Bij mij sprong mijn ei in de wachtkamer, met de echo was hij niet meer te zien maar ze konden wel zien dat ie waarschijnlijk net gesprongen was. Ons resultaat ligt hier prinsesheerlijk naast me in de wieg te slapen! Ik heb overigens wel, op het overlijden van mijn vader na, een super zwangerschap en dito bevalling gehad! Ik zou er zo nog wel 10 willen krijgen! Haha.
Goedemorgen, Gelukkig alweer dinsdag! Het weekend is weer een stapje dichterbij Zo wat is er een hoop gekletst hier!! @louloutje ik kom ook hoor...leuk!! @anaatje...ik duim voor een snel ei meid!! @zonnestraal allemaal positivo's hier dus wij houden allemaal moed!! Het komt goed...wij duimen voor je!! @DA jeetje wat een lekker mailtje zeg...tsssss....echt erg! Leuk dat soort onderzoeken en zeker om aan mee te doen maar snijden ze recht door je ziel!! Goed van je zeg om gelijk te mailen en aan te geven dat ze er niet nog verder naast kunnen zitten!! Stoere chick!! @dreamer ja het is echt heel erg....maar ik kan hem ook niet meer inhouden zeg maar...vooral aan het einde van de dag is dat lastig want dan groeit tie met de minuut...ik ben ook niet dik maar draag nooit wijde kleding, ik ga dit weekend maar even de stad in om wat leuke tuniekjes of jurkjes te scoren Ik moet toch nog 5 weken zien door te komen zonder dat het hier opvalt. In principe willen we het pas na 12 weken aan de rest van de omgeving vertellen...ik vind het nu ook nog heel eng...we hebben toch met 7 weken vmk gehad ong. een 1,5 jaar geleden en tot die tijd heb ik best de zenuwen....ook omdat ik nu bijna geen kwaaltjes of pijntjes heb...maakt me toch onzeker Dus we hebben besloten om echt de 12 weken af te wachten...wellicht 11 weken en een paar dagen Maar dan zit voor mij de eerste grote stap erop en dan zal ik waarschijnlijk ook wat meer kunnen genieten...voor nu blijft de onzekerheid hangen en de angst.... Ik voel me wel zwanger maar ja dat zegt toch niet zoveel.... Heb wel net een gesprek gehad en mijn contract wordt verlengd ze zijn erg blij met me, altijd leuk om te horen Maar ja we tekenen het pas 28 sept dus ik moet nog even mijn buik inhouden tot die tijd...nog 5 weekjes...pffff...hopen dat dat gaat lukken!! Nou meiden ik ga aan de slag!! Werk ze en thuis ze Liefs Pien
heb een excuus van nipo gehad, en of ik deze link van die vragenlijst wou doorsturen naar alle zwangere die ik ken.. pfff.. f*ck off!!! <--sorry..:x:x..ben echt in een pest humeur... aan de ene kant maar goed want k moet nog veel doen in huis.. en als ik een pest humeur heb.......... ga ik poetsen....
