Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja in dat opzicht ben ik idd erg ongeduldig.. bij veel dingen eigenlijk, behalve op mijn werk... haha daar heb ik een engelengeduld.. maar heb me schoen gevonden... maar ben gewoon gestrest... in ieder geval zo voel ik me al de hele dag....

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou dames, here we go hahahaha tot strakkies..

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Good Luck DA!!! Je mag trots op jezelf zijn!! ;)

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    jemig wat veel schrijven jullie!!! was gisteren erg slecht te pas en vanochtend ook gewoon van de spanning of alles goed zou zijn.

nou alles was dus helemaal goed!!!! en ons meisje groeid goed!!!

nou meiden hoop een beetje mee te komen met jullie gesprekken vanaf nu, maar sorry als het ff niet helemaal gaat lukken.

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ zonnestraal ik ga m'n best doen :) eerst in spanning afwachten of het kleine beebje goed groeit...

@DA succes meis met het sporten!!! Even ontstressen en je in het zweet werken voor het goede doel ;)

@girl wat ontzettend gaaf!!! Gefeliciteerd meid met weer een super mijlpaal!! Hoe was t om jullie meisje in het echt te zien?? Oh wat gaaf!!! Ik hoop dat wij dat ook in dec mogen meemaken...
    Heerlijk meid, zweef maar lekker weg op die enorme grote roze wolk!!

Fijne avond meiden!!!

Hier ga ik het record bankhangen proberen te verbreken ben weer zoooo moe :)

Liefs Pien

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hai dames..

7. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ monatoetje, kan me voorstellen dat zulke inzichten je nogal kunnen overrompelen en onzeker maken. Ga er rustig met z'n tweën over praten.
    Mij heeft bij een bijscholing iemand die beweerde helderziend te zijn verteld dat het voor mijn man en mij helemaal geen probleem zou zijn om zwanger te raken... *pffff* zij zag zelfs al twee kindjes in de nabije toekomst.
    Toen vond ik het leuk om te horen, nu denk ik dat zij gewoon gekletst heeft zonder echt iets te 'zien' want manlief heeft echt, en bewezen geen zaadjes.
    Kortom, ik geloof (nou ja, weet het bijna wel zeker) dat er mensen zijn die meer zien dan de rest. Alleen zijn er ook een hoop mensen bij die dit beweren en niet waarmaken en zo naar mijn idee nogal onrust stoken en verdriet veroorzaken.

@kiyeko: succes en een hele fijne trouwdag :)
    En natuurlijk ook zonnestraal - spannend! Op naar veel vet positieve zs tests! :D

@ girl, wat fijn dat jullie kleine meid goed groeit, en er alles op en aan zit! ( ;) ). Ik heb vandaag nog aan je gedacht....
    Ik heb volgende week weer een echo en vind het best spannend na de schrik van de 20 weken echo bij ons.
    Al maak ik me sinds wij haptonomie doen niet meer zo veel zorgen dat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn met ons ukkie. Zooooo gaaf als de kleine op de oefeningen reageert, en nu al tegen Papa's hand aan gaat liggen. Echt heel mooi...

en sorry als ik niet op iedereen reageer, ik kom niet meer mee met jullie tempo. merk toch dat met de groeiende buik alles wat trager en langzamer gaat.
    Van harte nog gefeliciteerd met je verjaardag wondertje, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    Fijne avond dames & lg! :)

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net thuis van werken en nu zumba
    Heb dr zin in
    liefs

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag 14 geen smiley
    Pff wordt nu al hopeloos dr van

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: oh balen !!

ik ben de hele dag werken dus tot vanavond.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Anna ik blijf duimen voor je voor een mooie smiley!
    Misschien een iets langere cyclus?

Hier gisteren cd 3 gaan bloed laten nemen.
    Straks word ik gebeld voor echo en weer een bloedafname.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haaai kletskousen!

Ik kan jullie ook niet goed bijhouden!

Iluna, hoe voel jij je?

Girl wat fijn dat ze het zo goed doet!!

