Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Girl, wat leuk een meid!! was alles goed op de echo? Kunnen genieten van jullie wonder?

Iluna, wat naar van je ouders. Mss weten ze niet goed hoe ermee om te gaan en denken ze dat jullie er liever niet over willen praten?

Hier geen nieuws, ga zometeen ff mn kop scrubben en een maskertje opdoen. even lekker chillen, en hopelijk dan weer een frisse kop!

liefs

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Iluna bah dat is niet leuk van je ouders.
    Moeten jullie net steunen en moed geven:(
    Dikke knuffel!

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Panter; ja das wel een mooi echo apparaat, kan zowel extern als intern (speciaal voor DarkAngel).. bestellen dat ding! Moet ie wel even op een centraal punt in NL staan natuurlijk :)

@Girl; wat leuk een meid! Kun je lekker meidenkleding kopen.. zoo schattig.. :D

@Iluna; ik denk dat je ouders niet goed weten hoe ermee om te gaan. Mijn vader kan ook niet zoveel met onze situatie en heeft/vraagt er nooit over. Ik bespreek dingen met mijn moeder en wsch brieft zij het wel weer door. Maar ook zij vraagt niet uit haarzelf. Ik denk dat het voor hen net zo schrikken is. Misschien kun je eens aangeven dat je het wel prettig zou vinden als er gewoon open over gesproken kan worden. Hoe voel je je verder?

@DA: wel flauw dat je omwille van je privacy verteld dat je iets vets leuks gaat doen en dat je een vet leuke dag hebt gehad, maar vervolgens kunnen we niet met je mee genieten want we weten er niks van.. :p

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je meiden!!! erg schatttig inderdaad. heb al een heel leuk setje kleren gekocht wit lief shirtje met spijkerrokje en een roze legging van lief :D

wondertje we gaan steeds heen en weer met kletsen want las net pas het bericht van je in de andere topic.

panter alles zag er goed uit op de echo. het was eigenlijk een korte echo maar ze had alles goed laten zien ook toen we al wisten wat het werd. en we zouden een 2d foto krijgen en we hebben een 4d echofoto meegekregen :D

al getest?? kan al wel hoor!!!!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Girl: jaaaaaaa een meisje :D
    Zoooo leuk!
    Hier geloof ik de halve Lief winkel liggen haha.

@Panter: als je de 3e afslag op de rotonde neemt, dan linksaf en immer grade aus.
    Dan is het denk ik 2x de helft fietsen!

@Iluna: lastig.
    Misschien durven ze er niet over te praten, bang om jullie te kwetsen?

@Ons wondertje: hij heeft wel veel keus in dames zo he :D

@All: vandaag even leedvermaak gehad over onze situatie.
    (kan hard overkomen als je dit soort humor niet gewend bent)
    We hadden het erover dat veel jongens kinderen verwekken bij verschillende moeders en vervolgens de kids nooit zien.
    Dat dat nogal sletterig is.
    Dus ik schiet keihard in de lach.
    Ik zeg, IK ben helemaal erg!
    IK weet niet eens wie haar verwekker is :p

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: hahaha ja sorry :p

7. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    @ All; dank jullie wel meiden!
    Vanavond positieve ovulatietest gehad, dus morgen bellen dat ze mogen gaan ontdooien...... Woehoe!

@ Sweet Lilly; Kan ik me goed voorstellen. Mij heeft het ook
    even goed gedaan. Probeer een beetje af te schakelen en tot over een tijdje weer ;) X

@ panter: Aaaaah nee he!!!!! Grrrr.... Balen zeg :(

@ Girl; Een Baby-Girl voor Girl86... Proficiaaaaaaat!!!!

@ Dreamer; hahahahahaha ik vind het wel een goeie :p

XXX

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer ja heh hihihih een heeeeeeeeeeeeel harem hihihi

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    laloutje: spannend!!

all: goeiemorgen *gaap*

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hi :D
    Vanmorgen weer temp van 37.0 :D

Krijg nu toch wel weer hoop, al heb ik alle ongiverschijnselen. Maar heb nooit zo'n hoge temp...al 4 dagen 37.0 of hoger..alleen gisteren 36.92...
    Coverline is 36.6...dus maak mezelf nu officieël gek :p

Zal wel weer niks zijn...niet getest. Wacht tot vrijdag, als er dan nog geen bloed is ga ik testen.