@ zonnestraal: duim voor je! @ darkangel, ik zou helemaal van slag zijn na zo'n eerste mail, kan me voorstellen dat je nu ook een pesthumeur hebt! @ kiyeko, geniet van je trouwdag, het is zo voorbij, maar je houdt er wel schitterinde herinneringen aan over! @ girl, vandaag je 20 weken echo, spannend! leuk om jullie wondertje weer te zien... @ all, heb even bijgelezen na een weekendje afwezigheid ivm bezoek aan schoonzusje in Rotterdam.. Heerlijk weekend gehad, zaterdag vertrokken en lekker bij schoonzusje gegeten en gekletst. Zondag workshop magnetiseren en coaching gevolgd, schoonzusje is daar actief in.. Heel emotioneel dat magnetiseren, had een magnetiseur die me vertelde dat ik een denker was en dat ik vastloop door opkroppen van emoties, kon tranen toen helaas niet meer binnenhouden.. Hoeft ook niet, maar vindt het zo sneu voor manlief.. Daarna gesprek met organisatrice van workshop, is zelf ook een coach en zegt contact te kunnen maken met overledenen (leuk voor zo'n sceptische mensen als wij zijn).. Uitgelegd waar wij tegen aan lopen door onze confrontatie met onvruchtbaarheid, niet aangegeven aan wie het lag (aangezien schoonzusje dat niet weet en manlief niet wil dat ze het weet) begint die coach te vertellen dat vader van manlief (die 17 jaar geleden overleden is) vindt dat manlief actiever moet worden, zich liever moet opstellen en dat hij "impotentie" niet mee heeft gekregen bij geboorte en dat we goed moeten laten uitzoeken waar het door komt, afwijkingen op y-chromosoom zal wel zo zijn, maar is niet oorzaak volgens haar... Zij zag vader van manlief met twee kinderen aan de hand.. Wij te overrompeld om te corrigeren dat het niet om impotentie gaat, die volgens haar ook tussen oren zit en over gaat met actiever worden, en te overrompeld om te vragen of die twee kinderen die zij dan zag biologisch van manlief zijn.. Heel verwarrend gesprek.. Daarna toch weer onzekerheid of we er goed aan doen om verder te gaan met donor, volgende week zal poging twee dan zijn, of dat we toch verder onderzoek moeten laten doen.. We gaan er nog maar eens goed over praten deze week en eens kijken wat we nu echt willen, wat ze ons verder meegaf is dat we een kind niet moeten zien als opvulling, maar eerst echt gelukkig moeten zijn met elkaar.. Hebben allebei het idee dat dat wel zo is, maar dat een kind het plaatje echt compleet zou maken.. Gisteren er niet te veel mee bezig geweest, leuke dag in dierentuin gehad.. Sorry voor de lap tekst, scheelt dat ik het hier even kwijt kan... Ga zo maar eens naar een vriendin, even aan iets anders denken...
@kiyeko ohh spannend bijna trouwen Ik g duimen voor baby en mooi weer vrijdag Hsg heb ik gehad op dag 5 of 6.d moet na je menstruatie Zijn en voor je eisprong. Geen zorgen maken over hsg Ik voelde bijna niks Ik ga zo werke tot 20 en daarna zumba om 21 Liefs
Wat wordt er weer heerlijk veel gekletst. @ Pien: gefeliciteerd met de verlenging van je contract! @ Kiyeko: spannend allemaal zeg, zin in je trouwdag? @ DA: ik vind het niet prettig om met een hele volle maag te sporten. Ik zou zeggen lichte maaltijd ervoor en erna nog iets van yoghurt ofzo. En idd ontzettend lullig van het nipo! @ ei: kunnen we een voorzichtige conclusie trekken dat je meer kan hebt op een succesvolle zwangerschap wanneer er problemen zijn met ei of IUI? @ monatoetje: laat je niet gek maken hoor! Volgens mij zijn ze gewoon een beetje aan het gokken en kijken ze dan naar jullie reactie (en dat van de impotentie en het niet gelukkig zijn met elkaar klopt toch niet? waarom de rest dan wel?) @ all: Ben deze week weer aan het werk gegaan. Nu op naar de intake KID in Voorburg (16/9) en second opinion in Brussel (30/9).
