Weet je waar ze vandaan komen? Dat mn ouders de keuken aan het verbouwen waren hadden we ook enorme last van mega spinnen. Bleek er een nest te zitten tussen het plafond daar. (kan nog gillen als ik eraan terug denk haha, traumaaaaaaaa!!) Dus laat DAman uitzoeken waar ze vandaan komen en dan alle gaten dichtmaken! Ja, ook als ze uit de gootsteen komen, dan maar niet meer de wasbak gebruiken hahahaha.
inderdaad...er wordt zo vreselijk veel gekletst hier dat ik het niet meer bij kan houden... @degene-die-vroeg-of-ik-m'n-zenuwen-nog-in-bedwang-kan-houden; Ja..lukt nu nog aardig. Merk echt wel dat het dichterbij komt en het meer begint te kriebelen... Denk dat ik 9 september echt wel door de grond wil van de zenuwen! @leeftijd en woonplaats; hier ook 24 jaar (We staan gelijk kipjes..haha) en woon in Drenthe @spin; NEEEEEE...WHAAAAA gatver bah bah bah!! Vieze spinnen...blegh.. Sterkte daaro. Blij dat ik hier woon, wij hebben er niet zoveel hihi
hahaha dreamer... dan maar geen wasbak meer... Heb je meer van in een huis toch? Dan ga maar afwassen in de badkamer
nou heb er nu dus ook al 2 grote in t bad boven gehad.. maar ze zitten steeds op de muur.. volgens DAman komen ze idd uit t plafond.. maar goed.. t moet toch ook een keer op zijn, of fokken die beesten maar door daar vieze orgie bij ons in t plafond. een nest.... okeej uhm.. hoe snel kan een verhuising geregeld worden... nee echt!!!! daar wil ik niet aan denken hoor.. maar er zit een gat in die muur waar ooit een ouderwetse kachel heeft gestaan en dat gat zit nu dicht met kranten en er staat een kast voor dus kan goed zijn dat ze daar uit komen ofzo.. maar sinds wij geschilderd hebben is t hier echt !! ja echt (!) een spinnenhol!
ow alvast gefeliciteerd!!! een hele fijne verjaardag morgen he!!! da mijn leeftijd hoeft ook niet in de lijst. sorry!!
oh ja.. plannen voor 't weekend; WERKEN! :x ALWEER! :x Blegh.. 3 weekenden achter elkaar :x En bezig met de megaverbouwing, maandag komt de stucadoor en we hebben ongeveer nog voor 3 weken werk liggen wat voor de tijd af moet... Geweldige planning hier.. Morgenochtend dus 5 man die ons even komen helpen en dan allebei weer werken Slopend... en toch word ik blij, denk dat dat van jullie positieve straling komt..
@DA: sorry, maar je hebt wel een nest. Lijkt me overduidelijk. Doe even een laagje celofaan over dat gat in de muur, dan kunnen ze er niet door. Komt het trouwens niet door de badkamer? Omdat het lekt? @Sweet Lilly: haha ja ik durfde niet eens meer naar de wc, want daar zaten elke keer mega spinnen. En we hadden maar 1 wc! Dat ging dus echt van een afstandje kijken naar de wc deur.. spin vrij? .. deur open gooien en wegrennen.. binnenkant deur vrij? .. voorzichtig naar de wc lopen en alle muren/plafond/wc/vloer controleren .. megasnel plassen en wegwezennnnnnnnnnnn
haha ja blij is goed.. houden we ook zo! Nu maar slapen, heb een lange lange dag voor de boeg morgen..
veranderd je status eigenlijk ook als je over de 300 berichten komt? Ga ik dan van member naar iets anders? Zo niet, laat ik jullie nu met rust. Zo ja, bestook ik jullie nog tot de 300
dreamer: neeeeeeeeeeeeee!!! ik wil geen nestje spinnen daar is niks schattigs aan.. doe mij maar een nestje puppy's of kittens!!! volgens DA man komen ze niet uit dat gat....en volgens hem zien we ze nu beter omdat we alles licht geverfd hebben hahahaha
nou dan moet ik het maar gewoon proberen he... 9022 is ook wel heeeeeel veel hoor dreamer! Hoe krijg je 't voor elkaar? Haha kletskous..
@DA: haha alsof je ze eerder niet tegen zou komen Ze houden van donkere plekjes. Dus dat wordt een hoge electriciteitsrekening (alle lampen aan haha)