200 mg utrogestan is het gewoon maar dan 200 mg. Dat meisje heet Bereke hier kun je altijd haar vragen stellen als je wil
Klopt de belgische is 3 x 200 per dag en de NLse is 6 x 100 per dag. Misschien komt het doordat je baarmoeder groter wordt en dan in combinatie met de bollen.
ze zeiden dat onderzoek had uitgewezen (hoe kun je anders verwachten van een Universitair Medisch Centrum) dat het geen verschil maakte. Utrogestan is gemaakt op oliebasis en officieel bedoeld voor oraal gebruik. Lutinus is gemaakt op waterbasis en wel gemaakt voor vaginaal gebruik. Volgens de verpleegkundige kon het zo dus prima en was er geen reden om zorgen te maken. Verder idd gewoon afwachten. Heb nu nog steeds wat bruine afscheiding, eigenlijk meer oud rood om het zo maar te noemen. Houden ons maar vast aan de echo van gister en hopen dat we over 11 dagen een mooi hartje zien!
Maar ik zeg niet dat de medicatie niet goed is. Ik bedoel als je het progestoron laten testen kunnen ze zien of de dosering genoeg is
oh kijk, 48 uur maakt het anders... vrijdagavond 20 uur positieve ovutest. Als mijn ei dus gisteren om 20 uur ( 48 uur later) gesprongen is...zit ik nog goed met IUI op zaterdag 10.45...want dan zou het zaad tot vanmorgen 10.45 hebben geleeft. Ach tja...we zien het wel. Als morgen mijn temp omhoog is dan is er hoop...uitgaande van de 48 uur levend zaad. ( las op internet 12 uren nml...??)
nee begrijp ik, maar hij zei dat dit genoeg moest zijn.. ga ik dan maar vanuit.. vond nl zelf wel dat er veel verschil zit tussen 600mg per dag en 300mg per dag.. Veel succes panter! Ik duim me rot voor je!!
@lieve meiden Ik lees straks ff alles weer terug. Drukke dag gehad op het werk Had een examen en gehaald.yeahhh Zo ff eten en dan met een vriendin naar onze aerobicles @kipjes spannend he nog een paar dagen en dan weet je het!
sweetlilly: en had je gesprek op je werk? is toch wel begrijpelijk dat je je dan ziekmeld?   panter: hoe kan dat nou?? was de ovulatie test vals positief dan? hebben ze voor de inseminatie geen echo gemaakt?? vind maar vreemd... hoop zo dat de timing alsnog goed was ...!!   katek: fijn dat er in iedergeval iets zit, nu nog een mooi kloppend hartje bij de volgende echo!   onswondertje: lief hé dat babygebrabbel haha.   kipjes: vind t zoo spannend voor jou!!! nog 4 dagen! denk je dat je je kan inhouden om niet eerder te testen??   annaatje: wat voor een examen had je?
@ annaatje , Gefeliciteerd met het behalen van je examen ! @ DA Ik heb 1 kv testje in huis, die doe ik vrijdag als extra controle naast de bloedtest haha , ik probeer echt niet eerder te testen en ik durf dit keer ook echt niet hihi.. @katek *springt in de lucht en vangt alle hcg* Thanks !!! : -) @panter, Volgens mij heb ik ook weleens ergens 48 uur gelezen.. Anders ff googlen hoe lang ingevroren zaad leeft na het ontdooien ? Ik duimmmmm !! @ all, Schouder gaat een stuk beter , vandaag weer in mijn auto gereden na lange tijd dus erg fijn ! Over 2 weekjes weer beginnen met werken. Ben er aan toe. Zat van thuiszitten want zelfs met wat afleiding duren de wachtweken hierdoor extra lang pff ..
kipjes fijn dat je schouder beter gaat! duim nog heel hard voor je. katek fijn dat ze een echo wouden maken en dat je wat hebt zien zitten. hopelijk gaat het allemaal goed. duim voor je meid!!! ow leuk lijkt me dat als ze gaan brabbelen ik denk inderdaad dat ik het goed voel nu heb nu al vanaf vrijdag dat ik in me onderbuik voel bewegen en ook als ik met me hand voel dat ik daar dan paar keer wat voel drukken zegmaar. panter hopelijk ben je wel optijd geweest met iui en is je ei gewoon gesprongen. maar maak je niet gek met tempen.
DA, een positieve ovutest betekend niet dat je ei ook springt. het kan ook een windei zijn. Dan groeit de follikel wel, en die springt open maar dan zit er geen ei in. Ach we wachten af! Annaatje, van harte met het behalen van je examen! Kipjes, ik duim heel hard dat je vrijdag goed nieuws komt brengen!!! Fijn dat je schouder weer beter gaat! Niet te snel weer 100% gaan werken he? Je lijf moet ff weer spierkracht opbouwen.
@ panter , van de bedrijfsarts moet ik over 2 weekjes weer meteen halve dagen werken. Vind dit zelf best snel dus denk dat ik misschien de week ervoor zelf aangeef ff een paar uurtjes te pakken om te 'wennen' . Het gaat wel goed hoor , maar wil niet te veel hooi op mijn vork nemen en straks weer thuis zitten.. Komt goed ! Luister gewoon goed naar mijn lichaam.
@ girl , Wat gaaf !! Lijkt me een super apart gevoel ? In het begin schijn je het t best te kunnen voelen als je in bed bv op je rug gaat liggen , helemaal languit. En dan met je hand op je buik zachtjes kloppen.. Je baby kan dan reageren door te bewegen , heb ik eens ergens gelezen
Examen juridisch @panter ik heb in het begin wel eens getemperatuurd maar bij mij klopte dat nooit. Dan weer hoog dan laag. Hebben ze bij jouw weleens door bloed test Onderzocht of je eisprong hebt. ik had toen 40,5 dat betekend dat in die maand mijn eitje zeker gesprongen is @girl lijkt me zon apart gevoel als je baby voelt Ik heb een keer bij een college mogen voelen en haar baby had toen de hik Hihi was zo apart @kipjes fijn dat het met je schouder beter gaat. Enne idd niet te snel gaan werken hoor.laat die bedrjfsarts maar ...... @sweetlily had je nog een gesprek gehad op je werk @all vandaag werken tot 20.00. Zit alweer op dag 6,tijd gaat nu echt snel vind ik
Annaatje ze hebbe bij mij oko wel eens bloed getest op eisprong. Ik had toen ook een eisprong. Temp is gestegen naar 36.7...dus toch een ei! Alleen wat te laat.... liefs
kipjes: ja idd gewoon goed luisteren naar je lichaam, en gewoon aangeven als t niet gaat.. arboartstaak is jou zo snel mogelijk weer aan t werk krijgen... maar die kan zoveel zeggen, wil hem wel eens zien na zo'n operatie annaatje: werk ze!! panter: yeh toch een ei!! all: goedemorgen! hier dagje vrij, staks eventjes naar t dorp toe.. en beetje rommelen in huis..