@Pien; dat uitslapen kan ik anders ook niet hoor zo lang, maar ben nu even vrij/ziek. Moet anders ook 30 u/pw werken. @Zonnestraal; het komt vast goed meid! Ik duim voor jullie! Ik was deze keer ook in de veronderstelling dat er verschillende fouten waren gemaakt, en hadden niet verwacht dat het goed zou komen.. ik was er echt van overtuigd. @Girl; ik verlies nu al sinds vrijdag helemaal niks meer. Alleen zaterdag avond nog een sliertje rood, maar dat was het laatste. Ben benieuwd hoe het bij je echo was vandaag (of ben ik gewoon nog niet zover met lezen?) Zal het zo wel zien. @DA; wat een rare mail inderdaad!!! Vaag hoor! En wat en raar verzoek dan weer.. bah bah wat een gevoelloze hufters! Ik zou voor het sporten eten overigens. En erna wat eiwitten zoals yoghurt. @Monatoetje; jeetje wat een heftige reading (zo kan ik het noemen toch?) maar even laten bezinken. Veel dingen die zij/hij ziet komen wel overeen met de werkelijkheid, maar of ze letterlijk zo zullen zijn is de vraag. Net als de impotentie waar ze/hij het over heeft, dat is dan wat anders, maar het voelt dan in hun geval wel zo. Ze hebben mij altijd gezegd dat er een meisje bij me is. Ben dan wel benieuwd of ons eerste kindje ook een meisje is. @Kiyek0; ik duim voor je meid, en alvast een fijne trouwdag toegewenst! Ohja en dan nog even over mijzelf; heb net de verloskundigenpraktijk gebeld en heb met 10 weken mijn eerste echo daar. De 20ste van Sept. Ze vroegen nog of ik een screening wilde ivm downsyndroom (hebben we verder ook niet in de families), maar dat hoeft wat mij betreft niet, als is het een kindje met down, het zal wel ons kindje zijn, en wie ben ik dan om te zeggen; haal maar weg. Jeetje.. dat zou wat zijn hey.. nooit. Tenzij het een kasplantje wordt, dat gun ik niemand en zo zou ik zelf ook niet willen leven. Ben hier dus alweer een tijdje over aan het nadenken..
monatoetje: idd heftig hoor! katek: ja he.. stelletje (piep) zal t maar niet uitspreken.. zo ik ga aan de poets.. moet t echt even uit mijn systeem hebben..
kiyeko: okee, denk dat ik gewoon een boterhammetje pak dan en na het sporten ga eten.. kook ik gewoon van te voren zodat ik t alleen op hoef te warmen.. ben weer verder poetsen
@kiyeko spannend!!! Ik ga heel hard duimen voor mooi weer vrijdag!! Gaaf hoor trouwen....een heerlijke trouwdag toegewenst meid!!! Geniet er met volle teugen van!! @girl veel plezier vandaag met de echo, leuk!! 20 weken weer zoon lekkere mijlpaal @monatoetje ik ben laatst naar een medium geweest...dat was wel super gaaf en ze wist een hoop; om een voorbeeld te geven...ik had een foto mee van mn vriend en toen gaf ze aan dat ik geen red bull meer moest kopen want hij dronk daar veel te veel van en ik kocht dat steeds weer...en daarmee sloeg ze de spijker op zn kop...ik had al een paar x thuis tegen vriendlief gezegd dat hij niet zoveel moest drinken van die troep maar ik haalde het zelf steeds in huis...had al een paar x dit gedacht terwijl ik in de super liep...klein voorbeeldje maar ze had meer van dit soort bizarre dingen en uitspraken. Ik sta in het midden van dit soort dingen, ik geloof dat er mensen zijn die meer kunnen voelen dan ik en mijn energieveld kunnen opvangen...en ik vind het wel super interessant...maar het is jammer als je er meet nog meer vragen uitkomt dan dat je erin bent gegaan... @Katek...nou ik zou zo verkering zoeken met mijn bed op dit moment...ik ben een partijtje moe...niet normaal...volgens mij ben ik begonnen aan mijn winterslaap Dus ik begrijp je wel hoor meid En natuurlijk begrijp ik dat je normaal moet werken maar ik zeg neem het er lekker van!! Gefeliciteerd meis met 7 weken vandaag!! En lekker je echo op de 20ste!!! gaaf!!! @cat123...ja super bedankt!! Nu alleen hopen dat de buik nog even 4 a 5 weekjes weg blijft hahahaha...maar ik heb het contract al vast gehad...ondertekenen gebeurd de 28ste! @cat ik ben toevallig 9 sept in Voorburg voor echo 3 @DA iets lichts eten voordat je gaat en een niet al te zware maaltijd na het sporten...doe ik ook 3x per week en dat bevalt prima...en niet gelijk volgas gaan hoor...lekker langzaam opbouwen is beter voor je lijf en spieren @anaatje werk ze meid, wat een lange dag..pfff!! Succes!! @ All sorry dat ik ergens niet op heb gereageerd...maak het vast wel weer goed Liefs Pien