Dreamer, de rotonde hier heeft maar 3 afslagen....dus dan zou ik weer terug fietsen naar huis. Je woont vast niet naast me, want heb alleengaande buuf's aan beide kanten van 55+ :D

liefs

liefs

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: okeej, hoop=goed!!!!

12. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yeah! Eindelijk vakantie! Vrijdagochtend heel vroeg gaan we twee weekjes kamperen in Frankrijk. Ben dan niet online en mis helaas een heleboel spannende uitslagen...

@ panter: zo spannend, hoe hou je het vol om niet te testen?

@ laloutje: vandaag naar het ziekenhuis voor TP?

@ girl: een meisje! Wat leuk!

@ Dreamer: dat lijkt me heerlijk, thuisblijfmoeder zijn.

@ Iluna: vervelend dat je ouders er niet over praten. Misschien durven ze niet zo goed...

@ loutjelou: Dat is pech zeg, paar daagjes ziekenhuis. Wel fijn dat je kleine meid bij je mocht blijven. Gaat het weer beter met je?

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Cat, fijne vakantie!! Heerlijk er even lekker tussenuit.

Ik heb zondag al stiekem getest..negatief ;)
    Dus vandaar dat ik het volhou om niet te testen....

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter wauw dat is weer spannend:D
    Ik duim verder hoor hihi.

Hier is de ongi losgebarsten:)

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    spannend panter! :D wat is je officiele testdaum (kan het niet onthouden allemaal.. ;) )

OW; klote man dat je ongi is doorgebroken, maar nu weet je wel dat het definitief is. :( hopelijk kun je een beetje genieten van het mooie weer vandaag.

Cat; fijne vakantie meid! :D

Hier gaat het redelijk. Voel inmiddels weer vanalles en wordt er lekker onzeker van. Mijn man is vandaag buiten de deur klussen (nee niet "klussen" ;) ) dus ik moet mijzelf even zien te vermaken. Gister de hele tijd lopen Googelen op symptomen van 3 dagen na tp etc. Merk dat ik er niks mee kan. Iedereen is anders. Kon ik de tijd maar even versnellen of in een diepe slaap en dan rond td wakker worden. I hate this!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Katek idd elke persoon en zwangerschap is anders dus je kunt er idd niks mee:(
    Ik duim iig:D

Ooh mijn zin is wel goed hoor, vanmorgen ff dipje maar dat ben ik weer te boven.
    Heb ik trouwens altijd als ik ongi ( moet) worden,
    PMS;)

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek, ik moet 4 augustus ongesteld worden. Over 2 dagen dus...
    Kan me je gegoogle voorstellen hoor, ik google ook wat af...
    Het is ook reuze spannend, en google is een wereld aan info.
    Maar die info is ongefiltert, dus je leest meer doemscenario's dan succesverhalen.
    Succesverhalen staan er vaak niet op...

Poe hee wat is het warm vandaag! Net mijn was buiten gehangen en nu na 45 minuten is het al droog.
    Dat belooft wat, straks de parasol maar buiten zetten en met boek in tuin als het uit te houden is.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nu ff op de belg naar een programma aan het kijken.
    En die man wil geen kinderen meer.
    Die vrouw wel.
    Zegt hij tegen die vrouw: je weet niet eens of kinderen kan krijgen.
    Vrouw: maar ik wil het wel weten en anders moet ik voor een andere partner kijken.
    Hij: Misschien verdwijnt je kinderwens als je neit zwanger kunt raken.

Wat een l*l zeg!!!!

19. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ panter: ik hoop met je mee! duim voor je!

@ ons wondertje: ontzettend rot dat deze poging niet gelukt is, hoop en duim voor je dat je snel een geslaagde poging hebt!

@ iluna: ik hoop dat je ouders het ook een plekje weten te geven!

@ girl:leuk! een meisje!

@ all: een berichtje vol hoop voor iedereen, maar ook voor onszelf. Vorige week gestart met ovu-testen, inmiddels al geïnsemineerd. Het is vreemd, maar ook heel bijzonder.. Eerste keer allebei met tranen in onze ogen gezeten, ontzettend blij dat we deze kans krijgen.. Nu wachten of het resultaat oplevert..

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter; als je de was een dag laat hangen is het net karton. hahaha.

OW; wat een hufter zeg die man! En wat pijnlijk voor die vrouw. Zo'n man verdient haar ook niet vind ik.

Monatoetje; wow wat spannend zeg! Wanneer is jou testdatum? Ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina