annaatje hier ook een bankhang avond.. zouden eigenlijk sporten, maar k voel me zo klote.. zondag ochtend maar weer... hier een kut dag door het werk... zucht... nog een dagje en dan weekend. morgen wel een mega lange dag...
annaatje foto's komen nog moet ze eerst maken maar wil graag de mooie lamp er ook bij op hebben hier ook lekker een rustige bank hangavond.
wij zouden eigenlijk ook gaan sporten maar ik had vandaag ook geen zin. zo ff pot thee zette en tijdschriftje drbij en dan tv kijken. morgen moet ik nog half dagje werken en dan weekend. gelukkig wordt het zaterdag mooi weer. we hebben weer een verjaardag zaterdagavond en zondagmiddag komen er vrienden op visite. zul je net zien dat mn eitje springt hihi wij hebben zoveel verjaardagen de laatste tijd,ga denk maar eens vrienden afbouwen hahahaha gisteren weer de beruchte vraag gehad op mijn werk. Anna,jah .. wil jij eigenlijk kinderen?? ik: uhh ja ooit,na mijn dertigste ohh maar je bent al 29 dus dat is bijna al.. pff wordt je toch moe van zulke mensen en ik maar mijn smiley face weer op zetten doei lieve meiden
@ DA dikke knuf meis!!! @anaatje fijn zulke vragen...ja dat soort vragen zijn zo lomp, wat moet je ermee Lekker expeditie kijken , hier ook als ik wakker blijf want ben weer voor de verandering erg moe @girl, heerlijk!!! Leuk geniet er lekker van....lekker shoppen voor jullie meisje...helemaal leuk!!! Een lekker warm nestje bouwen.... @all geniet van jullie avond en nog eventjes en het weekend begint weer, jippie!!! Liefs Pien
thanks voor de knuffies.. doet altijd goed.. annaatje: oh das echt zoooooooooo vervelend en pijnlijk van die vragen he.. idd happy face op.. andwoord geven vriendelijk lachen.. en that's it.... knuf voor jou!
Anna pffffffff dat zijn van zo'n opmerkingen heh en vragen pfffffff. Heel moeilijk hoor bah Dikke knuffel. Bedankt voor al jullie lieve reacties ben er helemaal emotioneel van
hier even wat antwoordmogelijkheden: *mag ik jou ook een vraag stellen: wat zou er gebeuren als ik zou zeggen dat je kinderen niet neemt maar krijgt??? *jij dan??? *oh, ik wist niet dat je voor je 30e een kind moet krijgen *tja, waar kun je ze kopen??
annaatje: heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hier lange dag werken.. ben pas om 7 uur thuis vanavond... pff.
Hahhhaa ik ben al getrouwd maar bedankt meiden Jullie bedoelen katek denk ik Die gaat trouwen vandaag
Kyjeko of hoe je d'r naam ook maar schrijft! Kiyeko geloof ik. Niet ik in iedergeval. Tot morgen meiden, ik moet werken!
kiyeko maak er een super dag van vandaag!!! anna ja die vragen komen altijd erg hard aan he. dikke knuff!! nou heb foto's gemaakt van het kamertje zal ze er zo opzetten hier.