Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dan meot ik ongeveer 12 a 15 kilo afvallen..oef.. haha

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen,

Laatste dagje werken (alleen de ochtend gelukkig) was wel even wennen normaal ben ik vrij op de vrijdag en dan nu ineens toch zo vroeg je bed uit..ppfff...viel niet mee kan ik zeggen :D
    Slaap ook heel slecht ben super moe en doe alleen maar korte hazenslaapjes...

@Liev....fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!! En spannend eindelijk prikken!! Ben benieuwd hoe het gaat...Ik heb alleen maar mannelijke gyn's gehad...loop in 2 zh-en dus vandaar....meestal 1 gyn met stagiaire (ook een man) eerst vond ik het super vervelend maar daarna dacht ik lig hier met een doel en dan kun je het makkelijker naast je neerleggen...en die mannen zien heel wat gleuven per dag hield ik mezelf altijd voor :D;)

@DA jeetje...raar toch twee van die tegenstrijdige antwoorden...en ik vind dat bmi zo'n gezeur....ook als je wat zwaarder bent kun je hartstikke gezond zijn en fit...je kunt ook wat zwaarder gebouwd zijn...want als je super slank bent kun je ook hartstikke ongezond zijn...bmi zegt niets over hoe jouw lijf eruit ziet aan de binnenkant...dat is mijn lekenmening hoor :D
    Maar het zou wel heel erg balen zijn...

@Kipjes veel succes vandaag met testen!!! Ben benieuwd!!

@Katek heel veel succes vandaag meis!!! Ik heb gewoon over gedroomd hahahaha...stom is dat toch dat een verhaal zo'n indruk maakt en s' nachts blijft hangen...ik droom nooit zo...zullen de hormoontjes wel zijn:D
    Maar heel veel succes meis!! Mijn droom was positief!! Dus ik zal keihard duimen voor je!!!!

@all regent het bij jullie ook zo hard...hier in de randstad is zojuist de hemel opnegrboken...niet normaal!!! Onweer, bliksem, keiharde regen...wat is het toch heerlijk zoon Hollandse zomer :(:$

Nou ik ga proberen mijn hersenen op "on" te zetten en nog wat werk te verrichten tot 12u....daarna in de auto en lekker thuis even rondscharrelen...en slaap inhalen denk ik :D

Werk ze voor de dames die ook moeten werken, en tegen de andere zou ik zeggen veel plezier vandaag in en rondom het huis en tegen kipjes en katek in het speciaal heel veel succes!!!!

Liefs Sabrien

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pientje: ja zijn zeker 2 tegenstrijdige antwoorden... baal er wel een beetje van eigenlijk.. maar goed... wat moet dat moet.. misschien toch maar weer gaan sporten dan... zucht!! ;)

katek: oh ja heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes! hoe laat heb je echo?

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier trouwens ook heel slecht geslapen, mannetje was hard aan t ademen en snurken.. tegen snurken kan ik wel zeggen ophouden, maar kan moeilijk zeggen ophouden met ademhalen.
    ook had ik nog in mijn hoofd zitten dat ik iets moest pakken/klaarleggen voor vandaag had ik eigenlijk vanaacht nog even moeten doen haha waarschijnlijk had ik dan beter geslapen.

zal vandaag met DarkAngelMan er even over hebben over die bmi enzo, misschien dat die wel met me mee wil doen en dat we weer samen gaan sporten ofzo..

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    @ DA, afvallen samen met partner is zoveel beter!! Elkaar samen steunen heb je gewoon nodig met afvallen. Afvallen zonder partner lukt mij dus niet....ja 2 weken en dan ga ik de mist in hahahahaha!!!

Vandaag een - ovutest :x, terwijl ik het gevoel heb dat het flink aan het rommelen is links bij m'n eierstok en opgeblazen gevoel. Dus had vandaag + verwacht. Straks kloppen die testjes niet....word er weer onzeker van. Blehhhhh!!