Anaatje, geen zorgen maken hoor. Mijn eerste KID cyclus was ook van slag. Onbewuste spanningen. Je ei komt wel meis...gewoon doortesten. mss heb je cyclus van 30 dagen dan vind je pas op dag 16 je ei.

liefs

13. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Anna welke dag zit je nu? Panter gaat spannend worden!! Kiyeko!!!!!al getest?????morgen is DE DAG!!!wordt fantastisch!!geniet ervan!! Iluna hoe voel jij je idd? Wonder waarom prikken?? DA hoe gaat het bij joh vandaag?? Ik net eerste prik gezet,woo gaat wel tegen m'n natuur in, maar na 1 keer twijfelen erin gezet, viel reuze mee , geen pijn..wel zat er bij het uithalen druppeltje vocht op naald en op m'n buik is dat erg?? Later meer,vanaf mobiel..irri!! Liefs

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve allemaal,

@annaatje laat de moed niet zakken hoor meid! Je ei komt echt wel..hou hoop!

@ DA werk ze!

@Ons Wondertje waarom nemen ze een bloed af en een echo als ik vragen mag? Is het voor een bevestiging of een uitsluiting? Wellicht een domme vraag maar was benieuwd :)

Hier gister om 9u naar bed toe gegaan en nog ben ik moe...voel me vandaag ook niet helemaal topfit een beetje keelpijn en steeds het gevoel van een koortsig hoofd en vanochtend was ik misselijk bleh...morgen wel weer naar ons beebje gluren...moet daar morgen om 9:10u zijn dus lekker vroeg en ik ga nu wel om fotootjes vragen :D
    Vandaag proberen de dag door te komen op het werk en gelukkig mag ik vanaaf aanschuiven bij mijn lieve schoonouders dan kan ik daarna richting huis en mijn bed in :D
    En donerdag heb ik na de echo nog 1 afspraak en daarna kruip lekker met mn boek op de bank thuis, even lekker niets...Het valt me soms toch zwaarder dan ik had verwacht om 4 dagen te werken...:)

Nou dames geniet, werk ze en super fijne dag toegewenst!!

Liefs Pien

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    hahahahahahahahaha....wat ben jij al lekker wakker op deze vroege morgen...krijg gewoon een beetje extra energie van hihihi

16. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Hahaha pientje!!!klaar wakker idd doordat ik die spuit moest zetten!!!zowat Es' douchen en ontbijten,heerlijk vrij dagje!van jou klinkt pittig zeg!vervelend dag je jf niet fit voelt en steeds moe!!1 dagje nog gaaf vast heel snel!!zeg em op en spannend MORGFN nr de beeb kijken!!!liefs liefs liefs

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier minder neiuws...bloeduitslag progesteron op dag 7 na ei:
    22
    Veels te laag dus...:(

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    liev met prikken moet je de naald ff 10 seconden laten zitten voordat je hem eruit haald dan gaan de laatste druppels er nog in en heb je dat niet dat het op de naald zit.

annaatje je cyclus kan goed een beetje van slag zijn omdat je het spannend vind en dat dus je ei later komt. nog niet opgeven.

tot vanavond da werk ze.

wondertje spannend weer zeg!!! wanneer krijg je uitslag ervan??

pientje spannend morgen jullie wondertje bekijken!!!! en lekker vroeg hoe je niet te lang te wachten als je wakker bent.

panter dikke knuffel meid!!! hoezo moest je progesteron laten prikken?? ja heb heel veel niet meegekregen.

kiyeko??? getest??

nou meiden fijne dag vandaag hier lekker dagje vrij en ga lekker ff shoppen voor spullen voor de babykamer. kom vanavond weer terug :) en lees ik alles weer bij.

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter shit zeg wat een rot nieuws!!! Kan dit nog wel stijgen daar heb ik geen idee van...
    Balen meid!!
    *knuffel*

@kiyeko al getest?? Nog 2 dagen toch en dan is de bruiloft?? Gaaf!! Spannend!!

@girl...leuk!! Ik wil ook...nog eventjes geduld :D maar lekker shoppen meid!! Geniet ervan!!

@thanks...ik zal wat laten weten als ik weer thuis ben...voelt nog allemaal goed dus ik hoop dat ook alles goed is met ons beebje...

Liefs Pien

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ZH gebeld, ferti arts gesproken.
    Hij was een beetje ontstemd dat ik het bloed had laten prikken, maar snapte wel waarom. ( maar moest beloven dat ik mezelf niet meer gek zou maken, en ik wat vertrouwen in hem moest hebben)
    Dit is wat hij zei:
    Onder de 10 = geen eisprong
    10-20 = wel eisprong maar w.s LUF cyclus
    20-30 = goede eisprong
    30 of hoger = zeer goede eisprong en meestal een teken van zwangerschap.

Kortom, volgens de gyn hoef ik me nergens zorgen om te maken.

Deel Deze Pagina