kipjes: das niet leuk!! ja neem aan dat je mag stoppen met die mutsenbollen hoor...heeft nu toch geen nut meer...
Thanks meiden .. Het besef is er nog niet helemaal.. Maar dat komt wel als vriendlief er straks is.. Bahh wat een rotdag.. Had het zo gehoopt .. Echt niet leuk.. Hoop dat de ongi snel komt , dan kunnen we verder ..
kipjes: ja als je eenmaal weet dat t niet zo is, dan laat die ongi maar komen ook he... echt kut man.. hier word t me toch donker.. echt niet normaal.. is ook al aan t rommelen.. fijn!! moet over 3 kwartier weg, kan ik dalijk door een mega onweerbui rijden..
okee de storm is begonnen, mega mega stortbui en harde wind..! heb de ramen maar dicht gemaakt overal :O
Gatver Kipjes, wat K*T!!! Wat oneerlijk allemaal hè!!! En nu is kipjes-man nog werken? Hopelijk issie snel thuis om jou en jullie elkaar te troosten. Hele dikke knuffel vanaf hier. @ Anna, ik zit op cyclusdag....ff denken, 12. Had zonder de hormonen ook een langere cyclus hoor, 31-36 dagen. De IUI op zich valt mee hoor. Alleen daarna had ik erg veel buikkramp. Wist niet dat dat bij de IUI hoorde, maar hoort er dus bij. @ all, ik heb ook iets overgewicht. Ben 1.71m en 75 kilo. Vind eten heerlijk, dus ik weet waardoor het komt .
Kipjes neeeeee pfff ik snap het niet van die test hoor. Was een duidelijk streepje vind het zo afschuwelijk voor je Hele dikke knuffel!! Hier al bruin/ roze dus ik verwacht morgen waarschijnlijk al ongi te worden ineens een cyclus van 26 dan?
@ all, Ik ben verbaasd en ongelooflijk kwaad !!!! Word ik net gebeld door Gent krijg ik doodleuk te horen dat ik 22 septembet moet komen voor een gesprek en dat we dan pas verder mogen. Met andere woorden dus 2 cyclussen wachten !!!!!! Zo boos en verdrietig want wil zo graag verder.. Ze zegt tja , dat is protocol..
Wat is dat voor een flauwekul. In jette is wel 1 cyclus ( als je een verse tp hebt gehad) maar toch geen 2!
@kipjes...shit zeg!!! Wat kl*te nieuws:x!!!! Ach meis wat zit alles tegen zeg!! Enorm balen!!! *knuffel* en nog 1 extra *knuffel* vind het super erg voor je!! @all heeft iemand al wat gehoord van katek?? Ik hoop zo erg dat we het weekend in gaan met positief nieuws!! Hier gewerkt vanochtend terwijl ik normaal altijd vrij ben...kwam ik thuis met allemaal plannen...boodschappen doen, huisje poetsen etc. ben ik slaap gevallen op de bank en pas zojuist wakker geworden...schrok me rot Wel jammer dat de kaboutertjes nu niet mijn huis hebben opgeruimd terwijl ik sliep Fijne avond..straks maar lekker naar de zonnebank en daarna op de bank kruipen en Hollands Got Talent kijken...lekker burgelijk Fijn weekend meiden!! Liefs Pien
kipjes bah wat klote meid!!! hele dikke knuffel!! en dan ook nog te horen krijgen dat je 2 maanden moet wachten. wat stom zeg.
kipjes: jeetje das k*t en dat is nog zacht uitgedrukt! vind eigenlijk dat ze dat niet kunnen maken hoor!
@ thanks weer voor de lieve reacties. Vriendlief heeft nog even teruggevbeld en ze doen het omdat je lichaam rust nodig heeft na de hormoonstimulatie. Dus we kunnen echt niet eerder terecht. Gelukkig hebben ze het nu wel netjes uitgelegd, die vrouw die mij belde was echt een botterik, dat ben ik niet gewend van Gent.. Maar ja. Om de teleurstelling en het verdriet eventjes te vergeten ben ik lekker gaan shoppen, heel leuke dingen gekocht En nu lekker languit op de bank. Wens jullie een fijne avond en vast een fijn weekend meiden !!
wel fijn dat het nu netjes uitgelegd is maar daarom baal je wel verschrikkelijk dat je 2 maand moet wachten. wat is shoppen fijn he als je je zo voelt. maar geef niet op he bij mij lukte het ook met de 3de tp pas he. jij hebt ook nog genoeg op voorraad, daar zit zeker weten een wondertje voor jullie bij. en wat ik wel vond ondanks het moeilijk is je hebt iets een streepje gezien dus je weet dat je lichaam wat kan en hard ervoor knokt.
@ girl, Ja daar dacht ik vanmiddag ook aan , dat geeft hoop. En inderdaad dinsdag toch een licht posi test dus mijn lichaam heeft zijn best gedaan. En misschien heeft de operatie aan mijn schouder en de hele ivf behandeling mijn lichaam gewoon uitgeput. Ben best wel kapot. Heb nog een weekje vrij tot k weer moet werken dus ga echt mijn rust pakken..