Wauw wat is hier veel geschreven al, en tis nog in de ochtend, hahahahaha!!! @ Bailey, elke maand stipt je ei en dan die laatste maand een dag later.....das typisch 'het heeft zo moeten zijn'. Mooi om te lezen. @ Annaatje, wacht je op je ei....tsja, dan duurt het allemaal weer net wat langer. Been there . Maar hij komt eraan hoor!! @ LoutjeLou, jeetje ook al in de wachtkamer gesprongen hihi . En wat fijn een heerlijke zwangerschap. En wat afschuwelijk van je vader. Was hij ziek of plotseling??? @ Pientje, gefeli met je contractverlening . Nu nog ff buikie inhouden 5 weken lang, zou dat lukken? @ Kiyeko, volgens mij hebben de dames hier ook amper kwaaltjes, dus kan alle kanten op!! Maar ik zou ook voor de trouwdag testen. Trouwdag moet niets in de weg staan!! Spannend hoor. Ik ben vorig jaar getrouwd op 10-09-10. Was SUPER . Vrijdag wordt mooi weerg geloof ik , in iedergeval droog . @ DA, dat zijn van die gevoelloze mensen met 1 hersencel die geen inleveingsvermogen hebben. Ga lekker poetsen en laat hun barsten. :x. En inderdaad, voor iets kleins en daarna eten. Want hetgeen je daarna eet verbrand je veel sneller doordat je gesport hebt. Ik at ook wel 's van tevoren, maar dan wel 1,5u tot 2u vantevoren, @ Monatoetje: Thanks . Wat heftig zeg zo'n reading!!! Het zet je tot nadenken en dat is op zich niet erg. Ik heb ook 's een reading gehad, maar dat was bij iemand thuis. En dat is denk ik 6 jaar terug en denk er nu nog steeds aan soms. Zij vertelde dingen , die kon ze absoluut niet weten maar wist ze wel. @ Kate, thanks wijffie. 20 sept. de echo dus? Wat spannend!!! Laat je de echo zien aan ons? @ Pientje, hahahahahahahahahaha!!! Ook al een vent verslaafd aan de red bull?!?!?!? Hier thuis nog zo 1, en hoe!!! En toen nog niet bekend was waar het aan lag dat we niet zwanger werden ging hij bij toch maar 's minderen. Maar na z'n Tese en azoospermie zegt íe: ik kan drinken wat ik wil, ben toch onvruchtbaar, HAHAHAHAHA!!! Apart hè zo'n medium...... Jij hebt je echo 09-09?? Mogen we die zien hier?!?? Liefs!! Niet zo veel schrijven hè, kan het amper bijhouden .
Heb aankomende donderdag 2e echo en 9 sept 3e echo...vroige x kreeg ik geen fotootje mee dus ik ga er nu maar naar vragen... Dus ik zal kijken of het lukt....er zal met 6 weken en 4 dagen nog niet zoveel te zien zijn hoor denk ik, en de week erop gaan we met 7 weken en 5 dagen...dus ik hoop dat daar wel wat meer te zien zal zijn... Liefs Pien
zo badkamer is klaar.. bovenverdieping gestoft en gezogen.. wasje staat aan.. wc beneden is klaar.. nu huiskamer en keuken opruimen en stofzuigen en even overal een doekje overheen halen en dan vind ik t wel weer even goed zo.. ben al heel wa kwijt hahaha
Voel je je weer iets beter Dark? Hoop het . Die echo na 7,5 week is ook prima voor hier Pientje . Ben zoooooo moe, dat is denk ik echt een bijwerking van die Pregnyl. Raar geslapen en veel gedroomd. Werd even wakker, wist niet meer waar ik was hahahahahaha! Tot 11u geslapen en nu weer moe. Lady's ben wel weer positief hoor en dat komt mede door jullie. Thanks daarvoor!!
ja jewell hoor... als ik me eenmaal kut voel kom ik er maar moeilijk weer vanaf.... ben nu alweer sjagie aan t worden omdat ik me andere sportschoen niet kan vinden... zucht...