Ons wonder, haha dat heb ik ook! Ben echt zo'n verstrooide professor. Hoop dat die arts dat inziet meis. Kippppie kippie kippie kippie ...
Yooo. Ik ga vrijdag mijn progesteron laten prikken want mijn temp daalt alweer... Hopelijk heb ik wel een ei gehad...boven de 30 betekent eisprong en eronder betekend geen ei. Kipjes, heb je al getest????
Nou zeg!! Misschien ben je wel een middag-streepjesplasser? Ik teste smiddags ook duidelijker dan smorgens...
Wat raar! Komt het streepje niet pas later opzetten? Hier leek de test ook negatief, maar later positief. Ik blijft toch duimen hoor meis!
@panter , Een middag streepjesplasser hahaha Ik weet t niet.. Misschien had ik te veel gedronken gister ofzo Ik wacht vrijdag maar af..
@ Panter, zie je! Je hebt gewoon een ei gehad . Een eigenwijs ei, dus dat wordt wat. Wanneer is je NOD? @ Kipjes, Niet leuk!!! Maar misschien ben je toch te vroeg. Ik blijf duimen voor je!! Zonnetje gaat vandaag 's ff lekker naar de sauna.......
he shit kipjes. Had toch wel gehoopt op posi. Zelfs ik zag hem gister en ik zie niet snel iets...Ik blijf duimen!!! @Dreamer; hoe bedoel je 'dat klinkt niet goed', voor Kate? Dat zijn niet echt bemoedigende woorden...En die kan ze nu wel heel hard gebruiken volgens mij.. @OW; sterkte meid... succes ook bij de arts! Wat idioot van DL! Ja dat is idd veel geld... En nu? @Kate; groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld! Even de rust weer vinden. Wanneer heb je echo? Ik duim duim duim dat alles goed blijft gaan!!
@kipjes hmm ff afwachten nog meid. Ik denk dat je te vroeg getest hebt Ik ga verder duimen! Zal ik jullie wat verklappen. Ik ga volgende week al beginnen met iui Zou eerst oktober zijn maar waarom wachten Heb het altijd wel druk Het kan nog.gent gebeld en zondag beginnen met Cb ovu testen.dan is het dag elf
Sjesus Annaatje, wat spannend!! En wat leuk!!!! Volgende week IUI? Ben je misschien over 3 weken zwanger al, hihihihi.....
Kipjes, misschien kun je het later met iets geconcentreerder urine nog eens proberen. Ik had smiddags ook wel streepjes hoor, dat maakt echt niet uit. Ik duim voor je meid. Welke testjes had je? Anaatje; spannend meid!! SweetLil; 2 sept. Zal het even in mijn onderschrift zetten. Heb vannacht 12 uren geslapen. Als ik slaap/lig nergens last van, geen pijntjes geen bloed. Als ik zit/sta dan wel. Gek he. Manlief had trouwens even geprobeerd met een inlegkruisje en wat maggi maar eigenlijk is het steeds maar een paar drupjes dus.. gevoelsmatig is het veel meer. Misschien ook wel omdat de progesteron mee komt zo nu en dan. Voel me wel op en top misselijk, zere borst vannacht (onderkant) en zelfs patatje en kroket opgehaald nog gisteravond.. klinkt toch nog steeds wel zwanger
Thanks lieve meiden Het komt nu echt dichterbij. Heb er buikpijn van hihi Maar ik ga er positief in en moet goed beseffen dat het Maar 10% kans per maand is..of is het 15% En ik doe zonder hormonen eerst en dat scheelt ook veel Volgens mij
@Kipjes, hoe kan dat nou! Ik hoop echt dat je testje vrijdag positief is. @Katek, pff vind het zo spannend voor je. Wat zegt je gevoel? Wordt het bloedverlis en de buikpijn erger met de dag of blijft het constant? @Anna, jippe volgende week beginnen! Zonder hormonen heb je ook echt kans, ik was de 1e iui zwanger van ons meisje zonder hormonen. Als alles naar behoren werkt en je duidelijk je eisprong kan ontdekken denk ik dat hormonen geen meerwaarde hebben
@Bailey; ons gevoel gaat van slecht naar goed, heel verwarrend ook. De buikpijn was gister wel op zijn hevigst geloof ik op momenten (echt wel ongi gevoel) maar zolang ik niks doe is het goed. Tis wel stabiel qua krampen. Bloedverlies is nu wat erger dan in het begin. Als ik de inbrenghuls eruit haal is die ook donkerrood. Maar qua bloeverlies is het nu weer minimaal. Misschien ook wel omdat ik nu bijna niet beweeg..
moest vanmorgen ineens weg, had me vergist in me werktijd .. oeps! dreamer: ja ik had een positieve ovutest op dag 15 kipjes: oh misschien nog even paar daagjes wachten... aaah spannend!!!   annaatje: oh spannend!!!!!!!!!!!!!! all: ik wil ook weer!!! .......
hi meiden, @anaatje...spannend!! Succes!! Ik zal voor je duimen!! @katek jeetje wat vervelend...maar ja het zegt ook weer zo weining...je leest hier verhalen van meiden die tot aan 17 weken hebben gebloed...en kijk naar ons...zomaar uit het niets met amper goed zaad...het blijven wondertjes...ik zal voor je duimen hoor meid!! Jullie verdienen het zo erg....dus dit wordt en is een plakbeeb!! @kipjes...spannend!! Duimen voor een goed streep!! @ all ik lees de rest zo bij hoor dus no worries...het is hectisch op het werk, prive en in mijn hoofd...pffff...wordt nu al gek van mijzelf Heb gister eerste echo gehad was een goede dooierzak en een rondje te zien...was een goed teken gaf de gyn aan...verder batterij aan testen gedaan van bloed, urine en temp en alles was goed HCG was boven de 7000....alles was aanwezig van een gezonde zwangerschap gaf de gyn aan...toch wel heel lekker als dat je gezegd wordt... Ik heb helemaal niet veel klachten, borsten zijn lichtjes gevoelig en volgens vriendlief veel voller (die is er helemaal blij mee) Ik had al grote (.)(.) van mijzelf (cup DD) dus ik begrijp het hele gedoe niet zo... denklwijze van mannen is ondoorgrondelijk hahahahaha Heb non stop trek in jus d'orange terwijl ik aan eten niet moet denken...eet plichtmatig..cup a soup of een sultana en fruit...meer krijg ik niet weg... Zit boordevol energie...slaap s' nachts amper en heb af en toe krampen die varieren van heftige pijnen tot af en toe een steekje... Voel me verder hartstikke goed gelukkig...nu ook hopen dat het zo blijft...en dat de kleine hum blijft zitten waar het zit... 1 en 9 sept 2e en 3e echo...is zo in het begin toch geruststellend... Liefs Pien