kipjes: ben morgenvroeg vrij, dus zal t hier even in de gate houden.. zo wij gaan so slapen, hadden een film aanstaan.. nou da was me toch een goeie--> niet dus... was zo slaapverwekkend haha..
Kipjes is zwangerrrrrrrrrrrrrr Zelfs ik zie hem! Gefeliciteerd lieverd, eindelijk @Katek: och meis wat een onzekerheid. Klinkt niet goed he Hele dikke knuffel voor jou. @Ons wonder: je had al aanbetaald dus? Oepsie! Gaat t echt zo slecht met je lieverd? Pb staat open he.
Wat lief DA , ik zal zsm reageren Welke film was je aan t kijken ? Hier staat de film Boys and Girls aan.. En tussendoor de was aan het doen etc .. Dus niet echt aan het opletten hihi Weltrusten alvast meiden !
Ff snel @ kipjes: ik zie een streep!!! Gefeliciteerd!! En je bent pas op dag 12 dus hij wordt donkerder!!! Wat super!!! Doe je volgende testjes ook ff op de foto voor ons? :-D
@kipjes ik ben speciaal vroeg opgestaan voor jouw haha Ga je vandaag weer testen Ik hoop dat gent ons en de andere die daar ook zitten Geluk brengt!
Dreamer dank je wel lieverd. Ik ben een grote chaotische mama momenteel Maar komt allemaal goed IK heb ook last van PMS en je raadt het al volgende week moet ik ongi worden dus dat is fijn Moet vanmiddag trouwens naar de controlerend arts ben benieuwd
kipjes: het was de film seperate lies.. geen aanrader dus.. *is heeeeeeeeeeeeeel ongeduldig aan t wachten*
Kipjes schiet is op @Ons wonder: controlerend arts? Waar is dat voor? Volgende ronde mag je weer voor een brusje toch? @DA: was je ovu test eigenlijk nog positief geworden?
Haha moet echt om jullie lachen . Me mams komt zo met de testjes , dus zit al een uur te knijpen want moet zooo nodig plassen
Dreamer de controlerend arts is omdat ik nog thuis in de ziektewet zit. Die gaat kijken of ik weer moet gaan solliciteren
Kipjes, je kan gewoon in een bakkie plassen hoor, blijft zo'n 1.5 uur goed om te testen. ben benieuwd!
MoederKip, opschieten, kleine kip wil zien of ze een nog kleiner kipje bij zich draagt @Ons wonder: oke, dus zoals het uwv in nl is dat. Kan je al werken denk je?