Wat een nieuws allemaal vandaag zeg pfffff! Heb nu even geen puf om te reageren, sorry! Voel me wat slapjes, niet helemaal fit.... Geen idee of het van de cetrotide komt of van het huilen vandaag pffff. Ook wat last van mijn rug wat een gedoe! Voel me wel een aansteller in vergelijking met kipjes en ons wonder, meiden hou jullie goed! Hopelijk toch nog goed nieuws vandaag van Zonnestraal, hoe was jou echo meid? Goed nieuws? Make my day Zonnestraal! Lieve meiden hou jullie goed! Liefs Danee
Kipjes ondanks de protifar?? Jeetje wat heftig. Wil niet weten hoe ernstig het anders was geworden! En 7 in de vriezer wat super zeg!! Doe het rustig aan heh
zit in auto.. Gesprek ging goed Prof zei: dit was een voorproefje Ik mag nu 3 a 4 cycli doorgaan zonder hormonen spuiten enz. Dus gewoon weer iui-d met cb ovu testen Die utro bollen vond die niet echt nodig wij hebben wel vertrouwen in bollen! dus ga daar gewoon mee door.hebben nu weer 6 nieuwe Donorstrootjes besteld van dezelfde donor. Prof vond t Niet nodig om te switchen van donor. Eigenlijk wel goed nieuws dus! Heb ook nog bloed opnieuw moeten Prikken. @all ik lees ff snel hier wat mindere berichten Pfff zo heftig allemaal Xxxxxx
Jeetje wat een slecht nieuws allemaal... Juffie, balen dat follikels niet doorgegroeid zijn, maar inderdaad, je hebt je 3 pogingen nu nog, hoop dat volgende heel mooi resultaat oplevert! Kipjes, overstimulatie wat erg! Hoop dat het niet te erg wordt en je snel opknapt! Duim voor je dat je emmy het heel goed heeft!! Ons wondertje, wat heftig! Hoop dat je eruit komt, lijkt me zo moeilijk! Weet wel dat wij hier allemaal achter je staan!!! Darkangel, balen dat ze jullie niet besproken hebben, nu op naar begin maart, is gelukkig al snel! Duim dat jullie snel kunnen beginnen! Annaatje, gelukkig mag jij door, hoop voor jou ook snel op een positieve test en een mooie zwangerschap! Bob, goed dat je zo positief blijft! Op naar je volgende ei! Girl, fijn dat je meisje zo gegroeid is, hier gaat alles prima! Panter, nog geen nieuws, hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je cyclus! Kiyeko, hoe is het met jou? Zonnestraal, hoe was je echo? Mummy, succes deze wachtweken! Blijf duimen voor een positieve test!
anna jij hebt dus wel goed nieuws gelukkig! heb je wel utro gekregen dan ondanks dat je arts het niet nodig vond? Zoals u know als je niet hebt of kan krijgen dan moet je het even zeggen..
Even ego met kutnieuws die toch echt bij deze dag past zo te lezen : Om 15.10u kwamen wij aan---> kliniek dicht !!!! Kon wel janken. Er waren schoonmakers binnen bezig verder niemand. Gelukkig kwam niet veel later onze Ned. contactpersoon (Irma) ons halen. Zij was (gelukkig) op ons aan het wachten. Ik dacht: ik word gek!! Heeft dat Duitse mokkel van eergisteren ons onduidelijk de tijd doorgegeven. Wij dachten om 15.10u. Het moest zijn 13.10u . Irma vond het vreselijk erg. Zij heeft ons voor morgenochtend gepland bij een Duitse arts (leuk). Gelukkig is Irma er zelf ook. En alsof het zo moest zijn: puregon had ik al gespoten en ik had 1 spuit cetrotide mee!!! Halleluja. Dus geen nieuws, morgen de 2e FM. Zij vertelde trouwens dat we 3 grote follikels hadden en de andere 5 wat kleinere. Tis dus nog maar de vraag of die meegroeien . Anyway, naar huis rijden trokken we ff niet. Dus we liggen nu saampjes heerlijk in een mooi hotel op 500mt van de kliniek vandaan. Dames, ik denk aan jullie!!! Aan ieder van jullie een dikke knuffel. Wat zeg ik?!?!?! *GROEPSKNUFFEL!!!!!!!!!*
@katek recept utro bollen krijg je zo mee. Maar bedankt meis! Volgens mij ben ik de enige met goed nieuws dat we op dezelfde Manier door kunnen Voel me gewoon schuldig!! Groepsknuffel terug
zonnestraal.. jee ook al weer slecht nieuws.. pff hoop dat we nu iedereen wel hebben gehad. Nu maar even genieten met je mannetje in het hotel en morgen veel succes! Hoop dat je follikels mee gaan groeien, dat zou wel mooi zijn! Positief blijven he??
