Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Idd nog 5 dagen...maar ik maak er 6 van hoor.
    Wil echt over tijd zijn voordat ik ga testen deze keer.

Mijn temperatuur doet zo gek.al is ie sinds gisteren eindelijk op het niveau waarop ie altijd zit na ei.
    Maar op dag 5 een mega dip...onder de coverline. Vind het wel wat vreemd...na ei schiet temp heen en weer, dan een megadip en nu gewoon 36.9

liefs

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dat je dat tempen toch volhoud meid.. jeetje. Maakt het allemaal nog spannender volgens mij. Ik zou dat niet trekken geloof ik.

Loutje; mijn gevoel zegt nu: jongen.. maar we gaan het over 13 weken horen! :)

heb ook een relaxed weekend gehad, naar een verjaardag geweest en mensen op bezoek gehad. Lekker rustig aan gedaan. Vandaag tot 11:30 geslapen. Erg! Halve dag alweer voorbij. Maargoed. Wil graag dat de hematoon weggaat, dus doe even erg rustig aan.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    idd katek, rustig aan doen! Groot gelijk, zou ik ook doen.

Volgende cyclus stop ik met tempen hoor, krijg er nu de bibbers van maar zet deze laatste paar dagen nog ff door.

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter jeetje meis...echt zo vervelend! Dat tempen dreef mij op gegeven echt tegen de muren op...aan de ene kant wil je een geruststelling en bevestiging en aan de andere kant maakt het de verwarring alleen maar groter...wel stoer dat je doorzet..en het afmaakt!! En je weet maar nooit ;)

@katek oh wow!! Heerlijk, ik zou dat ook wel willen tot 11:30u slapen...ik ben zoooo moe...en ik slaap slecht s' nachts...vaak wakker om te plassen en bizarre dromen en maar woelen...pfff...ik moet gewoon 4 dagen per week werken...als ik nu al iets zou zeggen dan weet ik zeker dat mijn contract niet verlend wordt 28 sept. Dus ik moet even tanden bijten...maar ik mis me bed iedere seconde achter mijn bureau :D;)

Nou meiden fijne middag nog!!

Liefs Pien

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    @ Panter, toch raar die temperatuurschommelingen. Voel je trouwens al wat? Iets wat op een zwangerschap kan duiden?? Ik duim voor je!! Spannend hoor!!

@ KateK, ja ik zou ook lekker rustig aan doen hoor!!!

Hier IUI 5 met de nodige stress. Namelijk dat het leek dat ik vannacht m'n eisprong had. Kon volgens de arts niet ivm de Pregnyl. En al was het wel zo dan maakt het niet uit zei ze. Dan waren we nog op tijd.
    Aldaar moesten we een half uur langer wachten want ze moesten nog een rietje ontdooien want dit 5e rietjes bevatte te weinig bewegend zaad :x. Nou, ik had er toch de schurft over in. Wat een K*Tzooi allemaal!!! Dus half uur gewacht......
    Toen kwam de arts terug en zei dat de laborant toch nog even een test had gedaan om te tellen (omdat 4e rietje prima was vertrouwde hij deze uitslag niet). En toen dus toch 3 Miljoen goedbewegende zwemmertjes. Dus dat laatste rietje hoefde (gelukkig) niet ontdooid. (we hebben 6 rietjes namelijk ipv 12).

Anyway, door dit alles ben ik erg onzeker qua deze ronde....terwijl ik eerst zo blij was met m'n pracht follikel van 23mm......

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik hoop zonnestraal dat deze ongeluksdag veel geluk brengt.
    Was bij ons toen zo.
    Alles ging mis!
    Een ster in mijn raam van de auto, bijna te laat door file enz.
    Maar 14 dagen later een mooie positest en het resultaat ligt boven in bed.

