@ annaatje , Yeahhhh super !!! Komen we elkaar misschien wel een keer tegen daar . Ik ga duimennnn @katek, Ik heb kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt.. Misschien had ik gisteravond te veel gedronken ofzo, ik weet het niet. Gister was er in ieder geval iets te zien dus mocht het niet gelukt zijn dan weet ik wel dat mijn lichaam zijn best heeft gedaan en dat er wel een kans is.. Voel jij je weer iets beter na een nacht goed slapen ? @ bailey, Thanx meid. Ik ga niet meer testen nu, wacht vrijdag gewoon af.
@ offtopic Kom ik vanmorgen buiten , staat de auto van de buurvrouw op 4 stenen !!! Hebben ze de velgen eronder vandaan gestolen !! Hoe brutaal !
Kipjes wat vreemd zeg? Ik zag het streepje duidelijk!! Pientje wat super zeg proficiat!! Hiet net terug van de controlerend arts. Nou die liet me niet eens uitspreken ze neemt me totaal niet serieus. Zei ineens gewoon over een paar weken opnieuw komen en anders naar de psychiater( jeetje dat klinkt heel extreem )
@ ow, Nou ja zeg ???? Belachelijk ! Je bent toch niet gek !! Grrr Zou dat wel de volgende keer aangeven , dat je je niet serieus genomen voelt..
kipjes: ik haal uit jou antwoord op onswondertje uit, dat je gek moet zijn om met een psychiater te praten.... bedoelde je dat ook daarmee?
Ik denk dat Kipjes bedoelt aangezien ik al naar een psycholoog ga ik niet direct naar een Psychiater zal hoeven dan. Maar die vrouw deed dus wel echt of ik gek was/ ben
oh okeej ik loop ook bij een psycholoog en moet ook nog daarbij naast naar een psychiater.. en ben toch nog net niet helemaal van lotje getikt hoor
hahahahah...gelukkig niets veranderd hier...hoop lol Ik heb zelf ook bij een psycholoog gelopen en daarvoor hoef je niet gek te zijn...ik vond het leerzaam en fijn om met een totale buitenstaander te praten en tools te krijgen om het dagelijks leven wat gemakkelijker te maken...ik kan het nog wel eens heeeeel druk hebben in mn hoofd en daardoor wordt het leven ook behoorlijk zwaar hahahaha...dus dan is een soort zakorganizer als een psycholoog heel handig ben ook niet gek maar wel zeer prettig gestoord en dat wil ik ook graag zo houden hihihi @kipjes...WAT!! zo dat is bizar...je buurvrouw zal een gat in de lucht hebben gesprongen met haar nieuwe fred flintstone banden...jeetje dat is even klote zeg:x!! Sorry voor mijn platte taalgebruik... @kipjes...ik zal even terug gluren...maar een streep is een streep toch?? Spannend hoor!! Ik kon het ook niet geloven hoor en nu soms nog steeds niet... @all thanks voor de super lieve reacties!! Ben helemaal op een roze wolk...wil nu al geboortekaartjes regelen, babykamers kopen, wiegen, maxi cosi's, kleding, knuffels en ga zo maar door...maar dat is gelukkig mijn hart wat spreekt mijn verstand staat op wachten dus dat doen we ook netjes...maar ik zit wel in mijn pauze vaak even te gluren wat er allemaal verkrijgbaar is Liefs Pien
Pientje, als je hcg al op 7000 staat is dat prachtig! Genieten hoor! Katek, ik duim heel hard voor je!!! Meis ik hoop dat die rotinbrenghuls gewoon het bloedverlies veroorzaakt. Beeb moet blijven zitten waar ie zit hoor!! Psych verhaal...je bent niet gek als je naar een psych oid gaat hoor. De gekken gaan nml niet!