Kate en Kipjes, heeeeeeeeeeel veel sterkte!!! Denk aan jullie!

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pientje: ja dat is ook zo, heb t al gevraagd en we gaan samen sporten enzo, vanaf maandag beginnen!!!!!

mijn lichaam speelt een spelletje met me.. eergister beetje oudbloedverlies (heeeel weinig) en klein veegje roze... gister helemaal niks.. en nu weer roze... zit nu pas op dag 26 van 29 dagen cyclus... snap der niks van.. ei was dag 15....

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, ze zetten je niet op de weegschaal in arnhem hoor! Maar wilde je even waarschuwen. Heb contact met iemand die ook in Rijnstate loopt en die moest voor de hormoonstimulatie toch echt 17 kilo afvallen.
    De cyclussen zonder hormoonstimulatie mocht ze wel op dit gewicht doen, maar nu moet ze afvallen tot haar BMI 30 is of lager.

Liev wat ga jij spannend meis! Het gaat echt beginnen, whaaa!! Hoe ervaar je het spuiten cverder qua emotionele beleving? Veel last van moodswings?

Zonnestraal, mss heb je vanavond een + test. Bij mij is het vaak smorgens nog negatef en dan savonds positief.

Hier mijn temp weer gedaald...pffff 36.4. Bah! Schiet van 36.4 naar 36.7, naar 36.5 naar 36.8 en nu weer 36.4
    bah!

liefs

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA wij sporten ook 4x in de week wel zo gezellig saampjes...maar mijn hele familie is 1.54m in het vierkant en ik heb die genen ook mee gekregen:D
    Ik sport 4x per week, eet super gezond en rook niet en tegenwoordig laat ik ook mn wijntje staan ;) ik ben 1.67m en weeg rond de 68kg en nog vond de 1e gyn die ik had me aan de zware kant!!!
    Dus ik heb toen tegen die man gezegd het gaat er niet af wat ik ook doe en leven vind ik ook belangrijk...ga niet 7 dagen p/w in een strak regieme leven..doe eens normaal...en mijn vriend zei gelijk...laat die man lekker kletsen joh...moet iedereen op deze aardbol dan maar in maatje 36 passen:(
    Dat stomme gedoe rond bmi...ik denk dat als je goed in je vel zit en je bent fit dan heb je al heel wat hobbels overwonnen!!

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter....ja dat had ik ook...want ik moest beginnen met tempen voor het gyn onderzoek dan moet je op 3 dagen bloedprikken(dag 3,5 en 8) en mijn temp bleef maar schommelen, bleef wel hoog maar nog steeds geen duivels....ik dacht gaan we weer, weer een rare cyclus en een verlaat ei...pffff....daarom had ik ook niet verwacht zwanger te zijn...super vervelend als er geen pijl op te trekken valt...sterkte meid!!

@zonnestraal....die testen zijn om gek van te worden...en drijven je soms tot waanzin...ik deed er 3 per dag...1 in de ochtend, middag en avond...en dan kreeg soms in de middag wel een plus of inde avond...wel grappig want doordeweeks deed ik het op het werk :D altijd stipt om twee uur hahahaha...

@DA vreemd?? ja die spelletjes...kennen allemaal wel de gemene trucjes van je eigen lijf...hou op schei uit...de onzekerheid en twijfel...bah!! Sterkte meid!!

Ga toch maar even werken...heb nog niet zoveel gedaan hahahaha...wil eigenlijk gewoon naar huis :D

Liefs Pien

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pientje: ja het is ook belangrijk dat je gewoon gezond bent en je fit voelt. ik denk dat het voor mij (en me man) wel goed is om te gaan sporten en ook om dit samen te doen, en afvallen hier bij mij is niet verkeerd hoor..ik ben behoorlijk zwaar vind ik zelf.

panter: ja maar ik heb al 6 behandelingen zonder hormonen gehad in dusseldorf.. dus eigenlijk is t wel tijd om iui-d met hormonen te doen denk ik zo.. weet niet hoe hun erover denken..
    en ik wil er alls voor doen om daar in arnhem te mogen starten en als hun zien dat ik mijn best doe en echt wil, dan moet dat goed komen toch?