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @zonnestraal...jeetje...wat een pech allemaal!! Maar ja net wat OW zegt je weet het maar nooit...maar ik kan me voorstellen dat je ervan baalt....en dan zeggen ze geen stress hahahaha...als ze daar dan eens mee beginnen in het zh dan zou dat al helpen ;)
    Hier probeer ik de maandag door te worstelen..pffff...wat ben ik moe zeg...ik zat daarnet op de toilet en ik viel zowat om...ik heb er zelfs aan gedacht om mn wekker te zetten en even een 10 min weg te dommelen...:D:$:p
    Mijn lieve mannetje doet vanaaf de boodschapjes en kookt terwijl deze dame even op het bankie een dutje gaat doen...nog maar een uurtje werken en dan naar huis rijden...jippie!!!

Liefs Pien

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zonnestraal iui 5 is jouw lucky number!
    Hoeveel zaadjes bij iui-d worden er ingebracht
    Ik heb werkelijk geen idee hoeveel het moet zijn...

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    annaatje ik heb het nog nooit te horen gekregen hoeveel zaadcellen er in het rietje zaten.
    Ook nooit gevraagd eerlijk gezegd.

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ons wondertje dan ga ik het vragen. Ik ben altijd erg nieuwsgierig
    Ben nu lekker as the world turns aan het kijken :)

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, vertrouwen houden hoor! De keer dat ik met mijn schoonmoeder heen moest omdat mijn man te zeilen was en ik plosteling een vroeg ei had, we verkeerd waren gereden en de gyn met een tang mn baarmoedermond vast moest pakken wat erna erg bloedde....toen was ik zwanger!!
    Dus alles draait om, negatief word positief.

Ik heb wel eens gevraagd hoeveel zaadjes er in het rietje zaten en de gyn kon me geen antwoord geven. Bij ons word het zaad ook niet bekeken hoor, het rietje word in de handen van de dokter ontdooid en het word er zo ingespoten.

12. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    hee lieve meiden,

doe inmiddels ook in een topic mee waar nog meer meiden deze maand met hun icsi beginnen..maar merk dat ik jullie toch mis hoor...jullie zijn echt fijne meiden en dit is toch echt verreweg het beste topic ;)

pantertje..ikvind het heel spannend of jezwanger bent..heb nog dik veel hoop voor jullie!!

katek zo blij dat het goed is..had ook zelfs gedroomd over knipperende lichtjes in mn baarmoeder na jouw verhaal..

kipjes..hoe gaat het nu met je?

zonnestraal...spannend...wie weet dikke mik deze keer...het is vast goed gegaan, beetje vertrouwen in de artsen hebben dat ze niet niet voor niets een iui doen...geen kans dan zouden ze het niet doen!

pientje..wat heb jij toch een geluk gehad..ben haast een beetje jaloers (niet op negatieve manier hoor)..

annaatje...spannend..jij ook al bijna toch? over hoeveel dagen verwacht je je ei ongeveer?

@all...ben al vanaf donderdag aan het wachten op mn menstruatie..steeds buikpijn, steedsbeetje bruinverlies maar zet steeds niet door...ws van de spanning omdat ik mag beginnen nu met hormonen spuiten..maar wordt een beetje frustrerend nu want weet nu niet zo goed op welke dag ikmoet gaan beginnen...vandaag dag 32 (meestal op deze dag ongi)..dus ga zo maar es een stukje fietsen,misshcien dat het dan doorzet...want volgens mij is cyclusdag 1 pas als er echt veel rood bloed is toch?? zoo spannend allemaal!!

xxxxxxx

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Liev, de eerste dag van ongi is die met helderrood bloed. Dat hoeft niet veel te zijn, het gaat erom dat het echt bloed is.
    Komt je ongi te laat dan zou ik ff bellen met ZH om te vragen hoe je schema er dan uit gaat zien, ws schuift alles dan een paaar dagen op.
    Wat mij betreft ben je hier nog steeds welkom hoor, je hoort er toch ook bij!!!
    Wel spannend zeg, dat het gaat beginnen, 6 mnd geleden zag de wereld er nog heel anders uit he?
    Ben blij voor je hoor!!

Hier geen hoop op zwangerschap, maar lief dat jij hoop houdt! Wie weet helpt het!!

liefs

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hallo lieve meiden, wat een opbeurende woorden!!! Doet me goed!! ;). Ja negatief wordt positief. En dan nu die heerlijke wachtweken, oh wat zijn die weken super!! Gaan lekker snel voorbij en geen stress. Duurde deze weken maar veel langer!!! :D:D:D

@ Pientje, wat een vermoeidheid zeg!! Das omdat je kleine spruitje al je energie opeist en heel hard aan het werk is om groot te worden :).

