Even snel hoor.... Zit namelijk voor een paar dagen op ameland. Tot morgen, dan weer naar huis. @ girl, wat een mooie echo! Wat een mooi meisje, zie ik nu al . En mooie lieve kinderkamer!!! @ kiyeko, jeetje wat een mooi weer heb je zeg!! Krijgen we een foto van je te zien met je mooie bruidsjurk??? Hoop dat je een onvergetelijke dag hebt! @ Anna, lekker pannekoeken! @ all, Ameland is leukkkkkk! Net naar een zandbank met allemaal zeehonden erop gevaren, super!! Dag 5 na iui, voel niks bijzonders. Geen steken van innesteling wat ik van iedereen lees die dat blijkbaar kunnen voelen.....
@ zonnestraal, have fun @ ameland , mooi weekend voor de boeg qua weer dus je hebt mazzel @ kiyeko, Hoop dat je een top dag hebt gehad vandaag ! in ieder geval mooi weer @ annaatje, Ik eet ook pannenkoeken vandaag mmmmmm !! @ OW Wat een rotopmerkingen kunnen sommige mensen maken he ? niks van aantrekken hoor ! @girl, Wat een super schattig kamertje, zo te zien zijn jullie er al helemaal klaar voor Heb je alles al compleet ? Mooie echo foto trouwens ! lieffff @Ik kan jullie niet meer bijhouden, ik probeer later te reageren op de rest, maar sorry als dit niet lukt. Hier niet zo lekker in mijn velletje.. blij dat ik binnenkort weer ga werken.. ben er aan toe, want thuis ga ik alleen maar nadenken. Schouder gaat ook even niet lekker. Loop tegen allerlei dingen aan met de oefeningen en trainingen bij de fysio... dus ben een beetje angstig of er toch nog iets niet helemaal goed is.. brrr..
@kipjes kan me voorstellen dat je ff niet lekker in je velletje zit Ik heb dat ook als ik werk dan denk ik niet over baby's Ik zit morge op dag 17 en nog steeds geen smiley. Ben op dag tien al begonnen,beetje vroeg maar je weet maar nooit he Ik word hier erg zenuwachtig van. Elke ochtend na t lege rondje Dan heb ik ff een dipje Knufff
kiyeko: nou dan bij deze, hoop dat je een fijne dag gehad hebt.. en nu nog een super avond..   girl: waaaw mooi kamertje joh!!!   zonnestraal: veel plezier nog op ameland.. en lijkt me ook super zo'n zandbank met zeehonden.. mooi om te zien!   kipjes: oh balen dat je niet lekker in je vel zit.. als je wat kwijt wilt of ff je hart wil luchten, mijn pb staat open voor je hoor meis! zo hier lange dag gewerkt.. ben helemaal op en blij dat t weekend is lekker even relaxen met t mooie weer!!
@ DA Thanx meid ! @annaatje , Niet druk om maken hoor ! Mijne was meestal tussen dag 16 en 19 pas positief. En omdat t de eerste ronde is en het spannend is kan je cyclus wat in de war zijn. Komt goed !! Knuff terug Doe je het met ochtendurine ? (Moesten wij altijd van Gent ) en maar 1 keer per dag alleen 's ochtends. )
@all..woow is echt niet bij te houden zeg..al die berichtjes haha! @kiyeko..wauw..jij loopt vast te stralen vandaag...idd hoop ik ook op foto's!!heel lekker genieten en ook zo nieuwsgierig of je zwanger bent!!! @katek..weer aan het werk gegaan vandaag dus? nog steeds bang dat het mis gaat of valt dat mee? @annaatje..wat kut zeg nog geen smiley...hij komt nu echt bijna hoor...want veel langer kan het niet duren...en dan hop hop op naar belgique..jihoe..zet em op..morgen weer je wekker ervoor zetten??pff das ook wel dikke teleurstelling dan steeds @kipjes..wat balen zeg nog zo'n last van je schouder..hopelijk is alles wel goed..wat zegt de fysio ervan?? en logisch dat je je niet goed voelt als je ook steeds last hebt van schouder en eerste ivf gemist..ook niet niks!! @girl86..wat een lief leuk kamertje!!en wat ene mooie echo foto's..spannend allemaal zeg..wanneer ben je uitgerekend? @DA..jij bijgekomen van je drukke werkdag?? sorry voor degene die ik nu oversla..kan me nu echt niet meer herinneren op dit moment.. @all..vandaag derde prik..was ineens wat gevoeliger..maar is te doen..toch blijft er wel steeds een drupje uit mn buik komen en op naaldje zitten..ook al laat ik hem er 10 sec in zitten.. verder nog geen klachten..heb wel idee dat ik geen alcohol mag en zonet tijdens het sporten durfde ik ook niet voluit..hmm..is dat overdreven? wat denken jullie? en nog vraagje over maandag..dan heb ik de echo..op mijn papier van arts staat dat ik dan geen prik moet zetten maar eerst afwachten..I uit DD zei dat ik wel ee prik kan zetten omdat ik toch weinig spuit en dan de volgende dag eventueel met aangepaste dosis begin (omdat je altijd op zelfde tijd moet prikken en ik doe dat 8 uur 's ochtends en 10.10 is echo)..wat zouden jullie doen? toch maandagochtend gewoon een prik doen of niet?? xxxxxxxxx voor allemaal!