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja hoor, dat komt wel goed! Geen zorgen om maken, wie weet "zeuren" ze bij jou ook niet eens over je BMI.
    Het is mss ook maar net wie en hoe het lichaam gevormd is. De ene ziet er snel te zwaar uit en bij een ander valt het niet op dat iemand een bepaald gewicht heeft.

12. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ DA: ik zit op een BMI van 31. Ben twee jaar geleden gestopt met roken en 20 kilo! :$ aangekomen en niet anders gaan eten. Heb ook gehoord dat je makkelijker zwanger raakt als je geen overgewicht hebt. Maandag is mijn eerste normale werkweek na mijn vakantie en dan ga ik er weer tegen aan! Eerste halte is 4 kilo afvallen zodat ik onder de 80 kom.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    cat ik doe met je mee!!! ik weeg (net gewogen na het eten:p) 91.8 en dat is een bmi van 33.7 ik woog 95 dus er is al wat af haha zonder moeite..:p
    kunnen we elkaar een beetje steunen ik wil eerst de 90 uit.. en dan naar de 85 toe... vanuit daar de 80 uit!!

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zonnestraal op welke cyclusdag zit jij
    Ik test altijd sochtends met eerste plas
    Dit staat ook in het formulier van gent wat we hebben gekregen

Ach bmi idd als je lekker in je vel zit is het toch goed!

Dames wat kan ik verwachten bij een eerste iui

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anaatje, IUI valt mee hoor.

Ze gaan naar binnen met een eendebek, net als bijv als je een uitstrijkje laat maken.
    Die eendebek zetten ze open, en dan brengen ze een dunne katheter aan door je baarmoedermond. Dit doet (meestal) geen pijn omdat je baarmoedermond wat openstaat als je je ei hebt. Vervolgens spuiten ze de zaadjes in en is het klaar.
    Je kan wat buikpijn krijgen na de IUI, een soort van menstruatiekrampen. Dat is normaal, ook kan je iets bloedverlies hebben doordat je baarmoedermond geprikkeld word. Kan ook geen kwaad.

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @darkangel samen sporten helpt. Ik sport bij health city en mijn man en 2 vriendinnen van mij ook. Doe aerobic,zumba fitness
    Val er niks van af alleen haha

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    #777 suikerfee, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
    @KateK, hopelijk hebben jullie om 11:00 een mooi knipperlichtje gezien.

@Kipjes, hoe laat krijg je de uitslag? Hoop op goe nieuws.

@Liev, hebben jullie een fijne vakantie gehad? Wat spannend allemaal he? Jullie hadden 7 rietjes zaadcellen toch?
    Hier alles prima, 6 oktober hebben we een gesprek in Gent voor een 2e kindje dus dat is weer spannend :D

@All, hier wordt het aardig donker :( Ben geen fan van onweer.....

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hier rommelt het al steeds in de lucht :S zal wel weer een lading komen hier vandaag.

kateken hoe was je echo???

kipjes weet je al wat meer??

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bailey, wat spannend. Weer gaan voor een brusje!! Top hoor!

Girl, hoe voel jij je?

Katek, hopelijk goed nieuws straks!!

Kipjes, whaa wat een spannende dag zeg, hopelijk ook goed nieuws!

liefs

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Hey meiden.

Het verlossende woord is eruit : NIET zwanger...:x

Heb de uitslag net doorgestuurd en word vanmiddag door Gent gebeld over hoe nu verder.

Ik neem ook aan dat ik nu mag stoppen met de utrogestan bollen?

Deel Deze Pagina