Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @dreamer oh jah hihi limburgers ook zachte g

2. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    @ annaatje:ik zag in je hantekening nov uroloog jan uitslag uroloog. vriend lief moet 6 sep naar uro....ik dacht dat je direct de uitslag kreeg. ze kunne toch direct dingen opmerken met zo'n echo.
    @all 31 in drenthe

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Kom even langs om OW te feliciteren! Vind ik gezelliger dan hyves, enne, hier is misschien ook nog een stuk taart te halen?
    LIEVERD, van harte gefeliciteerd!

Oh nee, geen taart meer voor mij... Die laatste zwangerschapskilo's en 10 kilo extra moeten eraf!!

Hier lekker aan het genieten van ons heerlijke meisje, 8 weken is ze alweer!

KateK, gefeliciteerd met je goede echooooo!! Heb je al een idee of het een jongetje of meisje is?

Dreamer, hoe gaat het met jullie wonder?

Niets ten nadele van de andere meiden hoor, maar Kipjeeeeees lieve schat, wat ontzettend klote dat het weer niet gelukt is! Jij moet gewoon de volgende zijn die zwanger is!

Bailey gaat ook voor nummer 2! Spannend!!!

Jullie mannen zijn dus wel makkelijk wat een tweede betreft... Onze dochter is natuurlijk pas twee maanden maar mijn mannetje zegt nu dat hij 1 kind wel genoeg vindt... Hmmm... Hopelijk komt hij daar nog van terug! Hoewel mijn bevalling een eitje was wil ik nog wel even wachten, maar een broertje of zusje lijkt me, met de tijd, toch wel erg gezellig!

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @smurf de uitslag vh chromosomenonderzoek duurde zo lang
    Maar de eerste keer dat mijn man naar uroloog ging kreeg hij inderdaad ook
    Een echo en voelde hij aan de ballen hihi

@loutjelou 8 weken alweer.wow waar blijft de tijd. Vind het fijn om te horen dat alles goed gaat. Als onze eerste iui-d of ivf-d?? Lukt en we mogen een wonder ontvangen dan willen wij vrij snel weer voor een tweede.
    Maar eerst maar hopen op 1 wondertje

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Er is 1 jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat is ons wonder!!! Gefeliciteerd meid!! Ik hoop dat je ondanks de ongi toch een zeer geslaagde dag hebt gehad!!

@ zonnestraal spannend!!!! Ik ga keihard voor je duimen!!! Deze blijft zitten en wordt een plakbeeb :)
    Gaaf hoor werken op ML, er zullen daar een hoop gekken rondlopen...ik zou me suf lachen om die mensen...je ziet weleens van die tv programma's waar ze dan de EHBO post filmen...nou, nou hahahaha...zeer korte rokjes en lavelozen die van hun bestaan niets meer afweten :)

@ bailey hahaha ook al een zeer onverschrokken man dus hahaha...altijd stoer doen maar met spinnen dan worden de Bruce Lee moves opgeborgen en wordt al schreeuwend duidelijk gemaakt dat ik die spin moet weg halen en buiten moet zetten hahahaha zoooo grappig!! Ik heb er wel ontzettend veel lol door!

@anaatje hangen de winkels nog vol?? Of heb je alles leeg geshopt?? :)

@kipjes lekker met een warm kruikje rustig aan doen meid!! Sterkte!!

@katek ja leuk hoor!! Ik ben nu al een paar dagen bijna klacht vrij en misselijk ben ik nog helemaal niet geweest...ik voel me eigenlijk hartstikke goed...alleen heb ik rare trek en af en tie steekjes en ik ben moe maar niet extreem...dus ik geniet er maar van want wie weet is het morgen weer anders hahahaha

@ hier lekker nieuwe haarbanden gekocht helemaal in jaren 50 stijl en een heerlijke high tea gedaan met z'n viertjes...mmmm was zo heerlijk!! Dus ondanks de vele buien toch zeer genoten van deze zondag!! En eindelijk hebben we pirates deel 4 gekeken, niet zoon goede film maar Johnny Depp om naar te kijken maakt een hoop goed :D:p ;)

Nog een fijne av

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ahhhhhhh!! Rot telefoon!!

Fijne avond!!

Liefs Pien

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @pientje helemaal niks gekocht. Kon niks leuks vinden,erg he......
    Maar saaie nieuwe collectie. We hebben daarom maar lekker samen op het terras gezeten

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes hoe is het met je buikpijn

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pientjuh: leuke dag zo te horen!!! en idd

:D

zeker geen verkeerde vent om naar te kijken.. hij fleurt de film wat op :D:D

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mmmmmmmmmmm hier nog iemand met de zachte G:D

Hihihih we gaan gewoon weer starten deze poging.
    Wel weer erg spannend hoor.

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ loutjelou,
    Wat lief !! Ik hoop ook dat we volgende ronde meer geluk hebben :D
    Wat fijn dat alles goed gaat met jullie meisje !
    Hier trouwens ook een man die roept maar 1 keer dit alles te willen doorstaan, dus mochten we geluk hebben en een wondertje krijgen, dan zal het daar waarschijnlijk ook bij blijven.

@ annaatje ,
    Heb de laatste tijd ook moeite met leuke dingen scoren . Vind de meeste kleding echt niet leuk nu. Hier in de buurt hebben ze een Primark , weet niet of je dat kent , maar daar heb ik een hoop leuke dingen kunnen scoren !
    Mijn buikpijn is al iets afgenomen , lief dat je het vraagt.

