Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ OW Yahoo!!! Gaaf!!! En wat lekker snel al....spannend!!! Wat een super nieuws!! Ben helemaal blij voor je!!

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes hoe gaat het nu met je..

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    @ Liev, ja moeilijk is dat hè. Dat vrienden/vriendinnen/familie je begrijpen. Soms zo onvoorstelbaar dat ze je niet begrijpen....en das dus nog 's extra kwetsend in deze toch al moeilijke siuatie waarin we ons al lange tijd bevinden..... (kan erover meepraten helaas...).

@ OW, want spannend!!! Doe maar 10 Sept. Dan ben ik pcies een jaar getrouwd :D. Is dus een geluksdag ;).

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    liev: nee hoor drupje vloeistof is niet zo erg, maar idd van girl zegt even de naald laten zitten nog..

pientje: oh leuk morgen beebje kijken!!:)

girl: leuk leuk babykamer shoppen!!:D

waardes: sorry echt geen verstand van...:(

zonnestraal: sporten ging wel goed opzich, maar ben niks meer gewend joh!:$ heb alles de helft lang en de helft minder zwaar gedaan dan normaal, maar k was kapot joh :)

liev: ja ik moet ook af en toe een keer werken:p hahaha maar hier ben ik hahaha:D.. en lastig van vriendin zeg, idd maar even goed uitpraten nog.

onswondertje: oeh spannend!! komt al dichtbij!!:)

zo hier helemaal kapot, nu 2 dagen werken en dan weer weekend.. poeh ben er nu al aan toe zeg :) maar goed nog ff...

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt meiden voor de lieve reacties:D
    Ik ben tot nu toe wel rustiger als bij de mislukte poging.
    We zullen zien hehe:p

6. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Grote borsten? Wacht maar tot je stuwing krijgt!!! :D auuuu!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha hier van AA naar grote DD gegaan in de zwangerschap.
    Met stuwing had ik zeker F.
    Prachtig die grote borsten.
    Beetje jammer dat ze zo hard waren als die van Barbie :p
    En nu na ruim een half jaar borstvoeding is er weinig meer over haha.

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    We hebben mooi weer besteld voor de bruiloft vandaag!

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden,

Is de bruiloft vandaag? Gezellig!! Bruidstaart eten en feestje vieren daar kun je mij voor wakker maken!! Geniet van deze super dag!! Al wel getest??

@kipjes hoe gaat het nu met je??

@panter al een beetje meer gerustgesteld? Hihihi ik vind het zo grappig dat jij op eigen houtje hebt laten prikken!! Geweldig verhaal ook weer hahaha...heb er gister nog vaak aan gedacht en om moeten lachen...echt zo tof!!

@liev is het gister nog een beetje uitgepraat?? Jeetje dit zijn zulke lastige zaken...begrip op brengen voor iets wat niet heel zichtbaar is dat is voor veel mensen heel moeilijk...(natuurlijk zijn er ook veel uitzonderingen op deze regel) Het is jullie pijn, verdriet, worsteling en strijd...en voor dit soort gevechten zijn er haast geen woorden die en jullie gevecht benadrukken en het verdriet wat daar achter schuilgaat...mensen die daarom wat kortaf reageren reageren vaak zo vanuit ontwetenheid...(ik zeg niet dat dit het geval was hoor) jij zit middenin dit proces en kent al vele klappen van de zweep...voor jouw vriendin is het een ver van haar bed show...als je er zelf niet in zit en niet goed kan inschatten hoeveel impact iets heeft op je leven dan blijft het zo lastig voor mensen om zich in jouw positie te verplaatsen...helaas ben ik ook mensen kwijt geraakt door het plotseling overlijden van mijn vader...en ik heb schildklierafwijking wat ook nog weleens voor problemen zorgt waardoor je energielevel anders is dan van gezonde mensen en dan is het voor mensen o zo lastig om begrip op te brengen want het zit van binnen en ik zie er niet ziek uit...
    Ik hoop dat het gister is uitgepraat en veel sterkte want discussies en zinloze ruzietjes...je hebt wel wat anders aan je hoofd :)

Zo nou ik heb mijn best gedaan om weer eens beekdvulkendmateriaal te zijn en lekker kort van stof hahaha

Ik ga zo beebje kijken en hou jullie op de hoogte!!

