Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Girl; oh wat heerlijk! Genieten!!

@Zonnestraal; welkom! Wens je heeeeel veel succes en duim dat je maar snel zwanger mag zijn!

@Katek; meid, hoe is het..?? Ziekenhuis al gebeld? Vind het zo spannend...

Werk ze vandaag meiden! Ik mag van 14.00 tot 22.30 uur...blegh.. ook geen zin. Grote kans dat ik vanmiddag gesprek heb, omdat ik me vorige week ziek had gemeld ivm de crisis thuis... :(

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb geen ei gehad :(
    Mijn temp gaat niet omhoog....blijft hangen op 36.4

Dit heb ik nog nooit gehad...positieve ovutest en geen ei...Kans is verkeken deze ronde!

liefs

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    zonnestraal, welkom!

kiyeko duim voor je!

panter, ook al stijgt je temp niet, ik duim voor je dat het toch op tijd was en goed gaat, je verdient het zo!

girl, het lijkt me zo'n bijzonder gevoel, geniet er lekker van!

katek, hoe is het nu?

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter; hoe kan dat nou??

Manlief heeft gisteravond de stoute schoenen aangetrokken en het umcg gebeld en om een verloskundige gevraagd. Ze hebben even overlegt met de gyn en ze zeiden dat we wel langs mochten komen voor een echo, maar dat ze niet konden garanderen dat er iets te zien zou zijn en dat het dan nog geen garantie is dat het goed gaat of niet. Maargoed, wij dus 80km rijden om te checken hoe het zit, spannend was dat. Mijn ongi krampen bleven aanhouden en veegde ook al rood slijm na het plassen. Eenmaal daar zijn we super opgevangen door de verloskundige. Ze heeft een inwendige echo gedaan en we zagen een mooi rond vruchtzakje en in een hoekje zagen we iets wat ons beebje kon zijn, maar nog net iets te klein/vaag om het goed te zien. Het zat er dus allemaal nog. Ze kon niet goed zeggen waar het bloed dan vandaan komt. Er zijn zoveel mogelijkheden; adertje, oud bloed van iets, of het is het begin dat het misgaat.. Ze konden eigenlijk nog steeds niets zeggen. Maar het kon ook zeker zo zijn dat het goed zou blijven gaan als ik maar niet heel veel rood bloed zou verliezen met stolsels en dikke krampen zou hebben. Ik heb nu ongi krampen zoals je de dag ervoor wel zou hebben zeg maar, dat je voelt dat het eraan komt. Afwachten dus.. hopen dat de echo van 2 september een kloppend hartje laat zien..

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    katek ik duim voor jullie dat het goed gaat!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Neeeeee dat kan toch niet heh:$
    Jeetje ik ben er eigenlijk sprakeloos van:(
    Dikke knuffel meid.

Ik duim toch dat ej een ei hebt gehad!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Katek ik duim dat dit mooie wondertje gewoon nog heel lang gaat blijven zitten!

Hier heb ik ons ventje in bed gelegd maar hij wil nog wat babbelen dus hoor door de babyfoon in zijn taal bwah bla wawawa:D

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek, goed dat jullie gebeld hebben!! Gelukkig zit het er nog, en nu ga ik duimen dat het goed blijft gaan!!!!
    Dat moet gewoon hoor!!!!!
    Mocht je niet stoppen met die bollen? Mss is dat de oorzaak wel van het bloeden steeds?

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik denk dat ze zoiets hebben als ze stopt met de bollen kan het misschien nog sneller misgaan.
    De bollen zorgen voor het progestoron ( hebben ze dat niet bij je getest katek in je bloed?)of dat hoog genoeg was.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Daar hebben ze niks over gezegd, die moeten we zowiezo tot 12 weken gebruiken *bleh*. We zijn ook nog wel positief, alleen zo jammer dat je er niet van kan genieten door dit soort ongein. Plus de krampjes maken je onzeker. Gister vertelde mijn schoonzusje dat zij bij beide zwangerschappen ook bloed verloor en ook wel rood bloed rond vijf en acht weken. Ze heeft nu ook twee gezonde (dikke 8 1/2 ponders) kinderen. Ook zij had krampen en tegen haar was toen gezegd dat de bm natuurlijk ook oprekt en natuurlijk nog nooit zo groot is geweest en dat je dat best kan voelen. :) zo lief iedereen die je een hart onder de riem steekt!

Panter; hoe is het met jou dan meis, je hebt de hoop toch niet opgegeven?

