Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej panter,

Dat is wel fijn he een korte cyclus dit keer
    Ik nu 27 dagen. Komt volgens mij echt door die etos pillen
    Deed jij nou ook iui zonder hormonen

@all wij gaan zo sporten want ja vanavond bbq he hihi

Knuff

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: heel veel succes!

all: hier mega k*tnacht gehad, jeetje wist niet dat je ogen zo'n pijn konden doen...

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter heel veel succes !!! mooi optijd is ie nu!!!

da balen dat je zo'n last hebt van je ogen.
    niet ontstoken ofzo??

4. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    panter heel veel succes duim voor je!

annaatje het is helaas wat de rest zegt geen zaad=geen zaad, je kunt door het verbeteren van je schildklierfunctie wel op hormonaal niveau iets bereiken, maar dat heeft dan meer met het schildklierhormoon te maken en misschien iets met het testosteron, maar als je niets hebt om te verbeteren, dan blijft het ook niets... sorry!

darkangel mij hebben ze geleerd dat rode ogen die pijn doen kunnen wijzen op een ernstige infectie in het oog zelf, niet alleen meer het slijmvlies, misschien verstandig om even contact op te nemen met een huisartsenpost om te kijken hoe ernstig het is...

ons wondertje fijn dat je man nu toch mee wil gaan! jullie komen er samen wel uit!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik heb vannacht de huisartsenpost gebeld, en er liggen druppels voor me klaar. maar t licht doet zo zeer aan me ogen, dat ik denk dat t verstandig is dat ik nu even niet in de auto stap om ze op te halen..

ja ogen zijn rood, heel rood, en traant de hele tijd. en t brand. heb vannacht de tip gehad om wat kouds erop te leggen, dus had een grote icepack over me ogen gelegd, en ben uiteindelijk toch nog in slaap gevallen.. gelukkig...

6. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    hey darkangel, als je echt zoveel pijn hebt en last van het licht zou ik de huisartsenpost nog even bellen of je toch langs mag komen... klinkt als iets meer dan een gewone oogontsteking waar ze druppels voor geven.. niet dat ik je bang wil maken, maar ik zou er even voorzichtig mee zijn als ik jou was, zijn toch je ogen...

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja ik ben niet zo'n bellerd...maar je hebt wel gelijk.. wacht vandaag en de oogdruppels vandaag even af.. en anders morgen weer even bellen

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb eens iets scherps in mijn oog gehad, kon hem een paar dagen lang niet opendoen zo'n pijn. Mijn hoornvlies was beschadigd. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad als toen.

meiden; kan iemand me helpen? heb sinds gister wat oranje/roze afscheiding met mijn progesteronrommel mee. Niet veel, maar een beetje. Ook het inbrenghulsje is dan wat oranje achtig. Moet ik mij zorgen maken? Vanmorgen getest en teststreep is donkerder dan controlestreep. Als het mis was gegaan zou het streepje toch lichter moeten zijn? Heb verder geen buikpijn oid.. help.. :(

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: anders even ziekenhuis bellen?

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    op zaterdag? Ik denk dat ik het maar even afwacht tot maandag en dan even bel..

11. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @da: ik zou toch vandaag even bellen als ik jou was...Je ogen zijn toch belangrijk.. Sterkte

@Katek: lijkt mij ook goed als je even belt naar het ziekenhuis. Denk niet dat er iets aan de hand is, maar zij kunnen je zekerheid geven. Succes!

Hier even een goed bericht: ik ben vandaag een jaar getrouwd! :D
    Denk dat we vanavond maar eens lekker uit eten gaan. Vieren dat we het ondanks de crisis toch gehaald hebben... :D

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: oh ja het is zaterdag....

sweetlilly: gefeliciteerd!!

zo heb de hap gebeld.. moet er om 1 uur zijn.. ben benieuwd.. zwelling is ietsjes minder omdat ik met een icepack op me ogen lig de hele tijd.. maar goed.. is nog niet je van het...

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vind het nog niet nodig om de spoed te bellen. Wat ik op internet veel lees is dat ze zeggen; wacht het nog even af, als er geen helderrood bloed is hoef je je geen zorgen te maken etc. Dus we wachten af. Ben wel erg emo meteen. Bah. Daar gaat je goede gevoel.. maargoed die test is toch niet voor niets vet posi? Viel zelfs mijn man op!

DA met een goede ooggel/creme ben je er met een paar dagen vanaf! Succes meid.. bleh.

Sweet Lilly; gefeliciteerd meid!!! Lekker vieren hoor!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek, het kan heel goed wat bloed zijn wat is ontstaan door het inbrengen van de progesteron. Dat je met die inbrenghuls wat beschadigt hebt. Je "binnenwerk" is exra doorbloed als je zwanger bent, dus je kan zelfs bij niezen al een geknapt adertje krijgen.
    Zolang het geen helderrood bloed is met krampen zou ik me niet teveel zorgen maken.

liefs

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, heb je geen las ogen? Nee lijkt me niet toch?
    Lief heeft dezelfde kwalen als ie in laslicht gekeken heeft op het werk.
    Hopelijk helpen je druppels!!!

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: nee geen lasogen haha, dat vroegen ze op de hap ook al..

heb (alweer) een goeie infectie in me oog, en mijn andere oog is ook aan t beginnen ermee, dus druppels mee gekregen moet om de 2 uur 2 druppels in beide ogen... fijn joh!! --> niet dus...

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Tja DA, dan zal het toch wel van de make up komen....nu moet je dus de rest van je leven met een blote billen gezicht de straat op ;)

Hopelijk knapt het snel op! Mss kan je navragen of de bestanddelen van de make up die je altijd gebruikt zijn veranderd? Ik kan niet tegen veel merken...krijg er een soort van eczeem van. Mss kan dat ook met ogen, dat je infecties krijgt?
    Ik gebruik tegenwoordig de make up van de Hema, het enige wat ik kan verdragen.
    en mascara wil ik nog wel eens van maybeline kopen..maar daar krijg ik wel last van op mijn huid als de mascare op mn huid komt..snel eraf halen met een wattenstaafje helpt dan niet.

liefs

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    dank jullie dames, zal gewoon moeten afwachten (sterk punt van mij.. NOT)

Voel mijn BM wel een beetje, maar geen echte pijn. Van niezen zou best kunnen, ben best verkouden.. hatsjooe..

DA succes met je oog!!

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    bij deze mijn testje van vanmorgen..
    ziet er wel goed uit toch? Hoe werkt dat eigenlijk als het misgaat..
    is het vruchtje dan al langere tijd niet meer aan het ontwikkelen?

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek, zolang de placenta er nog zit stijgt je hcg. Er is dus a.d.h.v testen niks van te zeggen, na mijn MK steeg het hcg nog een week door.
    Maar zoalng je geen enorme ongikrampen hebt en geen rood bloed met stolsels verliest moet je je geen zorgen maken.
    Bel anders een verloskundige en stel je vraag aan hen, mss kunnen zij je gerust stellen.

liefs

Deel Deze Pagina