek: ben mijn mail box steeds aan t vernieuwen haha.. als t goed is zijn ze nu de info over mij aan t opzoeken en krijg ik zo een mail terug.. waaah hoop zo op goed nieuws!!!! ben helemaal hyper haha