er is iets fout gegaan, en ze hebben ons dus niet besproken in de maandelijkse vergadering. ze hebben ook geen contact opgenomen na t bloedprikken en dit hadden ze ook moeten doen.. we moeten nu weer wachten, tot ze contact met ons opnemen.... goed begin er gaat echt ALTIJD vanalles fout bij ons.. hoe kan dat toch.. dus nu moeten we de vergadering van maart gaan afwachten door een fout van hun
Ben onderweg naar DD en dan lees ik dit?!?!?! Pffffff juffie, wat een groot verdriet . Ik kan zo traantje wegpinken nu ik dit lees. En m'n man is ook ontdaan. Dikke knuffel meis! DA, wat spannend! Ik hoop op een snelle start!
nee alleen maar dat er iets fout gegaan is ergens en we weer langer moeten wachten.. heb wel gevraagd of dat ik misschien een datum kan krijgen van de maartvergadering zodat ik me ergens aan vast kan houden. en of er nu wel nadat de bloeduitslagen zijn bekeken contact opgenomen word...
DA bah meis wat is dat nu weer voor een onzin. Niet netjes hoe dat allemaal is gegaan hoor bah! Dikke knuffel hoor. Juffie wat balen meid Dat is echt niet leuk maar verpruts er idd maar geen poging aan. Panter meid nog steeds geen ei gespot meid?? Girl wat is ze goed gegroeid zeg. Bob hup naar het ei heh Mummy hoe voel je je meid? HIer meiden paar dagen niet geweest, maar is heel heftig geweest. En eigenlijk op valentijnsdag kreeg ik te horen of het niet beter was om te gaan scheiden. De dag erna deed meneer of er niks meer aan de hand was. Maar ben nu toch anders gaan denken. Hij heeft veel dingen gezegd die mij hebben pijn gedaan en ik weet niet hoelang onze toekomst nog zal gaan duren. Ik wil me ook wel vanalles gaan navragen wat als het misloopt wat ik moet doen. De poging in maart komt dus ook op losse schroeven te staan. Of dat nu nog zo'n goed idee is weet ik niet. En als het misgaat wil ik niet dat als ik zwanger raak dat dat kindje(s) op zijn naam ook nog kom(en) te staan. Mijn hoofd zit iig bomvol. En meerdere kennissen hebben me aangeraden om mijn koffers te pakken en weg te gaan. Maar stom genoeg is het toch moeilijk om die stap te zetten. Ik weet het dus allemaal niet meer. Ik weet wel dat ik zowiezo straks dan toch met dat zaad verder wil dat zowiezo.
Wat een klote nieuws vandaag zeg! Bah! Jeetje DA, echt superk*t!! :x Hmmm, nu begin ik aardig zenuwachtig te worden voor de echo .
onswondertje: jeetje zeg, dat is ook wat. mijn advies is, maak geen overhaaste beslissingen. misschien kun je idd voor nu even je koffers pakken en jezelf even naar een andere leefomgeving verplaatsen dan thuis, daar kun je beter nadenken en alles op een rijtje zetten. en denk aan jezelf, het gaat erom wat jij belangrijk vind, en wat jij wilt. ben je nog gelukkig met hem? hoe zie jij de toekomst als t zo doorgaat.
ik heb nog een mail. 7 maart is er weer een vergadering, en ik word die dag gebeld, en die vrouw met wie ik aan t mailen ben zei, ik ga regelen dat jullie zo spoedig mogelijk kunnen beginnen! dus dat is dan wel weer fijn. zonnestraal: succes met de echo!
