Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden

Ik denk idd spanningen. Ben er zelfs al 1,5kilo nu door afgevallen
    Heb een heel raar gevoel in mn buik vd spanningen
    Zon verliefdheidsgevoel,gek he hihi

@panter das balen meid. Ik heb ff opgezocht en mn progesteron was
    40. Das toch erg hoog,kan dat wel

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    40 is super!

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter nou dat is dan wel weer goed nieuws toch...en ja die dokters zeggen dat altijd zo lekker makkelijk..."maak je geen zorgen" hahahaha ze moeten de eerste vrouw nog uitvinden denk ik die zich geen zorgen maakt ;) :D

Liefs Pien

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooooooh pientje morgen 2e echo wat spannend zeg!!!
    Ik duim :D

Panter dat is dan goed hoor maar het is moeilijk je geen zorgen te maken.

Pientje ze doen bloedafname en echo's om goed te kijken of je cyclus ( hormonen ) wel al goed zijn vanaf het begin anders hoef je niet eens te starten bij wijze van.
    Brussel is: check,check, dubbel check met alles:)

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Beter een dubbel check dan geen check...wel fijn zeg! Ik hoop dat alles goed is want dan kun je weer starten toch? Spannend!

Dankjewel voor het duimen...ik ga er gewoon van uit dat ze niet zoveel kunnen zien dan kan kan het alleen maar meevallen :) Mara ik voel me verder helemaal goed en weinig klachtjes dus dat is hartstikke positief...vandaag voel ik me niet topfit maar ja dat neem ik maar voor lief ;)

Liefs Pien

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko, ik wens je alvast een geweldige huwelijksdag!! Ik duim voor mooi weer én een positieve test!!

liefs

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    @ Pantertje, dus progresteron was wel goed?!?! (wat zegt hoog of laag progresteron?)

@ Kiyeko, heeeeeeeeeeele fijne dag Vrijdag!! Lekker genieten!! Gevoel van ongesteld worden kunnen ook goede tekens zijn :D. Mijn duimen draaien!!!

@ Pien, niet leuk hè die moeheid!!! Kan soms tot 3 maanden duren geloof ik :x. Alsof ik daar verstand van heb, hahahahaha!!

@ Anna, dat had ik ook hoor de 1e IUI. Vreselijk, ik dacht toen ik kan niet eens een ovu-test + krijgen :x. Gekkkkk werd ik ervan :(. Maar eitje komt echt wel hoor, alleen eitjes zijn eigenwijs. Die komen eraan wanneer ze dat zelf willen en niet wanneer ze 'moeten' van jou ;):D.

@ DA, hoe ging het sporten????

@ Hier, 2 dagen op het wachtbankje.....tis nu al afschuwelijk!! Ben zo ongeduldig!!!! ;)

8. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    @ Girl, Oh leuk spullen kopen voor de babykamer, heb je al ideeen????

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter das idd hoog dan bij mij 40
    Maar jij schreef ook teken van zwangerschap boven de 30?
    Ben niet zwanger :(

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zonnestraal progesteron dan weet je of je een goede
    Eisprong heb gehad. Is dat bij jouw ook getest

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het kan een teken zijn van zwangerschap..bijvoorbeeld als je een waarde van 60 hebt.

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey kletsmajoren! :D

Panter; begrijp ik nou goed dat je het zelf hebt laten prikken en niet op advies van de arts? Gekkie. Volgens mij ben jij ook zo'n lekkere control freak :D Zou me nog niet druk maken meid..

Kiyeko; ongi gevoel heb je idd van te voren ook als je zw bent. Ik duim voor je meid!

Girl; lekker shoppen! Heb er ook zo'n zin in straks!

Pien; Heb vandaag weer tot 11 uur op bed gelegen. Heb het schijnbaar ook wel nodig. Heb jij ook zulke zere borsten? Pfff. Heb nu al een e cup :$

Anaatje; lekker gezumbad meid? Heb dat ook een tijdje gedaan, werd daarna verslaafd aan bodycombat. Alleen de afgelopen maanden niets meer gedaan.. shame on me..

Zonnestraal; lekker genieten meid van die UBER heerlijke wachtweken! (bleh) :)

Ben ik iemand vergeten? Ik hoop het nietr, zo ja, sowwy :(

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    @ Anna, nee doen ze nooit, testen op Progresteron bij mij....:$.

@ Kate, vind je man vast niet erg cupje E? Hihi....en zometeen jij ook al lekker shoppen voor kinderkamer. En hoe is het nou om zwanger te zijn na zo'n lange weg Kate? Dringt het wel al een beetje tot je door? :D

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Zonnestraal; mijn man die kijkt zijn ogen uit haha, maar aankomen mag niet, dat doet te veel pijn. Sneu he.. blij maken met een dooie mus zeg maar.

