Jeetje wat een gebabbel weer hihihi. Lieve dames heb ff jullie mening nodig. Zijn gisteren voor een keuken gaan kijken. En ik had eerst een andere op het oog van ikea. Nu hadden we in Duitsland een gezien en die was 1000 euro goedkoper en vond ik ook wel mooi. Alleen nu ben ik dus weer aan het twijfelen wat heb ik nu gedaan
@Panter: had je alcohol gedronken de avond voor je posi ovu test? Alcohol geeft vals positieve testen namelijk. @Katek: ik zou me geen zorgen maken om progesteron enz. Je wordt hier nu wel erg bang gemaakt vind ik. En checken of je bmm open of dicht was? Al zouden ze dat doen, wat heb je aan het antwoord? Als het open staat kunnen ze er niks aan doen. Je kan het zelf controleren door te voelen. Bloedverlies in de eerste weken komt heel vaak voor. Ik snap dat het allemaal ontzettend stressig is en dat je niet kunt genieten, maar je kunt gewoon niks anders doen dan afwachten. Ik raad je aan om niet onwijs te gaan googlen en je bezig te houden met alle mogelijke oorzaken. Probeer je zo rustig mogelijk te houden, daar hebben jij en je beeb het meeste aan. Het staat er misschien heel hard, zo is het niet bedoeld natuurlijk! Dikke knuffel meis. @Zaadjes: max 12 uur na ontdooien.
Dreamer, ik had geen alcohol gedronken de avond voor positieve test. Het weekend ervoor wel 3 wijntjes gedronken, maar dat was 6 dagen voor de test. Maar aangezien mijn temp vanmorgen was gestegen heb ik zondagavond of maandagochtend mijn ei gehad denk ik. Toen leefden de zaadjes vast niet meer....ach nou ja...heb ik ook geen "misschien-ben-ik-wel-zwanger" stress
@Ons wonder: ik vind de kleur van de Ikea mooier. Als ze allebei even duur zouden zijn, welke zou je dan kiezen?
@ Panter, dus het kan nog wel?!?!?!?! Ik hoop het voor je!!! Ik zou er ook flink de pest over in hebben als de kans nu al verkeken is.... @ Girl, bijzonder mooi lijkt me dat!! @ Kipjes, spannend....nu nog 3 dagen??? Voel je al wat??? Ik temperatuur nooit, ben al een stress kip met of de timing qua + ovutest en IUI. Als ik dan nog temperaturen word ik gek denk ik, hihihihi. Liefs
@Panter: mijn tempkaart van de ronde dat ik zwanger werd klopt ook van geen kanten! Hij gaf mn ei de dag voor de IUI aan en het was zo vaag allemaal. Ik ging er dus ook echt vanuit dat het niet raak kon zijn. Resultaat ligt boven te slapen. Dus mijn duimen draaien nog voor je hoor
@Ons wonder: dan zou ik voor de Ikea keuken gaan! Je kijkt er wel jaren tegenaan. Die 1000 euro kom je ook wel weer overheen. Beter 1000 euro meer dan het gevoel van .. had ik nou toch maar die andere keuken genomen, die vond ik toch net iets mooier... Maar zo denk ik.
Ik temp deze cyclus nog en dan kap ik er ook mee hoor. ben er zat van elke dag die thermometer in mn bips...en word er nu alleen maar onzeker van. Dit las ik op de site van een VK: je BLT stijgt 1 of 2 dagen na je eisprong. Dan zou ik nog safe zitten..stel mijn ei is zondagmorgen gesprongen dan klopt het wel... Ik lees op internet verschillende verhalen over de levensduur van zaad....mijn ZH zei: het kan 3 dagen leven...maar dat geloof ik niet? Das toch met vers zaad? Op de site van een spermabank staat 24 uur, en op een andere spermabanksite staat 24-48 uur. We zullen het zien, mocht ik plotseling wel zwanger blijken dan weten we dat het iig 24-48 uur kan doorstaan
@darkangel lekker een dag vrij. Ik moet zo gaan werken tot 20uur Het is hier verschrikkelijk weer.goed werk en poetsweer thuis Woww zie nu dat we met 7 man dit forum bekijken
@Panter: je weet niet wanneer je ei is gesprongen. Temp zegt niet alles, ovu testen zeggen niet alles, niks geeft zekerheid. Maakt ook allemaal 3x niks uit natuurlijk als je zwanger zou zijn
Ben weer terug van vakantie, heerlijke tijd gehad. Morgen helaas weer werken. Ben nog steeds alle berichtjes aan het terug lezen, wat hebben jullie veel geschreven! Straks even reageren.