Dank je zonnestraal, is echt niet leuk, behoorlijke domper! Helemaal op ingesteld en nu dit.... Ik duim voor goed nieuws voor jullie meis! Liefs Juffie
ow jeetje meid.. dat is niet niks! zoals DA al zegt moet je niet overhaaste beslissingen nemen en misschien is een time out voor jullie beide nu wel de juiste stap. Dan kan hij even nadenken zonder jou erbij en jij even nadenken zonder hem erbij. Ik zou dan wel een datum en tijd afspreken waarop jullie weer samen komen en jullie gevoelens naar elkaar uitspreken. Jammer dat het niet goed gaat tussen jullie, ik weet niet WAT er niet goed gaat, maar veel dingen zijn op te lossen door dingen uit te spreken en eventueel te veranderen. Maargoed daar moeten beide achterstaan.. Heel veel sterkte meid in deze moeilijke tijd.. Dikke knuffel! DA jee weer een maand wachten! Pfff.. dan baal je! Wel fijn dat die vrouw zich nu hard probeert te maken voor jullie!! Over 3 weken weet je al weer meer hopenlijk!
Het probleem is toch wel voor hem dat S niet voor hem echt als een zoon voelt. Hij herhaalt toch telkens maar hij is niet van mijn bloed. Altijd zijn andere mensen alles schuld ipv dat hij aan zijn eigen gaat werken. Daarnet wil hij mij laten zweren op S dat ik mijn ouders niet heb verteld dat S van een donor is. Nu ik heb hun dat niet verteld en het zweren is dan geen probleem. Maar wat mij irriteerd is dat hij mij wil dwingen iets te doen en ik vind dat hij dat recht niet heeft.
Jeetje wat een kut nieuws hier allemaal (om het maar even plat te zeggen) @juffie shit zeg dat had je natuurlijk niet op gerekend....oh wat een sneu rot nieuws zeg! Maar ja wat de meiden hier zeggen is wel waar je lichaam moet er even aan wennen en je hebt alle 3 je pogingen nog meid! Het is een schrale troost op dit moment maar bij de volgende poging die wel goed gaat met veel follikels ben je vast weer blij en opgelucht....sterkte meissie en vandaag mag je best heel verdrietig zijn...eindelijk alles gereed en dan zo'n domper! Dikke knuffel!! @DA weer thuis, gezellie!! Heb je het lekker gehad? Lekker gedobberd in subtropisch zwemparadijs? Maar wat een rotnieuws ineens weer zo....jeetje weer wachten tot 7 maart...bummer!!!Nu er flink bovenop blijven zitten wellicht 3 of 4 maart nog een reminder sturen zodat je zeker weten dan wel word besproken....is maar een ideetje... @OW...pfffff....wat een heftig nieuws. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen... Besef wel heel goed dat andere mensen niet 24u per dag bij jullie in huis leven dus die hebben een ander beeld van jullie relatie en kunnen makkelijk oordelen over dat jullie maar moeten gaan scheiden...vind dat best een heftige maatregel, als ik dat mag zeggen. Wellicht is het allemaal hele lieve en goed bedoelde raad maar is dat wellicht niet een beetje voorbarig? Komen jullie er echt niet meer uit? Jullie hebben samen een kleintje en hebben wel degelijk toekomstplannen (gehad) voor een brusje etc. Het zou zo zonde zijn om dat allemaal weg te gooien, lijkt mij. De oplossing van DA en kate is wellicht het beste; denk eerst rustig na en wellicht is een tijdelijke rustpauze een oplossing zodat jullie beide in rust kunnen nadenken...afstand en rust doen soms wonderen. Heel veel sterkte de komende tijd meis! @zonnestraal jij heel veel succes gewenst!!! Ik zeg veeeeeeel follikels de duimen draaien weer on top speed! @rest thanks voor het meeduimen en meeleven en indd op naar een ei!! Ik heb er zin an...voel me Ei-goed Voor de rest van de meiden natuurlijk ook een dikke knuf!!
