@zonnestraal...thanks!! @kipjes jeetje wat sterk en stoer...ik heb geloof ik wel 7 van die testen gebruikt omdat ik een streepje zag...de eerste drie dagen heb ik aan de lopende band in een potje gepiest om maar te kunnen dopen en dat streepje te zien Spannende dag morgen zeg...voor katek en kipjes...pffff....vrijdag wordt een goede vrijdag ik voel het!! Succes beide dames!!! Ik heb eindelijk de assistente aan haar verstand kunnen peuteren dat het echt van belang is dat ik een goede dosis medicijnen slik en nu wordt ik terug gebeld @katek ja bruin slijm is goed zou je zeggen want dat is oud....wel fijn om morgen hopelijk weer iets wijzer te zijn... Kunnen ze wel wat zien met 6 weken? Ik moet volgende week ook weer en dan ben ik 6 weken 4 dagen...ben benieuwd!! Succes meis!! Liefs Pien
kipjes netjes dat je dat vol houd dan nog tot morgen. ik dacht dat ook wat jij zei tegen katek. die inbrenghuls beschadigt die niet de bmwand?? en inderdaad je bm is meer doorbloed ik kreeg 2 keer zelfs bruin verlies omdat ik met me nagel ertegen aan was gekomen. katek succes morgen!!!! hopelijk zit jullie wondertje er gewoon netjes.
@Zonnetje; ja dat zou kunnen van de vorige cyclus alleen is die cyclus door Prgynova geregeld, dus vraag me af of dat dan kan.. Heb soms wel een beetje rood gehad ook hoor.. @Kipjes, in principe steekt het tablet uit de inbrenghuls en voel ik niet dat ik ergens tegenaan kom. Het zou natuurlijk wel kunnen, maar waar komt het ongi gevoel dan vandaan?? Spannende dag voor jou morgen meid!! Whaaa! @Pientje; ze zouden wel iets moeten kunnen zien volgens mij.. ben dan 6,3 week. Ze kunnen ook een 5 cellige emmy op een echo zien, dus ik ga er vanuit dat dit ook moet kunnen Hoe voel jij je verder meid? @Girl; bedankt meid. Ik heb er nu opzich wel weer een goed gevoel over.. *duim duim* Dames, ik ga weer plat! Dikke knuffel en bis later!
wie was er ook al weer in arnhem onder behandeling??? ff vraagje, doen ze daar moelijk als je bmi te hoog is??
@all baaldagje vandaag. Net weer rekening gehad van zorgverzekeraar van Dbc verrichting 2010-2011 weer 76 euro Denk dat dit is van de echos nog die ik in tilburg ziekenhuis Heb laten doen?? Ik word nog keer blut van het ziekenhuis @kipjes spannende dag morgen! @katek voor jouw ook
@darkangel ik heb het net berekend.1mtr68 weeg 73kilo Antwoord,25,9 neiging tot overgewicht pfff Ideale gewicht 60 nou dat gewicht heb ik al jaren niet meer hahaha
heee lieve lieve lieve meiden dat is lang geleden!!!ben weer terug van vakantie en zal weer actief meebabbelen, heb jullie wel overal gevolg en meegeleefd..man wat is er alweer veel gebeurd zeg!! pientje...wat een wonder zeg! sprakeloos....gefeliciteerd wat een geluk..geniet van dit cadeau!! katek en kipjes wat ontzettend spannend zeg...katek leef zo met je mee..hoop zooooooooo dat het goed is morgen bij de echo..en kipjes morgen wel weer testen hoor..wil een dikke vette streep zien, trek jij het nog wat?? panter...wat een gedoe met je ei..hoop ook gewoon op dik vet raak..hoelang moet je nog wachten tot testdag? trek je het wat? annaatje..bijna beginnen..woow wat spannend zeg...kan haast niet meer wachten zeker?? DA...hoe staat het er bij jou voor momenteel, weet dat eventjes niet meer?? nana1980!! wat spannend dat de tese nu echt gepland staat..lukt het wachten nog!! en hoest met nana-man..al zenuwachtig ofkan ie het nog wat blokken?? oktober he?? oo wat spannend..eindelijk antwoorden hopelijk GOED antwoord!! girl..wat is je meisje al groot op de echofoto..prachtig !! bevalt het zwanger zijn nog? al stapels met lieve kleertjes in huis? Wondertje; goed dat jullie hulp gaan zoeken..trek je het nog wat?? sweetlilly hoest met jou?? en bayley..met jou dan?? hmmm nog mensen vergeten?/ zo even checken
