Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    even bijgelezen, jullie kletsen nog steeds evenveel...

maak me wel zorgen om Katek.. duim dat alles goed gaat!

kipjes wat erg voor je! neem je rust en ga er dan over 2 cycli weer voor!

2. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ kipjes: dikke knuffel meid!

@ DA: doe zeker met je mee, wil liever ook niet het risico lopen dat ze straks in het zkh gaan lopen zeiken over BMI.

@ Katek: :(

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden, SORRY dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar alles is goed!! Zal zo alles vertellen.. er is weer veel bijgekletst in 1 dag! Zal eerst even proberen te reageren op iedereen:

@Pien; wat grappig dat je erover hebt gedroomd! En gelukkig klopte je droom ook nog! :D alles was idd goed!

@Bailey; idd knipperlichtje gezien! :D

@Kipjes; shit meid.. hoopte zo op goed nieuws van jou kant.. :(
    knuf! Enne wachten is soms zo gek niet meid, dan kun je het allemaal even verwerken en een plekje geven..

@Da; heb je de storm wat overleefd?? Hier gelukkig geen last van gehad.

@Anaatje; succes met je ovu testjes meid!!

Hier dus gister naar het zk geweest. Het blijkt een bloeduitstorting in de BM te zijn. Beebje zat er nog mooi en had een kloppend hartje!! Heb echo foto gekregen en ben er erg blij mee. Bloeduitstorting moet niet groter worden want dan bestaat de kans dat de BM alles op wil ruimen incl. onze beeb. En dat moet niet. Het bloeden is trouwens al flink afgenomen al heb ik soms wel een soort spierpijn in mijn onderbuik. Zou dat die plek zijn? Doe even erg rustig aan en luister even heel goed naar mijn lijf. De echo van volgende week hebben we gecancelled omdat deze er al goed uitzag. Ik mag nu een verloskundige gaan zoeken in de buurt waar ik woon, best wel spannend dat ze me nu loslaten na al die jaren!!! :)

Alles gaat dus goed. Liefs!!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek wat een opluchting!! Die bloeduitstoring komt vast van het innestelen, je beeb zit muurvast!
    Top nieuws!!!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: allereerst :x:x foei!! je mag ons niet meer zolang in spanning laten zitten ja!! *wijst streng met de vinger erbij*:x

;)

en dan nu!!!!

(!)

kei fijn dat alles goed is!!!! ben super blij voor je:D wel nog eng van bloeduitstorting!!

jeeeeeeej katek krijgt een baby! katek krijgt een baby!katek krijgt een baby!!!!! :)

*wijst nog even gauw streng met vinger naar katek*

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hahaha gekke meid!

Heb een knuffel behoefte!!! Komen jullie allemaal even voor en group-hug? *hhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugggggggggggggg*

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    megamegadikkegroepsknuffel!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    GROUPHUGGGGGG :D

@ Katek
    Wat super goed nieuws dat alles goed is !! Yeahhhhj :D
    Ennuhh die spierpijn kan misschien ook bandenpijn zijn ?

@panter,
    Ik heb 14 dagen na het spuiten van de pregnyl getest. En aan mijn lichaam te voelen was het er toen al uit ( heb vaak heeeel pijnlijke borsten door pregnyl) hihi. Ik maak me maar niet meer druk over die test, het is gebeurd en het is heel jammer dat het mislukt is , maar ga gewoon weer voor de volgende ronde in oktober.. Dan is mijn lichaam hersteld ook van mijn schouderoperatie en heb ik ook geen narcose bende in mijn lijf. Was ook allemaal een beetje te veel zo achter elkaar.

@all,
    Ongi is al begonnen. Sinds ik met de bollen gestopt ben is het allemaal weer gaan rommelen.. Met een klein beetje geluk kunnen we na het gesprek alweer voor de tp ? Als mijn ongi (volgende) op tijd komt.. Dus dan zouden we maar 1 cyclus over moeten slaan.. *duim duim*

9. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    joepie joepie joepie!!!! Vond het echt even heeeeeeel spannend katek!!! Maar oh wat ben ik blij voor je!!! *KNUF*!!