Sja, het dringt steeds een beetje meer door naar mate we wat verder komen. Gevoelsmatig is het "gevaar" nog niet geweken, dus nog even 5 weken doorzetten met gekruisde vingers. Ik vind wel dat je die lange weg nu al wat begint te vergeten.

Hoop dat jullie het allemaal ook snel mogen ervaren meiden, echt!

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @katek hahahaha...ja ik mag ook een label dragen met daarop gesponserd door campina....ze doen wel zeer..ik word er wakker van als ik erop lig...Vandaag voel ik me niet zo lekker, beetje grieperig gevoel...super moe, erg koud, hoofdpijn, keelpijn en een koortsig hoofd gevoel...maar dat is eigenlijk voor het eerst...voor de rest fiets ik er zo doorheen....af en toe wat krampjes en super moe maar ja ik ben gelukkig nog niet iedere dag misselijk...
    En jij? Al rare kwaaltjes of je man op pad gestuurd voor een midnight snack??

Lekker genieten hoor van je slaap....ik moet 4 dagen werken en dat valt me toch best zwaar...ben iedere dag helemaal kapot en lig al om 9u op bed en dan sta ik weer redelijk moe op :D Dus ik ben jaloers op je dat je zo lekker kunt blijven liggen en je lijf heeft het gewoon nodig...dus ik zeg neem het er lekker van hahahaha

Liefs Pien

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) we komen dus lekker overeen met de kwaaltjes! Je moet wel even checken of je koorts hebt hoor, want dat schijnt niet goed te zijn voor de beeb. Of ben je gewoon wat licht in je hoofd enzo? Ik ga vanaf volgende week weer aan het werk, al me zwaar vallen denk ik. Maargoed, deze week worden weer belangrijke organen aangelegd bij onze beeb, dus die extra rust neem ik nu graag, plus ik wil niet dat die bloeding weer begint. Wel balen dat ik pas over 3 weken weet of de hematoom weg is. Maar dat moet haast wel, zo rustig aan heb ik het hele jaar nog niet gedaan!

Leuk dat we zo dichtbijelkaar lopen!

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ Katek heb geen koorts hoor maar gewoon steeds een soort opvliegers en dan een heel warm hoofd en 5 min later zakt het weer weg...voel me gewoon vandaag als een vaatdoek...maar het kan niet alle dagen feest zijn en zo makkelijk gaan natuurlijk ;) :DNou en weer werken maak je borst (cup E;):D) maar nat...zal wel even tegen vallen!!

Indd kunnen we elkaar op de hoogte houden...

Liefs Pien

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @katek zumba les was super weer. Lekker gek doen en dan 1 uurtje
    Ff niet aan zwanger worden denken

19. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    he lieve meiden!

@zonnestraal..oowww..menn..wat duurt wachten toch lang he...denk aan je!!

@annaatje..fanatiek bezig met zumba! dag 14 dus vandaag..wacht wacht..dat verliefde gevoel van jou herken ik..alleen nu ik mn eerste prik gezet heb vind ik het toch meer spannend dan leuk volgens mij...

@katek..jij dus nog steeds heel rustig aan doen? 5 weken nog spanning...ook zwaar lijkt me...gelukkig afgewisseld met blijheid dat je toch echt zwanger bent toch? ga je niet naar je werk nu?

@panter..kan je dan nu waarschijnlijk niet meer zwanger zijn deze maand?? bahhh..zou echt jammer zijn..hoest met je?

@DA..waar ben je vandaag of aant werk??

@pientje..kom je je dag wat door?

@kiyeko..woow..morgen testen dus..blijft spannend..en dan zaterdag trouwen? al helemaal zin?? alles klaar en helemaal relaxt of...?

@all..steeds wat verhoogde hartslag..maak mezelf wat bang want 1 zo'n prikje met maar 112,5 gonal-f kan toch echt nog geen bijwerkingen geven in mijn lijf lijkt mij...bewust de bijlsuiter niet gelezen omdat ik zo'n angsthaasje ben qua bijwerkingen...wat gek is dit allemaal zeg...waar zou ik zijn zonder jullie!!! gister kleine woordenwisseling met vriendinnetje wat er op neer kwam dat ze vindt dat veel dingen om mij nu anders moeten en dat ze best rekening met me wil houden maar niet alles anders zal gaan alleen voor mij...heeft me echt gekwetst..vanavond maar even uitpraten..kut zijn zulke dingen zeg..maar voor anderen ist ook zo lastig om te begrijpen...

xxxx

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Net heeft Brussel gebeld, 7 september echo en bloedafname.
    Dus waarschijnlijk dan 9 of 10 september iui:)

Deel Deze Pagina