oh vind mezelf nu best zielig...er verandert niks! Nou, dan ga ik nu maar slapen.. Weltrusten meiden! DA; ik hoop voor je dat je een beetje kunt slapen en niet bang bent dat de spinnen je iets aandoen in je slaap..
sweetlilly: denk dat die bij 500 veranderd ofzo dan.. en ja hoop ook dat ik kan slapen met die schuimbekkende met grote slagtanden spinnen hier..
@all net thuis van verjaardag. Zo weer wekkertje zetten om in potje te plassen hihi voor cb test Truste
Bedankt lieve meiden voor de felicitaties. Hihihh Dreamer voel me ook een oude doos langzamerhand hihihih. Vannacht heb ik dus ook mijn eerste verjaardagskado gekregen de ongi Spinnen ieeeeeeeeeee. Hier ook wel redelijk veel ( wonen kort bij het bos) maar de grote gelukkig meestal buiten. Eentje zat voor het raam geel met zwarte streepjes erop en groot!!!! \IEeeeeeeeeeee Nu is hij weg maar waarheen??????
Goedemorgen deze zonnige morgen allemaal Zooo weer goed uitgerust gister ging om half 12 het lichtje uit....pffff...ben echt zo moe. Vandaag cupcakes bakken en richting vriendinnetje om leuke jaren 50 dingen te shoppen...mmmm...zin in!! Hahaha mijn vriend is bang voor spinnen en ik niet dus ik mag ze altijd buiten zetten hihihi...mijn held veranderd dan in een held op sokken hahaha Gelukkig hebben wij katten en die ruimen ook van alles voor ons op dus het komt niet zo vaak voor dat er een spin binnen zit... Wij zijn deze maand bijna geheel verjaardag vrij, heerlijk!! Soms hebben we ieder weekend een verjaardag...pffff....en in april hadden we er op 1 dag 5 waar we heen moesten...geen aanrader kan ik je zeggen...vlieg en stuntwerk...pffff! Nou ik ga een bad vol laten lopen en even een zen momentje inbouwen, heerlijk!!! Geniet lekker van de z
@ow: gefeliciteerd! En dat is geen leuk cadeau.. hoop dat je nog leukere dingen gaat krijgen vandaag! @All: ik heb gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling... zooooo heerlijk!!! Verder ook geen nieuws.. t lawaai is al begonnen hiero. En ik lig nog in mn nest met de telefoon Ga maar eens ff kijken nu..
onswondertje ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuw !!!! das ook vies!! pientje: veel plezier vandaag!!!! sweeliilly: een 2-ling... nou ook leuk toch.. doet er mij dan een geven, als je er dan toch 2 hebt?? bij deze officieel: onswondertje: van harte gefeliciteerd met je verjaardg! balen van de ongi, maar toch..maak er een leuke dag van!
zo hier vandaag echt van start,(eigenlijk morgen, maar zondag is weegdag ) nou begonnen met 91.7 dus ben benieuwd volgende week....
@Sweet Lilly: mooie droom! Hoop dat hij uit mag komen. @DA: succes met afvallen! @Pien: have fun vandaag. @Ons wonder: lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, hieperdepiep, hoeraaaaaaaaaa Dat je nog maar een veel oudere taart mag worden En jippieeeeeeee, nieuwe ronde, nieuwe kans! Of mag het nu nog niet? Fijne dag allemaal
@ KateK: wat een opluchting zeg! Fijn dat alles oke is. @ Ons wonder: van harte meid! @ zonnestraal: 33 jaartjes jong wonende in Brabant @ DA: Ja, van start! Mijn startgewicht is 84,2. @ sweet lilly: een tweeling nog wel, jeetje @ spinnen: ben ik de enige die er niet bang voor is en die beestjes buiten zet (mits de kat de spin niet eerder gevonden heeft natuurlijk)?