Liefs Pien x

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uhh bedoel morgen
    Dag 15 nog geen smiley

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    goeiemorgen....

hier over een uurtje weer naar t werk... en vanavond weer sporten :)

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Liev; heb me even ziekgemeld ivm die bloeding die ik had. Gister even paar boodschapjes gehaald, meteen weer een beetje bruin :( bah. Mag van mijzelf gewoon niet meer tillen nu. Hoop dat je het weer kan uitpraten met die vriendin. Wel jammer dat ze zo kortzichtig is.. pff.

OW; wow dat is alweer snel! Yay!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihh grote borsten ja idd wacht maar tot je stuwing hebt.
    Maar Dreamer wacht maar tot je stopt met bv dan is er helemaal bijna niks meer over:(
    Iig een heeeeeeeeeeel stuk slapper:p

Vandaag met S voor een EEG gegaan aangezien hij heel vaak "koude rillingen" krijgt en de ka wilde ff laten nakijken ivm zijn hersenvliesontsteking met 6 weken.
    Voor de zekerheid.
    Die vrouw was zo ruw met hem ocharme:(
    Hij lag net lekker te slapen , helemaal wakker geschud:(
    Toen wilde ik hem tegen me op leggen dan was hij ook wat rustiger maar dat was niet goed voor het onderzoek hij moest recht zitten.
    Arm mannetje was weer helemaal overstuur door de "witte jassen".
    Uiteindelijk toen het klaar was zei mijn moeder, geef hem mij maar ff kun jij opstaan.
    Dus ik maak de mc zover klaar dat hij daarin kan zitten krijg ik de opmerking van een verpleegster:
    Goh vraag me af wie er meer mee bezig is.
    Want je kijkt alleen en knikt maar tegen je moeder als ze het goed doet.
    Ik was er zo droevig door:(
    Ik was gewoon droevig dat S zo'n verdriet/ angst had:(
    Bah waarom maken mensen toch altijd zo'n opmerkingen.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    jemig wat een botteling! :(
    je moet je niet schuldig voelen hoor..
    stom mens!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd!

Mijn moeder zag direct mijn gezicht veranderen.
    De vorige keer ( toen hij 6 wkn was) vond ik haar zo aardig:(

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    misschien heeft ze een rot dag.. je weet het niet.
    Ik zou het lekker bij haar laten. Jij en je moeder hebben gedaan
    wat je moest doen.

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ OW...och jeetje wat naar...niet gaan twijffelen aan jezelf hoor door zo'n stomme opmerking...ik ken je niet persoonlijk maar wat ik hier hoor en lees ben je een top moeder...dus lekker van je af laten glijden...kop op meid!!!!

@hier ook goed nieuws...vruchtje was ong 5mm en het hartje klopte alsof het een lieve lust was...het zag er allemaal gezond en goed uit zei de gyn...hebben wel een fotootje mee gekregen maar daar zie je alleen goed de dooierzak op maar 14 sept mag ik weer en dan is het allemaal beter te zien hoop ik en dan zal ik hem ook hierop zetten :D

Nu ga ik even lekker liggen op de bank want loop op mijn vrije dag alleen maar te rennen en te vliegen...

Liefs Pien

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    onswondertje: wat een stomme opmerking zeg... lekker laten gaan en niks van aan trekken hoor meid..

pientje: fijn dat de echo goed was.. :)

all: hier een kutdag... :(

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wondertje niks van aantrekken meid!! je bent zeker wel een goeie moeder!!!

wat super dat je al zo snel de iui hebt. hopelijk gaat dit hem worden voor een brusje van s!!!

pientje fijn dat je een goeie echo hebt gehad!!!

hier vanmiddag de babykamer gekregen en alles in elkaar laten zetten!!! wat is dat toch leuk zeg om dat allemaal in te richten:)

als hij helemaal klaar is (moet nog lamp bestellen die gemaakt wordt) komen de foto's in me album :) en ook wat hier wie het niet kunnen bekijken en wel willen zien. ben er erg trots op :)

@ grote borsten heb al een maat groter en ik had ze al niet klein, dus nu mogen ze stoppen met groeien haha.

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @darkangel knuf knuff voor jouw. Heel herkenbaar zulke dagen

@ons wonder is een goede superrr mama :)

@all ik heb een bank hang avond. Vanavond expeditie robinson kijken
    Ik denk maar niet meer na over mn ei want ik word er sjaggie van
    elke ochtend de wekker om 6 uur pfff

Deel Deze Pagina