zonnestraal: oh spannend maandag iui!! duimduimduimduim!!   pientje: haha trotse oma zeker! hier regent t af en toe een beetje maar nog niet dat je zegt poehpoeh maar goed dat kan nog komen.   zonnestraal: oeh verpleegkindige op de ambulace!! dat lijkt me best een interessant beroep!! hier weekend plannen uhm... nou we hebben vandaag een luch gehad met mijn schoonouders.. en net boodschappen gedaan.. straks nog een verjaardag, en vanavond lekker bankhangen met allemaal lekkers voor de laatste keer.. en dan morgen wegen en maandag gaan we starten.. disdag voor de 1e keer sporten weer.. ben benieuwd
Thanks DA!! Enne, wat knap je afvalrace!!! Ook daar gaan we je mee steunen. Wel genieten van al dat lekkers morgen hè, je gaat het missen hahaha!!! (heb zelf verschillende keren ge-dieet ).
zonnestraal: lekkers is voor vanavond , ja en t laten staan heb ik geen moeite mee, maar we gaan niet zo heeeeel streng doen hoor, ik neem nog steeds chocopasta op mijn boterham.. en op een verjaardag ofzo geen taart maar een toostje ofzo tja ach moet kunnen.. maar ik ga niet meer aan de chocolade of chips e.d en kwa avond eten gaan we ook niet echt wat veranderen, misschien ietjes minder opscheppen.. en ontbijt enzo kan ik niet veel aan veranderen.. aangezien ik smorgens 1 boterham eet en er 1'tje mee neem voor op mijn werk... dus daarin kan ik niet minderen,. want dan moet ik niks eten namelijk
zonnestraal: jij vroeg waar iedereen vandaan kwam toch.. ikke niet zeggen hoor nouja.. kom uit nederland waar ik wel benieuwd naar ben is hoe oud iedereen is??
Hahahaha, uit Nederland.....hahahaha!! Jij geheimpjes?? Ik kom uit de Zaanstreek. En ik ben 34 jaar. Hoe oud ben jij?? Nou ik ga op weg naar Mysteryland, lekker met dit weer :x.
Annaatje:okt begin IUI-D~ Bailey: Cat: Onduidelijkheid over TESE-uitslag en dus een second opinion, ondertussen ook aangemeld voor KID~ DarkAngel: 2xICSI mislukt~IUI-D 1 en 2 mislukt~IUI-D 3 zwanger VMK met 4W4D~IUI-D 4 t/m 7 mislukt~ IUI-D 8 3x afgebroken ivm cyste~nu even rust tot ongeveer nov. 2012. Dreamer: baby feb 2011~in 2012 voor beeb 2 aan de slag~ Girl: IUI-D 1 t/m 6 mislukt~IVF-D 1 tp 1 & 2 mislukt tp 3 zwanger~ Iluna: Zwanger na 4 IUI-d in D'dorf. Katek: ICSI 2, cryo tp op 29/7 ~ testen op 12/8~Zwanger~1 cryo in vriezer~ Kipjes: IUI-D 1 t/m 8 mislukt~1e IVF 11 eicellen~14 augustus tp~ Kiyeko: 20/08/2011 tweede IUI-D~ Laloutje:ICSI 1t/m 3 mislukt~3 Eskimootjes over~6 Augustus TP 1 embryo~ Liev Onswondertje:Mama van een zoontje na IUI-D~nu 1e ronde brusje mislukt~ Panter: KID/IUI-D sinds okt 2010~Poging 1 t/m 5 mislukt~Poging 6MK~.20/8 IUI-D nummer 8~3 september NOD Pientje: Smurf: Sweetlilly:Sinds feb. 2011 in de MMM~In afwachting van TESE, 9 september~ Zonnestraal: 5e IUI-d + Puregon~FM 23 aug. Testdatum: Kiyeko: 03-09-2011 Panter: 03-09-2011 Zwanger: Iluna: zwanger van een bandietje,uitgerekende datum 29-11-2011 Girl: zwanger van een meisje, uitgerekende datum 11-01-2012 Katek: zwanger van een ?, uitgerekende datum 12-05-2012? Pientje: zwanger van een ?, uitgerekende datum ? Geboren: Ons wondertje: Zoontje geboren op 29-12-2010 Dreamer: Dochter geboren op ..-02-2011 Bailey: Dochter geboren op ..-04-2011 Loutjelou:Dochter geboren op
@ DA Nope , je bent niet de jongste.. ; -) @zonnestraal, Uhhmm we houden het maar een beetje vaag, maar kom uit Noord Holland Ben 24 jaar ! Wat een super beroep heb je. Respect ! Je zult ook wel heftige dingen meemaken tijdens 't werk ? Dat lijkt me wel moeilijk..