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kipjes: ja misschien was t toch niet zo heel goed idee om je schouderoperatie te combineren met een ivf behandeling.. aan de ene kant heb je die nu achter de rug, punctie gehad e.d en je hebt 6 (!) jaja 6! embryo's in de vriezer, en dat is gewoon super.. en de wil is gewoon heel groot om de behandelingen te doen.. maar een operatie ernaast ook nog doen is gewoon zwaar en zoals je zegt. narcose en herstel van je schouder heeft ook energie nodig.. terwijl je ook je energie nodig hebt voor een poging te doen.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Knuffffffeeeeeeellllll!

Kipjes, er is dat wel degelijk wat gebeurd. Je lichaam weet nou wel wat het moet doen en mss ben je de volgende TP wel meteen goed zwanger!
    Ik hoop het voor je, en zal heel hard duimen dat je geen 2 cycli moet overslaan!

Katek, ik ben zo blij voor je!!!!!!! Whoehoeeee!

liefs

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #832 kipjes, 27 aug 2011
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
    @ DA
    Ja precies , het kwam gewoon ongelukkig uit , maar ik ben wel blij dat ik het heb gedaan. Want het gaat heel goed met mijn schouder , ennnnn 6 embryo's in de vriezer , dus daar ben ik erg blij mee.

Ik neem deze week nog lekker mijn rust en na aankomende week ga ik weer werken , heb ik ook afleiding en dan zijn die weken zo voorbij :D

@panter ,
    Precies , en dat geeft wel hoop voor de volgende ronde. Gelukkig hoeven we niet de hele hormoonstimulatie en punctie over te doen pfff .. Dat scheelt wel..

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter ,

Hoe is het met jou ? Hoe voel je je ?

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier gaat het wel goed hoor, voel me niet anders dan anders vandaag.
    Lekker aan het poetsen, moet nog ff dweilen en de wc doen en dan is alles lekker aan de kant.

Nog een week wachten voordat we verder kunnen met poging 9. Mijn temp vliegt van hoog naar laag en er is geen touw aan vast te knopen.
    Kortom een hopeloze ronde deze ronde.

xxx

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter ,
    Dat heb ik gister ochtend gedaan toen ik moest wachten op de uitslag. Mams was mijn was aan het strijken (supermoeder !! :D ) en ik was het huis ff aan het boenen.
    Vandaag alleen alle was wegwassen dus een rustig dagje verder..

Top dat je je goed voelt. En die temp zegt misschien wel iets. Ik blijf duimen hoor !! Je weet het maar nooit : -)
    Maar kan me voorstellen dat het wel verwarrend is..

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    KateK, Superrrrrr!!!!! :D Van harte!! :D:D:D
    Fijn goed nieuws, geeft hoop :). Oh wat een gevoel van geluk zal er door je zwangere lijf stromen!!!!! Hoe voel je je? Zwangerschapskwaaltjes???? En nu genieten!!!!

@ Panter, ik blijf ook duimen!!

@ Kipjes, zwanger worden is je gelukt en bij de volgende top-emmy blijft íe lekker plakken ;).

@ Anna, al begonnen met de ovu-testjes?

Nou ik haak verder ook hier in, zoveel geschreven.

Ik moest vandaag voor een controle-echo aangezien m'n ovulatietest nog steeds negatief was :x. Baalde ik zo van!! (ze hadden de IUI al voor vandaag gepland, maar niet dus). Nou heb eisprong gelukkig niet gemist, heb nu een mooi follikel van 23mm :D. Maar hij valt gewoon niet. Dus vanavond moet ik voor het eerst Pregnyl spuiten om 22u. En dan maandag de IUI. Best spannend dus. Heeft Pregnyl veel bijwerkingen?

Liefs Zonnetje.

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    KATEK IS ZWANGER!!!!!! YAHOOO!!!!!!! Te gek helemaal goed!!! Ja mooi man dat mijn dromen uitkomen...gek eigenlijk dat een verhaal op een forum zoveel indruk maakt!! Oh jeetje wat een super nieuws!! Stuiter over de bank!!! En vriendlief schrikt zich kapot :D:D

*groepsknuf*

We schelen maar 5 dagen hihihi...kunnen we tips en trics uitwisselen...ik ben bijna klacht vrij...heb nergens meer last van...alleen heel erg moe, he net een dutje gedaan op de bank :D
    En zojuist stond mn mams voor de deur met een schattig klein shirt, kon ze niet laten hangen hahahaha...ik zei koop de winkels nog maar niet leeg...maak me steeds zorgen als ik heel veel voel denk ik gaat het wel goed en als ik net zoals nu niets voel denk ik gaat het wel goed...pffff....

