whahahahaha ach ja.. dan maar 2x leze kreeg me toch net een vage mail binnen... word er een beetje verdrietig van :'(
nee was t ook echt niet.. ik vul via nipo echt al heel erg lang van die onderzoeken in.. en daar krijg ik punten voor en als ik genoeg punten heb krijg ik bonnen van 10 euro.. ben altijd erg tevreden over.. maar nu net kreeg ik een onderzoek binnen en erboven stond, van een kennis hebben wij vernomen dat u zwanger bent, en krijg nu vragenlijsten binnen over zwangerschappen.. ik klikte hem aan en moest meteen invullen hoeveel weken, en als ik niet meer zwanger zou zijn moest ik 99 invullen.. nou heb dat maar gedaan om de lijst te beindigen maar goed...ben nu van een vrij goeie bui.. naar een innerlijke verdriet gegaan....... :'(
Och DA, wijffie toch!! Niet leuk!! Leuk hoe ze met zo'n K*T-mail je humeur kunnen verpesten hè :x. Virtuele knuffel van mij voor jou!
@DA: altijd confronterend dat soort dingen. Toevallig was ik vandaag ook voor die haken aan het kijken en kon ze ook niet vinden haha. Grappig dat jij er ook aan dacht, je bent lief! @Ons wonder: bah, migraine. @Zonnestraal: hier was de IUI ook echt een rommeltje en wist zeker dat we geen kans hadden. Ook hier ligt het resultaat boven te slapen. Dus ik ga duimen! @Pien: haha ik dacht ook dat iedereen het kon zien Ben heel dun, dus die megadikke buik (in mijn ogen natuurlijk) kon toch niet te missen zijn. Heb tot 12 weken met wijde tops gelopen hahaha. @Panter: vervelend dat je geen pijl kan trekken aan je temp. Overigens rommelt die wel vaker na een mk. Mn duimen draaien voor je! Ehh fijne avond allemaal haha. Kan even mn gedachten er niet bij houden!
Meiden, geen leuke kleding te vinden? Mijn hele winkel hangt vol met leuke dingen! Allemaal langskomen dus!!!
@ Dreamer, ohja? Hoe ging die IUI dan?? Wel hoopvol om te lezen . Heb even je fimpjes bekeken, mooiiiii!!! En herkenbaar! Wat een geschenk zeg een pracht-dochter via KID. En zwangerschap en geboorte verliep allemaal goed? Hoop dat ons dat ook gegund is....
Gaaaap....hier net wakker en nu rechtstreeks door naar bed Lees morgenochtend op het werk even bij...ben zo ontzettend moe Weltrusten allemaal Liefs Pien Digitale knuf van mij voor jullie allemaal!!!
@Zonnestraal: ei was al 25 mm op dag 12 en had nog geen posi ovu test! Die avond wel posi test, dus dan zou pas dag 14 de IUI zijn. Smorgens ovu test nog posi, maar had met ochtendurine getest. Dus meteen erna weer geplast en getest, die was nega! Dus stresssssss. Gebeld naar MCK, overleg gehad en toch meteen die middag komen voor IUI. Mn temp gaf aan dat mn ei al was geweest, eitje springt met 25 mm natuurlijk al bijna meteen. Dus ik had echt het idee dat het onmogelijk moest zijn! In 26 rondes nooit een ei eerder dan dag 14 gehad, dus dat klopte ook al niet met hoe het nu ging. En toch was het raak! Zwangerschap en bevalling zijn niet goed verlopen, maar daarover wil ik hier niet uitwijden. Vragen via pb mag altijd!
Nou Dreamer, lijkt net mijn verhaal !!! Mijn follikel was 23mm op dag 13. Maar ovu-test negatief!! Dus toen moest ik Pregnyl gaan spuiten diezelfde avond om 22u. En dan 36 uur later de IUI. Dat was dus vanmorgen om 11.15u, maar voelde dat het eitje afgelopen nacht al gesprongen was . En de rest van het verhaal ken je....Nou ja, op goed geluk!! Niet leuk van je zwangerschap en bevalling :x. Gaat het met je dochtertje allemaal goed? Hoe heet ze??
@Zonnestraal, dat moet goed komen hoor Ook bij mij liep het anders als anders, er ging niets mis maar mijn cyclus was anders als anders. Het lab in Gent was gesloten ivm de Gentse feesten, mijn ei-sprong had ik al 4 maanden op dag 17 (ovu-testjes gedaan om te oefenen ) Het lab ging op dag 18 van mijn cyclus weer open. Dus wij en Gent hadden verwacht dat we pas in augustus zouden kunnen starten ipv Juli, maar wonder boven wonder kwam mijn eitje 1 dag later en konden we toch beginnen. Ik voelde mijn ei springen in de wachtkamer vlak voor de IUI Het resultaat ligt boven in bed @DA, nee dat is zeker niet leuk zo'n mailtje :x Knuffel voor jou!