@ Anna, nou ze willen het liefst dat er meer dan 2 milj goed bewegende zaadjes ingespoten worden. De 1e IUI was 1,9 milj. Was aan de magere kant zeiden ze (maar het kan hoor).

@ Liev, ja tuurlijk moet ik er vertrouwen in hebben. Heb ik ook altijd gehad. Tot de 3e mislukte IUI, toen begon ik het vertrouwen of het ooit gaat lukken wel een beetje te verliezen. Vandaar dat ik toen ben mee gaan schrijven in dit forum. En....het helpt! Jullie helpen me echt!! :)
    Ga jij nu voor ICSI Liev??? Waren er zaadjes gevonden bij je man met de Tese?
    En ja, de 1e dag is wanneer je menstruatie echt doorbreekt. En stress is een slechte factor. Dus lekker fietsen!!!

Liefs

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wondertje fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad.

loutje wat wordt jullie meisje alweer groot zeg!!! mooi hoor.

katek doe maar lekker rustig aan. heb ik toen ook gedaan. wel opletten dat het niet te vaak teveel bloed is wat je verliest, want bij mij zeiden ze toen echt als het heel veel is moet je gelijk bellen. was gelukkig maar beetje oud bloed wat ze zeiden.

zonnestraaltje succes in de wachtweken. hopelijk goed nieuws over 2 weken.

panter en kiyeko hoe gaat het met jullie??

@hier niet veel te vertellen en ff een beetje druk met vanalles dus krijg weinig tijd om te kletsen hier. maar morgen een spannende dag voor ons. de 20 weken echo.

nou meiden fijne avond allemaal!!!!

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pientje: weet je al hoe, wat en wanneer je t de rest van de wereld gaat vertellen dat je zwanger bent?:D

zonnestraal: je bent niet te laat hoor met iui.. en ik weet niet of je je ei sprong kan voelen met pregnyl.:(

panter: groot gelijk dat je er 6 dagen van maakt, ik probeerde ook altijd een dag overtijd te testen..(lukte niet altijd :p) ;)

katek: tot half 12 geslapen!! :$ jeetje haha.. maar goed, Gij hebt excuus, want KATEK IS ZWANGER! :D

zonnestraal: oh balen van dat rietje joh!! maar goed t zit erop.... of eigenlijk uhm.. erin :D;) nee maar ff serieus is echt balen.. dus je hebt nu nog 1 rietje over.... hopelijk is die helemaal niet nodig!!:)

panter: wat een verhaal van je schoonmoeder mee naar de iui enzo.. :$:$

liev: tuurlijk is dit topic leuker, en snap best dat je ons mist haha :D;) hier ook aan t wachten op ongi.. zet ook niet door.. steeds veegje roze... en dan weer niks... snap der niks van :( en ja dag 1 is wanneer er echt rood bloed is..

girl: spannend morgen 20 weken echo!!:)

dreamer: ik had nog voor je gekeken bij de winkel voor die haken die je zoekt, weet je wat ik bedoel?;) maar ze hadden ze ook hier niet meer.. had je anders opgebeld vandaag om te vragen of ik ze mee moest nemen.:)

zo hier vandaag druk dagje gehad.. had eerst een mega gesprek wat erg moeilijk was:(.... en daarna even lekker gewinkeld met lief dinnetje:) en ook daar gegeten..altijd erg makkelijk en scheelt afwas haha:D zo nu lekker al helemaal gedouched en fris en fruitig op de bank hangen :) morgen nog een dagje vrij en dan ga ik even in huis aan de gang.. heb al een to-do-list gemaakt:)

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    okeej misschien moet ik ietsiepietsie minder smiley's gebruiken haha :D

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    hahaha DA smileyverslaafde ;)

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hahahaha smiley's zijn leuk :D:D

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Das waar! Maar teveel leid weer af van de werkelijke tekst ;)

:D:D:D:D

Deel Deze Pagina