hi meiden, Wij wonen in de randstad, vlakbij Leiden...en ik ben 30 jaar...en ik doe graag woody woodpecker na @DA ik ben voor nu uitgerekend op 22 april 2012...maar dat is een eigen berekening....en of het een meneertje of mevrouwtje wordt dat is nog even 12 weken een geheimpje En jij gaat gelijk aan de bak zeg...sporten en gezonder eten..jeetje, goed hoor!! Succes en ik behoor ook tot de vaste supporters Film hebben we nog niet gekeken...ik denk dat mijn vriend ook zwanger is hahahaha...hij lag ineens te slapen op de bank Dan maar later vandaag of anders morgen... Ga morgen naar een vriendinnetje die hele gave jaren 50 haarbanden en kleding maakt dus ik ga daar wat leuke dingen aanschaffen voor bij mijn garderobe En ik maak cupcakes dus we gaan passen, eten en bijkletsen heerlijk!!! Fijne avond meiden!! Liefs Pien
Ik ben 29 en kom uit brabant Net terug van het shoppe. Vanochtend staan klungelen met die digitale ovu testen van cb. Ik was vergeten de stick in dat ding te doen en ook nog verkeerd om Als gevolg dat ik 3 test sticks heb gedaan omdat ik dacht dat dat ding kapot was maar ik deed het dus zelf verkeerd hihi. Terwijl ik al kei vaak die dingen gebruikt had Katek joepie lekker gaan genieten nu Ik ga nu ff relaxen op de bank en straks een verjaardag
katek SUPER ZEG!!!! GEFELICITEERD!!!!! hopelijk is de bloeuitstorting snel weg. waar ik precies woon is geheimpje maar ik ben 25 net zo oud als jou da. en wat schrijven jullie weer veel meiden!!!
Katek wat ben ik blij dat alles goed is!! Geweldig hoor!! Mmmmmm gaan we hier over leeftijden beginnen, ik word morgen 29 jaar. Oei het laatste jaar voor de 30 Mijn ongi is nog niet helemaal door misschien een verjaardagskado
ik heb jullie leeftijden even aan de lijst toegevoegt onswondertje: alvast gefeliciteerd!! annaatje: oh balen dat die testen verkeerd gingen, zijn nogal prijzig van cb vind ik. pientje: hahaha je vriend ook zwanger hahahaha.. oh en klinkt leuk morgen!! veel plezier alvast.. oh en aangezien jullie allemaal supporters zijn, krijg ik dan ook fanmail enzo
@DA: ik wil mijn leeftijd niet in de lijst hebben, zeg het alvast Maar je weet toch wel hoe oud ik ben haha. @Leeftijd: zou een beetje raar zijn als ik zeg dat ik 20 ben he, met 83 in mn naam Ik ben 28. @Katek: yeahhhhh alles goed! Wat gaaf om zo'n knipperlichtje te zien he. Om eindelijk eens wat anders dan je eierstokken te zien, wat anders dan je follikels te meten. Geweldig meis, geniet ervan! @Kipjes: he bah, wat balen. Maar volgens Katek zijn de cryobeebjes het sterkste, dus jij gaat een groot gezin krijgen @Ons wonder: ouwe taaaaaaaart Alvast gefeliciteerd lieverd. Hopelijk je laatste ongi op je verjaardag. @Pien: ik weet niet meer wat ik nou wilde zeggen haha. @Zonnestraal: spannend de Pregnyl! Op naar de IUI maandag. Sorry weet het even niet meer. Jullie kletsen zoveel haha.
IK BEN ER ZOOOOOOOOOOOOO KLAAR MEE!!!!!!!!!!!! met die stomme spinnen!!!!! gewoon alweer een!!! achter mij 1 meter van mijn hoofd af op de muur!!