OW: gefeliciteerd met je verjaardag!!! Zonnestraal: 31 Friesland Sweet Lilly; leuk he die dromen, ik hoop dat ze uitkomen meid! Pien; we kunnen idd bij elkaar checken hoe of wat. Ik vind het ook wel spannend als ik even niks voelde, maar sinds een paar dagen voel ik alles weer enorm goed (miselijk en zere borsten) dus dan voel je je op en top zwanger. @spinnen; zag hier eergister ook zo'n vieze dikke huisspin. Zat op de muur achter manlief. Wil hij hem niet even weghalen. Zijn motto; die beesten zijn nuttig. Ja.. maar ik zit de rest van de avond met een schuin oog naar die spin te kijken en weet nu niet waar die zit.. bleh
@OW Gefeliciflapstaart !! Veel plezier vandaag !! Op de rest reageer ik later even , lig met buikpijn op de bank, ongi is verschrikkelijk dit keer pfff .. Enn als ik naar buiten kijk word ik helemaal niet vrolijk , want het regent hier echt keihard !! Helemaal donker.. Bahhh waar is onze zomer toch ?? Vriendlief zei gister al dat ie een tekort aan vitamine D heeft haha
@KateK Pffff meis ik ben zo blij dat alles goed is! Van harte gefeliciteerd @OW, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En je ongi doorgekomen, deze ronde weer starten? @Kipjes, leg een lekkere kruik op je buik misschien helpt het. @Pien, haha hier ook een grote held op sokken. Baileyman is echt gevaarlijk bang voor spinnen, zo trapte hij een keer kei hard op de rem toen er in de auto een spin voor zijn neus verscheen @Leeftijd, ik ben 25 en woon waar ze praten met een zachte G @Anna, haha dat zijn de zenuwen dat het niet lukte met de ovu-testen.
Hahaha ik ben al een keer bijna uit een rijdende auto gesprongen vanwege een spin Je schrikt je gewoon de blubber van die dingen. Ze zeggen altijd dat spinnen banger zijn voor mensen dan mensen voor spinnen. Nou, ik weet wel zeker dat ik banger ben voor spinnen dan zij voor mij hoor!! @Woonplaatsen: volgens mij is bijna heel NL wel vertegenwoordigd hier (en een stukje België) @Kipjes: idd even lekker een warme kruik erop leggen. @Katek: whaaaa Dreamerman zou er niet mee wegkomen als ie hem niet zou weghalen hoor haha. Fijn he die kwaaltjes!
@bailey ook een brabander dus net als ik Zijn gezellige mensen he hahahaha Ik denk ook dat het door de zenuwen kwam dat ovu test niet ging Maar vanochtend ging het weer goed,geen smiley maar zit pas op dag elf.verwacht het rond eind deze week @kipjes lekker relax dag houden! Heb je verdiend Fijne dag allemaal. Wij gaan ff stad in. Winkels zijn open En dan vanavond ook lekker ontspannen en grenzeloos verliefd kijken. Geweldig programma
Ik HAAAAATTTTTT spinnen, ben er bang voor!!! :x Maar sinds ik wat 'ouder' ben vind ik het ook weer zielig om ze dood te maken. Dus dilemma als er eentje binnen zit.... @ OnsWOnder: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! @ DA, succes meid....respect!! @ Kipjes: je baarmoeder houdt een grote schoonmaak nu, er mag niks achter blijven voor het volgend wondertje die wel blijft plakken. Kruikje en aspirientjes (advil of ibuprofen) helpen ook. Nou gisteren 'gewerkt' op MysteryLand, was leuk. Heb m'n ogen uitgekeken, degene die nuchter waren, waren op 1 hand te tellen. En 's avonds om 22u die Pregnyl moeten zetten . " ik moet ff telefoontje plegen hoor, heb je sleutels van de ambu?' tegen m'n collega. En achterin de ambu bezig met met hele andere dingen . Hup prik erin en klaar!!! Morgen om 11.15u de 5e IUI....... Leuk alle leeftijden en alle plaatsen (sommigen met geheimpjes ). Bailey met de zachte G, hihihi.