@ KateK: Hoop dat alles goed blijft gaan, iig nog van harte gefeliciteerd! @ Pien: Wonderen bestaan idd! Ook voor jou hartelijke felicitaties! @ Nana & Sweet Lilly: eindelijk de datum voor de TESE! @ zonnestraal: ook welkom hier @ Kipjes & Panter & Kiyeko: duimen draaien voor jullie! @ OW: hoop dat je je weer een beetje beter voelt. Mannen kunnen soms zo raar doen. Heb zelf verscheidene zware depressies gehad en bijna iedere winter last van winterdepressies. manlief snapt na al die jaren nog steeds niet helemaal hoe ik me dan voel. Voor iedereen dikke knuffel! Oh ja, bijna vergeten: ben weer tante geworden (voor de 14e keer) van een nichtje. Vanmiddag op kraamvisite
@ Cat, dank je!! @ Onswonder, ik zou dan voor de IKEA keuken gaan, degene die je het meest mooi vindt. Kost wel ff wat meer, maar dan krijg je achteraf geen spijt van had ik maar.... Een keuken doe je jaaaaren mee, dus dan mag het iets meer kosten. @ Panter, het kan gewoon nog alle kanten op. Mijn inziens is je kans helemaal niet verkeken . En dat tempen....laten varen!! Je krijgt er alleen maar stress van!! @ Anna, hier net rotweer achter de rug. Nu moet het droog blijven, vanavond etentje en wil eigenlijk gaan BBQ-en. Nou net naar de kliniek geweest voor FM. Heb links een eitje zitten van 14 mm . En rechts allemaal kleintjes waar ik veel last van heb gehad (stekende pijn) en dus niks aan heb :x. Nou we gaan voor die van 14 mm!!! Moet met de Puregon door blijven gaan tot + ovu-test. Als het goed is zal zaterdag ongeveer de IUI zijn .
he meiden! Nee, ik heb geen gesprek gehad gisteren. Gelukkig... Had wel voor ik me ziek meldde al een heel gesprek gehad met m'n teamleider, dus hij wist dat het eraan zat te komen. Hij begrijpt het ook heel goed, dus das wel fijn. @Cat; welkom terug! Shit dat je weer moet werken he, valt altijd weer zwaar... En echt al voor de 14e keer tante geworden?!? WOW! @OW; ik zou ook zeker voor de keuken gaan die je het mooiste vind en even niet naar het geld kijken (behalve als het op de laatste euro aankomt..). Wij hebben ook net een keuken gekocht en waren echt een paar duizend euro duurder uit dan eigenlijk de bedoeling was, maar dit is er wel een waarvan ik 100% zeker ben. Die wil ik wel 20 jaar laten zitten! Maar is erg lastig kiezen hoor...Succes! Hoe is het verder met je nu? @Katek; nog een paar daagjes, dan echo en iets meer zekerheid. Ik hoop dat het allemaal heel goed gaat! Je hebt niet meer bloedverlies en krampen? Hoop zo dat het lekker blijft zitten en groeien! @Panter; ik duim ook nog steeds voor deze ronde hoor! Ga niet teveel op je temp af. En toch is het ook wel fijn dat je niet de stress hebt nu, dan kan het alleen maar meevallen als het wel raak is! @Zonnestraal; oke, ik heb geen idee hoe het zit met iui met hormonen. Is dit goed of slecht nieuws? Wel balen van de pijn en daar maar kleine eitjes.. Zaterdag iui klinkt goed! Spannend! @all; wij hebben maandag belafspraak met dr. S. Dan gaan we even doorspreken hoe we het gaan doen na de Tese, met het oog op eventuele behandelingen. Ben benieuwd...
@ Sweet Lily, ja de bedoeling was om 2 folikkels te ontwikkelen met de hormonen. Maar tis er nu 1 geworden. Deze ene is wel groter dan vorige maand toen ik er wel 2 had, toen was de grootste 13 mm. Dus tsja, het is een beetje dubbel. Maar gewoon wel 1 grote follikel, dus op zich prima . Qua gevoel de hormoon een beetje voor niks, aan de andere kant....sinds ik dit hormoon gebruik is m'n cyclus een stuk korter!! Fijn dat je een begripvolle teamleider hebt. En moeilijke situatie waarin jullie zitten (heb het ff terug gelezen). Het is ook zo moeilijk!! Als je op dit forum zit zie je ineens zoveel lotgenoten. Maar om je heen in real-life niemand. (althans ik ken niemand met azoospermie). Wordt waarschijnlijk niet veel of niet over gesproken.... 9 Sept de Tese...? spannend!!!!