@ all,
    Ben lekker languit op de bank , so you think you can dance aan het kijken , heerlijk programma :D
    Fijne avond nog en weltrusten voor straks !!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Loutje: wat gaat de tijd toch hard he!
    Ze is nu al een compleet ander meisje als net na haar geboorte of niet?!
    Hier gaat het super met haar.
    Wij wilden van meet af aan al 2 kindjes als het mocht lukken.
    Na de bevalling wist ik even niet of ik het nog aandurfde.
    Maar na 2,5e week wilde ik alweer haha.
    Maar we wachten sowieso tot ze 1 jaar is, aangezien ze een 2e zwangerschap voorspellen die net zo gaat als de eerste.
    Plus dat ik nog bv geef en dat mag niet als we voor een 2e willen starten.
    (maar als ik met bv gewoon een cyclus krijg ga ik ze niet wijzer maken dan ze zijn natuurlijk ;) )

@Pien: haha vond het wel hip staan, fijne av!
    Weten je vriendinnen het al?
    Pb gehad?

@Kipjes: leuk programma he!

13. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    #913 suikerfee, 28 aug 2011
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
    @Loutje, ja baileyman zei meteen al na de geboorte dat hij graag snel voor een tweede wilde gaan.
    Fijn om te lezen dat het goed met jullie, gaat snel allemaal al 8 weken weer :D

@Kipjes, gelukkig dat de buikpijn weer gezakt is. Ik kan ook geen leuke kleren vinden, maar meestal loop ik straks ineens tegen leuke dingen aan als ik opzoek ben naar iets anders...

@Zonnestraal, spannend morgen de IUI hopelijk wordt dit jullie ronde.

@Pien, haha ja ik lig ook altijd dubbel als hij op spinnenjacht is maar toen in de auto kon ik er op dat moment niet mee lachen (achteraf wel)

@Anna, haha ja hier ook een brabander

@All, ja zeker spannend ik ben benieuwd hoe uitgebreid het gesprek enzo zullen zijn aangezien we daar al bekend zijn.

Heb ff vlug terug gelezen mijn geheugen laat me nog een beetje in de steek ;)

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Bah weer maandag...en weer 4 dagen aan de slag...ben nu ivm de echo donderdag vrij...zal wel even wennen zijn want normaal ben ik altijd vrijdags vrij ;)

Iedereen heeft een lekker weekend gehad begreep ik, heerlijk!! Jammer aleen van het weer...maar ik geloof ook niet meer echt in een goede nazomer...jammer hoor...

@dreamer; nee alleen mijn mams en schoonouders weten het en de broers en zussen van ons beide. De rest denkt dat we gewoon nog in het zh lopen voor de mmm...die weten nog van niets...en zeker op het werk moet het stil blijven want 28 sept heb ik contract bespreking en ik weet zeker dat ze me eruit gooien als ze het nu al weten...en mijn volgende half jaar contract loopt af tijdens mijn zwangersverlof...maar ja als ze me er dan uit gooien dat vind ik minder erg :D Nu wil ik wel nog wat blijven doen en bezig blijven...en wellicht gooien ze me er niet uit hoor maar ik ga geen risico lopen...
    En met die darmenbuik zie je wel al wat maar met goede vesten en iets wijdere jurken is het goed weg te stoppen...heb alleen soms het idee dat iedereen het weet en ziet :D:D maar dat zit echt tussen mijn oren hahahaha
    Pb-tje zal ik nog op terug reageren hoor...ik heb hem wel al gelezen...mede klierster hihihi

@anaatje...erg is dat, ik heb dat altijd als ik geen geld heb zie ik de leukste dingen hangen en als ik wel geld op zak heb kan ik niet slagen :(
    Maar terras hangen is ook 1 van mijn favo bezigheden, heerlijk!!

@Bailey nee alles wat rijd daar moet je niet op spinnen jacht gaan...dat is gevaarlijk...maar in huis mogen we er wel om lachen :D

@zonnestraal heel veel succes meid vandaag!!!! Ik ga duimen 11:15u is een goede tijd en een goede dag is het vandaag!!!
    duim, duim, duim, duim, duim, duim!!

@All goedemorgen en we maken er weer een gezellig week van op het forum en prive!!

Liefs Pien

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes jah primark ken ik van naam.maar dat zit bij ons niet in de buurt
    Dag 12 geen smiley

@zonnestraal succes met iui

16. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    @annaatje: kunnen ze veel zien bij zo'n echo. wat was jullie volgende stap......ik hoop dat we een verwijzing krijgen voor een tese

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik reageer zo ff langer, maar thanks meiden!! Lief!!

Alleen voelde ik vannacht geloof ik m'n ei vallen, rond 5u. Kan dat met Pregnyl? En ben ik dan niet te laat??? :(

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wanneer heb je je pregnyl gezet?
    Dat is toch netjes hoor als je vandaag de iui hebt:)

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, je ei is nog 12 uren te bevruchten nadat ie is gesprongen. je bent nog wel op tijd hoor.

OW, heb je nog een leuke verjaardag gehad?

Anaatje wat spannend, je vind je ei vast snel!
    Dames wat hebben jullie weer veel gekletst..ik kan jullie niet bijhouden!
    Haak hier dus maar weer in, kijken hoe lang het nu duurt voordat ik de draad weer kwijt ben.
    kan me moeilijk concentreren.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter hoe voel jij je?
    Nog 5 dagen tot je nod.
    Je weet het toch maar nooit heh hihi.

De verjaardag was wel gezellig, waren gaan uiteten met mijn ouders.
    Had alleen ineens erge last van migraine dus vroeg in bed ;)

Deel Deze Pagina