OW; :) owww wat schattig!!!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb de hoop opgegeven, mss meer uit zelfbescherming hoor.
    Ga gewoon nergens meer van uit, als mijn ei niet is gesprongen dan is er geen kans.
    is ie gisteren nog gesprongen dan was de IUI van zaterdag te vroeg.
    Ingevoren zaad leeft maar 12 uren, dus dan was het zaad al dood voordat het ei sprong.
    Baal er wel van hoor!!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pffffff panter:(

Katek als het nu blijft lieve meid zou ik eens extra het progestoron laten nakijken in je bloed.

Ja dat is zooooooo lief heh , hij lacht nu vaker om zijn eigen zo schattig hihi

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    waarom dan dat na laten kijken?

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes hoe voel jij je meid?
    Kom je de wachtweken wat door?

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ OW
    De wachtweken zijn echt slopend.. Veel erger dan tijdens IUI wachtweken vind ik zelf.. Omdat we nog nooit zo dichtbij onze droom zijn geweest als nu.. Pfff
    Ik voel van alles.. Zere borsten, eet dingen die ik anders nooit eet, opgezette buik, af en toe lichte krampjes.. Maar dit alles kan ook van de bollen komen dus ik ben in de war.. Nog 4 daagjes.. Vrijdag weten we 't ..

@kateK
    Ik denk dat het wel goedkomt met jullie beebje hoor. Krampen en wat bloedverlies is niet gek hoor ! Ook de bollen kunnen bloedverlies veroorzaken , lees de bijsluiter maar ! Mijn schoonzus had dit ook en was heel bang dat het mis zou gaan, maar heeft een gezonde kleine gekregen :D
    Wel wat vertrouwen hebben he in jullie beebje :D

Ps : hier testen ze vrijdag op hcg en progesteron waarde. Had er wat over gelezen, ga ik ff opzoeken voor je !

@ panter ,
    Misschien is je thermometer de weg kwijt ??
    Als ik jou was zou ik de thermometer aan de kant gooien en proberen te relaxen meid.. Misschien komt het wel goed. Niks is zo gek als het vrouwelijk lichaam hihi..

@zonnestraal
    Welkom hier !

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, spannend meis!! Ik duim!

mijn thermometer is niet in de war, de 2de thermometer gaf etzelfde aan...
    Ik relax nu ook wel, ga ervan uti dat dit verloren ronde is. kan ik ook beter relaxen!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Een forumdinnetje van hier had ook bloedverlies tijdens haar zwangerschap ( niet om je bang te maken maar gewoon dan weet je het zeker) bij haar was de progestoronwaarde niet hoog genoeg.
    Dus ze moest die bollen meer gebruiken.
    Anders zou het helaas bij haar wel zijn misgegaan daarna ik bedoel je kunt beter zeker weten dat die waarde goed is.
    Daarom moet je in Brussel elke 6 dagen tot 8 weken bloed laten namen om dat goed bij te houden.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    OW; jeetje.. daar moet ik even over na denken.. Ik gebruik nu wat anders dan de utro en dan maar 3 x per dag 1. Met de utro was het 3 x per dag 2 toch? Volgens mij zaten er dezelfde hoeveelheid progesteron in 100mg ofzo per pil.

Kipjes; hier testen ze niks.. niet eens je hcg. Je krijgt na de posi test meteen een afspraak voor de eerste echo en dat is het.
    Ik zal vanmiddag even het telefonisch spreekuur bellen om te horen wat zij er van vinden!

Ik vind het ook raar dat ze niet even hebben gekeken naar mijn baarmoeder mond en of die wel dichtzit. Voor hetzelfde staat die een beetje open.

Kipjes; succes nog in de killing wachtweken! Je symptomen klinken iig erg goed :D

Panter; ik blijf wel voor je duimen meid, ik dacht ook dat er vanalles mis was gegaan door de artsen, maar zie.. you never know!

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ kateK
    Thanx meis !! Ik vind het echt heeel spannend..

Ik zou zeker even bellen, al is het maar om je onzekerheid wat weg te nemen. Stress is ook niet iets dat je nu kunt gebruiken..
    Hier doen ze op dag 12 na tp een bloedtest en dan testen ze dus op hcg en progesteron en je mag dan op dag 14 eventueel een urinetest doen als je wilt..

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    heb even de bijsluiter van de lutinus erbij gepakt en daarin staat ook dat bloedverlies een bijwerking kan zijn, evenals baarmoederkrampen. Wat ik wel gek vind is dat het zich dan nu ps zou openbaren.. Ik hoop vanmiddag wel even. Vind het wel gek dat ik eerder altijd 600mg progesteron toegedient kreeg en nu maar 300mg.

Ook bij de progynova kunnen doorbraakbloedingen voorkomen. Vaak staat er zelfs bij. Dat zou het dus ook nog kunnen zijn, de combinatie ervan.

Ga toch even bellen en even horen wat zij denken..

Deel Deze Pagina