@ ego, Om even in de trend van vandaag te blijven, slecht nieuws.. Heb flinke overstimulatie.. Eierstokken zitten vol met gevulde follikels en er zit flink wat vocht in mijn buik. De bloedwaarden waren niet best maar net geen reden voor ziekenhuisopname. Nu alles geregeld, als de klachten verergeren word ik direct opgenomen.. Pfff.. Moet een week bedrust houden en veel drinken en mijn buikomvang dagelijks meten. We hebben wel een tp gehad , en nog 7 in de vriezer. @ da, Kut zeg !! @ juffie Vind ik echt er voor je meis.. Al die spuiten voor niks bahh. Dikke knuffel @ ow, Wat een lastige situatie meis.. Ik hoop dat je een beslissing voor jezelf kunt nemen. Dikke knuffel
@ spring ff in sorry ben aan t werk. @ da dat berichtje van me had ik al eerder gestuurd maar myn tel doet raar lees allemaal naar nieuws volgens lees vanavond alles terug knuffel xxXx
@kipjes... wat heftig meid!!! Voorzichtig feliciteer ik je dan ook gewoon met je beebje!! Maar wel goed dat er nog 7 in de vriezer staan... Maar nemen de klachten van overstimulatie vanzelf weer af? Doet het lichaam dat? Of heb je hier wat voor gekregen? Jeetje dat is best schrikken zeg! Ik hoop dat je je over een week top voelt en je moet het maar zo zien...rust doet wonderen om een plakbeeb te krijgen Beterschap en een dikke knuffel!!
onswondertje: ik kan een beetje uit ervaring spreken, en even appart van elkaar zijn, kan erg goed zijn. En misschien gaat hij wel inzien dat ook hij aan zichzelf moet werken. is relatietherapie niks voor jullie..?   mummy: maakt niet uit joh!   kipjes: oh nee dat meen je niet, gelukkig wel een tp gehad, en 7 in de vriezer *joepi* nu maar rustig aan doen, en zorgen dat je niet in t ziekenhuis terecht komt.
wat veel verschrikkelijk nieuws hier zeg!!! juffie balen dat het is afgebroken, maar beter afbreken dan dat je al 1 poging kwijt bent. hopelijk gaat de volgende stimulatie beter!! da jeetje balen dat je weer een maand moet wachten. hopelijk kun je in maart snel beginnen!!! kipjes jeetje wat heftig meid!!! rustig aan doen he!! hopelijk hoef je niet opgenomen te worden!!! sterkte meid!!! duim wel dat je emmy goed nesteld!!! ow jeetje verschrikkelijk dat het zo gaat tusse jullie. neem net zoals de anderen zeggen niet overhaaste beslissingen. en inderdaad misschien ff een rustpauze tussen jullie zodat jullie zonder elkaar kunnen nadenken over hoe verder enzo. vind het zo erg voor je!!! en jullie wouden nog voor een brusje gaan en al. sterkte in deze moeilijke tijd!! en hopelijk komen jullie er toch samen goed uit.
Jeetje, ik ben er even niet en er gebeurt vanalles!! Juffie, wat balen!! Maar wel fijn dat je nu je 3 pogingen nog hebt. Het instellen op de juiste dosis medicatie kan soms enkele cycli duren, is normaal hoor!! Maar balen is het wel ontzettend je had toch wat anders gehoopt! Kipjes, daar was ik al bang voor!!! Bah bah bah! Goed op jezelf passen hoor!!! Ik duim dat emilia (je emmie) zich gaat nestelen!! DA, nou mooi sneue fout niet van RS!?! Nu heb je wel alle kolen in het vuur, dus je bent nu vast snel aan de beurt! OW wat heftig zeg dat je lief zo vasthoud aan zijn bleod. Komt ie beetje laat mee, dat had ie van tevoren moeten bedenken! Lullo! Na ja..ik zou hem ook smeren meid...dit is geen doen en ontzettend egocentrisch van je man. Wegwezen een een mooi leven opbouwen, wie weet kom je ooit de prins op t witte paard wel tegen die S opneemt als zijn eigen zoon en waarmee je nog veel kindertjes kunt krijgen. (makkelijk gezegt mss hoor, maar even de andere kant van de medaille om zzo maar te zeggen) Hier geen nieuws... liefs
wow kipjes meid.. wat erg! Doe inderdaad maar HEEL rustig aan en veel drinken. Lekker op bed of op de bank met een filmpje of boek(je) en je maar even laten bedienen. Ik hoop dat de overstimulatie gauw weggaat meid! Enne zoals de anderen al zeggen, geniet intussen ook van je emmy in je buik!! Wat een slecht nieuws hier allemaal vandaag zeg.. tis toevallig geen vrijdag de 13e of wel.. pfff.. Group hug!