oja..en met mijn vriendinnetje alles goed uitgepraat..was een misverstand en is nu weer helemaal goed..gelukkig maar!! oja..ons wondertje..wat een lompe zuster..zou ik me ook rot door voelen..gewoon vergeten hoor...xx
liev: ja word idd veel gekletst hier he, vandaar dat ik altijd alles typ op een post-it op mijn laptop en dat kopieer anders onthou ik t ook niet allemaal. ja ben nog bezig met bijkomen van druk dagje haha gelukkig weekend nu. dat drupje vloeistof dat terug komt is niet erg hoor, had ik ook wel vaak. ik zou gewoon nog spuiten smorgens..omdat I dat gezegd heeft en als je t niet zeker weet, mail je dokter S zelf toch even..
dank je meiden!!! kipjes heb vandaag een lamp besteld van internet wordt met de hand gemaakt. en dan nog wat kleertjes enzo en dan heb ik alles compleet hihi balen dat je schouder nog niet helemaal goed gaat. hopelijk komt er snel verbetering met de fisio. soms is inderdaad werken erg goed voor afleiding. ff niet nadenken over de moeilijke dingen. dikke knuffel!!! da lekker weertje was het vandaag he!!! super alleen een beetje aan de late kant nu nog in september. annaatje niet opgeven hoor alles wordt anders als je voor de behandelingen staat. mijn cyclus werd steeds langer had bij de 5de iui me cb pas posi op dat 20. en er zit altijd een beetje stress bij over hoe alles gaat als je net begint en dan laat je ei op zich wachten. kiyeko mooie dag gehad?? met mooi weer liev ben 11 januari uitgeteld. ik moest als ik een echo had de spuit pas erna zetten. dan zei ik dat ff als in dd was dat ik hem nog niet gezet had. en kwam uit eindelijk goed. maar als i zegt dat je hem wel mag zetten is het ook goed. en als je twijfelt of gewoon nog ff een belletje plegen of mailen naar s. komt allemaal wel goed.
hm..wilde ze vandaag bellen maar was te laat..misschien dat ik dr s nog ga mailen en anders dan zet ik hem er gewoon in maandag..zal vast wel wat meevallen allemaa toch? @Da..congratulations...senior member!! @girl...gaat snel..11 jan!! xx
liev: ik zou als je ze niet meer kunt bereiken of niet meer optijd mail terug krijgt wel een spuit zetten omdat I dat gezegd heeft.. ik weet verder niet de gevolgen als je t niet doet en je de spuit wel zou moeten zetten of andersom.. maar als jij zeker weet dat I heeft gezegd dat je gewoon nog moet spuiten, zou ik me er niet druk om maken en dan gewoon die spuit nog zetten smorgens..
@kipjes ja ik ook met ochtendurine.elke ochtend om 6 uur moet ik plassen Pfff en oh oh wat moet ik dan nodig hihi Net weer geen smiley.op naar dag 18
Kiyeko wat een prachtige echo en dat kamertje zoooooo lief en mooi! Zijn de gordijnen trouwens van Kwantum komen me erg bekend voor
Hoi dames, Ik haak even weer in, heb heftige dagen gehad...eergister een positieve test. Vandaag echter de "ongi" in alle hevigheid losgebarsten.... liefs
neeeeeeeeeeeeeeeeee Panter dat meen je toch niet heh lieverd! Pfffff weer een (v) mk. Ik weet niet wat ik moet zeggen Hele dikke knuffel meid dit is afschuwelijk Heb nog aan je gedacht wanneer zouden die 5 dagen ( toen) om zijn
@panter nee toch.... Kan het geen innestellingsbloed zijn @all je mag toch alleen kijken naar smiley bij cb dig ovu test Kijk soms ook naar die 2 streepjes maar dat mag volgens Mij bij die niet...