@kipjes meisje er wachten nog 6 embryo's op je!! De volgende blijft zitten dat weet ik zeker..je lijf was er nu al bijna klaar voor!! Postive Thinking!!

@Panter kun je daarna bij mij komen soppen..moet dringend het huis schoon poetsen maar heb geen puf...en vriendlief wil het wel doen maar mannen gaan altijd om de dingen heen ipv alles op te tillen :D in ieder geval die van mij wel hahahahaha....
    En nog 1 week, spannend!!! Wellicht is een vreemde temp en cyclus een goed teken...ik had hiervoor ook cyclus van 37 dagen (had ik nog nooit gehad) een eitje kan raar rollen meid!! Mijn duimen zijn gekruist!

@All...wat een goede zaterdag!!! Opperbeste forum stemming, helemaal leuk!!
    Regent het bij jullie ook zo hard...hier in de randstad komt het met bakken uit de hemel zetten....pffff...en er zijn hier allemaal leuke evenementen waar we heen wilde nou die vallen letterlijk in het water:(
    Dan maar samen op de bank filmpje kijken...pirates of the carribean (laatste deel) is dat wat?

Nou meiden, ik ga dit goede gevoel vieren wat een heerlijk nieuws!!

Fijne middag meiden, yahoo!!!

Liefs Pien

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #838 kipjes, 27 aug 2011
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
    @ zonnestraal,
    Dat is een mooie grote zeg ! Spannend weer maandag !
    Ik heb van de pregnyl alleen last van pijnlijke borsten. Verder eigenlijk niets..
    Maar dat kan per persoon verschillen , misschien merk je er niks van !

Succes !! En ik duim !

@pien,
    Wat heerlijk om jouw bericht te lezen , de vrolijkheid spat er van af , word er zelf ook vrolijk van hihi :D Thanks !
    Wbt film, geen idee nog niet gezien..En wat lief dat je mams een cadeautje kwam brengen , nu al een trotse oma :D

Hier ook baggerweer, zo nu en dan lijkt het wel of het licht van de wereld even uit gaat , en word het helemaal donker .. Mmmhhh blijft apart.. Wilde hier net film gaan kijken maar vriendlief is alweer pleite want we hebben pas een nieuwe auto en de nieuwe velgen ''hobbelen'' .. Dussss geen film ..

Gaan jullie nog iets leuks doen meiden dit weekend ?

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @zonnestraal 23mm...dat is een goede zeg!! Heerlijk meid en spannend!! Wat fijn al dit goede nieuws!! Ik ga voor je duimen!!!

@dreamer ik heb je een pb-tje gestuurd...

Liefs Pien

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Inderdaad, bij Pien spat de vrolijkheid ervan af, heerlijk!! En geen zwangerschapskwalen?? Wel moe dus? Niet misselijk??? En tuurlijk voel je vanalles, je BM-banden rekken uit en er groeit een babietje!!! :D. Maar ik snap je bezorgdheid, dat krijg je wel als je in de MMM hebt gezeten. Dan ben je niet meer onbevangen zwanger helaas. Maar wel zwanger!!!! Dat dan weer wel!! HAHA!

@ Kipjes, ik heb helaas bij de Puregon al bijwerkingen. 's avonds hoofdpijn (heb nooit hoofdpijn), moe en opgeblazen gevoel. En ook pijnlijke borsten. Maargoed, ik zal zien wat de Pregnyl doet.

Weekend: ik ga straks naar Mystery-Land, dit keer niet om zelf te feesten, maar aan het werk. Ben namelijk verpleegkundige op de Ambulance en er staan op zo'n evenement als deze 2 ambulances paraat alleen al voor dit feest. Gelukkig staan we wel binnen met dit k*tweer :D. En morgen vrienden op bezoek en blijven eten, wel gezellig.

En jullie weekendplannen....??? Oh en waar komen jullie vandaan allemaal?

Liefs.

Deel Deze Pagina