@all..wij gister weer naar DD geweest...inwendige echo gehad van dr. S (zag er wat tegenop, eerste keer een man, viel hartstikke mee)..zag er allemaal goed uit, voldoende eitjes..daarna prikinstructies gehad..spannend hoor..gelukkig zijn de naaldjes maar klein en zijn het mooie prikpennetjes..zatredag wordt alles bezorgd..spannend!! moet eerste 5 dagen gonal-f 112,5 gaan spuiten, echt spannend en dan echo en dan ws cetroide erbij..benieuwd hoe mijn lichaam erop gaat reageren..hoop beetje volgens het boekje... ik was steeds heel bang en merk nu dat ik veel meer rust heb en zoiets heb van 'laat maar komen, wil het nu ook wel ervaren'. was ook erg bang vooor punctieen narcose maar dr.s heeft me op het hart gedrukt dat dat echt niks voorstelt..een soort slaapmiddeltje..hmm..meiden die ook wel hormonen gespoten hebben voor ivf-icsi, wat en welke hoeveelheid moesten jullie spuiten en hoe hebben jullie alles ervaren?? nu zit ik echt te wachten op mn menstruatie (stiekum nog hoop op een wonder..terwijl dat echt niet kan, stom is dat)...en dan starten op dag 3!!!! vandaag dag 28 van mn cyclus en meestal is die hooguit 32...spannend!! nou ik zal zo es ff koken liefs voor allemaal
liev: ik heb altijd dacapeptyl en puregon gespoten met icsi.. en ik had er niet echt heel veel last van, alleen aan t einde als je bijna punctie hebt.. en natuurlijk word op een gegeven moment je buik wat blauw.. maar ik had de lange versie.. je hebt ook korte versies.. oh ja ik was erg snel moe.. decapeptyl pfff geen idee meer hoeveel dat was, dat waren kan en klare gemeene spuitjes.. en de puregon moest ik 150E spuiten ik heb ook gonal-f gespoten en dat was uhm...30E ofzo.. maar dat was voor iui dus sowieso anders.. ik stuur je even een pb liev.
liev fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. heb zeker al leuke lieve kleertjes in huis en voel me goed dus het bevalt me allemaal wel. je hoeft inderdaad niet bang te zijn voor punctie, merk je niks van. eerste keer echo bij een man zie je inderdaad tegen op jah. maar het komt allemaal goed. ik moest puregon spuiten 100E en heb ook cetrotide gespoten die zijn al kant en klaar. ik was van de hormonen echt doodmoe en had goed last van de hormonen. maar het is voor een goed doel denk ik dan maar.
@ Liev, ik ben nieuw hier en lees nu jouw situatie. Wat ik begrijp heeft jouw man een Tese ondergaan en zijn er zaadjes gevonden??? Want jij gaat nu voor ICSI??? Spannend!!! Wij zijn ook in 2010 in DD terecht gekomen, ook bij Dr. S. voor een Tese. Helaas azoospermie :x. Dus niet aan ICSI toegekomen....
Haaai dames! DA, ik loop in Arnhem, wel wat raar dat ze zeggen geen grens te hanteren want dat doen ze wel. De grens ligt bij BMI van 30, zit je daarboven dan willen ze eerst dat je afvalt voordat ze gaan stimuleren met hormonen. Hoef je geen hormonen ivm goede eisprong en cyclus dan kan het zijn dat je zo mag beginnen. Dit is mij verteld door de ferti arts...wil je niet bang maken hoor, maar mss toch handig om proberen wat te verliezen voordat je in behandeling gaat? Je hebt nog een jaar de tijd toch? Dat met gaan lukken om dan op 30 te komen, dan weet je zeker dat je safe zit. liefs
@liev welkom terug! Inderdaad spannend iui. Zit nu op dag 9,verwacht eitje tussen dag 14 en 18..... Zo laatste dagje werken en dan weekend. Ben er wel aan toe Morgen lekker shoppen met ma en nog verjaardag dit weekend Kipjes ik hoop op goed nieuws vandaag! Knuff voor allemaal
panter: dat is idd raar dat ze dat zeggen, want idd ik heb nu nog een jaar om dan wat af te vallen, dus hun willen me dan laten komen, en over 1 jaar tegen me zeggen sorry maar je mag niet beginnen je moet eerst afvallen.. stom zeg..