@panter indd de gekken gaan niet Er lopen er echt toch meer buiten dan dat er binnen zitten En ik heb geen idee ben op de gyn afgegaan...die zei je zit nu al boven de 7000 voor je HCG en dat is een teken van een gezonde beginnende zs...dus daar geloof ik dan maar in...heb zelf echt geen idee wat goed is en wat niet...daarom blijf ik ook alleen hangen op de leuke onderwerpen anders maak ik mezelf bij ieder pijntje helemaal tuureluurs....en ik wil er ook echt alleen van genieten... @katek...mijn duimen draaien ook op fullspeed voor je meid!!! En dit is gewoon een plakbeeb!!!
@ DA Nee dat bedoelde ik niet hoor !! Heb 't misschien een beetje verkeerd verwoord. Zelf heb ik ook bij een psycholoog gelopen toen ik jonger was.. Bedoel dat de bedrijfsarts net doet of OW gek is , en haar niet serieus neemt en meteen door stuurt naar een psychiater zonder haar verhaal te horen. Het zou meer in de rol van de bedrijfarts passen als deze netjes OW haar verhaal zou aanhoren , dan zou ze haar situatie wat beter begrijpen. Maar sommige bedrijfsartsen.. Pfffff Maar bedoelde niks slechts met mijn opmerking in ieder geval
Pientje...7000 is echt prachtig!! Ik had met 5w3d hcg van 66 en dat was niet goed...dus 7000 is prachtig!
@hcg , ben nog niet zo thuis in die waardes , dus ga jullie hulp inroepen hoor vrijdag Krijg de uitslag van de bloedtest in de mail of op papier en moet deze dan zelf naar Gent sturen, ze bellen me dan laat in de middag.. Maar aangezien ik de uitslagen dan al heb , kan ik het net zo goed zelf vast uitvogelen
wow, wat gebeurt hier weer een hoop. Ik moet zo koken, dus alleen een kort berichtje van blijdschap voor pien en dat mijn duimpjes overuren draaien voor kipjes (en alle andere damen op het wachtbankje of course)..... bij mij was gek genoeg de test 1 dag voor nod veel minder duidelijk dan die van een dag eerder. Volgens mij kan je hcg productie nogal grillig verlopen, zeker als je op verschillende tijdstippen op de dag test. *duim*
@kipjes waar doe jij de bloedtest in nederland En moet je als t raak is hihi weer terug naar gent of.. De dokter in gent zei tegen mij: als u zwanger bent dan Ziet ik u graag een keer terug. Omdat die het leuk vind om het dan te zien tenzij het erg druk is zei die.wel leuk vond ik dat. Maar als je nu zwsnger bent hoe dan verder Heb echt nog geen idee wat je dan als eerste allemaal moet regelen En ik denk dat ik dan elke dag zoiets zou hebben van: Wat mag ik wel en niet eten @all ik ga zo weer sporten
jeetje meidenn wat is er veel geschreven zeg!!! ow wat belachelijk van dat mens zeg. kipjes hopelijk ben je te vroeg met testen ik duim nog ff!!! sorry lukt me niet om op iedereen te reageren.
@ annaatje , Ik doe de bloedtest idd in nederland en stuur de uitslag dan door. Als ik zwanger ben dan maken ze nog een afspraak voor een echo bij 6 -7 weken zwanger. En dan hoef ik daarna niet meer naar Gent. ( Tenzij we voor een 2de zouden gaan ) . Dit geld ook voor jou, als je een positieve test hebt dan mag je bellen en dan doen ze de eerste echo daar , en daarna ben je 'normaal' zwanger zoals ze zeggen en dan mag je onder behandeling/ controle blijven in NL net als andere zwangere vrouwen in NL. Hier in NL kan je dan naar de verloskundige , en daar krijg je alles te horen over wat je wel en niet mag eten etc. Daar kun je gedurende de zwangerschap onder controle blijven. Spannend he , de eerste IUI , ik ga duimen hoor ! En als je vragen hebt over Gent ofzo , dan hoor ik t wel