zonnestraal, wat lullig hee! Bah!! Kiyeko, veel plezier met carnaval!! Annaatje, niet schuldig voelen meis. Jij hebt het ook al op je bordje gehad de vorige poging met je MK. fijn dat het bij jullie positief was, geeft weer wat evenwicht in alle ellende. liefs
Dat meen je niet Zonnestraal! Wat super klote! Op naar morgenvroeg! Ik voel me helemaal niet lekker, voel me grieperig, pijn in mijn rug pfff zal wel van cetrotide komen? Ik weet het niet. Hoop morgen beter! Lfs juffie
hoe kan het toch dat bij zo veel meiden hier zo veel misgaat? Heb alles gelezen maar val bijna om van moeheid en bied daarom alleen een korte groeps-knuffel aan voor iedereen die er zin in heeft. liefs...
@All zullen we de vrijdag maar gauw vergeten en achter ons laten? Dan begin ik deze zaterdag positief Ik ga zometeen naar de tentoonstelling bodyworlds in A'dam...de mensen die de dwdd hebben gezien hebben daar een geplastineerd hart en 2 mensen voorbij zien komen...het zijn dus lijken die met een plastic goedje worden behandeld en daarna bewerkt. Wij zijn vorig jaar al geweest in Rotterdam en het klinkt nu vast eng of vies maar het is leerzaam...het menselijk lichaam is zoon complex iets maar zo mooi! Vorig jaar zijn we naar "circle of life" geweest en dit keer gaan we naar "the story of the heart" Ik heb er erg veel zin in! Daarna gaan we met z'n alle koken bij ons thuis (doen we vaker) en heerlijk tafelen Morgen gaan we naar strand, heerlijk!! Eerst heerlijk door de duinen struinen en daarna opwarmen met een heerlijk kopje thee...mmmmm wat een goed weekend!! @alle carnavallers alaaaaafff!! Hoe zijn jullie verkleed gegaan? @rest vertel hoe jou weekend eruit ziet met leuke dingen dan krikken we de positiviteit hier weer omhoog ik lijk nu emile rattelband wel (gatver) maar ik doe alles voor wat lachwekkende verhalen en dat we even met z'n alle kunnen lachen! Een goede mop is ook meer dan welkom hihihi Met een dikke glimlach geef ik een groepsknuffel terug!! Hastalapasta meiden *over en uit*
Groepsknuffel!!! Zonnestraal, jij ook al een beroerde vrijdag, hoop dat je vandaag goed nieuws bij echo krijgt!!! Kiyeko, geniet van de carnaval! Hier is alles rustig, zometeen crematie van vriendin van schoonmoeder, overleden op 64-jarige leeftijd aan eierstokkanker, zo oneerlijk.. Vanaf morgen toch even carnaval vieren.. Voor iedereen die het ook gaat doen, veel plezier en alaaf! Voor de rest een heel fijn, positief, weekend!
zonnestraal: hopelijk een goede echo vandaag! monatoetje: sterkte! bob:zo'n tentoonstelling lijkt me ook erg interresant! veel plezier. all: hier sinds gisteravond niet lekker in mijn vel.. voel me vrij slecht momenteel..hoofd zit even vol..en ben verdrietig....
@DA knuff meid, ik had gister heel verhaal getypt maar is niet gepost ofzo??? :S Ik hoop dat ze nu echt wat gaan doen. 7 maart ben ik in t ziekenhuis en ik ben pas om 4 uur aan de beurt door de vergadering. Waarvoor moeten ze je meenemen de vergadering in? ( heb jou verhaal niet gevolgt omdat ik een tijd niet op zw.p ben geweest)
Dit topic heeft inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt en daarom zal ik het sluiten. Maken jullie een volgend deel aan? Lotte